KTM 790 Duke 2022

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
KTM 790 Duke 2022
Στην Ευρώπη θα διατίθεται έκδοση 95 ίππων(87 Nm ροπής) και έκδοση για διπλώματα Α2. Παράλληλα, η πλήρης έκδοση των 105 ίππων θα είναι διαθέσιμη για την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά.
Βάρος: 169 κιλά στεγνό.
Αναμένεται το καλοκαίρι σε τιμή που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.





 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βοηθήστε με να καταλάβω. Το παρακάτω σενάριο δε βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα (επί προσωπικού εννοώ):

Αγόρασα έναν Δούκα 790 το 2018. Δυο χρόνια μετά η ΚΤΜ έβγαλε τον Δούκα 890 κι εγώ ως πιστός της πορτοκαλί εταιρείας αποφάσισα να ακολουθήσω την αναβάθμιση και πούλησα το 790, ΟΚ αισθάνθηκα λίγο "κάπως" αλλά μια αναβάθμιση είναι πάντα μια αναβάθμιση. Τώρα τι μου λέει η εταιρεία πάμε ξανά για 790;

Αν έχω καταλάβει καλά -μ@λάκα μου δεν το πιστεύω- μόνο η ΚΤΜ είναι ικανή να τα κάνει αυτά και ενώ κάποτε την είχα πολύ ψηλά στο μυαλό μου για τη προσφορά της στον μοτοσυκλετισμό, τώρα αυτά τα πράγματα των τεελευταίων ετών.... τι να πω, το λιγότερο είναι ότι με χαλάνε, χοντρά όμως. Επαναλαμβάνω αν έχω καταλάβει καλά και δε χάνω κάποιο στοιχείο.... μου φαίνεται τόσο σουρεαλιστικό.

Μάλλον έρχεται το 990 κοντά. Οπότε το παλιότερο σκηνικό με τα 1050-1190-1290 θα επανέλθει με 790-990-13??...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχουν παραγγελίες για 790 από τους Ασιάτες και βάζουν παντού.
Αυτό με τις αλλαγές κυβικών το κάνει εδώ και πολλά χρόνια
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Βοηθήστε με να καταλάβω. Το παρακάτω σενάριο δε βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα:

Αγόρασα έναν Δούκα 790 το 2018. Δυο χρόνια μετά η ΚΤΜ έβγαλε τον Δούκα 890 κι εγώ ως πιστός της πορτοκαλί εταιρείας αποφάσισα να ακολουθήσω την αναβάθμιση και πούλησα το 790, ΟΚ αισθάνθηκα λίγο "κάπως" αλλά μια αναβάθμιση είναι πάντα μια αναβάθμιση. Τώρα τι μου λέει η εταιρεία πάμε ξανά για 790;

Αν έχω καταλάβει καλά -μ@λάκα μου δεν το πιστεύω- μόνο η ΚΤΜ είναι ικανή να τα κάνει αυτά και ενώ κάποτε την είχα πολύ ψηλά στο μυαλό μου για τη προσφορά της στον μοτοσυκλετισμό, τώρα αυτά τα πράγματα των τεελευταίων ετών.... τι να πω, το λιγότερο είναι ότι με χαλάνε, χοντρά όμως. Επαναλαμβάνω αν έχω καταλάβει καλά και δε χάνω κάποιο στοιχείο.... μου φαίνεται τόσο σουρεαλιστικό.

Μάλλον έρχεται το 990 κοντά. Οπότε το παλιότερο σκηνικό με τα 1050-1190-1290 θα επανέλθει με 790-990-13??...
Υπάρχει περιορισμός στο ποια πρέπει να είναι η αρχική ιπποδύναμη πριν την μείωση για Α2.

Έχουμε δει άλλες εταιρείες να βγάζουν τρεις εκδόσεις του ίδιου μοτέρ για να βγουν τα κουκιά, αφού το 790 βγαίνει πάλι για Ασιάτες
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
H τελική συμφωνία με τους Κινέζους άργησε λίγο παραπάνω να ολοκληρωθεί και οι πλατφόρμες των 790 καθυστέρησαν να αποφασιστούν.

Στην υπάρχουσα γκάμα υπάρχουν κενά που δημιουργούν απώλειες αναβατών KTM προς άλλες εταιρείες και ενώ ο Στέφανος είχε πει οτι το κενό αυτό θα έκλεινε με τα 490 που απέκτησαν την ίδια μυθική υπόσταση με μονόκερους τελικά ήρθε το deal με την CFMOTO και το τιμολογιακό κενό θα κλείσει με τα 790.

