KTM 950 adventure ρύθμιση θέσης enduro για ψηλούς

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Καλημέρα, μετά την αγορά του 950 ήρθε η ώρα να ρυθμιστεί για αυτό το οποίο αποκτήθηκε, Enduro. Η υπάρχουσα ρύθμιση στην οποία κάθισα με πολύ φυσικό τρόπο με έκανε να νιώσω πολύ άβολα όρθιος. Είμαι 1.90 με ιδιαίτερα ψηλά πόδια και θα ήθελα τα φώτα σας. Καταρχάς μέχρι τι ύψος αποστάτες δέχεται το τιμόνι χωρίς να υπάρχει πρόβλημα με τις ντίζες και γενικά να είναι λειτουργικό. Διαπίστωσα πως η βάση του τιμονιού είναι έκκεντρη ώστε να μπορεί να πλησιάσει ή να απομακρύνει το τιμόνι από τον αναβάτη. Αυτή τη στιγμή είναι προς τον αναβάτη και όρθιος το αισθάνομαι πολύ πίσω. Σκέφτομαι να την γυρίσω και να προσθέσω 2cm rizers. θα ήθελα απόψεις. Ακόμα μπορείτε να μου προτείνεται footpegs χαμηλώματος 1-2cm τόσο ώστε να μπορεί να γίνει ρύθμιση του φρένου και του λεβιέ των ταχυτήτων. Tέλος επειδή η μηχανή αγοράστηκε με την ψηλή ζελατίνα της KTM υπάρχει κάποια πρόταση για χαμηλή? Ακόμα το μηχάνημα είναι πιστόλι, θέλει προσοχή σε σχέση με την BMW...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
3εκ αποστάτες έχω και είναι οκ. Δεν έχω δοκιμάσει αυτό με την μετακίνηση στις τιμονοπλακες που ακούγεται καλό επίσης.

Θέλω να δοκιμάσω και τιμόνι από gs adventure ... Δεν χρειάζεται αποστάτες.

Rally μαρσπιέ της ΚΤΜ η πιο λογική λύση για τα πόδια. Αντοχή, η τιμή ψηλά όμως.

Χαμηλή με "σπάσιμο" που κάνει δουλειά, στο μαμά ύψος πήρα από mpf grivas στην Καλλιθέα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχουμε σχεδον ιδιο υψος. Θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις με αποστατες. Το στοκ τιμονι εχει πολυ περιεργο bend και δεν αξιζει να ασχοληθεις. Been there, done that. Εγω εχω βαλει το renthal rc high 609 (99% σιγουρος, πρεπει να τσεκαρω) και η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλυτερη, και καθιστος και ορθιος. Πρεπει μονο να γυρισεις τη γκαζιερα αναποδα, μικρο το κακο.

Μαρσπιεδες εχω βαλει του bosley -30mm. Βοηθανε και αυτοι αρκετα, αλλα θελει λιγο μετατροπη ο λεβιες των ταχυτητων γιατι στεκεται αρκετα ψηλα πλεον στη χαμηλοτερη θεση του, με μποτες ομως δεν ειναι τοσο κακος. Ο bosley δινει και χαμηλο πενταλ φρενου, καλο θα ηταν να το παρεις. Δεν εχει σαιτ, επικοινωνια μαζι του μονο με email.

Ζελατινα, για μενα η καλυτερη λυση σε ορθολογικα χρηματα και οχι ψηλα τριψηφια ειναι η κοντη του moose racing. Καθαριζει το οπτικο πεδιο και νομιζεις πως εχεις πιο μικρο μηχανακι. Στην εθνικη τρως αερα αλλα ειναι καθαρος χωρίς στροβυλισμους που στο τελος ειναι καλυτερο.

Πριν κανεις οτιδηποτε στο μηχανακι, αλλαξε οπωσδηποτε μπροστινα ελατηρια σε αρκετα σκληροτερα και κοντυτερα απο τα στοκ (θα ελεγα πως ειναι η πρωτη αλλαγη που πρεπει να κανεις). Επισης σκεψου να βαλεις itg αντι για κουτι, το μοτερ δουλευει πολυ καλυτερα και ζωηρα με σωστο jetting, με στοκ ρυθμισμα και κουτι ειναι αρκετα νωχελικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Θέλω να δοκιμάσω και τιμόνι από gs adventure ... Δεν χρειάζεται αποστάτες.
Δεν έχω παρατηρήσει πόσο ψηλότερο είναι αλλά σίγουρα πολύ φαρδύτερο.

Rally μαρσπιέ της ΚΤΜ η πιο λογική λύση για τα πόδια. Αντοχή, η τιμή ψηλά όμως.
Όπως είδα είναι πολύ μεγαλύτερα αλλά δεν κατάλαβα να υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος.

Χαμηλή με "σπάσιμο" που κάνει δουλειά, στο μαμά ύψος πήρα από mpf grivas στην Καλλιθέα.
Θα δώ από griva. Τι εννοείς με σπάσιμο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ζελατίνα στοκ!
Αποστάτες τιμονιού (εάν μπορείς μεγαλύτερους των 3 cm και γύρνα την γκαζιερα ανάποδα)
Τιμόνι γύρισμα!
Πέταμα ότι σιδερένιο έχει (κάγκελα και λοιπά)
Ξεφούσκωμα ελαστικα!
Έφυγες!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχω παρατηρήσει πόσο ψηλότερο είναι αλλά σίγουρα πολύ φαρδύτερο.
Είναι... περίπου όσο θα έρθει το στοκ τιμόνι με αποστάτες. Γενικά επειδή το τρίγωνο αναβάτη της πενφέ μου άρεσε περισσότερο, θεωρώ ότι είναι θεμιτό να το αντιγράψω.


Όπως είδα είναι πολύ μεγαλύτερα αλλά δεν κατάλαβα να υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος.
Είναι περίπου 1.5εκ πιο κάτω.


Θα δώ από griva. Τι εννοείς μα σπάσιμο?
Αυτό
Η χαμηλή που λέει ο pumba θα σου δώσει τον πιο καθαρό αέρα, πιθανότατα την πιο ήσυχη μετακίνηση.
Προτιμώ λίγη κάλυψη από αέρα, αν η τύρβη δεν είναι ανυπόφορη, που δεν είναι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι... περίπου όσο θα έρθει το στοκ τιμόνι με αποστάτες. Γενικά επειδή το τρίγωνο αναβάτη της πενφέ μου άρεσε περισσότερο, θεωρώ ότι είναι θεμιτό να το αντιγράψω.



Είναι περίπου 1.5εκ πιο κάτω.




Αυτό
Η χαμηλή που λέει ο pumba θα σου δώσει τον πιο καθαρό αέρα, πιθανότατα την πιο ήσυχη μετακίνηση.
Προτιμώ λίγη κάλυψη από αέρα, αν η τύρβη δεν είναι ανυπόφορη, που δεν είναι.
τί είπε ο άνθρωπος!! Τύρβη, τυρβώδης ροή, εξ ου προκύπτει και το turbulance. πςςςς. Τί επίπεδο έχουμε εδω μέσα. Κι εμένα με ενοχλεί η τύρβη στο κράνος..:hlb:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είναι περίπου 1.5εκ πιο κάτω.
Γιάννη τα ραλυ της ΚΤΜ είναι στο ίδιο ύψος με τα μαμα, απλώς είναι πιο φαρδιά.

Για πιο χαμηλά θα πρότεινα:
1.5 εκατοστό: Rade garage R/G larger and lower footpegs - Rade Garage

3 εκατοστά: Motobau "Bear trap" 3cm lower Rallye-footpegs for all KTM 690, 790, 890

Τα motobau είναι σαν τα bosley αλλά οχι αιχμηρά.
Το θετικό με τα bosley είναι ότι μπορείς να αγοράσεις απ'αυτόν και το χαμηλότερο πενταλ φρένου. Κοστίζει κάτι σε 20-25ευρώ αλλά είναι μεγάλη η διαφορά και η αίσθηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη τα ραλυ της ΚΤΜ είναι στο ίδιο ύψος με τα μαμα, απλώς είναι πιο φαρδιά.
Είχα διαβάσει ότι είναι πιο χαμηλά στο advrider σε κάποιο νήμα, τι να σου πω, δεν αντιλέγω.

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ο Bosley οπως αναφερθηκε δεν εχει το καλυτερο φινιρισμα, ειναι λιγο κοφτερα αλλα τα pegs του ειναι ανοξειδωτα και get the job done. Ειναι μαλλον ο πιο οικονομικος και μπορεις να διαλεξεις τι υψος θες, διαστασεις κλπ.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Καλησπέρα, έχει δοκιμάσει κανείς αλλαγή τιμονιού από Oem σε protaper fmx pastrana η renthal rc high, που αναφέρουν οι Αμερικανοί και να έχει γνώμη - άποψη σκέφτομαι να το αλλάξω και θα ήθελα την γνώμη κάποιου που το έχει κανει, ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα, έχει δοκιμάσει κανείς αλλαγή τιμονιού από Oem σε protaper fmx pastrana η renthal rc high, που αναφέρουν οι Αμερικανοί και να έχει γνώμη - άποψη σκέφτομαι να το αλλάξω και θα ήθελα την γνώμη κάποιου που το έχει κανει, ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Καλησπέρα.
Έχω βάλει το τιμόνι των EXC (2005-2007) το οποίο είναι Magura και έχει αισθητή διαφορά.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ευχαριστώ Θάνο, αν θυμάσαι κωδικό να το έχω στα υπόψιν και αυτό...αλλιώς θα το ψάξω στο Google
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστώ Θάνο, αν θυμάσαι κωδικό να το έχω στα υπόψιν και αυτό...αλλιώς θα το ψάξω στο Google
Κάπου το αναφέρω στο προβλήματα και λύσεις αλλά περίμενε να το βρω...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστώ Θάνο, αν θυμάσαι κωδικό να το έχω στα υπόψιν και αυτό...αλλιώς θα το ψάξω στο Google
Εδώ είμαστε...
59002001000
HANDLEBAR 28MM HIGH 2000


Και ότι χρειάζεσαι εδώ: KTM.SparePartsFinder
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Καλησπέρα, έχει δοκιμάσει κανείς αλλαγή τιμονιού από Oem σε protaper fmx pastrana η renthal rc high, που αναφέρουν οι Αμερικανοί και να έχει γνώμη - άποψη σκέφτομαι να το αλλάξω και θα ήθελα την γνώμη κάποιου που το έχει κανει, ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα άλλαξα το stock τιμόνι με το renthal RC high 609 σύμφωνα με τις υποδείξεις του pumba.
Το τιμόνι πήγε μπροστα και έκανε διαφορά. Νομίζω πως δεν είδα διαφορά στο ύψος και γενικά άφησα τους αποστάτες. Σκεφτομαι και τα foot pegs χαμηλώματος 2cm. Δεν έχω μπει ακόμα χώμα για να το αξιολογήσω.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα άλλαξα το stock τιμόνι με το renthal RC high 609 σύμφωνα με τις υποδείξεις του pumba.
Το τιμόνι πήγε μπροστα και έκανε διαφορά. Νομίζω πως δεν είδα διαφορά στο ύψος και γενικά άφησα τους αποστάτες. Σκεφτομαι και τα foot pegs χαμηλώματος 2cm. Δεν έχω μπει ακόμα χώμα για να το αξιολογήσω.
Ευχαριστώ...
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Έχω τα motobau και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, παίζει μεγάλο ρόλο και στην όρθια οδήγηση. Όσον αφορά το τιμονι είναι πολλοί που είναι κατά των risers, γιατί σε κάνουν να τεμπελιαζεις στο όρθιο αντί να μαθαίνεις το σώμα σου να στέκεται σωστά. (Κυριως για τους νεους Οδηγούς) Προσωπικά συμφωνώ. Αλλά αν ξέρεις τι χρειαζεσαι έχουν και αυτά σιγουρα την χρησιμότητα τους. Εμένα με το ίδιο ύψος με σένα μόνο οι μαρσπιεδες με κάλυψαν στο 640
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Μετά και την αλλαγή των footpegs με αυτά του Rade garage νομίζω ότι έχω έρθει σε πολύ καλή όρθια θέση και απολαμβάνω τις offroad διαδρομές. Το νέο ζητηματακι που παρουσιάστηκε είναι σε έντονο κατηφορικό μονοπάτι όπου διαπίστωσα πως με μεγάλη γωνία σώματος, τραβηγμένος τέρμα πίσω στη σέλα, η μπότα δεν μου επέτρεπε να φτάσω το λεβιέ του πίσω φρένου και σε καμία περίπτωση να μπορέσω να το μπλοκάρω. Πέρα από την στανταρ ρύθμιση μήπως υπάρχει κάποιο extension σε ύψος και σε φάρδος?
 
Top Bottom