KTM 990 ADV Rade Garage LED Rally Screen Mini Review

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πριν από κάμποσο καιρό παρήγγειλα από τον Rade το kit του ανεμοθώρακα στυλ Rally μαζί με βάση και προβολείς LED, το οποίο κόστισε 480 μαζί με μεταφορικά.



Ο λόγος που το αγόρασα ήταν το γεγονός ότι μου αρέσει η γραμμή του, τα καλά σχόλια ως προς την αποτελεσματικότητά του στην αεροδυναμική καθώς επίσης και τα πολύ καλά φωτιστικά σώματα σε μορφή LED, τα οποία είναι απείρως καλύτερα από τα προηγούμενης γενιάς XENON, τα οποία απέσπασαν αρκετά αρνητικά σχόλια.





Υπήρχαν αρκετές άλλες επιλογές ώς προς την ανεμοπροστασία και την αποτελεσματικότητα των προβολέων (ένα θέμα που υποφέρουν τα 950/990) και ο λόγος που τις απέρριψα ήταν καθαρά το αισθητικό κομμάτι, μιας και είμαι τύπος που θέλω πρώτα να μου αρέσει αυτό που βλέπω και μετά κοιτάω για τα υπόλοιπα.
Μπρος στα κάλλη τι 'ναι ο πόνος ένα πράμα...:wacky:

Όσον αφορά την ανεμοκάλυψη τα καταφέρνει πολύ καλά, διώχνοντας τον αέρα πάνω από το κράνος, δε δημιουργεί το γνωστό φαινόμενο της υποπίεσης και μειώνει κατά πολύ το φαινόμενο buffeting (οι γνωστές σφαλιάρες δεξιά-αριστερά), χωρίς βέβαια να καταφέρνει να το εξαλείψει, αν και νομίζω λίγες ζελατίνες το καταφέρνουν αυτό. Όλα αυτά σε ταχύτητες έως 170χ.α.ω, με ύψος αναβάτη στο 1,75m.



Να προσθέσω εδώ ότι το μήκος της είναι 4εκ μικρότερο από την εργοστασιακή ζελατίνα, πράγμα το οποίο της δίνει πλεονέκτημα σε εκτός δρόμου χρήση κατά την οποία ο αναβάτης είναι όρθιος και θέλει να φορτίσει το μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας γέρνοντας το σώμα μπροστά.

Τα φωτιστικά σώματα είναι LED συνολικής έντασης 66 watt, και αποδίδουν πολύ καλά, έχουν φωτιζόμενους δακτυλίους τύπου angel eyes, ο κάτω προβολέας είναι η μεσαία σκάλα και αντίστοιχα ο πάνω προβολέας η μεγάλη.
Είναι θερμοκρασίας 6000Κ, και ρυθμίζονται ο καθε προβολέας ξεχωριστά, πράγμα που δε συνέβαινε με τους εργοστασιακούς προβολείς.
Το μοναδικό μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου είναι το γεγονός ότι για να ρυθμιστούν πρέπει να αφαιρεθεί η ζελατίνα (η οποία είναι 6 βίδες).







Η τοποθέτηση του κιτ είναι αρκετά εύκολη και ο μέσος χομπίστας θα χρειαστεί περίπου μισή ώρα για την τοποθέτηση, δεδομένου ότι τα πράγματα θα κάτσουν ακριβώς στις αντίστοιχες τρύπες.

Το μεγάλο μειονέκτημα της όλης κατασκευής είναι ότι σχεδόν ποτέ (απ'ότι διαβάζω στο advrider) οι 6 τρύπες στήριξης της ζελατίνας αλλά και οι 2 μεγάλες υποδοχές (που έχει η ζελατίνα για να φωλιάσουν οι 2 προβολείς LED), δεν ταιριάζουν σχεδόν ποτέ. Αναγκάζεσαι να μεγαλώσεις τις τρύπες με τρυπάνι τις μικρές και με dremel τις μεγάλες, για μπορέσει να κάτσει η ζελατίνα ακριβώς.
Και είναι απογοητευτικό, να έχεις δώσει τόσα χρήματα για ένα αξεσουάρ, να το περιμένεις πως και πως και μόλις έρχεται να αναγκάζεσαι να το τρυπάς για να ταιριάξει απάνω στο μηχανάκι. Σε απάντηση του ο Rade υποστηρίζει ότι λόγω του οτι η ζελατίνα είναι χειροποίητη, είναι λογικό να θέλει κάποιες αλλαγές για να ταιριάξει στο κάθε ξεχωριστό μηχανάκι.

Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι ενώ τα φωτιστικά σώματα μαζί με τη βάση τους έχουν πολύ στιβαρή κατασκευή, αντιθέτως η ζελατίνα δειχνει ότι είναι αρκετά αδύναμη, και το λέω αυτό γιατί είναι αρκετά λεπτή και δεν ξέρω τι αντοχές θα έχει σε μία πτώση ή σε σύγκρουση με κάποιο κλαδί ας πούμε. Βέβαια είναι από ανθρακόνημα το οποίο σαν υλικό είναι αρκετά ανθεκτικό, ωστόσο διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

Επίσης, αφήνει ένα κενό γύρω στα 2εκ μεταξύ του κυρίως σώματος των προβολέων και της ζελατίνας, πράγμα το οποίο δυσαρεστεί ορισμένους, φαντάζομαι επειδή το νερό μπορεί να περάσει εύκολα και να έρθει σε επαφή με τα φωτιστικά σώματα. Το καλό είναι ότι απ'όσο διαβάζω, δεν έχουν αναφερθεί τέτοιου είδους προβλήματα.



Ακόμα ένα μειονέκτημα της κατασκευής, είναι ότι το πρόσθετο προστατευτικό plexiglass που βιδώνει πάνω στη ζελατίνα είναι πολύ ευαίσθητο και λίγο παραπάνω ροπή στο σφίξιμο είναι ικανη να το σπάσει / ραγίσει.
Γι αυτό το λόγο, ο Rade δίνει ένα επιπλέον προστατευτικό σαν ανταλλακτικό, χωρίς αυτή βέβαια η κίνηση να δικαιολογεί το fail της κατασκευής στο συγκεκριμένο σημείο. Δηλαδή, απο τη μία πλασσάρεις μια rally ζελατίνα, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι της έχεις δοκιμάσει σε διαφορα raids και rallies ανα την υφήλιο, και απο την άλλη βάζεις ένα προσταυτικό το οποίο σπάει αν το βιδώσεις λίγο παραπάνω. o_O



Παρόλα τα μειονεκτήματα που έχει, δηλώνω ικανοποιημένος από την αγορά δεδομένου ότι καλύπτει τα θέλω μου στο αισθητικό αλλά και λειτουργικό κομμάτι.

Για τέλος, μερικές φωτό επιπλέον.








Καλούς δρόμους άπαντες.

:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μακραν η πιο ομορφη μασκα...δυστυχως ομως οπως ειπες και εσυ εχει θεματακια λιγο με την ποιοτητα. Επισης απ οτι λενε δεν δουλευει πολυ καλα με ψηλοτερους αναβατες...

Σε καθε περιπτωση δινει ενα πολυ ωραιο rally look
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πραγματικά όμορφη...
Γιάννη την 4 και 7 φωτό δεν τις βλέπω...
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Γιάννη για την αντοχή που είπες έχω βάλει την μάσκα σκέτη χωρίς τα σώματα φωτισμού. Είναι πολύ ανθεκτική έχω χτυπήσει σε ΚΛΑΡΑ σε βόλτα που ήμασταν και μαζί Αρβανιτσα, με πολλά και είπα ότι την έκλαψα, τίποτα μια γρατζουνιά μόνο. Για την αεροδυναμική εγώ που είμαι 1.85 ΜΕ χτυπάει κανονικά ο αέρας στο κράνος αλλά το μηχανάκι η αλήθεια είναι ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα με σχέση τις ποιό μεγάλες.


Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μακραν η πιο ομορφη μασκα...δυστυχως ομως οπως ειπες και εσυ εχει θεματακια λιγο με την ποιοτητα. Επισης απ οτι λενε δεν δουλευει πολυ καλα με ψηλοτερους αναβατες...

Σε καθε περιπτωση δινει ενα πολυ ωραιο rally look
Το θέμα ανεμοκαλυψη είναι πολύ ιδιαίτερο, θυμάμαι με την εργοστασιακή είχα πολύ κοπανημα δεξιά αριστερά, παίζει βέβαια ρόλο και το κράνος, και η διεύθυνση του ανέμου, ακόμα και η σχεδίαση των καθρεπτών επηρεάζει το αποτέλεσμα.

Πάντως γυρνώντας από το lc8 meeting ταξίδεψα Εθνική μόνο καμια 800αρια χλμ με 170 σταθερά και ήταν ικανοποιητικότατη η απόδοση της. Δε με κούρασε καθόλου.

Θυμάμαι πέρυσι που πήγα Πηλίο και ήρθα αυθημερόν, με το ίδιο κράνος αλλά την εργοστασιακή ζελατίνα, ανυπομονούσα να φτάσω να το βγάλω επιτέλους γιατί ένιωθα ζαλάδα.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πραγματικά όμορφη...
Γιάννη την 4 και 7 φωτό δεν τις βλέπω...
Είναι οι ίδιες φωτό με την 5 και την 6 Θένο, τις έβαλα κατά λάθος 2 φορές.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη για την αντοχή που είπες έχω βάλει την μάσκα σκέτη χωρίς τα σώματα φωτισμού. Είναι πολύ ανθεκτική έχω χτυπήσει σε ΚΛΑΡΑ σε βόλτα που ήμασταν και μαζί Αρβανιτσα, με πολλά και είπα ότι την έκλαψα, τίποτα μια γρατζουνιά μόνο. Για την αεροδυναμική εγώ που είμαι 1.85 ΜΕ χτυπάει κανονικά ο αέρας στο κράνος αλλά το μηχανάκι η αλήθεια είναι ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα με σχέση τις ποιό μεγάλες.


Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νικόλα θυμάμαι που τα λέγαμε για αυτή που φοράς την οποία έλεγα να την παραγγείλω και εγώ, αλλά ήθελα να κάνω κάτι και με τα φώτα γιατί δε μου άρεσαν καθόλου τα εργοστασιακά.

Νομίζω μου είχες πει ότι είναι καλύτερη αυτή που έχεις τώρα ακόμα και από την ψηλή που είχες, σωστά;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Από την ψηλή είναι όλες καλύτερες Χαχα.. Ναι είναι καλύτερη γιατί από την μαμά κάνει αυτό το γύρισμα προς τα εμπρός που διώχνει τον αέρα ποιό ψηλά. Ειναι μακράν η καλύτερη για μικτή χρήση χώμα δρόμο. Είναι και ο λόγος που την έχω μόνιμα επάνω παρόλο που έχω και τις τρείς. Η ψηλή μιας και αναφέρθηκε κάνει μόνο για ταξίδι με την γυναίκα και μέχρι 120 δεν σε ακουμπάει τίποτα μετά απλά γίνετε ένας χαμός, κουνιέται η μηχανή το κράνος τα πάντα χαχα!
Νικόλα θυμάμαι που τα λέγαμε για αυτή που φοράς την οποία έλεγα να την παραγγείλω και εγώ, αλλά ήθελα να κάνω κάτι και με τα φώτα γιατί δε μου άρεσαν καθόλου τα εργοστασιακά.

Νομίζω μου είχες πει ότι είναι καλύτερη αυτή που έχεις τώρα ακόμα και από την ψηλή που είχες, σωστά;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όμορφο το 990 σου, Γιάννη @Aldebaran ;) Του πάει η ζελατίνα κι όπως είπες το θέμα ζελατίνα/κάλυψη είναι πολυσύνθετο! Παίζουν πολλά ρόλο και κυρίως το ύψος του αναβάτη (εμείς εκεί στο "κοντό" 1,75 έχουμε πλεονέκτημα ;) ), το κράνος, οι καθρέφτες.... και πάει λέγοντας.
Με γεια!!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Είναι ωραία η άτιμη..
Έχω αυτήν με τα Xenon και με ευχαριστεί το φως παρά τον οριζόντιο "ορίζοντα" που κάνει.
1,74 ύψος και δουλεύει καλά (δεν είναι σαν το GS του @jmar_oulis που οδήγησα χθες αλλά δεν με ενοχλεί ο αέρας).
Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν οδηγώ καθιστός σε χώμα ότι δεν έχω καλό οπτικό έλεγχο στο τι γίνεται ακριβώς μπροστά μου (νεροφαγώματα, κοτρόνια κτλ).
Χθεσινή φωτογραφία από @Nick_990

 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Είναι ωραία η άτιμη..
Έχω αυτήν με τα Xenon και με ευχαριστεί το φως παρά τον οριζόντιο "ορίζοντα" που κάνει.
1,74 ύψος και δουλεύει καλά (δεν είναι σαν το GS του @jmar_oulis που οδήγησα χθες αλλά δεν με ενοχλεί ο αέρας).
Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν οδηγώ καθιστός σε χώμα ότι δεν έχω καλό οπτικό έλεγχο στο τι γίνεται ακριβώς μπροστά μου (νεροφαγώματα, κοτρόνια κτλ).
Χθεσινή φωτογραφία από @Nick_990

Εγώ που οδήγησα το ΚΤΜ του Γιάννη με ύψος 1,81 μου έμπαινε μέσα στο κράνος (Arai X3)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ που οδήγησα το ΚΤΜ του Γιάννη με ύψος 1,81 μου έμπαινε μέσα στο κράνος (Arai X3)
Σιγά μην είσαι και 2 μέτρα........
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είναι ωραία η άτιμη..
Έχω αυτήν με τα Xenon και με ευχαριστεί το φως παρά τον οριζόντιο "ορίζοντα" που κάνει.
1,74 ύψος και δουλεύει καλά (δεν είναι σαν το GS του @jmar_oulis που οδήγησα χθες αλλά δεν με ενοχλεί ο αέρας).
Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν οδηγώ καθιστός σε χώμα ότι δεν έχω καλό οπτικό έλεγχο στο τι γίνεται ακριβώς μπροστά μου (νεροφαγώματα, κοτρόνια κτλ).
Χθεσινή φωτογραφία από @Nick_990

Γιάννη αν θυμάμαι καλά ακόμα και η εργοστασιακή δε σου έδινε ορατότητα να βλέπεις τι έχει μπροστά σου. Τα έδειχνε λίγο θολά νομίζω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Ο φωτισμός σας καλύπτει σε αυτήν την μάσκα εγώ έχω το προηγούμενο μοντέλο με τα ξενον και δεν με εξυπηρετούν νομίζω υπάρχει κάποια λύση? Οι λάμπες που χρησιμοποιούν είναι β χενον και 35 βατ. Έχει βάλει κανείς κάτι άλλο καλύτερο
 
Top Bottom