KTM 790 Adventure

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Χώρια από την πλάκα το 790R είναι φοβερό όπλο έκανα αρκετά χιλιόμετρα στην Πάρνηθα μαζί του και με ενθουσίασε, το θεωρώ σύγχρονο διάδοχο του SE 950


Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ούτε ενα "μείον" δεν βρήκαν;;;:cautious:
Κάποτε (το 2008) διάβαζα για το φανταστικότερο μοτό που είχε βγει ποτέ, το 800gs, μεταξύ άλλων παπαρ@ρολογιών έγραφαν για την άνετη σέλα :dstpc:και την σχετικα καλή κάλυψη που ειχε ο αναβάτης από την μικρή της ζελατίνα :bxr:
Τις αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα κ.λ.π.......
Μετά από λίγους μήνες ήρθε στα χέρια μου το bmw το οποίο το κράτησα 6 χρόνια, γνωρίζοντας τι πήρα έκανα αρκετές βελτιώσεις αλλά και αρκετές υποχωρήσεις γιατί πολύ απλά καμία μοτό δεν είναι πολύ καλή σε όλα
Που δεν σε κάλυψε Βασίλη. Θυμάμαι ότι σ άρεσε κ έπαιζες κ στα χέρια.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Η σέλα του απαράδεκτη, στην ώρα έπρεπε να κάνεις στάση (αλλαγή με comfort).
Η κάλυψη αέρα επίσης, και η πανάκριβη touring δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο.
Η ανάρτηση (ειδικά η μπροστά) χάλι.... συνήλθε με ελατήρια, λάδια, rivaling.
Στεφάνια τροχών που ήθελαν πολύ προσοχή σε off-road και προβολέας που καιγόταν το κάτοπτρο.
Κάποια πράγματα μπορείς να τα καταλαβαινεις, κάποια άλλα όμως για να τα αντιληφθείς χρειάζεται εκτενές και πολύωρο test drive. Αυτά που κάνουν οι "γνώστες"και τις βγάζουν άριστες παντού
Αλλά εδώ γράφουμε για το 790 :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Η σέλα του απαράδεκτη, στην ώρα έπρεπε να κάνεις στάση (αλλαγή με comfort).
Η κάλυψη αέρα επίσης, και η πανάκριβη touring δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο.
Η ανάρτηση (ειδικά η μπροστά) χάλι.... συνήλθε με ελατήρια, λάδια, rivaling.
Στεφάνια τροχών που ήθελαν πολύ προσοχή σε off-road και προβολέας που καιγόταν το κάτοπτρο.
Κάποια πράγματα μπορείς να τα καταλαβαινεις, κάποια άλλα όμως για να τα αντιληφθείς χρειάζεται εκτενές και πολύωρο test drive. Αυτά που κάνουν οι "γνώστες"και τις βγάζουν άριστες παντού
Αλλά εδώ γράφουμε για το 790 :)
Οκ μπίλυ, τα είπες όλα, απλά θυμάμαι την πήγαινες κόσα κ σου άρεσε. Τώρα οι γνώστες, έχουν και ......άλλα ενδιαφέροντα
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Χώρια από την πλάκα το 790R είναι φοβερό όπλο έκανα αρκετά χιλιόμετρα στην Πάρνηθα μαζί του και με ενθουσίασε, το θεωρώ σύγχρονο διάδοχο του SE 950


Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα λαστιχα που φοραει αυτο που τεσταρες ποια ειναι; ειναι της εργοστασιακης τοποθετησης η εχουν αλλαχτει;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ξαναείδα το απλό μοντέλο σήμερα στη Καλλιρόης. Ειδικά για αυτό το απλό μοντέλο όποιος το προτιμήσει έναντι του απλού 1090 θα κάνει μεγάλο λάθος (εξαιρούνται άτομα από 1,70 και κάτω). Τα σημερινά 700€ της διαφοράς, στη πράξη ούτε καν υπάρχουν (είναι έκπτωση που δίνουν για πλάκα).

Για το R επιφυλάσσομαι μέχρι να έχουμε πραγματικές εντυπώσεις από συναδέλφους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μηχανάκι είναι όνειρο, στανταράκι.

Όποιος καταφέρει να μου εξηγήσει πόσα χρόνια χρειάζεται να περάσουν προκειμένου αυτά τα ρεζερβουάρ να μην δημιουργούν πρόβλημα στα φίλτρα, κερδίζει ένα βουλωμένο φίλτρο. Ίδιες ιστορίες σε όλα τα 1Χ90, η συνέχεια τώρα με το 790...

