Το μηχανάκι το ξέρουμε, και είναι καθαρό με όλα τα σέρβιςΟ πωλητής είναι εξαιρετικά φερεγγυος.
Αν έψαχνα 990R εκεί θα πήγαινα.
ktm 990r !!
Τελικά πωλείται το απόλυτο ktm. Σε άριστη κατάσταση , δεν χρειάζεται ούτε ένα ευρώ, έτοιμο για συγκινήσεις εντός και εκτός δρόμου. χλμ 67000 αξεσουάρ -εξατμίσεις akrapovic -tank bag sw-motech -προστατευτικά κάγκελα κινητήρα -κάγκελα για πλαινές βαλίτσες sw-motech -προβολάκια led ktm -σέλα...advride.gr
Κρυφός και εσύ ε?πουλάκι μουτο εχω χαζέψει πολλές φορες το άτιμο.
Mάλλον έχει μεγάλη διαφορά, εγώ αυτό είδα όταν από το 1150 έπαιρνα το 990 φίλου.Η αλήθεια είναι πως και εγώ μετά από 1150adv το πήρα το 990R, έχει μια διαφορά ως προς τον προσανατολισμό και την αίσθηση!!
Κρυφός και εσύ ε?πουλάκι μου
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα ΚαΤέΜια ,όλοι θα'θελαν να τα έχουν κάτω από τα σκέλια τους.Όλοι κρυφοί είναι, μην κοιτάς που τα κράζουν
ΚΑΜΙΑ σχέση όμως....ΚΑΜΙΑ!!Η αλήθεια είναι πως και εγώ μετά από 1150adv το πήρα το 990R, έχει μια διαφορά ως προς τον προσανατολισμό και την αίσθηση!!
αντικειμενικά Θάνο μπορεις να πεις κάποια θετικα κ αρνητικά συγκριτικα για αυτά τα δυο διαφορετικσ on off?Η αλήθεια είναι πως και εγώ μετά από 1150adv το πήρα το 990R, έχει μια διαφορά ως προς τον προσανατολισμό και την αίσθηση!!
λες να πάρει 1150 τελικά?Και να θέλει το παλικάρι να πάρει R
Δεν θα προκαμει!
Λεωνίδα τεράστιο θέμα άνοιξες
ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι !!! ΑΚΡΙΒΩΣ όμως.Λεωνίδα θα προσπαθήσω με λίγα λόγια να σου δώσω μια εικόνα.
(για εισαγωγή να αναφέρω πως από 19 χρονών και για περίπου 20+ χρόνια είχα Bmw , K100 ,1100rt, K1200gt, 2 φορές 1150adv οπότε μια ζωή μαθημένος και υπέρευχαριστημένος με τα BMW)
-1150 ADV
Είναι η μοτοσυκλέτα που μπορεί για χρόνια να τη βλέπεις και να αηδιάζεις και μετά να σου γυρίσει τα μυαλά και να θέλεις οπωσδήποτε να την πάρεις.
Άνεση στο ταξίδι ώστε να κάνεις ευχάριστα ακόμη και 1000 χλμ σε μια ημέρα σε βουνά , επαρχιακό, και όπου σου αλλού σου κάνει κέφι, μονός διπλός φορτωμένος.
Στο χώμα επίσης θα σε πάει ανάλογα με τα λάστιχα και τις δυνατότητες του αναβάτη
Νοιώθεις πως έχεις μια συλλεκτική μηχανή που όντως πιστεύω πως είναι και πράγματι θα ήθελα πάντα να έχω ένα τέτοιο .
-KTM 990R
Μπορεί να τα λέμε και τα δύο On-off αλλά δεν έχουν απολύτως καμία σχέση μεταξύ τους (το μόνο κοινό πως έχουν 2 ρόδες)
Όσο συντηρητικός οδηγός και να είσαι με το που ανεβαίνεις στη σέλα νοιώθεις το καγκουριλίκι να ξυπνάει μέσα σου!
Με το που θα τσουλήσει με όποια ταχύτητα και να είσαι ήδη έχεις γίνει κάγκουρας και παίζεις με το γκάζι γίνεσαι παιδί τελείωσε δεν το γλυτώνεις το χαμόγελο.
Σε περίπτωση που αμέσως μετά ανέβεις στο 1150adv δυστυχώς θα νοιώθεις απογοήτευση με το βάρος του και θα έχεις την αίσθηση πως ανοίγοντας το γκάζι η μηχανή δεν ανταποκρίνεται καθόλου.
Σου δίνει το κτμ πολύ περισσότερο χαμόγελο και παιχνίδι ειδικά στο χώμα.
Επειδή έτυχε για μικρό διάστημα να τα έχω ταυτόχρονα ειλικρινά όταν ανέβαινα στο 1150 ξενέρωνα κάπως.
