Κατ' αρχάς απατώντας στον Γιάννη, δεν συμφωνώ ότι αυτό πουλάει η ΚΤΜ από πάντα. Έχει αλλάξει πολύ η φιλοσοφία της από το 2012-2013 και μετά σε πολλαπλά επίπεδα. Δε ξέρω αν ήταν καλύτερα τότε ή τώρα, ξέρω ότι μου ταίριαζε πολύ καλύτερα η τότε φιλοσοφία της που ήταν αρκετά πιο ξεκάθαρη για εμένα, πάντα για εμένα. Το κλείνω αυτό γιατί δεν θα είχε και νόημα μια υπερανάλυση.
Παράπονο δεν έχω, γιατί να έχω;. Δεν είχα, δεν έχω και... μάλλον ούτε πρόκειται να αγοράσω ποτέ ΚΤΜ. Δεν μπορώ να το υπερασπιστώ ως απόλυτη θέση απλά είναι η σημερινή μου άποψη που έχει να κάνει με το σημερινό μου τρόπο ζωής. Έφτασα κάποιες φορές κοντά σε αγορά (SMT & ADV 990) αλλά δε μπορώ να πω ότι έχω μετανιώσει κιόλας που δεν το έκανα. Κυρίως γιατί ξέρω περί τίνος πρόκειται και ότι μάλλον δεν μου ταίριαζε ο τότε ready to race χαρακτήρας της εταιρείας (σήμερα το ready to race θέλει πολύ συζήτηση για μοντέλα πέραν των καθαρόαιμων, καθώς ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει επίσης τον πήχη πολύ ψηλά, αλλά ΟΚ πετυχημένο το μότο της επομένως καλά κάνει και το κρατάει). Αυτό ως άνθρωπος που μου αρέσει να ασχολούμαι μόνος μου με τις μοτοσυκλέτες μου αλλά με τρόπο που να ταιριάζει και στο τρόπο ζωής μου (τον δικό μου, όχι των άλλων. Το επισημαίνω ξανά και ξανά για να μην υπάρχουν παρερμηνείες).
Τα μόνα μοντέλα που συνεχίζουν να με συγκινούν -από τα σχετικά σύγχρονα της- είναι τα 690, SMT του 2013 και το 1190. Οτιδήποτε άλλο πριν και μετά από αυτά απλά πλέον δεν... Α ναι, μιας που αναφέρθηκε ο
NitroArgi ... μου αρέσουν και τα 1050/1090 αλλά σε αυτή τη κατηγορία επιδόσεων και αποδόσεων θα κατέληγα σίγουρα σε κάτι άλλο πιο κοντά στην ιδιοσυγκρασία μου, οπότε βγήκαν και αυτά από την εξίσωση.
Τέλος φροντίζω να είμαι πολύ προσεκτικός στις γραπτές μου διατυπώσεις και νομίζω αφήνω πολλά παράθυρα ανοικτά στο να κάνω και λάθος, αυτό δε μου αφαιρεί το δικαίωμα να έχω άποψη σεβόμενος πάντα τις επιλογές των άλλων.