onroad
Superhero
Ερχόμαστε
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
με τι λάστιχα πήγες στην Ιταλία;790R το ακριβό ...
Έβαλα παραγγελία το μηχανάκι πριν καν βγει στην τελική παραγωγή , χωρίς καν να γνωριζω την τελική τιμή και χωρίς να ξέρω ιπποδύναμη και τεχνικά χαρακτηριστικά απλά έπαιξα και κέρδισα .
Είχα μια άψογη συνεργασία με τον dealer (fanmoto) και με λίγα λόγια ότι ζήτησα μου το έκανε .
Έβλεπα στο advrider τους άλλους Ευρωπαίους να παραλαμβάνουν και έλεγα θα έρθει κ η σειρά μου , τα σχόλια από τους ιδιοκτήτες πάρα πολύ καλά μέχρι που άρχισαν να σκανε τα πρώτα προβλήματα , που κ πάλι δεν τους πτωουσαν (αλλά πόσο μπορεί να είναι αντικειμενικοί )
Προσωπικά δεν έχω κανενα πρόβλημα αν κάτι δεν είναι καλό η δεν μου ταιριάζει και να είναι δικό μου , να το αποκαλύψω .
Έτσι έγινε με το Άφρικα 1000 .
Παρέλαβα το μηχανάκι κ ήδη ήξερα το πρόβλημα με την πούδρα στο ρεζερβουάρ , αν και το ξέπλυναν δεν έγινε σωστή δουλειά .
Έκανα τους θερμικούς κύκλους , και αμέσως εφυγα δικαβαλο για νότια Ιταλία αφού πριν παραλάβω το μηχανάκι είχαν έρθει τα κάγκελα για τις βαλίτσες από Αγγλία και είχαν βαφτεί με ηλεκτροστατική (μαύρο ματ).
Το πρώτο σερβίς το έκανα στην Ιταλία , με βρήκε στο δρόμο , μπήκα σε μια κτμ και έκανα έλεγξαν τα πάντα , έσφιξαν όλη την μηχανή με δυναμοκλειδο.
Συνέχισα το ταξίδι δικαβαλο -τριβαλιτσο γκάζι καρύδι , αφτιά στην άσφαλτο κτλ (σαν να οδηγό ιαπωνικό υπερόπλο) με 130-140 στην εθνική και 80-90 στον επαρχιακό .
Κατανάλωση 4,8lt /100km
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα και εχοντας 2500km ,έβγαλα το τεποζιτο με τον el-gato μέσα σε 5 λεπτά και την τρόμπα καυσίμου και με τις οδηγίες του guglatech βάλαμε το καινούργιο φίλτρο καυσίμου εξωτερικά τις τρομπας και καθαρίσαμε το εσωτερικό .
Κανενα πρόβλημα στην λειτουργία τις μηχανής έως τώρα , παρόλο που το εσωτερικό φίλτρο είχε βρωμιά από την πούδρα .
Κλείσαμε το μηχανάκι και συνέχισα τα χιλιόμετρα .
Μετά από μια εβδομάδα δέχομαι ένα τηλ από τον dealer που με ενημερώσει να έρθω για πλύσιμο του ρεζερβουάρ και αλλαγή στην τρόμπα καυσίμου , μιας και υπάρχει ανάκληση .
Του μπι κοντινιου με φωτό .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλα απο GS το εχουμε τερματισει εδω περα..Και τα ktm παρα πολλα επισης! Spam OffΕγώ πάντως που πάω κάθε χρόνο στην πάτρα τουλάχιστον δύο φορές...βλέπω ότι είναι γεμάτη από GS...και 950/990...
Με τα εργοστασιακά , τώρα έχω 6500km και αντέχουν ακόμα , οπότε η άποψη μου για το σύνολο που οδηγώ είναι εμπεριστατωμένη , δεν είναι του τύπου 20km μικτής διαδρομής .με τι λάστιχα πήγες στην Ιταλία;
Καλά τα λες...όπου και να πας 790 το καλό θα πετυχαίνεις...Ολοι 790R θα παρετε.... και aperol sprits θα πινετε....
Αυτός ήταν ο onroad... στο τέστ τ700 τη Παρασκευή ήταν κάποιος με 790 εκεί???
Εγώ δεν είμαι από Κρήτη , έχω φίλους εκείΘα ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί. Εσύ είσαι αυτός με το 790r που είναι στο Ηράκλειο Κρήτης ή άλλος??
Σόρρυ για το μπέρδεμα...τώρα σας γνωρίζω.επισης στο τέστ τ700 τη Παρασκευή ήταν κάποιος με 790 εκεί???
Τα έχω μπερδέψει!!
Φωτό όταν θα κάτσω σε pc , έχω έως τώρα 6500km σε όλα τα τερέν , περίπου 1000 σε χωμα (πατημένο και απάτητο)
Η λειτουργία τις ανάρτησης είναι από άλλο πλανήτη , η θέση πολεμική , από στρίψιμο η φαντασία οργιάζει .
Από γκάζι όσο πρέπει , τα ηλεκτρονικά του κτμ 2019 , μπαίνουν όσο πρέπει .
Στο ράλλυ μοντ ρυθμίζεις το τραξιον , και την απόκριση του γκαζιού .
Το σιφτερ απόλαυση και στο βουνό αλλά και στην άσφαλτο (άμεσο και χωρίς να κλοτσαει )
Το βάρος απλά δεν υπάρχει , το νιώθεις πούπουλο και στατικά και στην κίνηση .
Αντέγραψαν την πεμφε με ύπουλο τρόπο οι κατεμανθρωποι.
Έχω κάνει γενικό έλεγχο στη μηχανή και δεν έχω ανακαλύψει κάτι από τα προβλήματα του ΝΕΤ .
Εμένα μου έβγαλε μια τσιμουχα του πρωτεύοντος άξονα με κόστος 0,50€ και το πλύσιμο του ρεζερβουάρ με νερό που έκανα μαζί με τον φίλο el-Gato , με συνοδεία καφέ ένα πρωί .
Στα 7500km θα μπω για λάδια αλλά δεν νομίζω ότι θα δω κάποιο fail .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ή aperol spritsΓραφε οσο θες.... 5000 θα μπορούσες να τα κανεις δρακουλινια.