KTM 890 Adventure R / Rally

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλά δεν είναι φτιαγμένα από κόκκαλο αρχαίου δαίμονα, αν η απόσβεση του κόστους εξέλιξης ήταν σε πολλές χιλιάδες αντίγραφα θα έπεφτε και η τιμή μονάδας

Ρε Γιαννη....
Σου εχω πει πως μου φτιαχνεις την μερα ?

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ναι... Τότε γιατί βάζουν σουμιεδες, σαν αυτόν που έχει ο Γκάντι?
Φωτιά θα πέσει να σε κάψει , θα σε καταραστεί όλο το τρανσαλπ κλαμπ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι... Τότε γιατί βάζουν σουμιεδες, σαν αυτόν που έχει ο Γκάντι?
Γιατί το ψωνίζει το πόπολο. Και όσο πουλάει, ο οικονομικός διευθυντής κάπου βάζει ένα σάκε ακόμα στην υγεία του πελάτη που δεν σέβεται τα λεφτά που πληρώνει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ποιο πάνω από την τιμή που πωλούνται τώρα εννοώ.
Το Τ700 θα είχε σίγουρα πάνω από 14000 με την αναρτησαρα της άσπρης δύναμης.
Κώστα δε θα μεταφέρει κόστος 3.000 ευρώ ένα εργοστάσιο στο καταναλωτή. Σε άλλες τιμές αγοράζει τις συγκεκριμένες αναρτήσεις ένα εργοστάσιο σε "x" αριθμό, δεν είναι και από το πάνω-πάνω ράφι.
Επίσης μη ξεχνάς να αφαιρέσεις ένα κόστος από τις υπάρχουσες, δεν έχουμε μόνο πρόσθεση έχουμε και αφαίρεση από την υπάρχουσα τιμή.
Έχουμε παραδείγματα από τα ΜΤ-09SP που φοράνε εξαιρετική φουλ ρυθμιζόμενη και με υδραυλική προφόρτιση πίσω ανάρτηση Ohlins και η Kayaba στο μπροστινό είναι από το πάνω ράφι (δεν είναι το ίδιο με του απλού ΜΤ-09). Η διαφορά στη τιμή είναι μόλις 1.350€ (ΜΤ-09SP VS MT-09).
Οπότε αν θες να μπω στο σκεπτικό σου, για ένα καλό set αναρτήσεων από τη WP πιστεύω πως η τιμή δε θα ξέφευγε από το συν 2.000€.
Και αναρωτιέμαι: δε θα παρέμενε ανταγωνιστική η απλή έκδοση (ξαναθυμίζω, όλες απλές είναι) αν στοίχιζε με αρχική τιμή τις 12.500 (που θα έπεφτε στο deal στα 12.000) και φορούσε ένα καλό σετ WP εμπρός και πίσω; Νομίζω ναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
2000 ευρώ θα τους κοστίζει μόνο ένα πίσω τέτοιο premium προϊόν.
Δεν πουλάει τσάμπα η ohlins και καλά κάνει.
Αλλά και 12500 να έφτανε με ινς, αν προσθέσουμε τα υπόλοιπα που χρειάζεται ένα τ700 για να γίνει χρηστικό σαν το 790, πάλι θα φτάναμε τα 14000.
Μην την ψάχνουμε πολύ φιλαράκια μου.. Το κόστος πέφτει με τα ψώνια από το κάτω ράφι.
Νομος της αγορας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει Κωστή, από μανιακό BMWδάκια που θεωρεί λογικό να πουλάει η αγαπημένη του εταιρία το 850 με "ρυθμίσεις ESA" μόνο πίσω προφόρτιση επαναφορά στα 17000 πόσο φτάνει, δεν περιμένω να διαβάσω λογικές απαντήσεις.

Αυτό που έγραψε ο Στέφανος, ότι το Ohlins πίσω θα στοιχίσει ανταλλακτικό 1000 ευρώ σε εμάς λιανική αλλά όχι στο εργοστάσιο πρώτη τοποθέτηση, γαργάρα. Και "top shelf" αναρτήσεις δεν φοράει ούτε το 890R, μόνο το Ράλι στα.... 23000 ευρώ με καλάμια και αμορτισέρ που ΕΙΝΑΙ από αρχαίο κόκκαλο δαίμονα προφανώς γιατί +8000 για δυό σίδερα και ένα τελικό σόρι κιόλας...Λογικά κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεις Λίντον Πόσκιτ αληθινά ράλι μηχανάκια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μετά την παγκόσμια αποθέωση της απλότητας του τενερε, περιμένω χιλιάδες ποστ "ποιος ηλίθιος έφτιαξε 600 τουρμπίνα για καθημερινό/περιπετειωδες μηχανάκι".

Meanwhile, η BMW ως apple των δίτροχων ανεβάζει τιμές και δείχνει τον δρόμο στους άλλους. Όπως δεν βρίσκεις πλέον τηλέφωνο με snap865 σε λογικό νούμερο (οκ, ποκο φ2 ξέρω, υπάρχει εξαίρεση) έτσι δεν θα βρίσκεις μηχανάκι ταπανταολα κάτω από 15000 (υπάρχει τενερε, ξέρω). Περαστικά μας.
400 ειπα, οχι 600 θελω ελαφρυ εργαλειο...

η τεχνολογια ειναι αρκετα robust, τα αμαξια εξαλλου χρονια τωρα τουρμπιζουν μικρα μοτερακια και το τραγικο ειναι οτι εχουν ξεπερασει κατα πολυ την αποδοση των μοτοσυκλετων σε ιππους ανα λιτρο...
η χοντα προσφατα διαβασα οτι αναπτυσουν κομπρεσσορα για το αφρικα...βεβαια επειδη ειναι χοντα θα ειναι 10 αλογα πανω απο τα στοκ, αλλα φευ, ισως ακολουθησουν κ αλλοι
.

οσο για τα κινητα, τουλαχιστον οι υποδεεστεροι επεξεργαστες προσφερουν επιδοσεις ναυαρχιδων προηγουμενης γενιας, στα μηχανακια σερβιρουν ξαναζεσταμενο φαγητο την τελευταια 20ετια...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντάξει Κωστή, από μανιακό BMWδάκια που θεωρεί λογικό να πουλάει η αγαπημένη του εταιρία το 850 με "ρυθμίσεις ESA" μόνο πίσω προφόρτιση επαναφορά στα 17000 πόσο φτάνει, δεν περιμένω να διαβάσω λογικές απαντήσεις.

Αυτό που έγραψε ο Στέφανος, ότι το Ohlins πίσω θα στοιχίσει ανταλλακτικό 1000 ευρώ σε εμάς λιανική αλλά όχι στο εργοστάσιο πρώτη τοποθέτηση, γαργάρα. Και "top shelf" αναρτήσεις δεν φοράει ούτε το 890R, μόνο το Ράλι στα.... 23000 ευρώ με καλάμια και αμορτισέρ που ΕΙΝΑΙ από αρχαίο κόκκαλο δαίμονα προφανώς γιατί +8000 για δυό σίδερα και ένα τελικό σόρι κιόλας...Λογικά κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεις Λίντον Πόσκιτ αληθινά ράλι μηχανάκια.
Το ίδιο ισχύει και για την BMW, αν και τα περισσότερα φοράνε wp.
Η BMW πουλάει 17000 το 850,γιατι είναι BMW με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το ότι δεν έχουν λογική η απόψεις μου και έχουν οι δικές σου... Μπορεί και να έχεις δικιο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ίδιο ισχύει και για την BMW, αν και τα περισσότερα φοράνε wp.
Η BMW πουλάει 17000 το 850,γιατι είναι BMW με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το ότι δεν έχουν λογική η απόψεις μου και έχουν οι δικές σου... Μπορεί και να έχεις δικιο
Από την στιγμή που η BMW είναι κορυφαίος ευρωπαίος σε κέρδη, προφανώς και ξέρει το κοινό της καλύτερα από εμένα.

Από την στιγμή που η ΚΤΜ είναι κορυφαίος ευρωπαίος σε πωλήσεις, προφανώς και ξέρει το κοινό της καλύτερα από εμένα.


Οπότε ναι, κάλλιστα ο παραλογιζόμενος μπορεί να είμαι εγώ και να ζητάω πολλά.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Επειδή στο θέμα 790 vs 700 έχω κάνει ντοκτορά...επιγραμματικά θα πω ότι έχοντας οδηγήσει αρχικά το 790 adventure και μετά το Tenere 700 αλλά όχι το 790R...κατέληξα ότι για μένα τουλάχιστον που είμαι ο μέσος αναβάτης και λίγο παρακάτω το 790 αν και έστριβε λίγο καλύτερα και είχε και τα ηλεκτρονικά η διαφορά στην τιμή με το T700 μου φαινόταν ότι δε δικαιολογείται πλήρως. Από την άλλη το R έχει αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες 48αρι καλάμι και διαδρομή 240mm. Με μόνο 1000 ευρώ παραπάνω από το απλό 790. Αν τώρα είχα να διαλέξω ανάμεσα στο Tenere 700 και το 790 R των 13200 ευρώ ίσως να διάλεγα το R. Θεωρητικά πάντα γιατί στο τέλος η κατάληξη λόγω ύψους της μηχανης θα ήταν ίδια για μένα. Αλλά σκεφτείτε πόσο θα κόστιζε το Tenere 700 αν είχε μπρος πίσω την ανάρτηση του wrf 450...πιο κόμπακτ κινητήρα σε διαστάσεις και βάρος να βγάζει 20 ίππους παραπάνω. 20λιτρο τεποζιτο. Ακτινωτους τροχούς αλλά tubeless που γίνονται πιο εύκολα tubed από ο,τι το ανάποδο, ρυθμιζόμενα traction control abs και riding modes έγχρωμη tft. Αν δεν κόστιζε 15000 θα κόστιζε 14.500. για κάποιους όμως τα πολλά ηλεκτρονικά είναι αδιάφορα έως και αρνητικός παράγοντας. Όποτε η Yamaha έδωσε στο κοινό ένα καλό μηχανάκι και back to basics δηλαδή μια διαφορετική προσέγγιση μια άλλη φιλοσοφία που θα προσελκύσει κοινό στην Ελλάδα τουλάχιστον στον κόσμο του adventure off road riding περισσότερο από το 790R παρότι το τελευταίο είναι ready to race. Όταν λοιπόν η Yamaha φτιάξει ένα μηχανάκι με παραπλήσια χαρακτηριστικά με το 790R τότε εκεί η σύγκριση τιμής θα είναι πιο ξεκάθαρη και εύκολη.
Η bmw μπορεί μην είναι ready to race είναι όμως σε επίπεδο εργονομίας και σε πολλά άλλα πολύ ψηλά. Δεν μπορείς απλά να βασίζεσαι σε ένα όνομα με καλή προϊστορία για να δικαιολογεις μια υψηλή τιμή. Αν οι ανταγωνιστές σου σε ξεπεράσουν τότε κάποια στιγμή ή θα βελτιωθείς ή θα ρίξεις τις τιμές για να επιβιώσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και τι νομίζετε πως η Yamaha δε ξέρει ποιοι είναι οι πελάτες της BMW; Μήπως η BMW δε ξέρει ποιοι είναι οι πελάτες της Yamaha;
Φτάσαμε όμως στην εποχή που οι απαιτήσεις επιβίωσης των εταιρειών είναι τόσο μεγάλες που προσπαθούν να τσιμπήσουν νέο πελατολόγιο από παντού και άρα και η Yamaha από την ΚΤΜ και η BMW από τη Honda. Οπότε τι κάνουμε; Κάνουμε αχταρμά. BMW φθηνό στα 300cc και Honda ακριβό στα 20.000€.
Περισσότερη σημασία σε πλαίσιο και αναρτήσεις από τα Japan αλλά και πάλι, τόσο-όσο....
Κίνα και μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για κάποια Ευρωπαϊκά αλλά και πάλι τόσο-όσο και με marketing τέτοιο ώστε να μη χαλάει η Premium εικόνα.

