rock n rolla_990
Κόπανος
ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΗ. ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ GS ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΛΑΘΟΣ. ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ KTM 990 Adventure MY2007 με 51.000 χιλιόμετρα. Χρωματος μαυρο ματ.
Απο εξτρα εχουμε και λεμε.
Ολα τα σερβις μεχρι τα 30,000χλμ γινοντουσαν στον Νταη και απο μενα αλλα και απο τον προηγουμενο και το τελευταιο των 45000χλμ εγινε στον Χελιώτη πριν το καλοκαιρι οπου εγιναν φυσικα ολα τα προβλεπομενα.
Λάδια αλλαγη κάθε 5000χλμ.
Θα δωθει μαζί και σετ ελαστικων τακουνια με μπολικο ψωμί. (μπροστά ΜΤ21 και πίσω Mitas E09 dakar)
Περασμενο ΚΤΕΟ και βρεθηκε σε αριστη κατασταση.
Εχει αφαιρεθει το SAS απο τον Χελιωτη αλλά μπορει ανα πασα στιγμη να συνθεθει και παλι καθως δεν εχει ξηλωθει απο το μοτοσακο.
Μπαταρια Yuasa φορτιζεται με CTEK καθε 10 μερες
Αλλαγμένο το κουμπι του ABS
Φυλασεται σε κλειστο υπογειο γκαραζ.
Το εχω απολαυσει και ταξιδεψει Ελλαδα και εξωτερικο με το συγκεκριμενο και εχει τις αναμενομενες φθορες απο μηχανακι 13 ετών.
Τιμή πωλησης: 5900€ (με τα αναμενομενα παζαρακια)
Επικοινωνια με ΠΜ
Λοκεϊσο: Αθήνα
Ακολουθουν προχειρες φωτο που βρηκα στο κινητο μου
ΠΩΛΕΙΤΑΙ KTM 990 Adventure MY2007 με 51.000 χιλιόμετρα. Χρωματος μαυρο ματ.
Απο εξτρα εχουμε και λεμε.
- Ποδιά αλουμινίου
- Κάγκελα SW Motech
- Oberon slave cylinder
- Προστατευτικό ψυγειου αλουμινίου μαύρου χρώματος
- Προστατευτικο φαναριού πλέξιγκλας
- Stand relocate (πολυ πολυ σημαντικο)
- Εξατμίσεις Leo Vince με midpipe (υπαρχουν και οι σιγαστηρες)
- Θερμαινομενα grip (Oxford Hot Grips)
- Προβολακια ομιχλης generic 100% αδιαβροχα σε βαση SW Motech με ξεχωριστο διακόπτη
- Προστατευτικα πλαισιου
- Προστατευτικο τρόμπας πίσω φρενου μαυρο
- Συναγερμος META της ΚΤΜ
- Διακοπτης απο 950 που επιτρεπει στα φωτα να σβηνουν
- Tutoro για τη λίπανση της αλυσίδας
- Πλαινά κάγκελα Givi για βαλίτσες
- Αλυσιδογράναζα DID με JT γραναζια (μπροστινό γραναζι 16αρι) μπηκαν με το σερβις των 45000χλμ και ειναι σε αριστη κατασταση.
- Λοιπα χαζοψιψιψονια (εξαερωτηρες στις μπουκαλες, αυτοκολλητα ζαντες της ktm κτλ κτλ
Ολα τα σερβις μεχρι τα 30,000χλμ γινοντουσαν στον Νταη και απο μενα αλλα και απο τον προηγουμενο και το τελευταιο των 45000χλμ εγινε στον Χελιώτη πριν το καλοκαιρι οπου εγιναν φυσικα ολα τα προβλεπομενα.
Λάδια αλλαγη κάθε 5000χλμ.
Θα δωθει μαζί και σετ ελαστικων τακουνια με μπολικο ψωμί. (μπροστά ΜΤ21 και πίσω Mitas E09 dakar)
Περασμενο ΚΤΕΟ και βρεθηκε σε αριστη κατασταση.
Εχει αφαιρεθει το SAS απο τον Χελιωτη αλλά μπορει ανα πασα στιγμη να συνθεθει και παλι καθως δεν εχει ξηλωθει απο το μοτοσακο.
Μπαταρια Yuasa φορτιζεται με CTEK καθε 10 μερες
Αλλαγμένο το κουμπι του ABS
Φυλασεται σε κλειστο υπογειο γκαραζ.
Το εχω απολαυσει και ταξιδεψει Ελλαδα και εξωτερικο με το συγκεκριμενο και εχει τις αναμενομενες φθορες απο μηχανακι 13 ετών.
Τιμή πωλησης: 5900€ (με τα αναμενομενα παζαρακια)
Επικοινωνια με ΠΜ
Λοκεϊσο: Αθήνα
Ακολουθουν προχειρες φωτο που βρηκα στο κινητο μου
Τελευταία επεξεργασία: