KTM 990 ADVENTURE

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
80 με 85 βαθμούς Κελσίου
Αυτό χρειάζεσαι:




Εκτός κι αν χρησιμοποιήσεις αυτόν τον διακόπτη και ανάβεις έξτρα το βεντιλατερ εσυ όποτε θες:




(Εγώ έχω ήδη αγοράσει την 2η επιλογή και μάλλον αυτό θα κάνω)

Σε ευχαριστώ πολυ!

Δεν θα χρησιμοποιήσω το διακοπτακη απλα μιας που εβαλα 2ο βεντιλατερ ελεγα να αλλαξω κ τον θερμοστατη,πηρα απο ktm 640 (80-85⁰)αλλα δεν ταιριαζε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
80-85 είναι πολύ χαμηλά.
Θα δουλεύουν τα βεντιλατέρ συνέχεια
93-98 ,είναι η χαμηλότερη που μπορείς να βάλεις

Ψάξε για μια από τις ακόλουθες
SUZUKI : 17680 50F10
ECHLIN : FS154
AC DELCO : A1854
STANDARD : TS306
WELLS : SW1888

Αν θυμάμαι καλά ,έχω βάλει κ την FAE 36500 ,την οποία βρίσκεις ευκολα Ελλάδα
Ενδεικτικά: https://www.antallaktikaonline.gr/fae/2495623
Για να σιγουρέψεις τη συμβατότητα εφαρμογής της ,μέτρα το κομμάτι του σπειρώματος της μαμά.
(Δεν έχω κάποια πρόχειρη ,αλλιώς θα την μετρούσα)
Αν είναι 18Χ1,5 ταιριάζει σίγουρα.

Επίσης ,αν παρεις τη μαμά στο χερι ,κ πας σε οποιοδήποτε μεγάλο γενικό ανταλλακτικάδικο αυτοκ/των (spare parts) ,θα βρείς σίγουρα συμβατή ,με λίγα €.
Για να τους βοηθήσεις ,κάνει από κάποια αυτοκίνητα SUZUKI ,από Swift πχ ,κ υπάρχει σε διάφορες βαθμίδες θερμοκρασίας.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
80-85 είναι πολύ χαμηλά.
Θα δουλεύουν τα βεντιλατέρ συνέχεια
93-98 ,είναι η χαμηλότερη που μπορείς να βάλεις

Ψάξε για μια από τις ακόλουθες
SUZUKI : 17680 50F10
ECHLIN : FS154
AC DELCO : A1854
STANDARD : TS306
WELLS : SW1888

Αν θυμάμαι καλά ,έχω βάλει κ την FAE 36500 ,την οποία βρίσκεις ευκολα Ελλάδα
Ενδεικτικά: https://www.antallaktikaonline.gr/fae/2495623
Για να σιγουρέψεις τη συμβατότητα εφαρμογής της ,μέτρα το κομμάτι του σπειρώματος της μαμά.
(Δεν έχω κάποια πρόχειρη ,αλλιώς θα την μετρούσα)
Αν είναι 18Χ1,5 ταιριάζει σίγουρα.

Επίσης ,αν παρεις τη μαμά στο χερι ,κ πας σε οποιοδήποτε μεγάλο γενικό ανταλλακτικάδικο αυτοκ/των (spare parts) ,θα βρείς σίγουρα συμβατή ,με λίγα €.
Για να τους βοηθήσεις ,κάνει από κάποια αυτοκίνητα SUZUKI ,από Swift πχ ,κ υπάρχει σε διάφορες βαθμίδες θερμοκρασίας.

1000 Ευχαριστώ Κωστα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει βάλει κανείς αυτό το "πιατάκι" που κλείνει το κενό κάτω από την τιμονόπλακα, εμποδίζοντας τον αέρα να ανεβαίνει πίσω από το φέρινγκ;

Επίσης: Χαμηλότερα μαρσπιέ, έχει ο Rade και ο Bosley, του δεύτερου είναι εντυπωσιακή κατασκευή και μπορούν να πάνε πακέτο με λεβιεδάκι φρένου κάτω από το καπάκι, αλλά πρέπει να ρωτήσω αν τα στέλνει και "τροχισμένα" εκτός από έτοιμα να χρησιμοποιηθούν για όπλο σε ενδεχόμενο ζόμπι απόκαλιψ. Υπάρχει καμιά άλλη λύση, γιατί η θεωρία λέει όταν είσαι όρθιος να στηρίζεις το έξω γόνατο στο "ρεζερβουάρ" αλλά αν το γόνατο είναι πάνω από το ρεζερβουάρ νιώθεις κάπως, που όντας κουλάδι δεν θα ήταν αλλιώς, δεν υπάρχει λόγος να προσθέτεις επίπεδα δυσκολίας όμως.

