KTM 790R

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για ελάτε να σας δούμε!!!!!!!!!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
790R το ακριβό ...

Έβαλα παραγγελία το μηχανάκι πριν καν βγει στην τελική παραγωγή , χωρίς καν να γνωριζω την τελική τιμή και χωρίς να ξέρω ιπποδύναμη και τεχνικά χαρακτηριστικά απλά έπαιξα και κέρδισα .

Είχα μια άψογη συνεργασία με τον dealer (fanmoto) και με λίγα λόγια ότι ζήτησα μου το έκανε .
Έβλεπα στο advrider τους άλλους Ευρωπαίους να παραλαμβάνουν και έλεγα θα έρθει κ η σειρά μου , τα σχόλια από τους ιδιοκτήτες πάρα πολύ καλά μέχρι που άρχισαν να σκανε τα πρώτα προβλήματα , που κ πάλι δεν τους πτωουσαν (αλλά πόσο μπορεί να είναι αντικειμενικοί )

Προσωπικά δεν έχω κανενα πρόβλημα αν κάτι δεν είναι καλό η δεν μου ταιριάζει και να είναι δικό μου , να το αποκαλύψω .
Έτσι έγινε με το Άφρικα 1000 .


Παρέλαβα το μηχανάκι κ ήδη ήξερα το πρόβλημα με την πούδρα στο ρεζερβουάρ , αν και το ξέπλυναν δεν έγινε σωστή δουλειά .

Έκανα τους θερμικούς κύκλους , και αμέσως εφυγα δικαβαλο για νότια Ιταλία αφού πριν παραλάβω το μηχανάκι είχαν έρθει τα κάγκελα για τις βαλίτσες από Αγγλία και είχαν βαφτεί με ηλεκτροστατική (μαύρο ματ).

Το πρώτο σερβίς το έκανα στην Ιταλία , με βρήκε στο δρόμο , μπήκα σε μια κτμ και έκανα έλεγξαν τα πάντα , έσφιξαν όλη την μηχανή με δυναμοκλειδο.

Συνέχισα το ταξίδι δικαβαλο -τριβαλιτσο γκάζι καρύδι , αφτιά στην άσφαλτο κτλ (σαν να οδηγό ιαπωνικό υπερόπλο) με 130-140 στην εθνική και 80-90 στον επαρχιακό .

Κατανάλωση 4,8lt /100km

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα και εχοντας 2500km ,έβγαλα το τεποζιτο με τον el-gato μέσα σε 5 λεπτά και την τρόμπα καυσίμου και με τις οδηγίες του guglatech βάλαμε το καινούργιο φίλτρο καυσίμου εξωτερικά τις τρομπας και καθαρίσαμε το εσωτερικό .

Κανενα πρόβλημα στην λειτουργία τις μηχανής έως τώρα , παρόλο που το εσωτερικό φίλτρο είχε βρωμιά από την πούδρα .

Κλείσαμε το μηχανάκι και συνέχισα τα χιλιόμετρα .

Μετά από μια εβδομάδα δέχομαι ένα τηλ από τον dealer που με ενημερώσει να έρθω για πλύσιμο του ρεζερβουάρ και αλλαγή στην τρόμπα καυσίμου , μιας και υπάρχει ανάκληση .

Του μπι κοντινιου με φωτό .





Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Χαίρομαι πάρα πολύ που μπορείς να κάνεις μόνος κάποια πράγματα στο μηχανάκι με κάποιον φίλο.
Πολύ σημαντικό...σε ζηλεύω σε αυτό!!!
Περιμένουμε τα update!!!
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Aυτο το μηχανακι εχει αρχισει κ μου αρεσει. Οταν βγηκε δν το συμπαθησα αλλά σιγα σιγα αρχιζω κ αλλαζω αποψη..Τα κυβικα που θελω ειναι μεχρι εκει στα 800. Δν θελω παραπανω. Ισως του χρονου αν μου βγει να κανω κινηση. Το κακο ειναι οτι στη Πατρα εκλεισε η Ktm και δν μπορουμε ουτε να το δουμε απο κοντα
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
790R το ακριβό ...

Έβαλα παραγγελία το μηχανάκι πριν καν βγει στην τελική παραγωγή , χωρίς καν να γνωριζω την τελική τιμή και χωρίς να ξέρω ιπποδύναμη και τεχνικά χαρακτηριστικά απλά έπαιξα και κέρδισα .

