KTM 790 Adventure

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αν θυμάμαι σωστά, το 890 adventure δεν είχε ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Στο βίντεο που ανέβηκε σε άλλο νήμα λέει συμπίεση/επαναφορά εμπρός και προφόρτιση/επαναφορά πίσω για το 790 adventure. Χάνεις 100 κυβικά, κερδίζεις ρυθμίσεις.

Εκτός αν τις προσέθεσαν και στο 890 adventure και η τελική επιλογή είναι στα λεφτά και στα κυβικά ανάμεσα στα δύο.

Σταυρόλεξο για γερούς λύτες η γκάμα.




Άσε μας Μανωλάκη παιδί μου, αν ανέβεις στο 890R και στο 1290R μπακ του μπακ που λένε εδώ στην πλατεία του χωριού μετά από πολλά τσίπουρα ξέρεις ότι δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο, δεν είναι θέμα λέβελ, είναι έκθεση με άλλο θέμα.
Εννοώ πως θα τα πλασάρει η κτμ σαν κυβισμούς
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το 250 & 390 είναι προνήπια και δημοτικό;
Εκεί λίγο πόλη,λίγο για δεύτερο...

Εφόσων ποτέ δεν έβγαλε 690 adv ..το ρόλο θα τον παίξει το 790...
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Τι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής:

  1. Τα 790 (και Adv και Duke) θα κατασκευάζονται στην Κίνα από την CF Moto
  2. Τα 890 παραμένουν made in Austria
  3. Τα 790 Adv επανήλθαν για να χτυπήσουν τα καινούργια Vstrom 800 και XL-750 αφού είναι στην ίδια κατηγορία κυβικών και ολα θα εχουν τιμες 11.000 με 12.000 ευρώ.
  4. Τα πρώτα 790 μοντέλα 2019 και 2020 ήταν Αυστριακά
  5. Το πιρούνι του 790 εξακολουθεί και δεν έχει ρυθμίσεις
  6. Το πιρούνι του απλού 890 από φέτος έχει ρυθμίσεις αποσβέσεων
  7. Το απλό 890 θα έχει περίπου 15.500 και το R θα φλερτάρει τα 17.000, όποτε το κινεζικό 790 στα 12.000 έχει νόημα
  8. Τα απλά 790 και 890 έχουν ίδιες διαδρομές αναρτήσεων στα 200 mm

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
9. Περιμενω απάντηση από Yamaha με το 700αρι μοτέρ ανεβασμένο στα 750 συν traction
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πάλι γκρίνια βλέπω....
Πάτε πάρτε χονδα ρε σεις... Που ανανεώνει τα μοντέλα με αλλαγή χρώματος και χούφτες.
Ετσι ειναι τα μηχανακια που φτιαχνονται σωστα εξ αρχης!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι ειναι τα μηχανακια που φτιαχνονται σωστα εξ αρχης!
Ε ναι....για αυτό δεν πρέπει να γκρινιάζουμε .
Υπάρχουν επιλογές να πάρουμε ένα σωστό εργαλείο από σοιχιρο και ένα ρδελο από τους Αυστριακούς.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Τι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής:

  1. Τα 790 (και Adv και Duke) θα κατασκευάζονται στην Κίνα από την CF Moto
  2. Τα 890 παραμένουν made in Austria
  3. Τα 790 Adv επανήλθαν για να χτυπήσουν τα καινούργια Vstrom 800 και XL-750 αφού είναι στην ίδια κατηγορία κυβικών και ολα θα εχουν τιμες 11.000 με 12.000 ευρώ.
  4. Τα πρώτα 790 μοντέλα 2019 και 2020 ήταν Αυστριακά
  5. Το πιρούνι του 790 εξακολουθεί και δεν έχει ρυθμίσεις
  6. Το πιρούνι του απλού 890 από φέτος έχει ρυθμίσεις αποσβέσεων
  7. Το απλό 890 θα έχει περίπου 15.500 και το R θα φλερτάρει τα 17.000, όποτε το κινεζικό 790 στα 12.000 έχει νόημα
  8. Τα απλά 790 και 890 έχουν ίδιες διαδρομές αναρτήσεων στα 200 mm
Sent from my iPhone using Tapatalk
με βαση αυτη την αναλυση,η συνεργασια cf moto-ktm δεν ειναι τυχαιο που στις μισες ευρωπαικες χωρες πουλιουνται απ την ιδια αντιπροσωπεια
δεν ειναι τυχαιο οτι ξαναβγαινει το 790 βλεποντας την αποδοχη του cf800
δεν ειναι τυχαιο οτι ξαναβγαινειτο 790 σε τιμη χαμηλη βλεποντας την αποδοχη των τενερε 700 αλλα και τουαρεγκ 660
και δεν ειναι τυχαιο βαση του 3 που αναφερεται....
Ειναι σιγουρο οτι υποψηφιος πελατης ολων αυτων θα δει με πολυ καλο ματι ενα 790 που παιζει εκει που φθανει η τσεπη του...

