KTM 890 Adventure R / Rally

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
δεν είσαι εραστής της ταχύτητας προφανώς.
H αλήθεια είναι ότι επειδή είμαι εραστής της ταχύτητας...εγκατέλειψα τους 21 τροχούς...κι ετοιμάζομαι για V2 Πανικάλε...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H αλήθεια είναι ότι επειδή είμαι εραστής της ταχύτητας...εγκατέλειψα τους 21 τροχούς...κι ετοιμάζομαι για V2 Πανικάλε...
#ναταλέμεαυτά για να καταγράφονται. Εύγε, κουκλί.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
#ναταλέμεαυτά για να καταγράφονται. Εύγε, κουκλί.
Ε καλά μην το δένεις και κόμπο...γιατι κι άλλοι ετοιμάζονταν να ακυρώσουν τα μνημόνια με ένα αρθρο με ενα νόμο...αλλά τελικά. Αλλά από ο,τι φαίνεται κάθε φορά που πλησιάζω στην πορτοκαλί λαίλαπα κάτι γίνεται και καταλήγω σε κάτι άλλο. και μαλλον θα έχει 17αρι μπροστινό για πρώτη φορά στα χρονικά. Για να δούμε μηπως λογω lockdown πετυχουμε και καμια καλή προσφορά...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν ξερω γιατι εστιαζεις τοσο στο θεμα των αναρτησεων παροτι πολλοι παραπονιουνται γι αυτο αλλα πρεπει να κανουμε σαν να μην αξιζουν πραγματικα μια καλη αναρτηση η οποια πλεον μετα απο τα τοσα χρονια παραγωγης και εξελιξης ειναι τσαμπα...οταν λεμε για προβληματικες αναρτησεις, μιλαμε για αυτες που ενας αναβατης 90 κιλων θα τις τερματισει για πλακα στο πρωτο νεροφαγωμα...το να φερνεις παραδειγματα πρωταθλητων που δεν μπορουν να πανε την αναρτηση τους απο το 95% στο 99% δεν ειναι η υποθεση μας...

Καποιοι οδηγαμε τα μηχανακια λιγο πιο γρηγορα και δυναμικα απο αλλους και εχουμε διαφορετικες απαιτησεις....δεν ειναι αναγκη να εισαι παγκοσμιος για να μη θες ενα μηχανακι που τερματιζει και κοπαναει για πλακα (και οταν συμβει αυτο, ειναι και πιθανο να σε ριξει κατω)...επισης, παροτι δεν μετραμε πουθενα με χρονομετρα αυτο δεν αρκει για να λεμε οτι οκ ολα πανε αρα μην παραπονιεσαι...το οτι πανε δε σημαινει οτι πανε και καλα...ποδηλατο στο βουνο κανεις και με αναρτησεις και χωρις, αλλα επειδη δεν ειναι ολοι επαγγελματιες ποδηλατες πρεπει ολοι να παρουν το ποδηλατο χωρις τις αναρτησεις και να τους φυγουν τα σφραγισματα?

Οταν μια αναρτηση τερματιζει ολη της τη διαδρομη, δεν δουλευει και ειναι εν δυναμει επικινδυνη. Και btw, ενα βαρυ μηχανακι οπως ολα τα ονοφφ εχει πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις σε λειτουργια αναρτησεων απο ενα ελαφρυ μηχανακι. Και οταν εχεις πλεον ανταγωνιστικα μηχανακια στα μεταχειρισμενα που μπορεις να παρεις με το 1/3 των χρηματων, η γκρινα προς το μηχανακι της κουτας, το εξελιγμενο 5 χρονια τωρα αδυνατει να ανταποκριθει στα βασικα, θα ειναι μεγαλυτερη.

Δεν γινονται λοιπον ολα για να πανε απλα καπου, ολα πανε. Σε ολα τα βουνα που πανε τα τ7/790/990/gs1200 πανε και στρογγυλοφαναρα παπια. Ολα γινονται λοιπον για το ποσο ανετα και καλα πανε και ποσο θα κανουν την ζωη πιο ευκολη στον αναβατη.
Αναρτηση δεν ειναι μονο το ελατηριο και το ξερεις φανταζομαι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και οι πρώτες εντυπώσεις.


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο, απλα λες τα ιδια και τα ιδια σε πραγματα που εχουμε χιλιοεξηγησει, οποτε και εγω απαντω στα ιδια πραγμα, με τον ιδιο τροπο...το θεμα των αναρτησεων το εχουμε ξανα-ματα-αναλυσει, αλλα παρ ολα αυτα δεν καταλαβαινεις αυτο που προσπαθουμε να σου πουμε...
Εκτός του ότι σχεδόν πάντα οι απαντήσεις σου περιέχουν σχόλια που διαστρεβλώνουν τα γραπτά μου, απομονώντας εντέχνως και μερικώς φράσεις, συμπεραίνοντας αυθαίρετα κτλ κτλ κτλμ θεωρείς και δεδομένο ότι "εσείς" έχετε δίκιο έτσι; Σόρυ θα "σας" βάλλω στο κόπο να "συνεχίζετε" να τα "εξηγείτε με τον ίδιο τρόπο".

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Α και που 'σαι pumba

 
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Τώρα ποιοί είστε οι " εσείς" και ποιοι οι "εμείς' δεν έχω καταλάβει. Ίσως περισσότερο κατάλαβα το κείμενο του STF.
Εγώ που θεωρώ τον εαυτό μου μέσο αναβάτη:
με το ίδιο μηχανάκι, στην ίδια διαδρομή έχω πιάσει τον εαυτό μου να είναι την μια "κουλαδι"και την άλλη "χεράς".
Πιο πολύ παίζει ρόλο πως κοιμήθηκα και πως ξύπνησα, παρά η ανάρτηση επιπέδου Τ7 ή 790s. Έχω την οικονομική δυνατότητα να πάρω και τα δύο, αλλά αφού δεν τερματίζω με τίποτα το πιο φθηνό γιατί να πάρω το πιο ready to race. Που να race?
Θα το πάρω μόνο γιατί με φτιαχνει. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον μέσο αναβάτη, αλλά με το γούστο, την αισθητική, του καθένα.
Νομίζω πιο πολύ εκεί εστιάζεται κυρίως το marketing, των εταιρειών παρά στην εξέλιξη αναρτήσεων μαζικής παραγωγής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τώρα ποιοί είστε οι " εσείς" και ποιοι οι "εμείς' δεν έχω καταλάβει. Ίσως περισσότερο κατάλαβα το κείμενο του STF.
Εγώ που θεωρώ τον εαυτό μου μέσο αναβάτη:
με το ίδιο μηχανάκι, στην ίδια διαδρομή έχω πιάσει τον εαυτό μου να είναι την μια "κουλαδι"και την άλλη "χεράς".
Πιο πολύ παίζει ρόλο πως κοιμήθηκα και πως ξύπνησα, παρά η ανάρτηση επιπέδου Τ7 ή 790s. Έχω την οικονομική δυνατότητα να πάρω και τα δύο, αλλά αφού δεν τερματίζω με τίποτα το πιο φθηνό γιατί να πάρω το πιο ready to race. Που να race?
Θα το πάρω μόνο γιατί με φτιαχνει. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον μέσο αναβάτη, αλλά με το γούστο, την αισθητική, του καθένα.
Νομίζω πιο πολύ εκεί εστιάζεται κυρίως το marketing, των εταιρειών παρά στην εξέλιξη αναρτήσεων μαζικής παραγωγής.

δεν υπαρχει κανενας εσεις και εμεις, υπαρχουν διαφορετικοι αναβατες με διαφορετικες απαιτησεις...απλα ο stf ο οποιος λεει οτι του διαστρεβλώνω τα γραπτά του και απομονώντας εντέχνως και μερικώς φράσεις δημιουργησε αυτη την εντυπωση διοτι ως συνηθως, επιασε μια (1) λεξη, την εκανε bold, την χρωματησε κιολας, και εγραψε εκει πανω την αραδα του για τους εμεις και τους εσεις, τους μεν και δεν, κατα πως κανει σε μονιμη βαση εδω μεσα....απλα αυτα που κανει ο ιδιος, νομιζει οτι τα κανουν και οι αλλοι οποτε μυγιαζεται ευκολα, αλλα παντα με το μαρθα βουρτση υφος του φιλικα, με εκτιμηση, γιατι εχεις κατι προσωπικο μαζι μου κλπ κλπ κλπ...


τεσπα, οπως εγραψα και πιο πισω, διαφορετικοι αναβατες εχουν διαφορετικες απαιτησεις, και πλεον οι απαιτησεις απο τα μηχανακια σημερα εχουν ανεβει...μετα απο τοσα χρονια, περιμενεις τα προβληματα που ειχαν μηχανακια πριν 20 χρονια στα δυναμικα χαρακτηριστικα τους να μην τα εχουν σημερα, διοτι αν τα εχουν, ποιος και ο λογος των νεοτερων μοντελων γενικα. Το οτι καποιοι μπορει να μην τα δουν δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν...Και επειδη ισως δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι εγω ειμαι παγκοσμιος και τα παω ταπα και τα τελειωνω ολα και ολους, να πω οτι αναφερω, ξανα, οτι μιλαμε για φυσιολογικες συνθηκες. Οποιος πεσει με λιγη φορα σε ενα νεροφαγωμα γιατι ειτε παει λιγο πιο γρηγορα η απλα δε το ειδε, η κανει κανενα χαζοαλματακι θα καταλαβει τι εννοω, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις οπως παει ο boano στα βιντεακια του για να δει την αδυναμια...Ουτε ειπα οτι ειναι κακο το μηχανακι, απλα εγραψα πως στο 2020 οι απαιτησεις εχουν ανεβει
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
τεσπα, οπως εγραψα και πιο πισω, διαφορετικοι αναβατες εχουν διαφορετικες απαιτησεις, και πλεον οι απαιτησεις απο τα μηχανακια σημερα εχουν ανεβει...μετα απο τοσα χρονια, περιμενεις τα προβληματα που ειχαν μηχανακια πριν 20 χρονια στα δυναμικα χαρακτηριστικα τους να μην τα εχουν σημερα, διοτι αν τα εχουν, ποιος και ο λογος των νεοτερων μοντελων γενικα. Το οτι καποιοι μπορει να μην τα δουν δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν...Και επειδη ισως δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι εγω ειμαι παγκοσμιος και τα παω ταπα και τα τελειωνω ολα και ολους, να πω οτι αναφερω, ξανα, οτι μιλαμε για φυσιολογικες συνθηκες. Οποιος πεσει με λιγη φορα σε ενα νεροφαγωμα γιατι ειτε παει λιγο πιο γρηγορα η απλα δε το ειδε, η κανει κανενα χαζοαλματακι θα καταλαβει τι εννοω, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις οπως παει ο boano στα βιντεακια του για να δει την αδυναμια...Ουτε ειπα οτι ειναι κακο το μηχανακι, απλα εγραψα πως στο 2020 οι απαιτησεις εχουν ανεβει
Ο μέσος αναβάτης έχει τόσα πολλά να βελτιώσει, που για το τράνταγμα στο νεροφάγωμα δεν θα του φταίει μόνο η ανάρτηση (που στοιχίζει χρήματα) αλλά θα του φταίει και το πόσο σφιχτά κρατάει το τιμόνι, πόσο καλά έχει τοποθετήσει το σώμα του, πόσο σωστά πατάει στους μαρσπιέδες κ.ο.κ.
Νομιζω ότι για τα μηχανάκια ανω των 7.500 δεν είναι τα περιφερειακά που θα κάνουν τον μέσο αναβάτη, καλύτερο, αλλά η αγορά θα καθοριστεί από πόσο πολύ του αρέσει να καβαλάει το συγκεκριμένο μηχανάκι. εμένα θα μου άρεσε να έχω το 790R και μάλιστα μπορώ να το αγοράσω, αλλά νομίζω ότι η ΚΤΜ με δουλεύει. Για την οικονομία της συζήτησης το Τ7 ειναι το πρώτο μη ευρωπαικό μηχανάκι που καβαλάω τα 30 χρόνια που έχω μηχανή.

υ..γ την άλλη διαμάχη την προσπερνάω,. Απλά έχετε διαφορετικές απόψεις. Κάμμια από τις δύο δεν είναι η απόλυτα σωστή ( ακόμα και αυτή που εγώ συντάσομαι)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δεν υπαρχει κανενας εσεις και εμεις, υπαρχουν διαφορετικοι αναβατες με διαφορετικες απαιτησεις...απλα ο stf ο οποιος λεει οτι του διαστρεβλώνω τα γραπτά του και απομονώντας εντέχνως και μερικώς φράσεις δημιουργησε αυτη την εντυπωση διοτι ως συνηθως, επιασε μια (1) λεξη, την εκανε bold, την χρωματησε κιολας, και εγραψε εκει πανω την αραδα του για τους εμεις και τους εσεις, τους μεν και δεν, κατα πως κανει σε μονιμη βαση εδω μεσα....απλα αυτα που κανει ο ιδιος, νομιζει οτι τα κανουν και οι αλλοι οποτε μυγιαζεται ευκολα, αλλα παντα με το μαρθα βουρτση υφος του φιλικα, με εκτιμηση, γιατι εχεις κατι προσωπικο μαζι μου κλπ κλπ κλπ...


τεσπα, οπως εγραψα και πιο πισω, διαφορετικοι αναβατες εχουν διαφορετικες απαιτησεις, και πλεον οι απαιτησεις απο τα μηχανακια σημερα εχουν ανεβει...μετα απο τοσα χρονια, περιμενεις τα προβληματα που ειχαν μηχανακια πριν 20 χρονια στα δυναμικα χαρακτηριστικα τους να μην τα εχουν σημερα, διοτι αν τα εχουν, ποιος και ο λογος των νεοτερων μοντελων γενικα. Το οτι καποιοι μπορει να μην τα δουν δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν...Και επειδη ισως δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι εγω ειμαι παγκοσμιος και τα παω ταπα και τα τελειωνω ολα και ολους, να πω οτι αναφερω, ξανα, οτι μιλαμε για φυσιολογικες συνθηκες. Οποιος πεσει με λιγη φορα σε ενα νεροφαγωμα γιατι ειτε παει λιγο πιο γρηγορα η απλα δε το ειδε, η κανει κανενα χαζοαλματακι θα καταλαβει τι εννοω, δεν ειναι αναγκη να παει κανεις οπως παει ο boano στα βιντεακια του για να δει την αδυναμια...Ουτε ειπα οτι ειναι κακο το μηχανακι, απλα εγραψα πως στο 2020 οι απαιτησεις εχουν ανεβει
Χα χα χα, τι Μάρθα Βούρτση βρε.... ωραίος!

Κοιτά όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, αυτό πρέπει να το αποδεχθείς και να μη ποντάρεις στο δικό σου αλάθητο. ΑΥΤΟ και μόνο είναι το πρόβλημα στη μεταξύ μας ανταλλαγή ιδεών.

Ακόμη περισσότερο δεν είναι φυσιολιγικό να θέλεις να μου φορέσεις τη δική σου γνώμη ως θέσφατο. Το γεγονός ότι σου απαντώ παρά το ύφος που χρησιμοποιείς στα γραπτά σου.... το αφήνω εδώ.

Είναι ξεκάθαρο πως δεν έχεις οδηγήσει το T7. Αν το είχες οδηγήσει δε θα εκτιθόσουν τόσο. Και αφού δεν είσαι παγκόσμιος όπως λες σκέψου πως μερικές φορές μια καλή επιλογή είναι να μασάς αντί να μιλάς και αυτό στο λέω επειδή ακριβώς το κάνεις τόσο υπερφίαλα (Μάρθα Βούρτση, μας τελείωσε).

υ..γ την άλλη διαμάχη την προσπερνάω,. Απλά έχετε διαφορετικές απόψεις. Κάμμια από τις δύο δεν είναι η απόλυτα σωστή ( ακόμα και αυτή που εγώ συντάσομαι)
Μια παρέμβαση στο σχόλιο σου. Σε κανένα γραπτό μου αλλά σε κανένα, δεν διεκδικώ το αλάθητο. Τη γνώμη μου καταθέτω και προσπαθώ πολύ ελέγχοντας κάθε κείμενο μου να γίνεται όσο το δυνατόν σαφές. Από εκεί και πέρα το μόνο που χρειάζεται από τον αναγνώστη είναι θετική διάθεση. Εννοείται πως μπορεί να υπάρχει και ο αντίλογος, το ύφος όμως έχει μεγάλη σημασία.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
παροτι δεν παιρνω σβαρνα τις αντιπροσωπιες, το μηχανακι το εχω οδηγησει, εφοσον εκει βρισκεις το ''προβλημα''...και απο τον παγκοσμιο μεχρι τον αργο αναβατη υπαρχουν αρκετες βαθμιδες...καποιοι πιεζουν παραπανω, καποιοι κανουν απλη διελευση...οποιος θα πιεσει, εχει εμπειρια απο οδηγηση σε χωμα, θα αντιληφθει αυτα που γραφω...

η διαφορα μας ειναι οτι εγω δεν πονταρω σε κανενα αλαθητο...απλα εσυ πονταρεις στο οτι αυτο που νομιζεις, ειναι αυτο που θα πρεπει να υιοθετήσουμε ολοι σαν αποψη, διοτι ''υπαρχουν ετσι κι αλλιως πολλα να βελτιωσεις''...και εκει ακριβως ειναι το προβλημα

και το κερασακι στην τουρτα ειναι πως ενω ''ενοχλεισαι'' απο χαζοπροβληματακια αλλων εταιρειων (αλλη συζητηση πριν μερικες μερες), το οτι ενα μηχανακι adventure που το να κανει δικαβαλα ταξιδια και φορτωμενο ειναι βασικο χαρακτηριστικο του τερματιζει σε απλα σβελτο ρυθμο δεν σε ενοχλει...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ADVbachelor το καταντήσατε, ξεκολλάτε ωρε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Να διαβάσει κάτι ως τις 10 που έχει τον μπάτσελορ
Ποιο μπατσελορ
Ανεβηκε απο την σεντινα οξω για να βρει σημα και βλεπει συν δυο σελιδες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να πούμε κάτι σημαντικό, αυτή η Σία έχει κάνει 55 εκατομμύρια πλαστικές, τα αυτιά της γιατί τα άφησε Ντάμπο στάιλ;

Σχόλιο της γυναίκας δίπλα "έπεσες στον θάμνο και είχες μελανιά μια εβδομάδα, ο άλλος την έφαγε από άλογο και δεν έχει σημάδι"

Ρε σεις, οκ αστείο το ξεκατίνιασμα αλλά πόσο τρασίλα ο εργένης;
 
Top Bottom