KTM 890 Adventure R / Rally

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
το αναφέρω σαν γεγονός που τίμησαν τη χώρα μας, ακόμα περισσότερο όταν δεν πουλάει καθόλου εδώ...
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως αν το έστηνε με 19άρι τροχό μπροστά και έναν 17άρι πίσω θα ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό στην ασφάλτινη οδήγηση και δε θα έπεφτε συνέχεια στη σκιά του R.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δεν μπορώ να κατανοήσω το τμήμα μάρκετινγκ της ktm
1050 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015
1090 πρώτη παραγωγή 2017
1190 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015
1290 πρώτη παραγωγή 2017
1290 Τ το έκοψε πρώτη παραγωγή 2017 έως 2018
790 μάλλον θα το κόψει? πρώτη παραγωγή 2017
890.πρωτη παραγωγή 2020
Τι δεν καταλαβαίνω ?
Το θεωρείτε φυσιολογικό ?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Όντως αλλοπρόσαλλες κινήσεις, πολλά μοντέλα που δεν μακροημερεύουν, αν και το 1290S βγαίνει πλέον αρκετό καιρό.
Διόρθωση, το 1190 βγήκε το 2013 και το 1290Τ το 2015 νομίζω.

Το 890 απλό/S γιατί άραγε δεν το έβγαλαν με 19/17, όπως σωστά λέει και ο Στέφανος? Άλλες 2 εκδόσεις οφφ δεν έχει?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Απλά προσπαθούν να μένουν στο προσκήνιο ανανεώνοντας τα μηχανάκια συστηματικα. Εξάλλου οποίο μηχανάκι τους και να πάρεις είναι πάντα στην κορυφή της κατηγορίας οπότε ότι και να πάρεις αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση δε χάνεις.

Επίσης τα μηχανάκια 1χ90 είναι ουσιαστικά απαράλλακτα από το πρώτο 1190 οπότε δεν έχουν βάλει βαθιά τα χέρια στις τσέπες.

Τώρα για το λόγο που δε βγάζουν το 890 με 19 17, η απάντηση είναι ότι μάλλον θα κανιβαλισει όλες τις κατηγορίες τους με αυτή τη διάσταση, η τουλάχιστον αυτό νομίζουν. Το 900αρι μοτέρ πάντως θα είναι αρκετά ροπατο ώστε κάποιος να μη χρειάζεται να πάει στο 1290
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Συμφωνώ ώς προς το αλλοπρόσαλλες κινήσεις που αν κατάλαβα στόχο έχουν να κρατήσουν την εταιρία ψηλά αλλά όχι τους αγοραστές που βλέπουν το απόκτημα τους να χάνει αξία σε χρόνο ρεκόρ.
Το άλλο πάλι είναι ότι υπάρχει και μια σχετική δικαιολογία για να κρατηθούν εντός του Euro 5 αλλά που θα πάει αυτό? θα αυξάνουν συνεχώς τα κυβικά για να την σώσουν ?
Εμένα πάντως το άτιμο μου αρέσει πολύ..!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απλά προσπαθούν να μένουν στο προσκήνιο ανανεώνοντας τα μηχανάκια συστηματικα. Εξάλλου οποίο μηχανάκι τους και να πάρεις είναι πάντα στην κορυφή της κατηγορίας οπότε ότι και να πάρεις αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση δε χάνεις.

Επίσης τα μηχανάκια 1χ90 είναι ουσιαστικά απαράλλακτα από το πρώτο 1190 οπότε δεν έχουν βάλει βαθιά τα χέρια στις τσέπες.

