KTM 790R

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λίγα λόγια από το δάσκαλο

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πω πω πωπω ρε παιδί μου... μη μπει ένα ενδιαφέρον βιντεάκι στο θέμα με το Tenere 700, κάτι παθαίνετε οι πορτοκαλάδες..... τσουπ, να κι ένα βιντάκι στο 790!

πω πω πω.... τι να σας πω ρε παιδάκι μου.... τόσο πολύ σας έχει ενοχλήσει τέλος πάντων;

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

:p:p:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καθε τρεις και λίγο θα βγάζουν και από έναν μπας και δουν καμια πωληση παραπάνω...
Δεν μπορείς να πουλήσεις αυτό που δεν παράγεις. Έλλειψη σε 790R υπήρχε από πέρυσι, φέτος με τον ιό πήγαν όλα στον οξαποδώ, ανέβηκε και η τιμή, υπάρχει αρκετός κόσμος που θα περιμένει το Norden, δεν το διαχειρίστηκαν καλά το 790R, κρίμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αλλα πισω απο το βιντεακι στο θεμα του Τ7 και παλι πορτοκαλι δαχτυλος κρυβεται, τις ιδιες ανοησιες που ελεγαν οι κουλο-Ρουμανοι λενε και οι Αυστραλοι... :muted:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Nομίζω οι Ρουμάνοι, επειδή τους έχω παρακολουθήσει και δεν τους θυμαμαι να εχουν ποτε άλλοτε τετοιο ύφος, διακινδυνεύω να πω ότι είναι ακόμα πικαρισμένοι από το γεγονός ότι δεν τους κάλεσε η Yamaha στην παρουσίαση...Ολα τα αλλα τα βγαζουν μηχανάρες. Οι Αυστραλοί είναι ενθουσιασμένοι μεν αλλά λένε την αλήθεια και για την ανάρτηση. Δεν είχα Ιαπωνικό στο παρελθόν, μπορεί να είναι κανόνας αλλά στο Tenere 700 το εκαναν γιατι το μηχανάκι είναι ψηλότερο από τα specs. Βαζοντας ενα πιο μαλακό ελατήριο το μηχανακι γινεται πιο προσβάσιμο. Το μηχανάκι έχει καταπληκτική ισορροπία και παρά το βαρος που είναι ψηλά κτλ είναι ιδανικό και για άπειρους αναβάτες. Δεν μπορεί το μηχανακι των 10 χιλιάδων να είναι ανώτερο από το 790R των 15.000...
Μηχανάκια 790R στη Γερμανία υπήρχαν πολλά. Εγώ βρηκα καινουριο στα 12000, το προτιμολόγιο για την ακρίβεια έγραφε 11.990. Το εδιναν τοσο γιατι τη συγκεκριμένη περίοδο είχαν μεγαλο αποθεμα που μαλλον δεν εφευγε. Μαλλον κατι λαθος εχει κανει η KTM σε άλλα επίπεδα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Nομίζω οι Ρουμάνοι, επειδή τους έχω παρακολουθήσει και δεν τους θυμαμαι να εχουν ποτε άλλοτε τετοιο ύφος, διακινδυνεύω να πω ότι είναι ακόμα πικαρισμένοι από το γεγονός ότι δεν τους κάλεσε η Yamaha στην παρουσίαση...Ολα τα αλλα τα βγαζουν μηχανάρες. Οι Αυστραλοί είναι ενθουσιασμένοι μεν αλλά λένε την αλήθεια και για την ανάρτηση. Δεν είχα Ιαπωνικό στο παρελθόν, μπορεί να είναι κανόνας αλλά στο Tenere 700 το εκαναν γιατι το μηχανάκι είναι ψηλότερο από τα specs. Βαζοντας ενα πιο μαλακό ελατήριο το μηχανακι γινεται πιο προσβάσιμο. Το μηχανάκι έχει καταπληκτική ισορροπία και παρά το βαρος που είναι ψηλά κτλ είναι ιδανικό και για άπειρους αναβάτες. Δεν μπορεί το μηχανακι των 10 χιλιάδων να είναι ανώτερο από το 790R των 15.000...
Μηχανάκια 790R στη Γερμανία υπήρχαν πολλά. Εγώ βρηκα καινουριο στα 12000, το προτιμολόγιο για την ακρίβεια έγραφε 11.990. Το εδιναν τοσο γιατι τη συγκεκριμένη περίοδο είχαν μεγαλο αποθεμα που μαλλον δεν εφευγε. Μαλλον κατι λαθος εχει κανει η KTM σε άλλα επίπεδα.
Για τους Ρουμάνους συμφωνώ.
Για τους Αυστραλούς αυτή τη φιλοσοφία "χαμηλώνω μηχανάκι, σετάρω αναρτήσεις με πιο σκληρό -και πολλές φορές με πιο κοντό- ελατήριο" την έχουν από παλιά γιατί είναι από τις πρώτες χώρες (αν όχι η πρώτη) που μπαρμπάδια ασχολήθηκαν με σοβαρές ονοφάδες μεγάλων αποστάσεων. Την εφάρμοζαν στο Tenere 660, στο WR250R ακόμη και στο XR650R. Άσε που βγαίνει πολύ χρήμα από το "σενιάρισμα" των αναρτήσεων (και όχι μόνο) στη χώρα των καγκουρώ.
Για μένα η μοτοσυκλέτα αν είσαι μέχρι 80 κιλά δε θέλει τίποτα εκτός από σετάρισμα του SAG.
Αν πάλι είσαι στη κατηγορία -φτερού, α λα Dambo το ιπτάμενο ελεφαντάκι- 100 plus κιλά, θέλεις ένα σκληρότερο ελατήριο στο ίδιο μήκος μπρος και πίσω, σετάρισμα SAG (πάντα) και όλα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Εκτός βέβαια αν είσαι από τους αγωνιάρηδες, αγωνιστικούς (έχουμε πολλούς και από δαύτους), είσαι 50 και έχεις ακόμη κολλημένη αφίσα του Chris Birch στη κρεββατοκάμαρα κτλ... οπότε εκεί πάω πάσο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οι γκουρού και ταυτόχρονα πωλητές αναρτήσεων πάντως λένε ότι το πίσω ελατήριο στο Tenere 700 είναι 70Ν/mm δηλαδή για αναβάτες 65-70 κιλά ενώ στο 790R νομίζω είναι 95N/mm δηλαδή αρκετά πιο σκληρό.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στα 90 κιλα που ημουν εγω , ηθελε μονο ρυθμιση sag , μετα πεταγε και το ειχα ολα στο medium .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στα 90 κιλα που ημουν εγω , ηθελε μονο ρυθμιση sag , μετα πεταγε και το ειχα ολα στο medium .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα 90 κιλά?
Πότε?























Όταν ήσουν στο λύκειο?
(τα μισά να σου 'λεγα)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν πάλι είσαι στη κατηγορία -φτερού, α λα Dambo το ιπτάμενο ελεφαντάκι- 100 plus κιλά, θέλεις ένα σκληρότερο ελατήριο στο ίδιο μήκος μπρος και πίσω, σετάρισμα SAG (πάντα) και όλα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Εκτός βέβαια αν είσαι από τους αγωνιάρηδες, αγωνιστικούς (έχουμε πολλούς και από δαύτους), είσαι 50 και έχεις ακόμη κολλημένη αφίσα του Chris Birch στη κρεββατοκάμαρα κτλ... οπότε εκεί πάω πάσο.

αν γινει αλλαγη ελατηριων, μετα σειρα εχει το βαλβινγκ...ενα πιο σκληρο ελατηριο, εχει περισσοτερη ενεργεια στην εκτονωση, οποτε εκει η αποσβεση επαναφορας θελει δουλεια για να ανταπεξελθει στα νεα δεδομενα...επισης σε καποιες περιπτωσεις η συμπιεση μπορει να θελει δουλεια...δηλαδη αλλαγη ελατηριων δε σημαινει απαραιτητα οτι τελειωσες κιολας, αλλα σιγουρα ειναι μια καλη (και απαραιτητη) αρχη
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στα 90 κιλά?
Πότε?