Επίσης, το ντουλαπάκι του 990 μπαίνει στο 950; Χτες είδα το δικό μου ανοιχτό, την βίδα να δείχνει ότι πάει να φύγει, έκανε τον πακμαν το καπάκι πάνω κάτω από τον αέρα. Νομίζω ότι το μαύρο με το κουμπί δεν ανοίγει χωρίς λόγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εγω εχω του μποζλει. Γενικα το φινιρισμα δεν ειναι τρομερο, εγω πηρα ομως το οψιον να ειναι γυαλισμενα συν λεβιεδακι. Εχει επιλογη να τα παρεις και βαμμενα παντως. Οσο για τα ντουλαπακια ειναι ολα συμβατα


Οσο για τον αερα, η καλυτερη λυση ειναι απλα να βαλεις κοντη ζελατινα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έκλαψα με ζόμπι αποκαλυψ και πακμαν ρε Σατανά.

Στα υπόλοιπα, έχω μαρσπιε του rade, είμαι ικανοποιημένος. Τα είχα στο 990, τώρα τα έχω στο 640. Είναι και ελαφρώς πιο χαμηλωμένο από τα μαμά και βέβαια πιο πλατια/μακρυά για μεγαλύτερη επαφή σολας/πιο αποτελεσματική πίεση στα μαρσπιε/καλύτερο και πιο ξεκούραστο κοντρόλ της μηχανής στο όρθιο.
Τα γόνατα ακουμπούν στα τεπόζιτα ακόμα και σε εσάς τους Βίκινγκς, απλά πρέπει να λυγίσεις. Γενικά η όρθια θέση θέλει λυγισμένα γόνατα (συσπανσιον) και καλούς τετρακεφαλοι. Δεν πρέπει να είσαι σαν να έχεις δαγκώσει το κ@υλί σου απάνω στο μηχανάκι. Θέλει να είσαι ωσάν το φύλλο του φθινοπώρου που αφήνεται στα χάδια του ανέμου. Ευάερος και ευήλιος σαν χορευτής contemporary χορού. Δες και τον κριστάρα τον μπέρch σε κάνα βιντεο, τι έχει αυτός; είναι καλύτερος από εσένα?!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θέλει να είσαι ωσάν το φύλλο του φθινοπώρου που αφήνεται στα χάδια του ανέμου. Ευάερος και ευήλιος σαν χορευτής contemporary χορού. Δες και τον κριστάρα τον μπέρch σε κάνα βιντεο, τι έχει αυτός; είναι καλύτερος από εσένα?!
Ποίηση!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και γω του Μποζλει εχω, χαλαρα αμα πετυχεις κανα γατι το κανουν κιμα, ηδη μου ξεσκισαν τους πατους απο τις Forma ATV. Aβαφα τα ειχα παρει, τα εβαψα εγω εδω. Πες του να σου τροχισει αυτος τα δοντια και θα το κανει, ντοντ μπι λαικ κοκος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, ο Χρήστος κάτι έχει, χρόνια προπόνηση και ταλέντο. Και φαίνεται αλήθεια ευτυχισμένος, όχι σαν τον αυτόχειρα.

Email στον Μποζ και βλέπουμε λοιπόν.


Το χαμηλό το σκέφτηκα pumba είναι σχεδόν πάντα η σωστή απάντηση, όχι για χειμώνα αλλά θα βρω μια τέτοια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ε, ο Χρήστος κάτι έχει, χρόνια προπόνηση και ταλέντο. Και φαίνεται αλήθεια ευτυχισμένος, όχι σαν τον αυτόχειρα.

Email στον Μποζ και βλέπουμε λοιπόν.


Το χαμηλό το σκέφτηκα pumba είναι σχεδόν πάντα η σωστή απάντηση, όχι για χειμώνα αλλά θα βρω μια τέτοια.