Τώρα για το λόγο που δε βγάζουν το 890 με 19 17, η απάντηση είναι ότι μάλλον θα κανιβαλισει όλες τις κατηγορίες τους με αυτή τη διάσταση, η τουλάχιστον αυτό νομίζουν. Το 900αρι μοτέρ πάντως θα είναι αρκετά ροπατο ώστε κάποιος να μη χρειάζεται να πάει στο 1290
Αυτό με τον κανιβαλισμό των υπολοίπων μοντέλων το σκέφτηκα αλλά έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα και άλλη φορτωτική ικανότητα. Κατά τη γνώμη μου χώραγε μια τέτοια πρόταση και θα γινόταν ευπρόσδεκτη.
Καταλαβαίνω ότι πολλές φορές μπορεί να μην είναι τόσο απλή μια εφαρμογή από το χαρτί στην υλοποίηση, γιατί μπορεί π.χ. τρέχουν συμφωνίες με προμηθευτές οι οποίοι μπορούν να καλύψουν πιο φθηνά συγκεκριμένα πράγματα. Μια αλλαγή στις διαστάσεις των τροχών εκτός από τους ίδιους τους τροχούς θα έφερνε αλλαγές σε αναρτήσεις με διαφορετικές διαδρομές, άλλα φρένα κτλ Σα παράδειγμα το φέρνω δίχως να ξέρω πόσο εύστοχο μπορεί να είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω βλεπω στροφη προς 19-17 στα μικροτερα 390 ενω και καλα τα μεγαλα θα ειναι τα πιο οφφ. Επισης βλεπω οτι με το 790/890 πανε προς hi tech 950/990. Το βλεπω δηλαδη σαν συνολική εικονα να μοιραζουν λιγο πιο ξεκαθαρα τη γκαμα.

Οσο για το εαν οι κινησεις αυτες που οδηγουν σε κατηργημενα μοντελα μεσα σε 2/3 χρονια επιφερουν ζημια στην τσεπη του αγοραστη, πολυ αμφιβάλω. Εδω στην Ελλαδα τουλαχιστον οι τιμες των μτχ 1050/1090/1190 καλα κρατουν. Εξω οκ, πεφτουν, αλλα εξω παντα υπηρχαν αυτες οι υψηλες εκπτωσεις στο τελος καθε χρονιας, οποτε μιλαμε για αλλους "κανονες".
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποιός πιστεύει ότι η ΚΤΜ είναι μιά εταιρία που έχει μόνο το συναίσθημα "σημαία". Εσύ, πέρασε έξω, δεν θα καταλάβεις.

Ποιός πιστεύει τον Πίρερ όταν λέει ότι στόχο έχει να κάνει την ΚΤΜ (και όλο το γκρουπ) τον κορυφαίο κατασκευαστή της Ευρώπης για αρχή. Σαν πωλήσεις το έχει καταφέρει, σαν κέρδη όχι.

Ποιός πιστεύει ότι είναι πιο φτηνό να φτιάχνεις μοντέλα έτσι και γιουβέτσι στην γραμμή παραγωγής, να παραγγέλνεις πολλούς κωδικούς ανταλλακτικών, να εκπαιδεύεις τεχνικούς σε πολλές διαφορετικές κατασκευές;

Ποιός πιστεύει ότι φτιάχνοντας στην ουσία ΕΝΑ μηχανάκι και αλλάζοντας απλά αναρτήσεις "απλό" και R έχεις μέγιστη απόδοση στην γραμμή σου, μέγιστο κέρδος από παραγγελία υλικών, μέγιστη ευελιξία στο πως θα διαμορφώσεις τα "απλά" και R και θα βάλεις περισσότερο κέρδος στην τσέπη; Ποιός δεν έχει ήδη δει να γίνεται αυτό στα μεγάλα, που έρχονται "φουλ έξτρα" και πληρώνεις το κλειδάκι στον αντιπρόσωπο να στο περάσει στα όργανα για να ενεργοποιηθούν τα πέραν της βασικής διαμόρφωσης; Πόσο φτηνό να βγαίνει "νέο μοντέλο" όταν η γραμμή υπάρχει ήδη από δύο χρόνια πίσω και θα συνεχίσει να δουλεύει για τα επόμενα τρία τουλάχιστον ίδια (έτσι βλέπουμε ότι γίνεται με τα μεγάλα);

Δεν απαξιώνει το παραγόμενο προϊόν όταν κάνεις οικονομική την παραγωγή του, αλλά σε ωφελεί πολύ να μικραίνεις το κόστος παραγωγής και να κρατάς ίδια ή μεγαλύτερη τιμή στο προϊόν. Ο Πίρερ τα έχει πει, το ότι το κοινό δεν θέλει να καταλάβει άλλο θέμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ποιός πιστεύει ότι η ΚΤΜ είναι μιά εταιρία που έχει μόνο το συναίσθημα "σημαία".
Βασικα, ολες οι εταιρειες εχουν για σημαια τους μονο το κερδος και μονο αυτο!!!!!! Ολα τα αλλα, ειναι.... κουβεντα να γινεται.....
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ποιός πιστεύει ότι η ΚΤΜ είναι μιά εταιρία που έχει μόνο το συναίσθημα "σημαία". Εσύ, πέρασε έξω, δεν θα καταλάβεις.