KTM 790 Adventure: Πρόβλημα τροφοδοσίας & απάντηση της εταιρίας | MOTOMAG
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Ξαναείδα το απλό μοντέλο σήμερα στη Καλλιρόης. Ειδικά για αυτό το απλό μοντέλο όποιος το προτιμήσει έναντι του απλού 1090 θα κάνει μεγάλο λάθος (εξαιρούνται άτομα από 1,70 και κάτω). Τα σημερινά 700€ της διαφοράς, στη πράξη ούτε καν υπάρχουν (είναι έκπτωση που δίνουν για πλάκα).

Για το R επιφυλάσσομαι μέχρι να έχουμε πραγματικές εντυπώσεις από συναδέλφους.
Το 1090 που θα βρεις είναι το θέμα..

Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το θεμα ειναι οτι κανενα 1Χ90 με το ιδιο προβλημα δεν αλλαξε ντεποζιτο απ'οσο ξερω. Απλα καθαριζονταν εσωτερικα και αλλαζαν φιλτρα στις αντλιες, οποτε δεν νομιζω οτι ισχυει η θεωρια του αρθρου.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το πρόβλημα αφορά μόνο τα 790adventure και όχι τα 790 adventure R σύμφωνα με την εταιρία .

Θα δείξει ο χρόνος .

Το θέμα είναι πως μπορείς εσύ να προλάβεις την ζημιά αυτή ; Ίσως με ένα καλύτερο φίλτρο στην αντλία καυσίμου .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το πρόβλημα αφορά μόνο τα 790adventure και όχι τα 790 adventure R σύμφωνα με την εταιρία .

Θα δείξει ο χρόνος .

Το θέμα είναι πως μπορείς εσύ να προλάβεις την ζημιά αυτή ; Ίσως με ένα καλύτερο φίλτρο στην αντλία καυσίμου .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορεί και να είναι άσχετο...
Όταν πήρα το Safari των 14 λίτρων είχε μια επισήμανση με SOS η οποία έλεγε πριν τοποθετηθεί να ξεπλυθεί το ντεπόζιτο με βενζίνη 2-3 φορές προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος να μπλοκάρει η αντλία από γρέζια/υπολείμματα που μπορεί να υπήρχαν στο εσωτερικό από κατασκευής.

Μπελαλίδικο να βγει ένα ντεπόζιτο πριν από τη πρώτη χρήση αλλά θα μπορούσε να είναι μια λύση; Δε ξέρω...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μπορεί η KTM να έκανε έναν αγώνα δρόμου να προλάβει την Yamaha...και συγκεκριμένα το Tenere 700 όσον αφορά στην κυκλοφορία...και ίσως τώρα φαίνονται καποια αποτελέσματα αυτού του αγώνα δρόμου...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το θεμα αυτο το ειχε η ΚΤΜ με τα πρωτα 1Χ90, οποια κι αν ηταν αυτα. Φαινεται επεφτε στη συνεχεια κ@λοδαχτυλο και διορθωνοταν η γραμμη παραγωγης/quality control (τεινω προς το 2ο σαν αιτια). Οταν αγορασα τον Αυγουστο του '17 το 1090 ειχαν ηδη παρουσιαστει αρκετες περιπτωσεις σε ολο τον κοσμο, και επιβεβαιωμενα ηταν απο την 1η παρτιδα ρεζερβουαρ (τα οποια ηταν ολοϊδια με των 1190 και 1050 oποτε μαλλον δεν εχει να κανει με παραγωγη αλλα με τη διαδικασια quality control οπως ειπα). Το πως γκενεν να επηρεαζει μονο τα 790 ενω τα R oχι, εμενα μου φαινεται καπως, καθως τα ρεζερβουαρ ειναι ακριβως τα ιδια και δεν παιζει να βγαινουν απο αλλη γραμμη παραγωγης.

Παντως ολοι οσοι ειχαν θεμα με ιζηματα στο ρεζερβουαρ απλα αλλαξαν φιλτρα στις αντλιες βενζινης, "ξεπλυναν" και τα ρεζερβουαρ και παπαλα. Το καλο ειναι οτι σε αυτα τα ντεποζιτα η αντλια βενζινης/φιλτρο αλλαζουν πολυ ευκολα, ουτε καν χρειαζεται να βγαλεις το ντεποζιτο.

