KTM 990 ADVENTURE

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στα χαρτιά, νομίζω ότι τα νούμερα μεταξύ των εταιριών/μοντέλων είναι συγκρίσιμα σαν μπούσουλας. Εκτός αν αρχίσουμε να ανοίγουμε τα ΜΟΤΟ και τα 0-300…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτή είναι η πραγματικότητα όμως, το "στεγνό βάρος" μπορεί να είναι χωρίς λάδια στα καλάμια και μπαταρία και δεν ξέρω γω τι άλλο, ειδικά κάποια χρόνια πίσω.

Κάι τώρα ακόμα δεν έχουν όλοι δεχτεί έναν τρόπο μέτρησης.


R80g/s στα 186 υγρό. Περιοδικά από τόσο πίσω δεν έχω όμως.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Για την ιστορία:

Προσπέκτους της BMW του 1981, R80G/S, 173 kg στεγνό και 192 kg γεμάτο με όλα τα υγρά. Ντεπόζιτο 19,5 λίτρα. 50 άλογα.

Προσπέκτους της BMW του 2005, ΗΡ2 Enduro, 175 kg στεγνό και 196 kg γεμάτο με όλα τα υγρά. Ντεπόζιτο 13 λίτρα. 105 άλογα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εντάξει αλλά ο τύπος για την χρήση που κάνει χρειάζεται η προστασία.

Τα πιο πολλά εδώ έξω έχουν το κάτι σε σίδερο επάνω

Αμα το αγωνιστικο δεν εχει καγκελα, θεωρω οτι ειμαι μια χαρα καλυμμένος και εγω χωρις. Ε, αμα το πλανο ειναι να κανεις εντουρο στα χαρακώματα με τον δεινοσαυρο, θα φορτωσεις 30 κιλα προστασιες σε κατι που ειναι ηδη βαρυ. Και αυτο το βαρος δεν είναι αμελητέο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αγωνιστικό αν πέσει σε μια ώρα το έχουν φτιάξει νέο είτε από τον αναβάτη με το spare είτε στο μπιβουακ

Δεν με λένε Σαμ Σάντερλαντ, αν γίνει περισσότερο χάλια το 950 από την τσέπη μου βγαίνει.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το αγωνιστικό αν πέσει σε μια ώρα το έχουν φτιάξει νέο είτε από τον αναβάτη με το spare είτε στο μπιβουακ

Δεν με λένε Σαμ Σάντερλαντ, αν γίνει περισσότερο χάλια το 950 από την τσέπη μου βγαίνει.

Για κανονικους οδηγους, που δε το κυνηγάνε παντως με εντουρο, το βαψιμο δεν ειναι πιο ακριβο απο ενα σετ καγκελα, και αυτο θα χρειαστει σε καλη τουμπα μονο(που και τα καγκελα πιθανοτατα να στραβωσουν/χρειαστουν αντικατασταση αν θες κατι αρτιο αισθητικα). Ως προς τις ζημιες το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι σχεδον αλεξισφαιρο σε πτωσεις.

Μετα ειναι και θεμα προσωπικης επιλογης. Προσωπικα τη διαφορα στην οδηγηση με τα καγκελα την καταλαβαινω πολυ, και προτιμω να μη συμβιβαζομαι στο handling για να μη χρειαστω βαψιματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γνωστός τώρα τελευταία σε 950 χωρίς κάγκελα τρύπησε το ρεζερβουάρ από πτώση.
Ευτυχώς υπάρχει και το δεύτερο...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χώμα χωρίς κάγκελα δεν νομίζω ότι είναι σοφή επιλογή.
Και πτώση με λίγα χλμ, μπορεί να κάνει ζημιά.
Νομίζω ότι και στην άσφαλτο χρειάζονται, αλλά εδώ μιλάμε για μηχανή 70 off και 30 on
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
As a note, i must say thatthe T7 is one of the more light twin I ever weighted.
I don't believe in official declarations, many times they comes from marketing offices ( Yamaha is one of the more honest) and very often people in that office are too much optimistic.
So, before to start working on a motorbike I take away all the gasoline and I weight the bike. I had a lot of surprise.
T7 and Ktm 790 are light bike.
I weight this beauty before to start working on at 198kgs.
It's something like a record.
Indeed the old Xrv750 Africa Twin is 232kgs, same Ktm990 and Crf1000 stop the weight scale at 242 without DCT ( but with the central stand).

