KTM 990 ADVENTURE

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
καλησπερα! παιδια το 990 δεν το εχω πολυ καιρο.. και ετσι ψάχνομαι συνέχεια. Άλλαξα λάδια πριν 3,500 χιλιόμετρα κανω ένα έλεγχο σήμερα, (που δεν εχω βγάλει άκρη ακόμα πως να παίρνω σωστή ένδειξη δλδ). το αφήνω να ζεσταθεί, το σβήνω και το μετράω μετα απο κανα δίλεπτο. το μέτρησα 2-3 φορες και ίσα που λερώνεται ο δείκτης στην μύτη δλδ. Ειναι φυσιολογικό τωρα αύτο;; οποιος μπορεί βοηθάει...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Λοιπον κανεις μια βολτα κανα 10λεπτο το μηχανακι και γυρνασ στο σπιτι... το τοποθετεις σε ευθειο μερος και το βαζεις στο διπλο... περιμενεις κανα 2λεπτο και το σβηνεις... (μην γυρισεις σπιτι με αναμενο βεντιλατερ, μην περιμενεις 2 λεπτα στο διπλο με αναμενο βεντιλατερ) ξαναπεριμενεις 2-3-4 λεπτα και μετρας την σταθμη λαδιου με ΒΙΔΩΜΕΝΟ τον δεικτη.. απο το min στο max ειναι 500ml...

Καλο ειναι να τσεκαρεις τα λαδια τωρα που ειναι αρχη ειδικα καθε βδομαδα η καθε δυο βδομαδες η καθε 1000χλμ μεχρι να δεις περιπου ποσο σου καιει...
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Πολύ κατατοπιστικός! Κάπως έτσι το μετραώ κ γω , άρα αν κατάλαβα καλά τώρα που έχω ένδειξη στη μύτη του δείκτη σημαίνει ότι μου χει κάψει περίπου 400 γρμ σωστά;;
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Ευχαριστώ πολυ παιδια, δεν ειχα ξαναδει τοσο χαμηλη σταθμη, θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας!
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Λοιπον κανεις μια βολτα κανα 10λεπτο το μηχανακι και γυρνασ στο σπιτι... το τοποθετεις σε ευθειο μερος και το βαζεις στο διπλο... περιμενεις κανα 2λεπτο και το σβηνεις... (μην γυρισεις σπιτι με αναμενο βεντιλατερ, μην περιμενεις 2 λεπτα στο διπλο με αναμενο βεντιλατερ) ξαναπεριμενεις 2-3-4 λεπτα και μετρας την σταθμη λαδιου με ΒΙΔΩΜΕΝΟ τον δεικτη.. απο το min στο max ειναι 500ml...

Καλο ειναι να τσεκαρεις τα λαδια τωρα που ειναι αρχη ειδικα καθε βδομαδα η καθε δυο βδομαδες η καθε 1000χλμ μεχρι να δεις περιπου ποσο σου καιει...
Σιγουρα οταν ελεγχουμε λαδια πρεπει να σταματαμε σε ευθειο μερος? Κατι ειχα ακουσει οτι μπορει και σε ανηφορες και κατηφορες αλλα δεν ειναι σιγουρο, χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σιγουρα οταν ελεγχουμε λαδια πρεπει να σταματαμε σε ευθειο μερος? Κατι ειχα ακουσει οτι μπορει και σε ανηφορες και κατηφορες αλλα δεν ειναι σιγουρο, χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
κοιτα και η οδικη οταν μας παιρνει,μπορουμε να τα δουμε και απανω στο φορτηγο
μη τυχον και στεγνωσε το χαμενο..:):)
 

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ ένα μικρό review για το ktm 990 μιας και μόλις πρόσφατα κατάφερα να το οδηγήσω.
Αρχικά να πω ότι πρόκειται για μοντέλο 2007 και όταν το πήρα είχε κάτι λιγότερο από 38.000 χιλιόμετρα.
Από έξτρα, έχει εξατμίσεις akrapovic με το πρόγραμμά (από ότι μου είπε ο προηγούμενος), κάτω τρόμπα συμπλέκτη oberon, εξαερωτηράκια στο πιρούνι, κάγκελα μπρος πίσω και τριβάλιτσο.
Σε γενικές γραμμές είναι full extra θα έλεγα!

