KTM 890 Adventure R / Rally

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"Ξεφτίλα" δεν το λες σε καμία περίπτωση, απλά είναι η σωστή του τιμή, ειδικά για την κατεστραμμένη χώρα αυτή που θα πάει κατά διαβόλου οσονούπω "για το καλό μας". Και μιλάω για το R και μόνο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πιστεύω σε δημοσιογράφους κ παπάδες !!!

Θα έπαιρνα μόνο το S , το R δεν χρειάζεται.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απο δω και περα θελω να σε βλεπω μονο με μπλουζακι Superman, με το S μπροστα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
"Ξεφτίλα" δεν το λες σε καμία περίπτωση, απλά είναι η σωστή του τιμή, ειδικά για την κατεστραμμένη χώρα αυτή που θα πάει κατά διαβόλου οσονούπω "για το καλό μας". Και μιλάω για το R και μόνο.
Σε σχέση με την τιμή του 890 θα είναι ξεφτίλα.
Έτσι και αλλιώς μόνο του παίζει μπαλίτσα στην κατηγορία αυτή.
Το Καβαλας και φεύγεις... Ούτε άλλη σέλα, ανάρτηση, ζελατίνα κλπ ομορφιες που ακούω για τον ανταγωνισμό του.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε σχέση με την τιμή του 890 θα είναι ξεφτίλα.
Έτσι και αλλιώς μόνο του παίζει μπαλίτσα στην κατηγορία αυτή.
Το Καβαλας και φεύγεις... Ούτε άλλη σέλα, ανάρτηση, ζελατίνα κλπ ομορφιες που ακούω για τον ανταγωνισμό του.
Αν μιλάς για το GS800... ντροπή σου!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
το οτι φτασαμε σε σημειο να θεωρουμε feature τις ρυθμιζομενες αναρτησεις σε υποτιθεμενα top of the line μηχανακια, με ξεπερνα...
To θεμα ειναι οτι υπαρχουν μεγαλοι κατασκευαστες που ξεθαβουν αναρτησεις 20ετιας απο την αποθηκη, τις πετανε πανω, και σου πουλανε και καλα ρυθμιζομενες...

Οχι οτι τα WP εργοστασιακης τοποθετησης της ΚΤΜ ειναι και τιποτε τρομερο αν το δεις αντικειμενικα, αλλα για το 80% των αναβατων τους ειναι υπερ-αρκετα. Ασε που πανω απο τα 2/3 των αναβατων δεν καθονται ή δεν ξερουν να ρυθμισουν.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To θεμα ειναι οτι υπαρχουν μεγαλοι κατασκευαστες που ξεθαβουν αναρτησεις 20ετιας απο την αποθηκη, τις πετανε πανω, και σου πουλανε και καλα ρυθμιζομενες...

Οχι οτι τα WP εργοστασιακης τοποθετησης της ΚΤΜ ειναι και τιποτε τρομερο αν το δεις αντικειμενικα, αλλα για το 80% των αναβατων τους ειναι υπερ-αρκετα. Ασε που πανω απο τα 2/3 των αναβατων δεν καθονται ή δεν ξερουν να ρυθμισουν.
Κάντο 90+% (για όλη τη κατηγορία, εννοώ)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To θεμα ειναι οτι υπαρχουν μεγαλοι κατασκευαστες που ξεθαβουν αναρτησεις 20ετιας απο την αποθηκη, τις πετανε πανω, και σου πουλανε και καλα ρυθμιζομενες...

Οχι οτι τα WP εργοστασιακης τοποθετησης της ΚΤΜ ειναι και τιποτε τρομερο αν το δεις αντικειμενικα, αλλα για το 80% των αναβατων τους ειναι υπερ-αρκετα. Ασε που πανω απο τα 2/3 των αναβατων δεν καθονται ή δεν ξερουν να ρυθμισουν.
Αν είχαν τις αναρτήσεις του 790 τα gs και το τ700, θα είχαν 3000 πιο πάνω.....
Ήρεμα το λέω
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια πολυ βασικη διαφορα του 890 απο το 790 αλλα και απο τα 1Χ90 ειναι η προσθηκη αισθητηρα προαναφλεξης (knock sensor). Tωρα διαβαζα ενα αρθρο και μου χτυπησε στο ματι. Τα υπολοιπα LC8 μοτερ μπορει και να τα παρεις στη μασχαλη αμα βαρεσουν πιρακια απο μαπα βενζινη, οποτε ναι, ειναι κατι σημαντικο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μια πολυ βασικη διαφορα του 890 απο το 790 αλλα και απο τα 1Χ90 ειναι η προσθηκη αισθητηρα προαναφλεξης (knock sensor). Tωρα διαβαζα ενα αρθρο και μου χτυπησε στο ματι. Τα υπολοιπα LC8 μοτερ μπορει και να τα παρεις στη μασχαλη αμα βαρεσουν πιρακια απο μαπα βενζινη, οποτε ναι, ειναι κατι σημαντικο.

Δεν το έκαναν για τις βενζίνες. Πιθανολογω ότι λόγω των αρκετά πιο αυστηρών μέτρων για ρύπους, αναγκαστικά το μείγμα γίνεται ολοένα και πιο φτωχό. Όσο φτωχαινει το μείγμα τόσο πρέπει να αυξηθεί η γωνιά προαναφλεξης (το αβανσ δλδ) ώστε να μπορέσει ο κινητήρας να αναφλέξεις το πολύ φτωχό καύσιμο σωστά. Όταν όμως παίζεις με τόσο μεγάλες γωνίες ανάφλεξης τότε τα πυρακια περιμένουν στη γωνία με το δίκανο, οπότε προφανώς για αυτό βάλανε τον knock sensor, better safe than sorry.

Κρίμα πάντως που όλη η εξέλιξη γίνεται για τους ρύπους μόνο και όχι για ουσια. Περιμένω να δω ποιος κατασκευαστής θα βγάλει κανά 400αρι μηχανάκι τουρμπατο/κομπρεσορατο με 100 άλογα και 20 κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό να μας κρεμάσουν τα σαγόνια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν είχαν τις αναρτήσεις του 790 τα gs και το τ700, θα είχαν 3000 πιο πάνω.....
Ήρεμα το λέω
Το GS έχει 3000 παραπάνω. Με ηλεκτρική προφορτιση ESA iii super duper extreme suspension. Που δεν ρυθμίζει παρά απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν το έκαναν για τις βενζίνες. Πιθανολογω ότι λόγω των αρκετά πιο αυστηρών μέτρων για ρύπους, αναγκαστικά το μείγμα γίνεται ολοένα και πιο φτωχό. Όσο φτωχαινει το μείγμα τόσο πρέπει να αυξηθεί η γωνιά προαναφλεξης (το αβανσ δλδ) ώστε να μπορέσει ο κινητήρας να αναφλέξεις το πολύ φτωχό καύσιμο σωστά. Όταν όμως παίζεις με τόσο μεγάλες γωνίες ανάφλεξης τότε τα πυρακια περιμένουν στη γωνία με το δίκανο, οπότε προφανώς για αυτό βάλανε τον knock sensor, better safe than sorry.

Κρίμα πάντως που όλη η εξέλιξη γίνεται για τους ρύπους μόνο και όχι για ουσια. Περιμένω να δω ποιος κατασκευαστής θα βγάλει κανά 400αρι μηχανάκι τουρμπατο/κομπρεσορατο με 100 άλογα και 20 κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό να μας κρεμάσουν τα σαγόνια.
Μετά την παγκόσμια αποθέωση της απλότητας του τενερε, περιμένω χιλιάδες ποστ "ποιος ηλίθιος έφτιαξε 600 τουρμπίνα για καθημερινό/περιπετειωδες μηχανάκι".

Meanwhile, η BMW ως apple των δίτροχων ανεβάζει τιμές και δείχνει τον δρόμο στους άλλους. Όπως δεν βρίσκεις πλέον τηλέφωνο με snap865 σε λογικό νούμερο (οκ, ποκο φ2 ξέρω, υπάρχει εξαίρεση) έτσι δεν θα βρίσκεις μηχανάκι ταπανταολα κάτω από 15000 (υπάρχει τενερε, ξέρω). Περαστικά μας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το GS έχει 3000 παραπάνω. Με ηλεκτρική προφορτιση ESA iii super duper extreme suspension. Που δεν ρυθμίζει παρά απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ.
Ποιο πάνω από την τιμή που πωλούνται τώρα εννοώ.
Το Τ700 θα είχε σίγουρα πάνω από 14000 με την αναρτησαρα της άσπρης δύναμης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποιο πάνω από την τιμή που πωλούνται τώρα εννοώ.
Το Τ700 θα είχε σίγουρα πάνω από 14000 με την αναρτησαρα της άσπρης δύναμης.
Καλά δεν είναι φτιαγμένα από κόκκαλο αρχαίου δαίμονα, αν η απόσβεση του κόστους εξέλιξης ήταν σε πολλές χιλιάδες αντίγραφα θα έπεφτε και η τιμή μονάδας
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά δεν είναι φτιαγμένα από κόκκαλο αρχαίου δαίμονα, αν η απόσβεση του κόστους εξέλιξης ήταν σε πολλές χιλιάδες αντίγραφα θα έπεφτε και η τιμή μονάδας
Ναι... Τότε γιατί βάζουν σουμιεδες, σαν αυτόν που έχει ο Γκάντι?
 
Top Bottom