Επισης το προηγουμενο 790 που εβγαινε 2019-2020 αυτοματα θα παει πιο χαμηλα απ τα 11000ε μεση τιμη που πουλιεται μεταχειρισμενο.Το ποσο θα το δουμε,ηδη παντως στην αγγλια που εχει περαση τελευταια κινειται στις 6500λιρες ,ολο αυτο αυτοματα θα επηρεασει και το 990 που ειναι και λιγο cult βεβαια :p
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ε ναι....για αυτό δεν πρέπει να γκρινιάζουμε .
Υπάρχουν επιλογές να πάρουμε ένα σωστό εργαλείο από σοιχιρο και ένα ρδελο από τους Αυστριακούς.
Ασε, τι μου το θυμισες τωρα κι εσυ :(
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπου έχει χαθεί η μπάλα. 790, 890, 890R, 890L. Και διαρροή 990 άγνωστο ποιά θέση θα πάρει, καλά του R σίγουρα, μπορεί και του "I am not just a number, I am a free man".


Τώρα που (γράφεται ότι) θα στερέψει πάλι το χρήμα, δεν ξέρω μήπως τα περάσουν όλα μαζί τα τέσσερα ίδια χ90, τα πέντε αν θυμάμαι καλά Βεστρομ, τα έξι Άφρικα, τα επτά τιγκερ 900/850 ένα γράσο και τα κάνουν υπόθετο. Αγαπάμε τα μηχανάκια, αλλά αυτό που κάνουν όλοι πλέον δεν είναι "να φτιάξουμε ένα καλό μηχανάκι για να περάσετε καλά μαζί του". Είναι "θα σας πουλήσουμε παπάτζα σε κάθε πιθανό συνδυασμό και ύψος τιμής για να έρθετε ταμείο".

Ναι, δεν είναι καινούριο φρούτο αυτό, γνωστό "είναι ο καπιταλισμός" κλπ. Αν, μεγάλη υπόθεση, έκαναν λιγότερα έξοδα σε κινήσεις μάρκετινγκ "κλείστε κάθε τρύπα" μήπως θα έδιναν καλύτερο και πιο φτηνό προϊόν;

Η άλλη πλευρά λέει "ένα τρανσαλπ" που είναι μιά μετριοπαθής (το λέω ευγενικά μην πάθουν τζιχάντ οι κοτόφτεροι) μοτοσικλέτα γιατί ο πατερούλης αποφάσισε ότι αυτό σας αρκεί, είστε σίγουροι ότι δεν είστε ο Στάλιν;

Τέλος πάντων, δεν πάει στο καλό, μηχανάκια έχουμε, δεν βιαζόμαστε ούτε να τα αλλάξουμε με το νέο παλιό μοντέλο ούτε γενικά μας έψησαν...
Τι λέγαμε, α, ναι, "έχω κάνει μιά προσθήκη στην ταράτσα μου, λέτε να ενοχλεί στην μεταβίβαση, μα καλά και εσείς ΠΡΕΠΕΙ να το δείξετε, τόση τυπολατρεία πια;"
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Μάλλον εσείς εδώ γκρινιάζετε για να γκρινιάζετε!!!! 100% δικαιολογημένη και αιτιολογημένη η κίνηση της ΚΤΜ. Εμένα πχ με έχασε από πελάτη γιατί το προηγούμενο 790Adve είχε μειονεκτήματα που δεν μπόρεσαν να υπερκαλύψουν τα πολλά πλεονεκτήματά του.

Έρχεται λοιπόν και τα διορθώνει (όπως φαίνεται) με το νέο 890 και πάνω που λες ωραίο αλλά κρίμα, πολύ ακριβό για τα δεδομένα μου, σου πετάει το 790 και σου λέει μη στεναχωριέσαι φτωχέ Έλληνα, έχω και για σένα, ξαναέλα στην αγκαλιά μας!!

Φαίνεται ότι επέδειξε πολύ καλά αντανακλασικά, μελετώντας τον ανταγωνισμό από Ευρώμη-Ιαπωνία-Κίνα και με μια καλή τιμολόγηση βλέπω να κυριαρχεί στα μεσαία. Στα μάτια μου μόνο αστεία μου φαίνεται η σύγκριση αυτής της μοτοσυκλέτας με VStrom-Tuareg-Transalp, μόνο το Χ800 πιστεύω θα παίξει δυνατά.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μάλλον εσείς εδώ γκρινιάζετε για να γκρινιάζετε!!!! 100% δικαιολογημένη και αιτιολογημένη η κίνηση της ΚΤΜ. Εμένα πχ με έχασε από πελάτη γιατί το προηγούμενο 790Adve είχε μειονεκτήματα που δεν μπόρεσαν να υπερκαλύψουν τα πολλά πλεονεκτήματά του.

Έρχεται λοιπόν και τα διορθώνει (όπως φαίνεται) με το νέο 890 και πάνω που λες ωραίο αλλά κρίμα, πολύ ακριβό για τα δεδομένα μου, σου πετάει το 790 και σου λέει μη στεναχωριέσαι φτωχέ Έλληνα, έχω και για σένα, ξαναέλα στην αγκαλιά μας!!

Φαίνεται ότι επέδειξε πολύ καλά αντανακλασικά, μελετώντας τον ανταγωνισμό από Ευρώμη-Ιαπωνία-Κίνα και με μια καλή τιμολόγηση βλέπω να κυριαρχεί στα μεσαία. Στα μάτια μου μόνο αστεία μου φαίνεται η σύγκριση αυτής της μοτοσυκλέτας με VStrom-Tuareg-Transalp, μόνο το Χ800 πιστεύω θα παίξει δυνατά.
γιωργο οταν λες μειονεκτηματα που βελτιωθηκαν?
 
Top Bottom