Θα σε ταξιδέψει και το κτμ σε άσφαλτο άνετα (μην τρελαθούμε 1000 κυβικά είναι) με μια σέλα που έχω κάνεις άνετα όσα χλμ θέλεις.
Θα σε πάει δικάβαλο και τριβάλιτσο παντού
Κάει λίγο παραπάνω αλλά θα είναι το τελευταίο που θα σε νοιάξει γιατί σου χαρίζει άλλα τα οποία δεν συγκρίνονται με μια διαφορά στην κατανάλωση.
Τα νέα μοντέλα 2010 πχ είναι αξιόπιστα και δεν έχεις τίποτα να σε προβληματίσει σχετικά με την συντήρηση.
Είναι και τα δύο μηχανές μοναδικές αλλά εντελώς διαφορετικές.
Δεν είναι τυχαίο που ειδικά οι κάτοχοι 990 πολύ δύσκολα μετά θα βρούνε μια μηχανή που θα τους καλύπτει καθώς όντως ελάχιστες είναι αυτές που μπορούν να σου προσφέρουν αυτή την αίσθηση.
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.Λεωνίδα θα προσπαθήσω με λίγα λόγια να σου δώσω μια εικόνα.
(για εισαγωγή να αναφέρω πως από 19 χρονών και για περίπου 20+ χρόνια είχα Bmw , K100 ,1100rt, K1200gt, 2 φορές 1150adv οπότε μια ζωή μαθημένος και υπέρευχαριστημένος με τα BMW)
-1150 ADV
Είναι η μοτοσυκλέτα που μπορεί για χρόνια να τη βλέπεις και να αηδιάζεις και μετά να σου γυρίσει τα μυαλά και να θέλεις οπωσδήποτε να την πάρεις.
Άνεση στο ταξίδι ώστε να κάνεις ευχάριστα ακόμη και 1000 χλμ σε μια ημέρα σε βουνά , επαρχιακό, και όπου σου αλλού σου κάνει κέφι, μονός διπλός φορτωμένος.
Στο χώμα επίσης θα σε πάει ανάλογα με τα λάστιχα και τις δυνατότητες του αναβάτη
Νοιώθεις πως έχεις μια συλλεκτική μηχανή που όντως πιστεύω πως είναι και πράγματι θα ήθελα πάντα να έχω ένα τέτοιο .
-KTM 990R
Μπορεί να τα λέμε και τα δύο On-off αλλά δεν έχουν απολύτως καμία σχέση μεταξύ τους (το μόνο κοινό πως έχουν 2 ρόδες)
Όσο συντηρητικός οδηγός και να είσαι με το που ανεβαίνεις στη σέλα νοιώθεις το καγκουριλίκι να ξυπνάει μέσα σου!
Με το που θα τσουλήσει με όποια ταχύτητα και να είσαι ήδη έχεις γίνει κάγκουρας και παίζεις με το γκάζι γίνεσαι παιδί τελείωσε δεν το γλυτώνεις το χαμόγελο.
Σε περίπτωση που αμέσως μετά ανέβεις στο 1150adv δυστυχώς θα νοιώθεις απογοήτευση με το βάρος του και θα έχεις την αίσθηση πως ανοίγοντας το γκάζι η μηχανή δεν ανταποκρίνεται καθόλου.
Σου δίνει το κτμ πολύ περισσότερο χαμόγελο και παιχνίδι ειδικά στο χώμα.
Επειδή έτυχε για μικρό διάστημα να τα έχω ταυτόχρονα ειλικρινά όταν ανέβαινα στο 1150 ξενέρωνα κάπως.
Θα σε ταξιδέψει και το κτμ σε άσφαλτο άνετα (μην τρελαθούμε 1000 κυβικά είναι) με μια σέλα που έχω κάνεις άνετα όσα χλμ θέλεις.
Θα σε πάει δικάβαλο και τριβάλιτσο παντού
Κάει λίγο παραπάνω αλλά θα είναι το τελευταίο που θα σε νοιάξει γιατί σου χαρίζει άλλα τα οποία δεν συγκρίνονται με μια διαφορά στην κατανάλωση.
Τα νέα μοντέλα 2010 πχ είναι αξιόπιστα και δεν έχεις τίποτα να σε προβληματίσει σχετικά με την συντήρηση.
Είναι και τα δύο μηχανές μοναδικές αλλά εντελώς διαφορετικές.
Δεν είναι τυχαίο που ειδικά οι κάτοχοι 990 πολύ δύσκολα μετά θα βρούνε μια μηχανή που θα τους καλύπτει καθώς όντως ελάχιστες είναι αυτές που μπορούν να σου προσφέρουν αυτή την αίσθηση.