KTM 790R

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Ναι το γνώριζα για την οθόνη. Έχω διαβάσει για τυπάδες στην Αμερική που έχουν αλλάξει 3 οθόνες και άλλες 3 εξατμίσεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Είναι γνωστό θέμα και αλλάζουν όλη την οθόνη εντός εγγύησης. Διάβασα ότι από Φεβρουάριο κυκλοφορεί αναβαθμισμένη οθόνη που δεν θα περνάει υγρασία μέσα.
απο το 2008 καθε χρονια βγαζουν οργανα που δεν βαζουν υγρασια, καλα παει αυτο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλοταξιδοι να είστε και καλολασπωτοι.
Ελπίζω να μην σε βλέπουμε συχνά στα τεχνικα-προβληματα
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ναι το γνώριζα για την οθόνη. Έχω διαβάσει για τυπάδες στην Αμερική που έχουν αλλάξει 3 οθόνες και άλλες 3 εξατμίσεις.
Τι πας τώρα και αγοράζεις:):):)...αντάλλαξέ το με το Τenere (μου) :p:p:pνα μην έχεις προβλήματα.
Εγώ τα είχα συνηθίσει και τώρα μου λείπει ...
Η αλήθεια έιναι ότι το ζηλεύω μερικές φορές αυτό το μηχανάκι (μηχανάρα). Καλοτάξιδος και πάντα όρθιος
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ευχαριστώ, αν και σε πρώτη φάση δεν με ενδιαφέρει.
Απλώς παραλαμβάνοντας το μηχανάκι τους ρώτησα αν είναι έξτρα και ο υπεύθυνος του συνεργείου κοίταξε το μηχανάκι και μου είπε πως έχει,τον ρώτησα πως το ξέρεις, λέει βλέπω τη βαλβίδα. Μετά ψάχνοντας το μάνιουαλ βρήκα το μέρος του ταμπλό που μπορείς να τσεκάρεις την πίεση και σε μένα δεν υπήρχε.
Γενικά στο ιντερνέτ βρίσκεις πιο πολλές συζητήσεις απο Αμέρικα γιατί εκεί πούλησε πολύ. Ωστόσο στις εκδόσεις που κυκλοφόρησαν εκεί κάποια πράγματα είναι διαφορετικά (τα φλας ας πούμε δεν είναι led) οπότε αφήνεις ένα περιθώριο να διαφέρουν και άλλα. Βλέπε TPMS.
Το μηχανάκι είναι τακαρίσιο...δε χρειάζεται αλάρμ...δηλαδή είσαι στη μέση της ερήμου...τι να τα κάνεις τα αλάρμ;
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Τι πας τώρα και αγοράζεις:):):)...αντάλλαξέ το με το Τenere (μου) :p:p:pνα μην έχεις προβλήματα.
Εγώ τα είχα συνηθίσει και τώρα μου λείπει ...
Η αλήθεια έιναι ότι το ζηλεύω μερικές φορές αυτό το μηχανάκι (μηχανάρα). Καλοτάξιδος και πάντα όρθιος
Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα και
την πολυτέλεια των ηλεκτρονικών. Επομένως προερχόμενος από ένα μηχανάκι που είχε μόνο abs έψαχνα κάτι πιο εξελιγμένο.Επίσης κάτι που έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο είναι το ότι τ7 δε μου γεμίζει τόσο το μάτι για ταξίδι, είναι αρκετά λεπτό και θα απαιτούσε αρκετα μπλιμπλικια για να γίνει ταξιδιάρικο. Κατά τα αλλά το βρίσκω εξίσου όμορφο μιλώντας για εμφάνιση.

Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..

Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα..




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Όταν αποφάσισα ...

Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..

Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα

Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ δεν είχα δίλημμα γιατί δεν έβρισκα πουθενά το 790R.
Με το 790 το απλό +3500 ευρώ παραπάνω, δεν είχα κανένα δίλημμα.
Όπως και να έχει το 790R είναι κ@υλα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα και
την πολυτέλεια των ηλεκτρονικών. Επομένως προερχόμενος από ένα μηχανάκι που είχε μόνο abs έψαχνα κάτι πιο εξελιγμένο.Επίσης κάτι που έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο είναι το ότι τ7 δε μου γεμίζει τόσο το μάτι για ταξίδι, είναι αρκετά λεπτό και θα απαιτούσε αρκετα μπλιμπλικια για να γίνει ταξιδιάρικο. Κατά τα αλλά το βρίσκω εξίσου όμορφο μιλώντας για εμφάνιση.

Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..

Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα..




Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλολάσπωτος + καλοτάξιδος!
Λιωστο στα χιλιόμετρα!
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv

Σε αλλά νέα, το μηχανάκι δεν πρόλαβε να φύγει από τη μάνα του και άρχισε να κλαίει..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mην ασχολείσαι .. μια φορά μου το εκανε κ εμένα με αυτήν την ομίχλη .. αλλα δε μου το ξανάκανε ποτε , ειτε βρέχει , ειτε εχει υγράσια , δεν ξανά έβγαλε Ομίχλη


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv

Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Λοιπόν κ σε αυτο , ειναι μια τσιμουχα της εξάτμισης
Μια φορά μου ξεράσε κάυσαεριο σε υγρή μορφή , πριν το στρώσω .. και μετα απο μερικά Χλμ τίποτα , στεγανοποιηθηκε 100% κ τα καυσαέρια βγαίνουν απο την τρύπα

Την προηγούμενη κυριακη είδα ενα 790 R , κουτα στο σταθμό 14 Σκαραμαγκά
Εσυ ήσουν ;

Πέρασα απο εκει γιατι πηγαινα δερβενοχώρια για βόλτα




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν αποφάσισα ότι θα αλλάξω το φ800, δυο μηχανάκια παίζανε στο μυαλό μου. Το ένα ήταν το τ7 και το άλλο το 790. Το Yamaha το έκανα 1 τεστ ραιντ και μου φάνηκε πολύ ωραίο μηχανάκι. Άνετο, μάνιτζεβελο και ελαφρύ. Ωστόσο ένας από τους λόγους που ήθελα να αλλάξω μηχανή ήταν ότι ήθελα και
την πολυτέλεια των ηλεκτρονικών. Επομένως προερχόμενος από ένα μηχανάκι που είχε μόνο abs έψαχνα κάτι πιο εξελιγμένο.Επίσης κάτι που έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο είναι το ότι τ7 δε μου γεμίζει τόσο το μάτι για ταξίδι, είναι αρκετά λεπτό και θα απαιτούσε αρκετα μπλιμπλικια για να γίνει ταξιδιάρικο. Κατά τα αλλά το βρίσκω εξίσου όμορφο μιλώντας για εμφάνιση.

Φυσικά το δίλημμα τ7 vs 790 διχάζει εδώ και καιρό την αντβεντσουρ κοινότητα, επομένως πηγα για εκείνο που μου άρεσε πιο πολύ εξαρχής..

Ένα πρόβλημα έχει το μηχανάκι μέχρι στιγμής και είναι στη σέλα του- πιο συγκεκριμένα δεν θες να κατέβεις με τίποτα..
...και για αυτό είπες να γράψεις και κανά δυο καλά λογάκια για το T7.
Αλλά δε κατάλαβες... άπαξ πήγες στους πορτοκαλί, θα υποστείς τις συνέπειες της καζούρας των Γιαμαχαίων οι οποίες ξεκινούν ακριβώς την ημέρα που θα σου λήξει η εγγύηση.
Στη γωνία θα είμαι και θα περιμένω...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Αστειεύομαι βρε, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο κτλ κτλ :friendship:
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Λοιπόν κ σε αυτο , ειναι μια τσιμουχα της εξάτμισης
Μια φορά μου ξεράσε κάυσαεριο σε υγρή μορφή , πριν το στρώσω .. και μετα απο μερικά Χλμ τίποτα , στεγανοποιηθηκε 100% κ τα καυσαέρια βγαίνουν απο την τρύπα

Την προηγούμενη κυριακη είδα ενα 790 R , κουτα στο σταθμό 14 Σκαραμαγκά
Εσυ ήσουν ;

Πέρασα απο εκει γιατι πηγαινα δερβενοχώρια για βόλτα




Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ ήμουνα, έχω πάει δυο φορές ψάθα. Προσπαθώ να γράψω χλμ να το στρώσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
...και για αυτό είπες να γράψεις και κανά δυο καλά λογάκια για το T7.
Αλλά δε κατάλαβες... άπαξ πήγες στους πορτοκαλί, θα υποστείς τις συνέπειες της καζούρας των Γιαμαχαίων οι οποίες ξεκινούν ακριβώς την ημέρα που θα σου λήξει η εγγύηση.
Στη γωνία θα είμαι και θα περιμένω...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Αστειεύομαι βρε, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο κτλ κτλ :friendship:
Χαχαχα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Και εγω το τενερε 700, αρχικά ήθελα να πάρω πριν καταλήξω στο 790Adv
Όμως με την προσφορά στα 12Κ, κατέληξα στο ΚΤΜ που ειναι καλύτερο και +20PS ,επιπλέον κ δεν το εχω μετανιώσει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Τα δάκρυα ξεκινάνε από οθόνη και φτάνουν εξάτμιση..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μην ανησυχείς ... δάκρυα χαράς είναι που σε συνάντησε !!!!

Να την χαρείς όσο την προηγούμενη τελομπουκλιάρη... !!!
:friendship:
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Καλησπέρα και καλή πασχαλια!
Παρατήρησα τις προάλλες λίγο λάδι στην εγκοπή της ένωσης του καρτερ με τον κινητήρα..ψάχνοντας λίγο στο Ίντερνετ βρήκα διάφορους να λένε για λάδια στο ίδιο σημείο όπου στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν από την αλυσίδα - Λένε ότι το λάδι αλυσίδας που βάζει η κατεμ είναι αρκετά λεπτό και όταν ζεσταίνεται φεύγει από την αλυσίδα και πιτσιλαει εκεί- Σε κάποιες περιπτώσεις πάλι έτρεχε λάδι από το γρανάζι, λόγω κακής στεγανοποίησης και κάνανε αλλαγή μιας ροδέλας κλπ.
Σε μένα έχει κάτσει αρκετά γραμμικά πάνω στην εγκοπή, θα μου πεις εντάξει εγκλωβίστηκε εκεί- αλλά μήπως τελικά βγαίνει από μέσα; Επισης η αλυσίδα μου λαδώθηκε στο σέρβις των 1000 και τώρα είμαι στα 3400χλμ+



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: STF
Top Bottom