Πριν το πάρω, είχα διαβάσει και δει άπειρα πράγματα που αφορούν το μηχανάκι και τα "προβλήματά" του. Έτσι μετά από πολύ ψήσιμο, έπεισα τον πρώην ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει.
Πάμε στις εντυπώσεις λοιπόν.

-Πολύ ελαστικό μοτέρ για V2 που μου έκανε εντύπωση ότι δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει στα χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα.
-Σούπερ ευστροφία. Με οποιαδήποτε ταχύτητα είναι έτοιμο να πεταχτεί μπροστά μουγκρίζοντας.
-Αναρτήσεις που καταπίνουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι οποίοι πολλές φορές σου φαίνονται σαν να έχουν μόλις στρωθεί με νέο τάπητα. Λίγο ρυθμισμένες προς το μαλακό βέβαια, αλλά φαντάζομαι πως θα πρέπει να είναι λίγο ενδοτικές και να μην είναι ρυθμισμένες απόλυτα.
-Φρένα. Χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα και πολλές φορές παραπάνω από ένα δάχτυλα για να σταματήσεις εκεί που έχεις υπολογίσει. Λείπει το αρχικό δάγκωμα που περίμενα, αλλά όσο πιέζεις, φρενάρει προοδευτικά και όλο και πιο δυνατά. Εκτιμώ ότι αυτό στο χώμα θα είναι σύμμαχος.
-Άνεση. Σε ικανοποιητικά επίπεδα. Είχα και καιρό να οδηγήσω βέβαια, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Δεν κουράστηκα, αλλά δεν ήταν και "πολυθρόνα"!
-Προστασία από αέρα. Εδώ δεν εντυπωσιάστηκα... Με τη μαμά ζελατίνα μετά τα 130-140 ο αέρας ήταν ενοχλητικός. Είμαι 1.83 και με χτυπούσε ακριβώς στο κράνος. Έπρεπε να κάτσω λίγο σκυφτός για να είναι λίγο καλύτερα. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν υπήρχε ουσιαστική διαφορά με το τουόνο που έχω....
-Κατανάλωση. Με πολύ συντηρητική οδήγηση (λίγες φορές πάνω από 6000-6500 σαλ) μου έκαψε γύρω στα 7,2 λίτρα στα 100. Από ότι έχω διαβάσει είναι μέσα στα φυσιολογικά νούμερα. Θα κάνω και άλλες μετρήσεις για να έχω πιο ακριβή αποτελέσματα.
-Βάρος. Αν και όταν κινείται, ακόμα και με μικρές ταχύτητες, είναι ωραία ζυγισμένο και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα, όταν πας να το σπρώξεις ή ακόμα και να το βάλεις στο διπλό σταντ με ταλαιπώρησε. Ή έχω γίνει πολύ φλώρος :ll: ή πρέπει να βρω το σωστό τρόπο!! Δεν σας κρύβω ότι ένα από τα πρώτα που σκέφτηκα είναι "Μα καλά, όλοι αυτοί που πάνε χώμα, πως το κουμαντάρουν????? Τόσο άχρηστος είμαι???"


Γενικά, μου άρεσε και είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου! Είμαι ακόμα σε φάση να το συνηθίσω και ήδη εχθές που είχα πάει Μέγαρα για τον αγώνα ταχύτητας αισθανόμουν καλύτερα.
Την επόμενη εβδομάδα θα κάνω και το πρώτο δικάβαλο και ελπίζω όλα να πάνε καλά μιας και είναι ένας από τους κύριους λόγους που το πήρα. Να βολτάρω με το ταίρι μου!!:inlove::inlove::inlove::inlove:


Καλές βόλτες να έχουμε και πάντα όρθιοι! :stm:

:friendship::friendship::friendship:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ ένα μικρό review για το ktm 990 μιας και μόλις πρόσφατα κατάφερα να το οδηγήσω.
Αρχικά να πω ότι πρόκειται για μοντέλο 2007 και όταν το πήρα είχε κάτι λιγότερο από 38.000 χιλιόμετρα.
Από έξτρα, έχει εξατμίσεις akrapovic με το πρόγραμμά (από ότι μου είπε ο προηγούμενος), κάτω τρόμπα συμπλέκτη oberon, εξαερωτηράκια στο πιρούνι, κάγκελα μπρος πίσω και τριβάλιτσο.
Σε γενικές γραμμές είναι full extra θα έλεγα!