Τα βασικά 890 DUKE θα καταργηθούν και θα μείνουν μόνο οι εκδόσεις GP και R οπότε υπάρχει χώρος και λογική για τα 790...στα adventure θα είναι λιγουλάκι πιο περίπλοκα τα πράγματα βέβαια
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H τελική συμφωνία με τους Κινέζους άργησε λίγο παραπάνω να ολοκληρωθεί και οι πλατφόρμες των 790 καθυστέρησαν να αποφασιστούν.

Στην υπάρχουσα γκάμα υπάρχουν κενά που δημιουργούν απώλειες αναβατών KTM προς άλλες εταιρείες και ενώ ο Στέφανος είχε πει οτι το κενό αυτό θα έκλεινε με τα 490 που απέκτησαν την ίδια μυθική υπόσταση με μονόκερους τελικά ήρθε το deal με την CFMOTO και το τιμολογιακό κενό θα κλείσει με τα 790.

Τα βασικά 890 DUKE θα καταργηθούν και θα μείνουν μόνο οι εκδόσεις GP και R οπότε υπάρχει χώρος και λογική για τα 790...στα adventure θα είναι λιγουλάκι πιο περίπλοκα τα πράγματα βέβαια
OK, αυτό περί χώρου εντός της γκάμας που θα υπάρξει μελλοντικά για τα 790 το καταλαβαίνω. Συνεχίζει να μου δημιουργεί μια σύγχυση όμως αυτή η ιστορία σκεπτόμενος ότι θα μπορούσε να ήμουν στη πλευρά των ήδη υπαρχόντων ιδιοκτητών. Ίσως να κάνω και λάθος και οι διαφοροποιήσεις να είναι τέτοιες που να δικαιολογείται το όλο στόρυ αλλά τόσες αλλαγές μέσα σε μια 4ετία.... ξέρω εγώ... είναι κάπως. Κέρδος λέγεται η ιστορία το ξέρω, αλλά εμένα θα με χάλαγε νομίζω.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
OK, αυτό περί χώρου εντός της γκάμας που θα υπάρξει μελλοντικά για τα 790 το καταλαβαίνω. Συνεχίζει να μου δημιουργεί μια σύγχυση όμως αυτή η ιστορία σκεπτόμενος ότι θα μπορούσε να ήμουν στη πλευρά των ήδη υπαρχόντων ιδιοκτητών. Ίσως να κάνω και λάθος και οι διαφοροποιήσεις να είναι τέτοιες που να δικαιολογείται το όλο στόρυ αλλά τόσες αλλαγές μέσα σε μια 4ετία.... ξέρω εγώ... είναι κάπως. Κέρδος λέγεται η ιστορία το ξέρω, αλλά εμένα θα με χάλαγε νομίζω.
Μονο αυτο!!!!
Και καλα κανουν οι εταιρειες!
 
Reactions: STF

gk8719

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv


Έφτασε...
Τι πριόνι ειναι αυτο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τι πριόνι ειναι αυτο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν είναι πριόνι, δεν διαβάζεις σωστά, είναι οικονομική καταστροφή των πελατών, σκοτεινό πλάνο της νουτουπου για αφαίμαξη της μεσαίας τάξης, αντί να είναι επένδυση και κουμπαράς και χρηματιστήριο αξιών.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μονο αυτο!!!!
Και καλα κανουν οι εταιρειες!
Δεν έχω πρόβλημα με το κέρδος. Είναι ο ορισμός της ερμηνείας αλλά και της ύπαρξης μιας εταιρείας. Έχω πρόβλημα με κάποιες στρατηγικές για την επίτευξη του σκοπού του κέρδους. Θα μου πεις άλλο τι κάνει η εταιρεία και άλλο τι κάνω εγώ και άλλο κάθε άλλος υποψήφιος πελάτης, είναι επιλογές.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είναι πριόνι, δεν διαβάζεις σωστά, είναι οικονομική καταστροφή των πελατών, σκοτεινό πλάνο της νουτουπου για αφαίμαξη της μεσαίας τάξης, αντί να είναι επένδυση και κουμπαράς και χρηματιστήριο αξιών.
Ισοπεδωτικός... κλάσικ amyroukai οπότε όλα καλά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Να μην ξεχνάμε ότι μια εταιρεία με φιλοσοφία ready to race ενδιαφέρον έχει στο να δίνει "το καλύτερο" στον πελάτη. Αυτό που κάθε φορά θεωρεί καλύτερο, οτιδήποτε και αν είναι αυτό. Αποδεχόμενος την φιλοσοφία της, που είναι εντελώς διαφορετική από την ιαπωνική που ξέρουμε, δεν πρέπει να έχεις παράπονο.

Ευτυχώς κανείς δεν υποχρεούται να ψωνίσει ΚΤΜ. Έχει και άλλους.