Είχα μια άψογη συνεργασία με τον dealer (fanmoto) και με λίγα λόγια ότι ζήτησα μου το έκανε .
Έβλεπα στο advrider τους άλλους Ευρωπαίους να παραλαμβάνουν και έλεγα θα έρθει κ η σειρά μου , τα σχόλια από τους ιδιοκτήτες πάρα πολύ καλά μέχρι που άρχισαν να σκανε τα πρώτα προβλήματα , που κ πάλι δεν τους πτωουσαν (αλλά πόσο μπορεί να είναι αντικειμενικοί )

Προσωπικά δεν έχω κανενα πρόβλημα αν κάτι δεν είναι καλό η δεν μου ταιριάζει και να είναι δικό μου , να το αποκαλύψω .
Έτσι έγινε με το Άφρικα 1000 .


Παρέλαβα το μηχανάκι κ ήδη ήξερα το πρόβλημα με την πούδρα στο ρεζερβουάρ , αν και το ξέπλυναν δεν έγινε σωστή δουλειά .

Έκανα τους θερμικούς κύκλους , και αμέσως εφυγα δικαβαλο για νότια Ιταλία αφού πριν παραλάβω το μηχανάκι είχαν έρθει τα κάγκελα για τις βαλίτσες από Αγγλία και είχαν βαφτεί με ηλεκτροστατική (μαύρο ματ).

Το πρώτο σερβίς το έκανα στην Ιταλία , με βρήκε στο δρόμο , μπήκα σε μια κτμ και έκανα έλεγξαν τα πάντα , έσφιξαν όλη την μηχανή με δυναμοκλειδο.

Συνέχισα το ταξίδι δικαβαλο -τριβαλιτσο γκάζι καρύδι , αφτιά στην άσφαλτο κτλ (σαν να οδηγό ιαπωνικό υπερόπλο) με 130-140 στην εθνική και 80-90 στον επαρχιακό .

Κατανάλωση 4,8lt /100km

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα και εχοντας 2500km ,έβγαλα το τεποζιτο με τον el-gato μέσα σε 5 λεπτά και την τρόμπα καυσίμου και με τις οδηγίες του guglatech βάλαμε το καινούργιο φίλτρο καυσίμου εξωτερικά τις τρομπας και καθαρίσαμε το εσωτερικό .

Κανενα πρόβλημα στην λειτουργία τις μηχανής έως τώρα , παρόλο που το εσωτερικό φίλτρο είχε βρωμιά από την πούδρα .

Κλείσαμε το μηχανάκι και συνέχισα τα χιλιόμετρα .

Μετά από μια εβδομάδα δέχομαι ένα τηλ από τον dealer που με ενημερώσει να έρθω για πλύσιμο του ρεζερβουάρ και αλλαγή στην τρόμπα καυσίμου , μιας και υπάρχει ανάκληση .

Του μπι κοντινιου με φωτό .





Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
με τι λάστιχα πήγες στην Ιταλία;
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγώ πάντως που πάω κάθε χρόνο στην πάτρα τουλάχιστον δύο φορές...βλέπω ότι είναι γεμάτη από GS...και 950/990...
Καλα απο GS το εχουμε τερματισει εδω περα..Και τα ktm παρα πολλα επισης! Spam Off
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
με τι λάστιχα πήγες στην Ιταλία;
Με τα εργοστασιακά , τώρα έχω 6500km και αντέχουν ακόμα , οπότε η άποψη μου για το σύνολο που οδηγώ είναι εμπεριστατωμένη , δεν είναι του τύπου 20km μικτής διαδρομής .

Επίσης να σου πω ότι τα λάστιχα δεν μου αρέσουν καθόλου και προσπαθώ να τα τελειώσω για να αλλάξω εταιρία .

Δεν κυνηγάω το μηχανάκι , έχω πάει δύο φορές στο χωριό , μια Θεσσαλονίκη , 3-3ημερα χώμα και ένα ταξίδι δικαβαλο .
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ολοι 790R θα παρετε.... και aperol sprits θα πινετε....
Καλά τα λες...όπου και να πας 790 το καλό θα πετυχαίνεις...
Φαίνεται και στο βίντεο...συνάντηση κορυφής μεσα στα δάση...
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί. Εσύ είσαι αυτός με το 790r που είναι στο Ηράκλειο Κρήτης ή άλλος??
Σόρρυ για το μπέρδεμα...τώρα σας γνωρίζω.επισης στο τέστ τ700 τη Παρασκευή ήταν κάποιος με 790 εκεί???
Τα έχω μπερδέψει!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
... στο τέστ τ700 τη Παρασκευή ήταν κάποιος με 790 εκεί???
Αυτός ήταν ο onroad
Πήγε για να σιγουρευτεί ότι δεν έδωσε αδίκως 5 παραπάνω χιλιάρικα. :ha
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί. Εσύ είσαι αυτός με το 790r που είναι στο Ηράκλειο Κρήτης ή άλλος??
Σόρρυ για το μπέρδεμα...τώρα σας γνωρίζω.επισης στο τέστ τ700 τη Παρασκευή ήταν κάποιος με 790 εκεί???
Τα έχω μπερδέψει!!
Εγώ δεν είμαι από Κρήτη , έχω φίλους εκεί

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φωτό όταν θα κάτσω σε pc , έχω έως τώρα 6500km σε όλα τα τερέν , περίπου 1000 σε χωμα (πατημένο και απάτητο)

Η λειτουργία τις ανάρτησης είναι από άλλο πλανήτη , η θέση πολεμική , από στρίψιμο η φαντασία οργιάζει .
Από γκάζι όσο πρέπει , τα ηλεκτρονικά του κτμ 2019 , μπαίνουν όσο πρέπει .
Στο ράλλυ μοντ ρυθμίζεις το τραξιον , και την απόκριση του γκαζιού .
Το σιφτερ απόλαυση και στο βουνό αλλά και στην άσφαλτο (άμεσο και χωρίς να κλοτσαει )

Το βάρος απλά δεν υπάρχει , το νιώθεις πούπουλο και στατικά και στην κίνηση .
Αντέγραψαν την πεμφε με ύπουλο τρόπο οι κατεμανθρωποι.


Έχω κάνει γενικό έλεγχο στη μηχανή και δεν έχω ανακαλύψει κάτι από τα προβλήματα του ΝΕΤ .

Εμένα μου έβγαλε μια τσιμουχα του πρωτεύοντος άξονα με κόστος 0,50€ και το πλύσιμο του ρεζερβουάρ με νερό που έκανα μαζί με τον φίλο el-Gato , με συνοδεία καφέ ένα πρωί .

Στα 7500km θα μπω για λάδια αλλά δεν νομίζω ότι θα δω κάποιο fail .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Φωτό όταν θα κάτσω σε pc , έχω έως τώρα 6500km σε όλα τα τερέν , περίπου 1000 σε χωμα (πατημένο και απάτητο)

Η λειτουργία τις ανάρτησης είναι από άλλο πλανήτη , η θέση πολεμική , από στρίψιμο η φαντασία οργιάζει .
Από γκάζι όσο πρέπει , τα ηλεκτρονικά του κτμ 2019 , μπαίνουν όσο πρέπει .
Στο ράλλυ μοντ ρυθμίζεις το τραξιον , και την απόκριση του γκαζιού .
Το σιφτερ απόλαυση και στο βουνό αλλά και στην άσφαλτο (άμεσο και χωρίς να κλοτσαει )

Το βάρος απλά δεν υπάρχει , το νιώθεις πούπουλο και στατικά και στην κίνηση .
Αντέγραψαν την πεμφε με ύπουλο τρόπο οι κατεμανθρωποι.


Έχω κάνει γενικό έλεγχο στη μηχανή και δεν έχω ανακαλύψει κάτι από τα προβλήματα του ΝΕΤ .

Εμένα μου έβγαλε μια τσιμουχα του πρωτεύοντος άξονα με κόστος 0,50€ και το πλύσιμο του ρεζερβουάρ με νερό που έκανα μαζί με τον φίλο el-Gato , με συνοδεία καφέ ένα πρωί .

Στα 7500km θα μπω για λάδια αλλά δεν νομίζω ότι θα δω κάποιο fail .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γραφε οσο θες.... 5000 θα μπορούσες να τα κανεις δρακουλινια. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 
Top Bottom