Όταν ήσουν στο λύκειο?
(τα μισά να σου 'λεγα)
95 , δεν βγαινω πιο πανω ,τωρα ομως ;;;;

Πηρα χοντρο μηχανακι για να κοβει κιλα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οι γκουρού και ταυτόχρονα πωλητές αναρτήσεων πάντως λένε ότι το πίσω ελατήριο στο Tenere 700 είναι 70Ν/mm δηλαδή για αναβάτες 65-70 κιλά ενώ στο 790R νομίζω είναι 95N/mm δηλαδή αρκετά πιο σκληρό.
Στα CRF1000 2017-19 (οχι στο ATAS) που ειναι 20 κιλα βαρυτερο απο το Τ700, το πισω ελατηριο ειναι 82.5N/mm και για μενα μονο μου (89 κιλα) με χωματινο εξοπλισμο και μια τσαντα πισω με εργαλεια/σαμπρελες/νερο/σαντουιτς κλπ για εντουραδα ημερας δεν ειχα κανενα προβλημα σε απαιτητικο χωμα - εχοντας βεβαια σηκωσει την προφορτιση στα 2/3 δηλ. στα 24 απο τα 36 κλικ οταν η μαμα ρυθμιση ειναι στα 7/36 ή περιπου στο 1/6. Αρα νομιζω οτι το Τ700 με 70N/mm μαλλον θα καλυψει αναβατες μεχρι 80 ή ισως και 90 κιλα για απλη χωματινη χρηση χωρις φορτιο μιας και το μηχανακι ειναι και 20 κιλα ελαφρυτερο.

Εκει που σιγουρα θαχει καποιος θεμα ειναι αν το γαιδουρο-φορτωσει για διασχιση Πινδου με σκηνη, μακρινο ταξιδι σε Αφρικη/Ασια, κλπ. Το ιδιο θεμα ειχα στο CRF οταν ειχα παει στα Σταν, οπου οταν το κυνηγησα φορτωμενο το τερματισα παρα το οτι ειχα σηκωσει την προφορτιση στο τερμα. Το θεμα διορθωθηκε βαζοντας πισω ελατηριο 95N/mm, οπου τωρα πια οταν ειμαι μονος στο χωμα δεν θελει σχεδον καθολου προφορτιση. Ειναι δε μια αρκετα φτηνη αναβαθμιση, της ταξης των 100€.

Δε νομιζω λοιπον οτι η σκληροτητα του πισω ελατηριου του T700 ειναι show-stopper. Σχετικα με το 790 που ειναι παρομοια κιλα με το Τ700, εχω ακουσει/διαβασει οτι με 95N/mm πισω ελατηριο ειναι σχετικα over-sprung για μη-βαρεις αναβατες.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
onroad Πως και το έδωσες το 790; Εννοω ηθελες κατι αλλο;
Δεν σου αρεσε σε κατι;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σε μηχανακια που εχουν μοχλικο (ή που δεν εχουν καθολου, οπως το 790) η συγκριση σταθερων των ελατηριων δεν εχει νοημα. Το Τ7 εχει αλλες γωνιες και μηκη στο μοχλικο του, αλλες το CRF και το 790 με το αμορτισερ με απευθειας εδραση στο ψαλιδι προφανως και θελει πολυ πιο σκληρο ελατηριο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απλή υπενθύμιση ότι είτε με μοχλικό είτε χωρίς, αν δεν συγκρίνεις ελατήρια στο ίδιο αμορτισέρ και μηχανάκι, η σύγκριση είναι μήλα και πορτοκάλια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απλή υπενθύμιση ότι είτε με μοχλικό είτε χωρίς, αν δεν συγκρίνεις ελατήρια στο ίδιο αμορτισέρ και μηχανάκι, η σύγκριση είναι μήλα και πορτοκάλια.
E ενταξει, οι διαδρομες των αναρτησεων ειναι πανω-κατω οι ιδιες σε αυτα τα 3. Αλλα ναι, παιζει και το μηκος του ελατηριου εννοειται.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απλή υπενθύμιση ότι είτε με μοχλικό είτε χωρίς, αν δεν συγκρίνεις ελατήρια στο ίδιο αμορτισέρ και μηχανάκι, η σύγκριση είναι μήλα και πορτοκάλια.
Δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι, φυσικα παιζουν ολοι αυτοι οι παραγοντες αλλα σε μηχανακια ιδιου τυπου με παρομοια αρχιτεκτονικη και κατανομη βαρους μπρος-πισω νομιζω οτι μπορει να κανει καποιος καποιους συσχετισμους.

Μολις πηγα στο σαιτ της Racetech να δω τι δινει για το Τ700 και τα 90 κιλα μου οταν μου δινει 96N/mm για το CRF1000 αλλα δυστυχως δεν τοχουν βαλει ακομη. Αν ειναι σωστη η θεωρια μου, θα μου δωσει ~85N/mm, για να δουμε οταν θα βαλουν το Τ700.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εχει ένα δίκιο ο k0k0s για να μην πω και δύο και τρία. Λίγο που το έψαξα οι μεγάλοι γκουρού των αναρτήσεων του εξωτερικου αποφάνθηκαν ότι όταν έχει το μηχανάκι μοχλικό λειτουργεί διαφορετικά από ένα που δεν έχει. Δηλαδή ένα με μοχλικό δεν έχει τόση ανάγκη από αμορτισερ dual piston όπως έχουν τα KTM που δεν έχουν μοχλικό...και διάφορα άλλα τέτοια που όσο διαβάζεις τόσο ανεβαίνει ο λογαριασμός σε ευρώπουλα...
Εμένα πάντως που προέρχομαι από Τουκάτι που το είχα σετάρει για χώμα και το κυκλοφορούσα και ασφαλτο με τις ίδιες ρυθμίσεις,το άτιμο δε γλυστρούσε πουθενά. ΟΤαν ξαναρύθμισα για άσφαλτο και την προφόρτιση από σχεδόν 0 που την είχα το έφτιαξα ήμουν έτοιμος για την πίστα. Το Tenere από την άλλη που δεν το εχω κάνει βάρκα είναι πολύ πιο μαλακό και πολύ πιο ασαφές στο πίσω μέρος. Δηλαδή βρίσκεις το όριο πολύ πιο εύκολα και στο χώμα λίγο που πήγα τελείως ξερό με νεροφαγώματα κτλ δε μου έδινε την ίδια εμπιστοσύνη με το Τουκάτι. Τα λαστιχα είναι τα ίδια, και οι διαδρομες των αναρτήσεων το ίδιο, αλλάζουν όμως οι διαστάσεις των τροχών. Στο πρώτο σερβίρισμα θα γίνουν εκτεταμένες δοκιμές ρυθμίσεων των αναρτήσεων για να δούμε τελικα! Πρέπει να βρω κι ενα 790R για επι τόπου συγκριτικό για να δούμε τελικά μήπως μας λένε μπούρδες οι Ρουμάνοι...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως ετσι, φυσικα παιζουν ολοι αυτοι οι παραγοντες αλλα σε μηχανακια ιδιου τυπου με παρομοια αρχιτεκτονικη και κατανομη βαρους μπρος-πισω νομιζω οτι μπορει να κανει καποιος καποιους συσχετισμους.

Μολις πηγα στο σαιτ της Racetech να δω τι δινει για το Τ700 και τα 90 κιλα μου οταν μου δινει 96N/mm για το CRF1000 αλλα δυστυχως δεν τοχουν βαλει ακομη. Αν ειναι σωστη η θεωρια μου, θα μου δωσει ~85N/mm, για να δουμε οταν θα βαλουν το Τ700.
Για παραδειγμα το 1090R που ειναι παραπλησιο στη γεωμετρια του CRF1000 και στις διαδρομες αναρτησεων, αντι για 82.5Ν/mm φοραει 180Ν/mm απο μαμα, ακριβως επειδη δεν εχει μοχλικο.
 
Top Bottom