Καλά δεν είναι φτιαγμένα από κόκκαλο αρχαίου δαίμονα, αν η απόσβεση του κόστους εξέλιξης ήταν σε πολλές χιλιάδες αντίγραφα θα έπεφτε και η τιμή μονάδας
Ρε Γιαννη....
Σου εχω πει πως μου φτιαχνεις την μερα ?
Καλά δεν είναι φτιαγμένα από κόκκαλο αρχαίου δαίμονα, αν η απόσβεση του κόστους εξέλιξης ήταν σε πολλές χιλιάδες αντίγραφα θα έπεφτε και η τιμή μονάδας
Φωτιά θα πέσει να σε κάψει , θα σε καταραστεί όλο το τρανσαλπ κλαμπΝαι... Τότε γιατί βάζουν σουμιεδες, σαν αυτόν που έχει ο Γκάντι?
Γιατί το ψωνίζει το πόπολο. Και όσο πουλάει, ο οικονομικός διευθυντής κάπου βάζει ένα σάκε ακόμα στην υγεία του πελάτη που δεν σέβεται τα λεφτά που πληρώνει.Ναι... Τότε γιατί βάζουν σουμιεδες, σαν αυτόν που έχει ο Γκάντι?
Κώστα δε θα μεταφέρει κόστος 3.000 ευρώ ένα εργοστάσιο στο καταναλωτή. Σε άλλες τιμές αγοράζει τις συγκεκριμένες αναρτήσεις ένα εργοστάσιο σε "x" αριθμό, δεν είναι και από το πάνω-πάνω ράφι.Ποιο πάνω από την τιμή που πωλούνται τώρα εννοώ.
Το Τ700 θα είχε σίγουρα πάνω από 14000 με την αναρτησαρα της άσπρης δύναμης.
400 ειπα, οχι 600 θελω ελαφρυ εργαλειο...Μετά την παγκόσμια αποθέωση της απλότητας του τενερε, περιμένω χιλιάδες ποστ "ποιος ηλίθιος έφτιαξε 600 τουρμπίνα για καθημερινό/περιπετειωδες μηχανάκι".
Meanwhile, η BMW ως apple των δίτροχων ανεβάζει τιμές και δείχνει τον δρόμο στους άλλους. Όπως δεν βρίσκεις πλέον τηλέφωνο με snap865 σε λογικό νούμερο (οκ, ποκο φ2 ξέρω, υπάρχει εξαίρεση) έτσι δεν θα βρίσκεις μηχανάκι ταπανταολα κάτω από 15000 (υπάρχει τενερε, ξέρω). Περαστικά μας.
Η Γιαμαχα είχε πριν 40 χρονιαΚαι η Σουζούκι ετοιμάζει τούρμπο.
Θα δούμε.
Το ίδιο ισχύει και για την BMW, αν και τα περισσότερα φοράνε wp.Εντάξει Κωστή, από μανιακό BMWδάκια που θεωρεί λογικό να πουλάει η αγαπημένη του εταιρία το 850 με "ρυθμίσεις ESA" μόνο πίσω προφόρτιση επαναφορά στα 17000 πόσο φτάνει, δεν περιμένω να διαβάσω λογικές απαντήσεις.
Αυτό που έγραψε ο Στέφανος, ότι το Ohlins πίσω θα στοιχίσει ανταλλακτικό 1000 ευρώ σε εμάς λιανική αλλά όχι στο εργοστάσιο πρώτη τοποθέτηση, γαργάρα. Και "top shelf" αναρτήσεις δεν φοράει ούτε το 890R, μόνο το Ράλι στα.... 23000 ευρώ με καλάμια και αμορτισέρ που ΕΙΝΑΙ από αρχαίο κόκκαλο δαίμονα προφανώς γιατί +8000 για δυό σίδερα και ένα τελικό σόρι κιόλας...Λογικά κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεις Λίντον Πόσκιτ αληθινά ράλι μηχανάκια.
Από την στιγμή που η BMW είναι κορυφαίος ευρωπαίος σε κέρδη, προφανώς και ξέρει το κοινό της καλύτερα από εμένα.Το ίδιο ισχύει και για την BMW, αν και τα περισσότερα φοράνε wp.
Η BMW πουλάει 17000 το 850,γιατι είναι BMW με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το ότι δεν έχουν λογική η απόψεις μου και έχουν οι δικές σου... Μπορεί και να έχεις δικιο
Να σε ρωτήσω κάτι και το ρωτάω με καλή πρόθεση. Γιατί πιάνεις κάθε γραπτό μου και το τραβάς από τα μαλλιά; Υπάρχει κάτι προσωπικό που δεν έχω πάρει είδηση;Δεν ξερω γιατι εστιαζεις τοσο στο θεμα των αναρτησεων παροτι πολλοι παραπονιουνται γι αυτο αλλα πρεπει να κανουμε σαν να μην αξιζουν πραγματικα μια καλη αναρτηση η οποια πλεον μετα απο τα τοσα χρονια παραγωγης και εξελιξης ειναι τσαμπα...οταν λεμε για προβληματικες αναρτησεις, μιλαμε για αυτες που ενας αναβατης 90 κιλων θα τις τερματισει για πλακα στο πρωτο νεροφαγωμα...το να φερνεις παραδειγματα πρωταθλητων που δεν μπορουν να πανε την αναρτηση τους απο το 95% στο 99% δεν ειναι η υποθεση μας...
Καποιοι οδηγαμε τα μηχανακια λιγο πιο γρηγορα και δυναμικα απο αλλους και εχουμε διαφορετικες απαιτησεις....δεν ειναι αναγκη να εισαι παγκοσμιος για να μη θες ενα μηχανακι που τερματιζει και κοπαναει για πλακα (και οταν συμβει αυτο, ειναι και πιθανο να σε ριξει κατω)...επισης, παροτι δεν μετραμε πουθενα με χρονομετρα αυτο δεν αρκει για να λεμε οτι οκ ολα πανε αρα μην παραπονιεσαι...το οτι πανε δε σημαινει οτι πανε και καλα...ποδηλατο στο βουνο κανεις και με αναρτησεις και χωρις, αλλα επειδη δεν ειναι ολοι επαγγελματιες ποδηλατες πρεπει ολοι να παρουν το ποδηλατο χωρις τις αναρτησεις και να τους φυγουν τα σφραγισματα?
Οταν μια αναρτηση τερματιζει ολη της τη διαδρομη, δεν δουλευει και ειναι εν δυναμει επικινδυνη. Και btw, ενα βαρυ μηχανακι οπως ολα τα ονοφφ εχει πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις σε λειτουργια αναρτησεων απο ενα ελαφρυ μηχανακι. Και οταν εχεις πλεον ανταγωνιστικα μηχανακια στα μεταχειρισμενα που μπορεις να παρεις με το 1/3 των χρηματων, η γκρινα προς το μηχανακι της κουτας, το εξελιγμενο 5 χρονια τωρα αδυνατει να ανταποκριθει στα βασικα, θα ειναι μεγαλυτερη.
Δεν γινονται λοιπον ολα για να πανε απλα καπου, ολα πανε. Σε ολα τα βουνα που πανε τα τ7/790/990/gs1200 πανε και στρογγυλοφαναρα παπια. Ολα γινονται λοιπον για το ποσο ανετα και καλα πανε και ποσο θα κανουν την ζωη πιο ευκολη στον αναβατη.
Να σε ρωτήσω κάτι και το ρωτάω με καλή πρόθεση. Γιατί πιάνεις κάθε γραπτό μου και το τραβάς από τα μαλλιά; Υπάρχει κάτι προσωπικό που δεν έχω πάρει είδηση;