Και να να μην μένουν εντυπώσεις, ούτε εμένα μου αρέσει το κάθε δύο χρόνια νέο μοντέλο. Ειδικότερα αν δεν είναι πραγματικά αγωνιστικό να πεις ότι "αναγκάζεται" το εργοστάσιο να κάνει αλλαγή. Αλλά αυτό πουλάει η ΚΤΜ από πάντα, θες παίρνεις, δεν θες δεν παίρνεις.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Την δεκαετία του 90 ζήσαμε αλλαγές μοντέλων ειδικά απο τους Ιάπωνες με μεγαλύτερη συχνότητα (οχι σε ολες τις κατηγορίες αλλά στις περισσότερες). Τα πράγμα ξαναγυρνάει προς τα εκεί είτε γιατί η στρατηγική των εταιρειών πρέπει να προσαρμοστεί στα νεα δεδομένα είτε γιατί μπορεί να προκείψουν συμφωνίες που αλλάζουν άρδην το economy of scale και άρα το κέρδος. Το ίδιο δεν έκανε και η Yamaha με το Τ700? Ο κύκλος απλά ήταν λίγο μεγαλύτερος

Η περίοδος που η ΚΤΜ είχε τρεις κυβισμούς στα Adventure ήταν για τους Αυστριακούς αναγκαιότητα γιατί στο μυαλό τους τα 1050/1090 αποτελούσαν την entry level πρόταση μέχρι να οριστικοποιηθεί η πλατφόρμα 790. Η συμφωνία με την CFMOTO "άνοιξε" μια τεράστια αγορά όχι μόνο για πωλήσεις αλλά και σε επίπεδο προμηθευτών και το πλάνο προσαρμόστηκε και θα προσαρμοστεί ξανά την επόμενη 3ετία για την κατηγορία ADV
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατ' αρχάς απατώντας στον Γιάννη, δεν συμφωνώ ότι αυτό πουλάει η ΚΤΜ από πάντα. Έχει αλλάξει πολύ η φιλοσοφία της από το 2012-2013 και μετά σε πολλαπλά επίπεδα. Δε ξέρω αν ήταν καλύτερα τότε ή τώρα, ξέρω ότι μου ταίριαζε πολύ καλύτερα η τότε φιλοσοφία της που ήταν αρκετά πιο ξεκάθαρη για εμένα, πάντα για εμένα. Το κλείνω αυτό γιατί δεν θα είχε και νόημα μια υπερανάλυση.

Παράπονο δεν έχω, γιατί να έχω;. Δεν είχα, δεν έχω και... μάλλον ούτε πρόκειται να αγοράσω ποτέ ΚΤΜ. Δεν μπορώ να το υπερασπιστώ ως απόλυτη θέση απλά είναι η σημερινή μου άποψη που έχει να κάνει με το σημερινό μου τρόπο ζωής. Έφτασα κάποιες φορές κοντά σε αγορά (SMT & ADV 990) αλλά δε μπορώ να πω ότι έχω μετανιώσει κιόλας που δεν το έκανα. Κυρίως γιατί ξέρω περί τίνος πρόκειται και ότι μάλλον δεν μου ταίριαζε ο τότε ready to race χαρακτήρας της εταιρείας (σήμερα το ready to race θέλει πολύ συζήτηση για μοντέλα πέραν των καθαρόαιμων, καθώς ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει επίσης τον πήχη πολύ ψηλά, αλλά ΟΚ πετυχημένο το μότο της επομένως καλά κάνει και το κρατάει). Αυτό ως άνθρωπος που μου αρέσει να ασχολούμαι μόνος μου με τις μοτοσυκλέτες μου αλλά με τρόπο που να ταιριάζει και στο τρόπο ζωής μου (τον δικό μου, όχι των άλλων. Το επισημαίνω ξανά και ξανά για να μην υπάρχουν παρερμηνείες).

Τα μόνα μοντέλα που συνεχίζουν να με συγκινούν -από τα σχετικά σύγχρονα της- είναι τα 690, SMT του 2013 και το 1190. Οτιδήποτε άλλο πριν και μετά από αυτά απλά πλέον δεν... Α ναι, μιας που αναφέρθηκε ο NitroArgi ... μου αρέσουν και τα 1050/1090 αλλά σε αυτή τη κατηγορία επιδόσεων και αποδόσεων θα κατέληγα σίγουρα σε κάτι άλλο πιο κοντά στην ιδιοσυγκρασία μου, οπότε βγήκαν και αυτά από την εξίσωση.

Τέλος φροντίζω να είμαι πολύ προσεκτικός στις γραπτές μου διατυπώσεις και νομίζω αφήνω πολλά παράθυρα ανοικτά στο να κάνω και λάθος, αυτό δε μου αφαιρεί το δικαίωμα να έχω άποψη σεβόμενος πάντα τις επιλογές των άλλων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Το ότι το 950/990 ήταν ίδιο εξωτερικά δεν σημαίνει ότι δεν είχε εσωτερικές αλλαγές κάθε χρόνο κυριολεκτικά. Η εντύπωση σταθερότητας στα τότε μοντέλα είναι ψευδής.