Πριν το πάρω, είχα διαβάσει και δει άπειρα πράγματα που αφορούν το μηχανάκι και τα "προβλήματά" του. Έτσι μετά από πολύ ψήσιμο, έπεισα τον πρώην ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει.
Πάμε στις εντυπώσεις λοιπόν.

-Πολύ ελαστικό μοτέρ για V2 που μου έκανε εντύπωση ότι δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει στα χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα.
-Σούπερ ευστροφία. Με οποιαδήποτε ταχύτητα είναι έτοιμο να πεταχτεί μπροστά μουγκρίζοντας.
-Αναρτήσεις που καταπίνουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι οποίοι πολλές φορές σου φαίνονται σαν να έχουν μόλις στρωθεί με νέο τάπητα. Λίγο ρυθμισμένες προς το μαλακό βέβαια, αλλά φαντάζομαι πως θα πρέπει να είναι λίγο ενδοτικές και να μην είναι ρυθμισμένες απόλυτα.
-Φρένα. Χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα και πολλές φορές παραπάνω από ένα δάχτυλα για να σταματήσεις εκεί που έχεις υπολογίσει. Λείπει το αρχικό δάγκωμα που περίμενα, αλλά όσο πιέζεις, φρενάρει προοδευτικά και όλο και πιο δυνατά. Εκτιμώ ότι αυτό στο χώμα θα είναι σύμμαχος.
-Άνεση. Σε ικανοποιητικά επίπεδα. Είχα και καιρό να οδηγήσω βέβαια, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Δεν κουράστηκα, αλλά δεν ήταν και "πολυθρόνα"!
-Προστασία από αέρα. Εδώ δεν εντυπωσιάστηκα... Με τη μαμά ζελατίνα μετά τα 130-140 ο αέρας ήταν ενοχλητικός. Είμαι 1.83 και με χτυπούσε ακριβώς στο κράνος. Έπρεπε να κάτσω λίγο σκυφτός για να είναι λίγο καλύτερα. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν υπήρχε ουσιαστική διαφορά με το τουόνο που έχω....
-Κατανάλωση. Με πολύ συντηρητική οδήγηση (λίγες φορές πάνω από 6000-6500 σαλ) μου έκαψε γύρω στα 7,2 λίτρα στα 100. Από ότι έχω διαβάσει είναι μέσα στα φυσιολογικά νούμερα. Θα κάνω και άλλες μετρήσεις για να έχω πιο ακριβή αποτελέσματα.
-Βάρος. Αν και όταν κινείται, ακόμα και με μικρές ταχύτητες, είναι ωραία ζυγισμένο και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα, όταν πας να το σπρώξεις ή ακόμα και να το βάλεις στο διπλό σταντ με ταλαιπώρησε. Ή έχω γίνει πολύ φλώρος :ll: ή πρέπει να βρω το σωστό τρόπο!! Δεν σας κρύβω ότι ένα από τα πρώτα που σκέφτηκα είναι "Μα καλά, όλοι αυτοί που πάνε χώμα, πως το κουμαντάρουν????? Τόσο άχρηστος είμαι???"


Γενικά, μου άρεσε και είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου! Είμαι ακόμα σε φάση να το συνηθίσω και ήδη εχθές που είχα πάει Μέγαρα για τον αγώνα ταχύτητας αισθανόμουν καλύτερα.
Την επόμενη εβδομάδα θα κάνω και το πρώτο δικάβαλο και ελπίζω όλα να πάνε καλά μιας και είναι ένας από τους κύριους λόγους που το πήρα. Να βολτάρω με το ταίρι μου!!:inlove::inlove::inlove::inlove:


Καλές βόλτες να έχουμε και πάντα όρθιοι! :stm:

:friendship::friendship::friendship:
Oσον αφορα το βαρος ,θα το συνηθησεις με τον καιρο, εμενα τωρα μου φαινεται πουπουλο να φανταστεις και τον πρωτο καιρο ελεγα,καλα;;; πως θα το κανω στροφη αυτο το πραγμα;;;

Με τον αερα τωρα,(σου μιλαει ο 1,78) στις αρχες με ενοχλουσε, τωρα εχω συνηθησει και οχι απλα μ'αρεσει, αλλα εχω και μονο ανοιχτο κρανος στις βολτες. Πραγματικα, μεχρι ταχυτητες 160-170 ειναι υποφερτος ο αερας, παραπανω παω σπανια οποτε δεν με νοιαζει, αν παω ειναι ακαριαια,δεν εχουμε δρομους για ταξιδι με 200 στη Κρητη :p
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ ένα μικρό review για το ktm 990 μιας και μόλις πρόσφατα κατάφερα να το οδηγήσω.
Αρχικά να πω ότι πρόκειται για μοντέλο 2007 και όταν το πήρα είχε κάτι λιγότερο από 38.000 χιλιόμετρα.
Από έξτρα, έχει εξατμίσεις akrapovic με το πρόγραμμά (από ότι μου είπε ο προηγούμενος), κάτω τρόμπα συμπλέκτη oberon, εξαερωτηράκια στο πιρούνι, κάγκελα μπρος πίσω και τριβάλιτσο.
Σε γενικές γραμμές είναι full extra θα έλεγα!

Πριν το πάρω, είχα διαβάσει και δει άπειρα πράγματα που αφορούν το μηχανάκι και τα "προβλήματά" του. Έτσι μετά από πολύ ψήσιμο, έπεισα τον πρώην ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει.
Πάμε στις εντυπώσεις λοιπόν.

-Πολύ ελαστικό μοτέρ για V2 που μου έκανε εντύπωση ότι δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει στα χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα.
-Σούπερ ευστροφία. Με οποιαδήποτε ταχύτητα είναι έτοιμο να πεταχτεί μπροστά μουγκρίζοντας.
-Αναρτήσεις που καταπίνουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι οποίοι πολλές φορές σου φαίνονται σαν να έχουν μόλις στρωθεί με νέο τάπητα. Λίγο ρυθμισμένες προς το μαλακό βέβαια, αλλά φαντάζομαι πως θα πρέπει να είναι λίγο ενδοτικές και να μην είναι ρυθμισμένες απόλυτα.
-Φρένα. Χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα και πολλές φορές παραπάνω από ένα δάχτυλα για να σταματήσεις εκεί που έχεις υπολογίσει. Λείπει το αρχικό δάγκωμα που περίμενα, αλλά όσο πιέζεις, φρενάρει προοδευτικά και όλο και πιο δυνατά. Εκτιμώ ότι αυτό στο χώμα θα είναι σύμμαχος.
-Άνεση. Σε ικανοποιητικά επίπεδα. Είχα και καιρό να οδηγήσω βέβαια, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Δεν κουράστηκα, αλλά δεν ήταν και "πολυθρόνα"!
-Προστασία από αέρα. Εδώ δεν εντυπωσιάστηκα... Με τη μαμά ζελατίνα μετά τα 130-140 ο αέρας ήταν ενοχλητικός. Είμαι 1.83 και με χτυπούσε ακριβώς στο κράνος. Έπρεπε να κάτσω λίγο σκυφτός για να είναι λίγο καλύτερα. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν υπήρχε ουσιαστική διαφορά με το τουόνο που έχω....
-Κατανάλωση. Με πολύ συντηρητική οδήγηση (λίγες φορές πάνω από 6000-6500 σαλ) μου έκαψε γύρω στα 7,2 λίτρα στα 100. Από ότι έχω διαβάσει είναι μέσα στα φυσιολογικά νούμερα. Θα κάνω και άλλες μετρήσεις για να έχω πιο ακριβή αποτελέσματα.
-Βάρος. Αν και όταν κινείται, ακόμα και με μικρές ταχύτητες, είναι ωραία ζυγισμένο και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα, όταν πας να το σπρώξεις ή ακόμα και να το βάλεις στο διπλό σταντ με ταλαιπώρησε. Ή έχω γίνει πολύ φλώρος :ll: ή πρέπει να βρω το σωστό τρόπο!! Δεν σας κρύβω ότι ένα από τα πρώτα που σκέφτηκα είναι "Μα καλά, όλοι αυτοί που πάνε χώμα, πως το κουμαντάρουν????? Τόσο άχρηστος είμαι???"


Γενικά, μου άρεσε και είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου! Είμαι ακόμα σε φάση να το συνηθίσω και ήδη εχθές που είχα πάει Μέγαρα για τον αγώνα ταχύτητας αισθανόμουν καλύτερα.
Την επόμενη εβδομάδα θα κάνω και το πρώτο δικάβαλο και ελπίζω όλα να πάνε καλά μιας και είναι ένας από τους κύριους λόγους που το πήρα. Να βολτάρω με το ταίρι μου!!:inlove::inlove::inlove::inlove:


Καλές βόλτες να έχουμε και πάντα όρθιοι! :stm:

:friendship::friendship::friendship:
καλορίζικο καταρχήν!! το μηχανάκι για εμένα ειναι οτι πιο εύκολο εχω οδηγήσει ποτε! και φαντάσου οτι έχω περάσει απο σουπερ σπορ μηχανάκια.. εννοώ και για την συμπεριφορά του σε άσφαλτο. αντε καλοφάγωτο!!!
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ ένα μικρό review για το ktm 990 μιας και μόλις πρόσφατα κατάφερα να το οδηγήσω.
Αρχικά να πω ότι πρόκειται για μοντέλο 2007 και όταν το πήρα είχε κάτι λιγότερο από 38.000 χιλιόμετρα.
Από έξτρα, έχει εξατμίσεις akrapovic με το πρόγραμμά (από ότι μου είπε ο προηγούμενος), κάτω τρόμπα συμπλέκτη oberon, εξαερωτηράκια στο πιρούνι, κάγκελα μπρος πίσω και τριβάλιτσο.
Σε γενικές γραμμές είναι full extra θα έλεγα!

Πριν το πάρω, είχα διαβάσει και δει άπειρα πράγματα που αφορούν το μηχανάκι και τα "προβλήματά" του. Έτσι μετά από πολύ ψήσιμο, έπεισα τον πρώην ιδιοκτήτη να μου το πουλήσει.
Πάμε στις εντυπώσεις λοιπόν.

-Πολύ ελαστικό μοτέρ για V2 που μου έκανε εντύπωση ότι δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει στα χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα.
-Σούπερ ευστροφία. Με οποιαδήποτε ταχύτητα είναι έτοιμο να πεταχτεί μπροστά μουγκρίζοντας.
-Αναρτήσεις που καταπίνουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, οι οποίοι πολλές φορές σου φαίνονται σαν να έχουν μόλις στρωθεί με νέο τάπητα. Λίγο ρυθμισμένες προς το μαλακό βέβαια, αλλά φαντάζομαι πως θα πρέπει να είναι λίγο ενδοτικές και να μην είναι ρυθμισμένες απόλυτα.
-Φρένα. Χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα και πολλές φορές παραπάνω από ένα δάχτυλα για να σταματήσεις εκεί που έχεις υπολογίσει. Λείπει το αρχικό δάγκωμα που περίμενα, αλλά όσο πιέζεις, φρενάρει προοδευτικά και όλο και πιο δυνατά. Εκτιμώ ότι αυτό στο χώμα θα είναι σύμμαχος.
-Άνεση. Σε ικανοποιητικά επίπεδα. Είχα και καιρό να οδηγήσω βέβαια, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο. Δεν κουράστηκα, αλλά δεν ήταν και "πολυθρόνα"!
-Προστασία από αέρα. Εδώ δεν εντυπωσιάστηκα... Με τη μαμά ζελατίνα μετά τα 130-140 ο αέρας ήταν ενοχλητικός. Είμαι 1.83 και με χτυπούσε ακριβώς στο κράνος. Έπρεπε να κάτσω λίγο σκυφτός για να είναι λίγο καλύτερα. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν υπήρχε ουσιαστική διαφορά με το τουόνο που έχω....
-Κατανάλωση. Με πολύ συντηρητική οδήγηση (λίγες φορές πάνω από 6000-6500 σαλ) μου έκαψε γύρω στα 7,2 λίτρα στα 100. Από ότι έχω διαβάσει είναι μέσα στα φυσιολογικά νούμερα. Θα κάνω και άλλες μετρήσεις για να έχω πιο ακριβή αποτελέσματα.
-Βάρος. Αν και όταν κινείται, ακόμα και με μικρές ταχύτητες, είναι ωραία ζυγισμένο και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα, όταν πας να το σπρώξεις ή ακόμα και να το βάλεις στο διπλό σταντ με ταλαιπώρησε. Ή έχω γίνει πολύ φλώρος :ll: ή πρέπει να βρω το σωστό τρόπο!! Δεν σας κρύβω ότι ένα από τα πρώτα που σκέφτηκα είναι "Μα καλά, όλοι αυτοί που πάνε χώμα, πως το κουμαντάρουν????? Τόσο άχρηστος είμαι???"


Γενικά, μου άρεσε και είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου! Είμαι ακόμα σε φάση να το συνηθίσω και ήδη εχθές που είχα πάει Μέγαρα για τον αγώνα ταχύτητας αισθανόμουν καλύτερα.
Την επόμενη εβδομάδα θα κάνω και το πρώτο δικάβαλο και ελπίζω όλα να πάνε καλά μιας και είναι ένας από τους κύριους λόγους που το πήρα. Να βολτάρω με το ταίρι μου!!:inlove::inlove::inlove::inlove:


Καλές βόλτες να έχουμε και πάντα όρθιοι! :stm:

:friendship:
για τον αερα στα πολλά, αν δεν σε ενοχλεί αισθητικά βαλε την ψηλή κανει αρκετή δουλειά. εγω ειμαι 1,85 και με καλύπτει αρκετα. και κρατα την δικια του για χώμα έξι βίδες είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Μηχανάκι με χωμάτινες καταβολές δεν μπορεί να έχει αρχικό δάγκωμα σαν τα μηχανάκια δρόμου. Φαντάσου πόσοι θα τσακίζονταν στο χώμα!!
Συμφωνώ σε αυτο, ευκολο στην οδήγηση εγω εννοώ οτι εγώ απο το vtr k hornet που ειχα στρίβω πιο εύκολα με το ktm σε νορμαλ ρυθμούς. και νομίζω οτι το διασκεδάζω και περισσότερο, τωρα για να το πάω στα όρια στον δρόμο δεν ξέρω κατα πόσο θα ανταποκριθεί αλλα δεν νομίζω να το δοκιμάσω!!!
 

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Oσον αφορα το βαρος ,θα το συνηθησεις με τον καιρο, εμενα τωρα μου φαινεται πουπουλο να φανταστεις και τον πρωτο καιρο ελεγα,καλα;;; πως θα το κανω στροφη αυτο το πραγμα;;;

Με τον αερα τωρα,(σου μιλαει ο 1,78) στις αρχες με ενοχλουσε, τωρα εχω συνηθησει και οχι απλα μ'αρεσει, αλλα εχω και μονο ανοιχτο κρανος στις βολτες. Πραγματικα, μεχρι ταχυτητες 160-170 ειναι υποφερτος ο αερας, παραπανω παω σπανια οποτε δεν με νοιαζει, αν παω ειναι ακαριαια,δεν εχουμε δρομους για ταξιδι με 200 στη Κρητη :p
Λογικά θα το συνηθίσω, απλά είμαι στη φάση "πως θα το κάνω καλά το θηρίο" ακόμα! Και για τον αέρα, όλα τα χρόνια με γυμνό, έχω φάει αέρα με το τσουβάλι, απλά πίστευα ότι θα ήταν καλύτερο. Αλλά όπως είπες και εσύ με νορμάλ ταχύτητες και ειδικά δικάβαλο, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε, αφενός προσπαθώ να πηγαίνω από επαρχιακούς, αφετέρου όπως είπες και εσύ δεν έχουμε και δρόμους για να πηγαίνεις με 200!



καλορίζικο καταρχήν!! το μηχανάκι για εμένα ειναι οτι πιο εύκολο εχω οδηγήσει ποτε! και φαντάσου οτι έχω περάσει απο σουπερ σπορ μηχανάκια.. εννοώ και για την συμπεριφορά του σε άσφαλτο. αντε καλοφάγωτο!!!
για τον αερα στα πολλά, αν δεν σε ενοχλεί αισθητικά βαλε την ψηλή κανει αρκετή δουλειά. εγω ειμαι 1,85 και με καλύπτει αρκετα. και κρατα την δικια του για χώμα έξι βίδες είναι.
Σε ευχαριστώ πολύ. Μου φαίνεται ακόμα περίεργη η συμπεριφορά στις στροφές. Με τον εμπρός τροχό 21 ιντσών και όλο συνολικά το ύψος της μηχανής, θέλει δουλειά και συνήθεια ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι την έχω και την ψηλή αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα. Αν δω ότι είναι πολύ ενοχλητικό, σίγουρα θα κάνω μία δοκιμή.

Μηχανάκι με χωμάτινες καταβολές δεν μπορεί να έχει αρχικό δάγκωμα σαν τα μηχανάκια δρόμου. Φαντάσου πόσοι θα τσακίζονταν στο χώμα!!
Λογικό, απλά όπως όλα, χρειάζεται το χρόνο εξοικείωσης και αυτό. Φαντάζομαι ότι στο χώμα θα είναι όπως πρέπει.



Και κάτι τελευταίο. Πίσω φοράει γρανάζι 45άρι. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ακόμα για να λύσω το κάλυμμα και να δω πως είναι το μπροστά και πόσα δόντια έχει, θυμάται κάποιος χιλιόμετρα π.χ. με 6η σχέση? Το δικό μου στις 5000 σαλ έχει 130 χιλ/ώρα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
-Προστασία από αέρα. Εδώ δεν εντυπωσιάστηκα... Με τη μαμά ζελατίνα μετά τα 130-140 ο αέρας ήταν ενοχλητικός. Είμαι 1.83 και με χτυπούσε ακριβώς στο κράνος. Έπρεπε να κάτσω λίγο σκυφτός για να είναι λίγο καλύτερα. Μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν υπήρχε ουσιαστική διαφορά με το τουόνο που έχω....
Καλοτάξιδοι! Όμορφα και καλά χιλιόμετρα να γράψετε!

Εγώ πάντως αν είχα το 990 (ήμουν στο τσακ για το επετειακό μπλε dakar 2011) θα κοίταζα προς αυτή τη ζελατίνα:
http://www.radegarage.com/parts/ktm-990-evo6-windscreen-2/

 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Λογικά θα το συνηθίσω, απλά είμαι στη φάση "πως θα το κάνω καλά το θηρίο" ακόμα! Και για τον αέρα, όλα τα χρόνια με γυμνό, έχω φάει αέρα με το τσουβάλι, απλά πίστευα ότι θα ήταν καλύτερο. Αλλά όπως είπες και εσύ με νορμάλ ταχύτητες και ειδικά δικάβαλο, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε, αφενός προσπαθώ να πηγαίνω από επαρχιακούς, αφετέρου όπως είπες και εσύ δεν έχουμε και δρόμους για να πηγαίνεις με 200!







Σε ευχαριστώ πολύ. Μου φαίνεται ακόμα περίεργη η συμπεριφορά στις στροφές. Με τον εμπρός τροχό 21 ιντσών και όλο συνολικά το ύψος της μηχανής, θέλει δουλειά και συνήθεια ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι την έχω και την ψηλή αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα. Αν δω ότι είναι πολύ ενοχλητικό, σίγουρα θα κάνω μία δοκιμή.



Λογικό, απλά όπως όλα, χρειάζεται το χρόνο εξοικείωσης και αυτό. Φαντάζομαι ότι στο χώμα θα είναι όπως πρέπει.



Και κάτι τελευταίο. Πίσω φοράει γρανάζι 45άρι. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ακόμα για να λύσω το κάλυμμα και να δω πως είναι το μπροστά και πόσα δόντια έχει, θυμάται κάποιος χιλιόμετρα π.χ. με 6η σχέση? Το δικό μου στις 5000 σαλ έχει 130 χιλ/ώρα.
φοράνε 17/42 τα adv. αν εχει το δικά του άλλαξε το μπροστά με 16δ, άλλαξα πρόσφατα και ειναι πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς!!
 
Reactions: yns

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Καλοτάξιδοι! Όμορφα και καλά χιλιόμετρα να γράψετε!

Εγώ πάντως αν είχα το 990 (ήμουν στο τσακ για το επετειακό μπλε dakar 2011) θα κοίταζα προς αυτή τη ζελατίνα:
http://www.radegarage.com/parts/ktm-990-evo6-windscreen-2/

Σε ευχαριστώ πολύ! Όσο για τη ζελατίνα, η αρχική μου αντίδραση ήταν :eek:mg::omg2::wht: (και δε βρίσκω emoticon με σάλια να τρέχουν......)

Αλλά πάνω που λέω ότι πήρα μηχανάκι με πολλά έξτρα, έρχεσαι εσύ και μας καταστρέφεις το όνειρο.

Είσαι σαν τον τύπο στα αριστερά.......



:friendship::friendship::friendship:
 
Top Bottom