Το θέμα με τις αναρτήσεις όπως έχω ξαναγράψει έχει λάβει διαστάσεις υπερβολών. Ξεπερνάω ευθύς-εξαρχής την υπόθεση ελατηρίων και SAG, γιατί πάνω-κάτω ισχύουν τα ίδια για όλες τις εταιρείες.
Οπότε καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε τη κουβέντα με κάποιες παραδοχές. Ποιος είναι ο πελάτης που αποτελεί το μεγάλο μερίδιο της αγοράς; Ο μέσος αναβάτης, αυτός είναι. Για τον μέσο αναβάτη λοιπόν όλες οι αναρτήσεις όλων των μεγάλων εταιρειών έχουν βελτιωθεί σημαντικά και ποιοτικά και σε επίπεδο ρυθμίσεων. Και επειδή ο μέσος αναβάτης στο κομμάτι των αναρτήσεων είτε είναι τεμπέλης είτε είναι άσχετος... η τεχνολογία ήρθε να του προσφέρει "ηλεκτρονικά" ρυθμιζόμενες. Αλλά επειδή και ο μέσος αναβάτης πλέον είναι ένα επίπεδο καλύτερος από ότι ήταν πριν 30 χρόνια βλέπουμε πως όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες αποκτούν σιγά-σιγά πλουσιότερα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Πάμε στην κατηγορία On/Off, στην οποία ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ πάνω-κάτω. Οι εμπειρότεροι αναβάτες και πάλι μια χαρά θα βολευτούν με τις αναρτήσεις των σημερινών μοντέλων. Δεν υπάρχει σημείο σε βουνό που -ο ίδιος αναβάτης- θα πάει κάπου με το 790R και δε θα μπορέσει να πάει με το Tenere 700.
Όταν έρθει η ώρα που οι ικανότητες του ξεπεράσουν κάποια επίπεδα... απλά θα κάνει πιο διασκεδαστικά ή ακόμη και πιο εύκολα κάποια πράγματα με αυτό που έχει περισσότερο γκάζι ή καλύτερες αναρτήσεις. Αφού όμως προηγουμένως έχει μάθει να τις ρυθμίζει ΚΑΙ... να της χρησιμοποιεί. Έχω τη πεποίθηση ότι λίγοι από εμάς ξέρουμε πραγματικά να "ακούμε" την ανάρτηση μας. Εδώ δεν την ακούνε άνθρωποι που ασχολούνται με πρωταθλητισμό. Πριν κράξετε... ψάξτε να μάθετε τι λένε ειδικοί που ασχολούνται στα τμήματα ανάπτυξης αναρτήσεων, π.χ. της ΚΤΜ (νομίζω σας έχω βάλει σχετικό βίντεο στο παρελθόν).
Και σε αυτό θέλω να συμπληρώσω κάτι που έχει γράψει αρκετές φορές έμμεσα ή άμεσα ο Δημήτρης KORAX. Πριν ασχοληθείς με τις αναρτήσεις ασχολήσου με το πως να τοποθετείς και να εργάζεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα με το σώμα σου. Και θέλει πολύ δουλειά. Αν δε κάνεις αυτήν την εξάσκηση μην περιμένεις να αναπληρώσει το κενό η ανάρτηση επειδή "έσκασες" ένα χιλιάρικο. Είναι πολύ εύκολο να εκτιναχθείς από μια μοτοσυκλέτα, είτε φοράει μια Kayaba της σειράς είτε φοράει μια σούπερ-ντούπερ WP. Η γνώση προσφέρει περισσότερη ασφάλεια και διασκέδαση από μια καλή ανάρτηση.

Φυσικά ένα καλό πλαίσιο και μια καλή ανάρτηση μπορεί να σώσει πολλά, αλλά να μη ξεχνάμε ότι από ένα επίπεδο και έπειτα η απόλυτη ανάρτηση απαιτεί και απόλυτη οδήγηση για να δουλέψει και πολλοί από εμάς δε θα αισθανόμασταν καλά πάνω σε μοτοσυκλέτες στημένες έτσι. Και κάπου εδώ κρύβεται η επιτυχία του Tenere 700, γιατί για χώμα μιλώντας, μπορείς να κάνεις το χόμπι σου με μέτριες ικανότητες και σχετικά λογικό κόστος κτήσης.

Γράφτηκε παραπάνω πως όσοι έχουν μάθει με Γιαπωνέζικα δύσκολα πάνε σε Ευρωπαϊκές επιλογές. Το υιοθετώ. Αλλά θέλω να σημειώσω έντονα πως το ίδιο συμβαίνει και ανάποδα. Όσοι δηλαδή έχουν μάθει με Ευρωπαϊκά, δύσκολα πηγαίνουν σε Japan. Η φιλοσοφία -ακόμη και η μοτοσυκλετιστική- είναι κάτι το οποίο καλλιεργείται καθημερινά. Δεν είναι θέμα καλύτερου ή χειρότερου, έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεσαι τη κάλυψη των δικών σου αναγκών. Και αν και μοιάζει σουρεάλ, για τον ίδιο λόγο κάποια στιγμή έρχεται και η μετάβαση, από και προς και στις δυο κατευθύνσεις.

Κάποτε -πολλά χρόνια πριν- μου άρεσε πολύ να βλέπω ίδιες μοτοσυκλέτες στις παρέες. Πίστευα ότι αυτό δείχνει καλή χημεία και μεταξύ των αναβατών. Βλακείες (αλλά ήμουν νέος). Σήμερα το καλύτερο μου είναι να βλέπω μια παρέα πολύχρωμη. Δεν έχει σημασία τι επιλέγω εγώ, για χίλιους λόγους που δεν ταυτίζονται με αυτούς του συναδέλφου μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε δεν ισχύει αυτό ακριβώς, στο γκαράζ έξω είναι πλέον ένα εναντίον πολλών και θεωρώ ότι είμαι "Ιαπωνόφιλος", τώρα τι στο καλό με έπιασε φέτος... Έμεινα στο μπλε/άσπρο της Yamaha στα λογότυπα σε όλες μου τις επιλογές όμως :p
Όπως είπε και κάποιος ημέρα ψυχικής υγείας ήρθε, πέρασε, μας πάνε για λολ ντάουν και δεν θα προλάβω να βρω ψυχολόγο φέτος, οι οικόσιτοι δεν μετράνε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ξερω γιατι εστιαζεις τοσο στο θεμα των αναρτησεων παροτι πολλοι παραπονιουνται γι αυτο αλλα πρεπει να κανουμε σαν να μην αξιζουν πραγματικα μια καλη αναρτηση η οποια πλεον μετα απο τα τοσα χρονια παραγωγης και εξελιξης ειναι τσαμπα...οταν λεμε για προβληματικες αναρτησεις, μιλαμε για αυτες που ενας αναβατης 90 κιλων θα τις τερματισει για πλακα στο πρωτο νεροφαγωμα...το να φερνεις παραδειγματα πρωταθλητων που δεν μπορουν να πανε την αναρτηση τους απο το 95% στο 99% δεν ειναι η υποθεση μας...

Καποιοι οδηγαμε τα μηχανακια λιγο πιο γρηγορα και δυναμικα απο αλλους και εχουμε διαφορετικες απαιτησεις....δεν ειναι αναγκη να εισαι παγκοσμιος για να μη θες ενα μηχανακι που τερματιζει και κοπαναει για πλακα (και οταν συμβει αυτο, ειναι και πιθανο να σε ριξει κατω)...επισης, παροτι δεν μετραμε πουθενα με χρονομετρα αυτο δεν αρκει για να λεμε οτι οκ ολα πανε αρα μην παραπονιεσαι...το οτι πανε δε σημαινει οτι πανε και καλα...ποδηλατο στο βουνο κανεις και με αναρτησεις και χωρις, αλλα επειδη δεν ειναι ολοι επαγγελματιες ποδηλατες πρεπει ολοι να παρουν το ποδηλατο χωρις τις αναρτησεις και να τους φυγουν τα σφραγισματα?

Οταν μια αναρτηση τερματιζει ολη της τη διαδρομη, δεν δουλευει και ειναι εν δυναμει επικινδυνη. Και btw, ενα βαρυ μηχανακι οπως ολα τα ονοφφ εχει πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις σε λειτουργια αναρτησεων απο ενα ελαφρυ μηχανακι. Και οταν εχεις πλεον ανταγωνιστικα μηχανακια στα μεταχειρισμενα που μπορεις να παρεις με το 1/3 των χρηματων, η γκρινα προς το μηχανακι της κουτας, το εξελιγμενο 5 χρονια τωρα αδυνατει να ανταποκριθει στα βασικα, θα ειναι μεγαλυτερη.

Δεν γινονται λοιπον ολα για να πανε απλα καπου, ολα πανε. Σε ολα τα βουνα που πανε τα τ7/790/990/gs1200 πανε και στρογγυλοφαναρα παπια. Ολα γινονται λοιπον για το ποσο ανετα και καλα πανε και ποσο θα κανουν την ζωη πιο ευκολη στον αναβατη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξερω γιατι εστιαζεις τοσο στο θεμα των αναρτησεων παροτι πολλοι παραπονιουνται γι αυτο αλλα πρεπει να κανουμε σαν να μην αξιζουν πραγματικα μια καλη αναρτηση η οποια πλεον μετα απο τα τοσα χρονια παραγωγης και εξελιξης ειναι τσαμπα...οταν λεμε για προβληματικες αναρτησεις, μιλαμε για αυτες που ενας αναβατης 90 κιλων θα τις τερματισει για πλακα στο πρωτο νεροφαγωμα...το να φερνεις παραδειγματα πρωταθλητων που δεν μπορουν να πανε την αναρτηση τους απο το 95% στο 99% δεν ειναι η υποθεση μας...

Καποιοι οδηγαμε τα μηχανακια λιγο πιο γρηγορα και δυναμικα απο αλλους και εχουμε διαφορετικες απαιτησεις....δεν ειναι αναγκη να εισαι παγκοσμιος για να μη θες ενα μηχανακι που τερματιζει και κοπαναει για πλακα (και οταν συμβει αυτο, ειναι και πιθανο να σε ριξει κατω)...επισης, παροτι δεν μετραμε πουθενα με χρονομετρα αυτο δεν αρκει για να λεμε οτι οκ ολα πανε αρα μην παραπονιεσαι...το οτι πανε δε σημαινει οτι πανε και καλα...ποδηλατο στο βουνο κανεις και με αναρτησεις και χωρις, αλλα επειδη δεν ειναι ολοι επαγγελματιες ποδηλατες πρεπει ολοι να παρουν το ποδηλατο χωρις τις αναρτησεις και να τους φυγουν τα σφραγισματα?

Οταν μια αναρτηση τερματιζει ολη της τη διαδρομη, δεν δουλευει και ειναι εν δυναμει επικινδυνη. Και btw, ενα βαρυ μηχανακι οπως ολα τα ονοφφ εχει πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις σε λειτουργια αναρτησεων απο ενα ελαφρυ μηχανακι. Και οταν εχεις πλεον ανταγωνιστικα μηχανακια στα μεταχειρισμενα που μπορεις να παρεις με το 1/3 των χρηματων, η γκρινα προς το μηχανακι της κουτας, το εξελιγμενο 5 χρονια τωρα αδυνατει να ανταποκριθει στα βασικα, θα ειναι μεγαλυτερη.

Δεν γινονται λοιπον ολα για να πανε απλα καπου, ολα πανε. Σε ολα τα βουνα που πανε τα τ7/790/990/gs1200 πανε και στρογγυλοφαναρα παπια. Ολα γινονται λοιπον για το ποσο ανετα και καλα πανε και ποσο θα κανουν την ζωη πιο ευκολη στον αναβατη.
Να σε ρωτήσω κάτι και το ρωτάω με καλή πρόθεση. Γιατί πιάνεις κάθε γραπτό μου και το τραβάς από τα μαλλιά; Υπάρχει κάτι προσωπικό που δεν έχω πάρει είδηση;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να σε ρωτήσω κάτι και το ρωτάω με καλή πρόθεση. Γιατί πιάνεις κάθε γραπτό μου και το τραβάς από τα μαλλιά; Υπάρχει κάτι προσωπικό που δεν έχω πάρει είδηση;

δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο, απλα λες τα ιδια και τα ιδια σε πραγματα που εχουμε χιλιοεξηγησει, οποτε και εγω απαντω στα ιδια πραγμα, με τον ιδιο τροπο...το θεμα των αναρτησεων το εχουμε ξανα-ματα-αναλυσει, αλλα παρ ολα αυτα δεν καταλαβαινεις αυτο που προσπαθουμε να σου πουμε...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε όσα σοβαρά συγκριτικά διάβασα και είδα, στα κλειστά τεχνικά κομμάτια το Τενερε 700 φάνηκε πιο ευκολοδηγητο ενώ σε ανοιχτά κομμάτια με μεγάλες ταχύτητες το 790R τα πήγαινε καλύτερα. Μεταξύ μας για εναν μέσης ικανότητας αναβάτη είναι υπέρ του δέοντος ικανά τα μηχανάκια. Δηλαδή πολύ δύσκολα θα είναι τα όρια του αναβάτη παραπάνω από της μηχανής. Και δεν είναι τυχαίο ότι και σε χώρες που το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι ψηλό το Τενερε 700 πάει πολύ καλά. Αν ήταν μάπα γιατί να μην πάρουν το 790 αφού οικονομικά μπορούσαν να το πάρουν. Τα μηχανάκια έχουν διαφορετική προσέγγιση και αίσθηση οπότε δεν μπορούμε να πούμε απόλυτα ότι το ένα είναι καλύτερο. Σίγουρα το 790 είναι πιο δυνατό αλλά και πιο βαρύ. Άμα εμένα μου φτάνουν και μου περισσεύουν οι 75 ίπποι γιατί οι 95 πρέπει να βαφτίστουν από περισσότεροι καλύτεροι;
 
Top Bottom