Άποψη όλοι καλά κάνουν και έχουν, απαίτηση να γίνουν όλες οι εταιρείες "ίδιες" δεν ξέρω αν είναι λογικό να έχουμε.


Το θέμα είναι να βγαίνουν εκτός από μεταφορικά μέσα και μηχανάκια με λίγη από ψυχή (ή και πολύ από ψυχή) μέσα τους, αυτό το βλέπουμε σπάνια πλέον εκτός Ευρώπης.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ότι το 950/990 ήταν ίδιο εξωτερικά δεν σημαίνει ότι δεν είχε εσωτερικές αλλαγές κάθε χρόνο κυριολεκτικά. Η εντύπωση σταθερότητας στα τότε μοντέλα είναι ψευδής.


Άποψη όλοι καλά κάνουν και έχουν, απαίτηση να γίνουν όλες οι εταιρείες "ίδιες" δεν ξέρω αν είναι λογικό να έχουμε.


Το θέμα είναι να βγαίνουν εκτός από μεταφορικά μέσα και μηχανάκια με λίγη από ψυχή (ή και πολύ από ψυχή) μέσα τους, αυτό το βλέπουμε σπάνια πλέον εκτός Ευρώπης.
Τι σχέση έχουν οι εσωτερικές αλλαγές (π.χ. των 950/990, και σιγά τις αλλαγές) με την αλλαγή εμπορικής φιλοσοφίας της εταιρείας;

Όταν λες απαίτηση; Μάλλον με διαβάζεις πολύ πρόχειρα Γιάννη. Κάπου μου είχες γράψει : "προς τι οι υπεραναλύσεις....;", όπως βλέπω χρειάζονται.

Αντιθέτως.... μετά από πολλά χρόνια οι Japan καταγωγής εταιρείες "ξύπνησαν" και έχουμε επιτέλους και κάποιες μοτοσυκλέτες με χαρακτήρα από τη πλευρά τους. Το τι σημαίνει ψυχή και χαρακτήρας θα το δούμε σε επόμενη ενότητα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εμένα με χαλάει η γρήγορη κατάργηση μοντέλων, αλλά μόνο για την εμπορική πραγματικοτητα, που δεν γνωρίζω αν είναι πρόβλημα.

Τώρα αν είχα πάρει ένα 890 και μετά από 2 χρόνια αποφάσισε η εταιρία να σταματήσει το μοτέρ και να το κάνει 790, στην πράξη μάλλον τυχερός θα ήμουν.

Το σίγουρο λάθος που έχουν κάνει οι Αυστριακοί είναι η κατάργηση του 1190 για μένα....αλλά ποιος είμαι εγώ που θα τους κρίνω?? :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Κοίτα αν θες να δούμε το θέμα σοβαρά...


Τι θέλει το κοινό; Τα πάντα και τίποτα.

Έχει μηχανή "σπαρτιάτικη"; Έχει. Χρειάζεται να βγάλουν όλοι; Όχι.

Έχει μηχανή "ταπανταολα" με άλογα παγκόσμιου σουπερμπάικ; Έχει. Και για χώμα. Χρειάζεται να βγάλουν όλοι; Όχι.

Το 1190 θυμάσαι πόσο κράξιμο έφαγε από τον πορτοκαλί λαό;


Τι σχέση έχουν οι εσωτερικές αλλαγές (π.χ. των 950/990, και σιγά τις αλλαγές) με την αλλαγή εμπορικής φιλοσοφίας της εταιρείας;

Όταν λες απαίτηση; Μάλλον με διαβάζεις πολύ πρόχειρα Γιάννη. Κάπου μου είχες γράψει : "προς τι οι υπεραναλύσεις....;", όπως βλέπω χρειάζονται.

Αντιθέτως.... μετά από πολλά χρόνια οι Japan καταγωγής εταιρείες "ξύπνησαν" και έχουμε επιτέλους και κάποιες μοτοσυκλέτες με χαρακτήρα από τη πλευρά τους. Το τι σημαίνει ψυχή και χαρακτήρας θα το δούμε σε επόμενη ενότητα.
Χαρακτήρα δεν έχουν (που να ξέρουμε), παρουσία έχουν.


Οι εσωτερικές αλλαγές δεν έχουν σημασία; Οκ. Απόψεις δεκτές.



Σε κάθε περίπτωση...


Το 790 λοιπόν, αυτό είναι, take it or leave it, όπως ξέρουμε όλοι έχει και αλλού πορτοκαλιές ευτυχώς αν δεν κάνει σε κάποιον.
 
Reactions: STF
Top Bottom