Το προβλημα με ολες τις ζελατινες πλην της κοντης, ειναι οι στροβιλισμοι που κανουν, αν εχεις υψος πανω απο 1.80κατι . Εμενα μου εβγαζε και η στοκ και η τουρινγκ στο πανω μερος του κρανους, και ενω παροτι ειδικα η τουρινγκ εκοβε πολυ αερα, οι στροβιλισμοι δε παλευονταν.

Η κοντη που εχω ειναι της moose racing, θα βρεις αμα ψαξεις. Δυστυχως δεν κουμπωνε ακριβως και ηθελε λιγο τροχισμα για να μπει. Περα απο το οτι σε βγαζει φατσα καρτα σε εντελως καθαρο αερα, σου δινει και την ψευδαισθηση οτι οδηγας πιο μικρο μηχανακι, που ειναι καλοδεχουμενη. Στα πλας, υποκειμενικα, νομιζω πως ειναι και αισθητικα πιο ταιριαστη.

Οσο για τους μαρσπιεδες, εγω πηρα -3εκ ραλλυ και ποδοφρενο, οπως ειπε και ο κοκος πανω ομως τα δοντια κοβουν πραγματικα πολυ, σε σημειο που πιστευω ειναι επικινδυνο σε περιπτωση που σου αρπαξει το ποδι σε καμμια τουμπα. Καποια στιγμη θα πρεπει να τους τροχισω και εγω, αλλα δεν εχω ασχοληθει, οποτε καλυτερα ζητα το κατευθειαν απο τον μποζε γιατι ο τριφτης του τυριου κοβει λιγοτερο. Ο λεβιες των ταχυτητων ειναι οριακα ψηλα, αλλα με μποτες δεν ενοχλει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Έχω φτιάξει μόνος μου τέτοιο πιατάκι.Νομίζω ότι βοηθάει την κατάσταση.Υπόψιν δεν έχω το μαμά μούτρο αλλά το voodoo.Επίσης μαρσπιέ έχω τα pivot pegs που στην μια θέση είναι λίγο πιο χαμηλά από τα μαμά.Πολύ καλά αλλά θα τα ήθελα λίγο μεγαλύτερα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε, ο Χρήστος κάτι έχει, χρόνια προπόνηση και ταλέντο. Και φαίνεται αλήθεια ευτυχισμένος, όχι σαν τον αυτόχειρα.
Mπα, κι αυτον δεν τον βλεπω να τη μπαλευει...

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάλλον κάτι στάζει σε λάδι αργά αργά δεξιά μεριά. Έριξα ένα σπρέι τώρα που έκανα καθαριότητα στο BMW πριν βάλω την ρόδα (ήταν δίπλα το ΚΤΜ και παρακολουθούσε οπότε σκύβοντας το είδα), έχει λεκέδες που κρίνοντας από τα χώματα δεν είναι πρόσφατο. Θα καθαρίσω λίγο πιο προσεκτικά και υπό παρακολούθηση.





 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μάλλον κάτι στάζει σε λάδι αργά αργά δεξιά μεριά. Έριξα ένα σπρέι τώρα που έκανα καθαριότητα στο BMW πριν βάλω την ρόδα (ήταν δίπλα το ΚΤΜ και παρακολουθούσε οπότε σκύβοντας το είδα), έχει λεκέδες που κρίνοντας από τα χώματα δεν είναι πρόσφατο. Θα καθαρίσω λίγο πιο προσεκτικά και υπό παρακολούθηση.





Για να στάζει πάει να πει ότι έχει κιόλας... ;)
Αμελητέα ποσότητα για να ασχοληθείς...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η γκαζιέρα έχει επάνω έναν λαστιχένιο οδηγό/προφυλακτικό για να μην μπαίνουν νερά κλπ στην ένωση ντιζών-γκαζιέρας. Αυτό το λαστιχάκι με τα χρόνια γίνεται... τέλος πάντων και βλέπω είναι "πακέτο" με τις ντίζες.

Αυτό το ανταλλακτικό είναι αυτό που λέμε, αλλά σε άφθαρτο τίμιο μέταλλο;

 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Στο πρώτο βίντεο βλέπουμε ότι το να πάνε αυτά τα μηχανάκια κατω από 200κιλά είναι πρακτικά ανέφικτο........
Στο δεύτερο βλέπουμε πως γίνεται το σωστό rebuild στον LC8 ............και μέσα στη ΚΤΜ εεεεε......
 
Top Bottom