Η αντλια και τα ιζηματα δε με φοβιζουν, εγω περιμενω να δω αν καταφεραν να λυσουν το γριφο του φιλτροκουτιου... Αν και μαλλον επειδη πλεον δεν ειναι "ram-air" οπως στα 1Χ90 δεν θα εχει τοσο μεγαλο θεμα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
εγω περιμενω να δω αν καταφεραν να λυσουν το γριφο του φιλτροκουτιου... Αν και μαλλον επειδη πλεον δεν ειναι "ram-air" οπως στα 1Χ90 δεν θα εχει τοσο μεγαλο θεμα.
δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι δεν θα έχει μεγάλο θέμα.
κυκλοφορούν ήδη φωτογραφίες (παρακάτω) από το 790 και λένε πως το φιλτροκούτι αφήνει να περάσει σκόνη όπως στα 1Χ90






 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι δεν θα έχει μεγάλο θέμα.
κυκλοφορούν ήδη φωτογραφίες (παρακάτω) από το 790 και λένε πως το φιλτροκούτι αφήνει να περάσει σκόνη όπως στα 1Χ90






o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O

Aυτα τα επεισοδια τα ειχα χασει...
Μολις εκανα μια γυρα απο advrider και ειδα πολλα και διαφορα ωραια, οπως μοτερ καλυμμενα με λαδι απο διαρροη, φιλτροκουτια που μπαζουν, κλασσικα φλοτερ δεικτη βενζινης που κολλανε στο αδειο, και το χειροτερο, αντλια και φιλτρο βενζινης που δεν εχουν προσβαση χωρις να σπασεις το καβουκι της αντλιας...

Κλασσικο νεο ΚΤΜ λοιπον! :p
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μολις εκανα μια γυρα απο advrider και ειδα πολλα και διαφορα ωραια, οπως μοτερ καλυμμενα με λαδι απο διαρροη, φιλτροκουτια που μπαζουν, κλασσικα φλοτερ δεικτη βενζινης που κολλανε στο αδειο, και το χειροτερο, αντλια και φιλτρο βενζινης που δεν εχουν προσβαση χωρις να σπασεις το καβουκι της αντλιας...
Αυτό με το μοτέρ καλυμμένο από διαρροή δεν λέει κάτι γιατί συνέβη σε μόλις 2 μοτοσυκλέτες που έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής και απλά έβγαλαν φωτογραφίες και τις πόσταραν.
Δεν ξέρουμε την αιτία, μπορεί να είναι κάτι απλό.

Βασικά ξέχασες ένα ακόμα πρόβλημα που έχει αναφερθεί: ένας ενοχλητικός θόρυβος που προέρχεται από τον κινητήρα γύρω στις 4300 rpm
Έχει διαπιστωθεί σε 3 μηχανές μέχρι στιγμής - τουλάχιστον σε αυτά που διαβάζουμε, γιατί στην πραγματικότητα εκτός ίντερνετ μπορεί να είναι περισσότερες οι περιπτώσεις.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αυτό με.το φιλτροκουτι μάλλον δεν ισχύει , το θέμα είναι το φίλτρο αέρος που ήδη υπάρχουν βελτιωμένες λύσεις .

Τώρα σύντομα θα υπάρξει βελτιωμένη λύση για το φίλτρο τις αντλίας καυσίμου+είναι έτοιμο) καθώς και λύση για το φιλτράρισμα του καυσίμου (ετοιμάζεται)


Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Πάμε τώρα στο ρεζερβουάρ , το πρόβλημα στα πρώτα μοντέλα 1Χ90 λένε ότι κάποια έβγαζαν ένα πράγμα σαν σαπουνοποιηση , δεν ξέρω πως ακριβώς λέγεται γιατί δεν έχω ασχοληθεί με αυτά τα πράγματα (βιομηχανική παραγωγή πλαστικού)κτλ.

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αυτό που έγραψε ο Srider για την διαρροή λαδιών , και εμένα δεν μου λέει τίποτα , το ένα τελικά ήταν από oring στην σιτα λαδιού και το δεύτερο με την μεγάλη διαρροή δεν έγραψε τίποτα μετά (εκτός αν είναι ακόμα στο συνεργείο )

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom