Ktm 950 adventure

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κλειδωστε αυτο το ποστ , να παει στο διαολο....


















Λιωστε και τα κλειδια σε χυτηριο να μην υπαρχουν πΧια....
Μλακα... Μου έφυγε η γρνπουλα από τη μύτη
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εαν σκεφτείς ότι υπάρχουν και χειρότερα είσαι σε καλό δρόμο...


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είστε και λίγο μεσήλικες οι κάτοχοι πενφέ μπόξερ, εντάξει, υπάρχει κατανόηση.
Η αλήθεια είναι αυτή!!!! :happy:
Το έχουμε καταλάβει οι περισσότεροι, και προσπαθούμε με ενέσεις (μικρά εντουρακια) να παρατεινουμε λίγο ακόμα τη νιότη μας :laugh::laugh::laugh:!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προσελκύει καλούς κώλους πάντως







Bodykit red bull
Πες μου ότι ηταν και αυτή στο βενζινάδικο σαν και αυτές, και βάζω φωτιά στο gs και αγοράζω KTM, αυτή τη στιγμή!!!!! :laugh:
Λέγε.....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πες μου ότι ηταν και αυτή στο βενζινάδικο σαν και αυτές, και βάζω φωτιά στο gs και αγοράζω KTM, αυτή τη στιγμή!!!!! :laugh:
Λέγε.....
Ξέρεις με την μάσκα; Δεν ξέρεις. Μπορεί να είναι η Έμιλι Ρατατόφσκι μπορεί να είναι η νύφη του Φρανκενστάιν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για πες...
Θα πω εγω...
Τον καναμε μαγκα με εργαλειο
Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα, κάπου 50.

Να μείνω στα απλά για την ώρα. Σύγκριση με το XR δεν υπάρχει πουθενά, σε κανένα επίπεδο, το οποίο είναι πολύ λογικό.

Κρίνοντας λοιπόν το ίδιο το μηχανάκι, γύρισα το πρωί τις αναρτήσεις στο "σπορ" όπως λέει το manual. Έκανα 100 μέτρα χώμα για να δω από κοντά μιά εκκλησία, μπροστά χοροπηδάει, είμαι 100% κουλός δεν είναι ανάγκη να το ξαναπούμε, για χώμα θα το γυρνούσα στο normal. Άσφαλτο είναι ωραίο, σταθερό, ο V2 κόβει ταχύτητα πριν την στροφή κλείνοντας απλά το γκάζι, η μικρή δύναμη κάνει εύκολο το λίγο γκάζι για να τεντώσει η αλυσίδα (που λένε και στα σχολεία) πολύ νωρίς και χρειάζεται γιατί υποστρέφει λιγάκι οδηγώντας φυλαγμένα. Η γραμμικότητα και η συγκρατημένη ευστροφία επιτρέπει να ανοίξει για να φύγει στην έξοδο επίσης νωρίς. Το στρίψιμο με ξενίζει, είναι εξίσου περίεργο και στο X, έχει όμως μεγαλύτερη ασφάλεια υπό κλίση λόγω βάρους και θέσης (συγκριτικά με το Χ) μέσα στην μοτοσικλέτα, εννοείται και ότι άλλο TKC70 και άλλο τακούνια. Αλλάζοντας την ρύθμιση εμπρός φαίνεται και το φρένο λιγότερο αδύναμο αφού δεν "χάνεται" το μούτρο μόλις το πιάσω. Μόλις δύο φορές κούμπωσα έκτη, σε ταχύτητες περί του ορίου δείχνει καλό, οι κραδασμοί είναι λίγοι γιατί οι στροφές και ο θόρυβος γενικότερα είναι χαμηλά. Αφήνει ωραίες υποσχέσεις για διασκέδαση στον επαρχιακό, χωρίς να χρειάζεται να πάει "τάπα" για να το χαρώ. Μου φαίνεται κωμικά μακρύ το γρανάζωμα, μου αρέσουν τα μεγάλα κενά στις σχέσεις γιατί στο XR είναι "θα αλλάζετε ταχύτητα αλλά θα είναι σαν να έχετε ακόμα την ίδια".

Για ένα και μοναδικό μηχανάκι, για τις μεγάλες ημερήσιες που μου αρέσουν, δεν δείχνει να έχει την άνεση του μεγάλου τετρακύλινδρου στον ανοιχτό δρόμο, πράγμα που στην κουρασμένη επιστροφή μιάς μεγάλης μέρας θα κάνει διαφορά. Το ότι ταξιδεύω ήδη νοερά, καλό.

Επίτηδες μόλις γύρισα σπίτι καβάλησα το Χ, είναι πιο βολικό σε όρθια θέση και πιο φυσικό σε καθιστή, που σημαίνει πως θέλει αλλαγές το τρίγωνο αναβάτη. Με το Χ τελικά έχει ίδιο πλάτος τιμονιού (μετρώντας από το μέσον του ενός γκριπ ευθεία στο μέσο του άλλου) και είναι και τα δύο τους τρεις πόντους πιο στενά από το XR. Πρέπει να πάρω περισσότερες μετρήσεις πριν αλλάξω κάτι εκτός της σέλας.

boxer μένεις ως έχεις, μένεις μέσα, μένεις ασφαλής. Ακόμα και αν εμβολιαστείς με πορτοκαλί, οφείλεις να τηρείς τα μέτρα προστασίας. Σκέψου τους άλλους, με τριάντα πωλήσεις το χρόνο δεν υπάρχουν αρκετά ΚΤΜ για να πάρουν οι πενφεδάκηδες.
 
Top Bottom