Ποιός πιστεύει τον Πίρερ όταν λέει ότι στόχο έχει να κάνει την ΚΤΜ (και όλο το γκρουπ) τον κορυφαίο κατασκευαστή της Ευρώπης για αρχή. Σαν πωλήσεις το έχει καταφέρει, σαν κέρδη όχι.

Ποιός πιστεύει ότι είναι πιο φτηνό να φτιάχνεις μοντέλα έτσι και γιουβέτσι στην γραμμή παραγωγής, να παραγγέλνεις πολλούς κωδικούς ανταλλακτικών, να εκπαιδεύεις τεχνικούς σε πολλές διαφορετικές κατασκευές;

Ποιός πιστεύει ότι φτιάχνοντας στην ουσία ΕΝΑ μηχανάκι και αλλάζοντας απλά αναρτήσεις "απλό" και R έχεις μέγιστη απόδοση στην γραμμή σου, μέγιστο κέρδος από παραγγελία υλικών, μέγιστη ευελιξία στο πως θα διαμορφώσεις τα "απλά" και R και θα βάλεις περισσότερο κέρδος στην τσέπη; Ποιός δεν έχει ήδη δει να γίνεται αυτό στα μεγάλα, που έρχονται "φουλ έξτρα" και πληρώνεις το κλειδάκι στον αντιπρόσωπο να στο περάσει στα όργανα για να ενεργοποιηθούν τα πέραν της βασικής διαμόρφωσης; Πόσο φτηνό να βγαίνει "νέο μοντέλο" όταν η γραμμή υπάρχει ήδη από δύο χρόνια πίσω και θα συνεχίσει να δουλεύει για τα επόμενα τρία τουλάχιστον ίδια (έτσι βλέπουμε ότι γίνεται με τα μεγάλα);

Δεν απαξιώνει το παραγόμενο προϊόν όταν κάνεις οικονομική την παραγωγή του, αλλά σε ωφελεί πολύ να μικραίνεις το κόστος παραγωγής και να κρατάς ίδια ή μεγαλύτερη τιμή στο προϊόν. Ο Πίρερ τα έχει πει, το ότι το κοινό δεν θέλει να καταλάβει άλλο θέμα.
Νομίζω πως περιγράφεις ένα επιτυχημένο οικονομικά μοντέλο μιας επιχείρησης. Δεκτόν μιας και οι εταιρείες πλεον πρέπει να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους αλλά δεν νομίζω να έχει σχέση με το τι εισπράττει ο καταναλωτής. Φυσικά, η νεκροψία θα δείξει, σίγουρα χαζοί δεν είναι στην ΚΤΜ, οπότε ίσως υπάρχει κάποια λογική που δεν καταλαβαίνουμε (ή να συντρέχουν παραγωγικές διαδικασίες που δεν γνωρίζουμε, στοκ ανταλλακτικών, κτλ)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν μπορώ να κατανοήσω το τμήμα μάρκετινγκ της ktm
1050 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015
1090 πρώτη παραγωγή 2017
1190 το έκοψε πρώτη παραγωγή 2015(2013)
1290 πρώτη παραγωγή 2017
1290 Τ το έκοψε πρώτη παραγωγή 2017 έως 2018(2015)
790 μάλλον θα το κόψει? πρώτη παραγωγή 2017
890.πρωτη παραγωγή 2020
Τι δεν καταλαβαίνω ?
Το θεωρείτε φυσιολογικό ?
790/890 πανε να γινουν τα 950/990 και εξω πανε πολυ καλα
το μοτερ 890 θα μπει και σε κατι σαν smt,εκτος απο duke
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευκαιρια το 790...λοιπον.
Εκτος και είσαι τακαρισιος και το έχεις τερματίσει.
Στην όψη είναι ολόιδιο, στο μοτερ πολύ κοντά... Ιδίως για νορμάλ οδηγούς, οπότε 790 σε τιμή ξεφτίλα.
Γιατί πρέπει να κοιτάμε το δικό μας κέρδος και όχι των εταιρειων
 
Top Bottom