KTM 890 Adventure R / Rally

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ανακαλυψαν οτι χωρις εξοπλισμο δε πας και πολυ μακρια. Επισης ανακαλυψαν ολοι ολοι θελουν ενα μικρομεσσαιο, αλλα να εχει και ροπη χιλιαριου. Οποτε του εβαλαν τεποζητα απο 990 και ανεβασαν τον κυβισμο στα 990. Κουφαλες αυστριακοι :p
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Πραγματικά απορώ αν οι διαφορά του 890 με το 790 είναι τόσο μεγάλη και ουσιαστική ή απλά τα λένε, προφανώς, για να υποστηρίξουν το νέο μοντέλο.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Πραγματικά απορώ αν οι διαφορά του 890 με το 790 είναι τόσο μεγάλη και ουσιαστική ή απλά τα λένε, προφανώς, για να υποστηρίξουν το νέο μοντέλο.
HackmaN Την ίδια απορία έχω κι εγώ φίλε Νίκο
:thnkg:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από ότι έχουν πει άλλοι δεν είναι τόσο μεγάλη, όχι. Η αναμενόμενη παραπάνω δύναμη που κάνει την οδήγηση του 890 να γίνεται με λιγότερο γκάζι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πηρε λιγο σε ροπη (αναλογα με τα κυβικα του), πηρε και λιγο σε βαρος, εφτασε τα επιπεδα των παλιοτερων μοτο. Δεν εχει κανενα ουσιαστικο λογο απο πλευρας επιδοσεων ενας κατοχος 790 να κανει την μεταβαση πλην απο το να εχει το πιο καινουριο/καλυτερο μοντελο. Το ερωτημα ειναι αν καποιος με 790 αξιζει να το κανει τραμπα με το νορντεν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Στο βασικό μοντέλο οι επί μέρους αναβαθμίσεις κάνουν συνολικά αισθητή διαφορά στο οδηγικό κομματι. Ποιοτικότερο σε λειτουργία αμορτισέρ, καλύτερα φρένα (ειδικά σε αρχικό δάγκωμα) κτλ
Στο R οι αναρτήσεις είναι ίδιες αλλά ο κινητήρας είναι η ουσιαστικότερη αναβάθμιση. Μεγαλύτερη αδράνεια λόγω του βαρύτερου στροφαλου (συν την επιπλέον ροπή) σημαίνει ότι δουλεύεις στον δρόμο μια ταχύτητα πάνω ενώ στο χώμα το σκαρφάλωμα είναι ακόμα πιο εύκολο γιατί η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο γεμάτη. Ενδιαφέρον έχει και το διαφορετικό φρένο του κινητήρα
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Απλά marketing δλδ. Νομίζω ότι η δύναμη του 790 θα ήταν ήδη υπερ-αρκετή για το χώμα. Τώρ για ροπή, ΟΚ, ευπρόσδεκτη, αλλά και πάλι.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
O μάνιακ της Αυστραλίας από πάνω λέει αυτό που είχε πει και ο Bret Tkacs οτι δηλαδη θελει ρυθμιση η αποσβεση επαναφοράς στο πισω αμορτισερ...οτι επανέρχεται δλδ πολύ γρήγορα και χτυπάει...
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Νομίζω ότι η αύξηση του κυβισμού έγινε μόνο γιαν μπορέσει να περάσει τις προδιαγραφές του euro 5.
Δεν είχε ανάγκη "αναβάθμισης" το 790R. Το μηχανάκι είναι έρωτας...αρκεί να έισαι σίγουρός ότι θα σε πάει μακριά.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Εγώ είμαι σίγουρος. Αυτό είναι; :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και το κάνει εντός του έτους 990.... για να προλάβει τις προδιαγραφές euro 6 του 2025...
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Για πες..
Tα γνωστά μωρέ. Σπασμένες πίσω δαγκάνες/βάσεις δαγκάνας, να μην παίρνει μπρος ενώ μιζάρει, να σβήνει η οθόνη χωρίς λόγο και κάτι τέτοια.
Βέβαια αν είχα την ευκαιρία να το αποκτήσω, θα το ρίσκαρα. :happy:
 
Top Bottom