Σύγκριση με το ΤΕΝΕΡΕ..........οχι για να συγκρινουμε το ΤΕΝΕΡΕ με το 990 (πρακτικά τα δυο αυτά μηχανάκια έχουν άλλο target group, αλλά ας όψεται οτι ειμαστε κουλάδια.......) αλλά για να καταλαβαίνουμε που κυμαίνονται τα βάρη......
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
As a note, i must say thatthe T7 is one of the more light twin I ever weighted.
I don't believe in official declarations, many times they comes from marketing offices ( Yamaha is one of the more honest) and very often people in that office are too much optimistic.
So, before to start working on a motorbike I take away all the gasoline and I weight the bike. I had a lot of surprise.
T7 and Ktm 790 are light bike.
I weight this beauty before to start working on at 198kgs.
It's something like a record.
Indeed the old Xrv750 Africa Twin is 232kgs, same Ktm990 and Crf1000 stop the weight scale at 242 without DCT ( but with the central stand).

Σύγκριση με το ΤΕΝΕΡΕ..........οχι για να συγκρινουμε το ΤΕΝΕΡΕ με το 990 (πρακτικά τα δυο αυτά μηχανάκια έχουν άλλο target group, αλλά ας όψεται οτι ειμαστε κουλάδια.......) αλλά για να καταλαβαίνουμε που κυμαίνονται τα βάρη......
Όταν όλα τα specs μιλάνε για 205 κιλά, απορώ όταν βλέπω να λένε για 198 και μιλάμε χωρίς διπλό σταντ και απαραίτητα κάγκελα που όλοι οι χρήστες βάζουν στο Τ7

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν όλα τα specs μιλάνε για 205 κιλά, απορώ όταν βλέπω να λένε για 198 και μιλάμε χωρίς διπλό σταντ και απαραίτητα κάγκελα που όλοι οι χρήστες βάζουν στο Τ7

Οι χωμάτινοι μιλάνε πάντα με μισογεμισμένο ντεπόζιτο και είναι σωστό, δε μπαίνεις φουλ γεμάτος σχεδόν ποτέ. Αλλά και να μπαίνεις στο τέλος της ημέρας λογικά θα είσαι και κάτω από το μισό. Είναι μια λογική προσέγγιση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στέφανε και άλλος μπορεί να πει "Δεν πάω ποτέ μακριά, είμαι μόνιμα ρεζέρβα, δεν έχω καθρέφτες, δεν έχω εξάτμιση, δεν έχω χειρολαβές και σχάρα πίσω, δεν έχω πλαστικά ουράς, έχω μηχανάκι κάτω από 200 κιλά" που κάλλιστα μπορεί να συμβαίνει σε συγκεκριμένες πλατείες.

Για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης πρέπει να υπάρχουν κανόνες μέτρησης. Αυτό προσπάθησε να κάνει η πενφέ νομίζω, με το "ρεζερβουάρ γεμάτο στο 90% τουλάχιστον" το οποίο αφήνει ένα περιθώριο "λάθους" αλλά μικρό. Νομίζω ότι αρκετές εταιρίες έχουν ακολουθήσει τον κανόνα (κάπου είχα δει ένα άρθρο σχετικά, δεν το κράτησα) αλλά όχι όλες. Το βάρος και της μοτοσικλέτας και του αναβάτη παίζει μέσα στην ημέρα λίγα κιλά πάνω/κάτω αναλόγως την στιγμή.

Η φάση όπως εξήγησε πολύ ωραία ο 640Αρμαγεδδών σε άλλο νήμα είναι λίγο "σε κουβέντα να είμαστε", αλλά για τους λάτρεις του υπερατού μπαίνουμε στο τριπάκι. Σε κάποιες περιπτώσεις έχει βαρύτητα η μέτρηση και η συζήτηση, όταν υπάρχουν 500άρια νέας κοπής που ζυγίζουν όσο το 1250άρι που αγαπάμε να τρολάρουμε και τα οποία έχουν 40 άλογα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Χαζευα το τενερε σημερα και νομιζω οτι εχει πολυ σαβουρα που μπορει να φυγει… κατι λασπωτηρες, κατι πλαστικα κλιπς, κατι canister κλπ…. το 990 ηταν πιο δεμενο μηχανακι, δεν εβλεπες πολλα πραματα με την πρωτη ματια, ειχε τα ντεποζιτα και ολα ηταν απο κατω… το θεμα ειναι να βρεις ανθρωπο να κατσει να γυδυσει το μηχανακι και να το ξαναδεσει και να πεταξει οτι δεν χρειαζεται οπως εκανε αυτος στο βιντεο που ξεκινησε απο πλαισιο και εφτιαξε μεχρι και τα ηλεκτρικα μονο για να παιρνει μπροστα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μα γιατί να τα κάνεις όλα αυτά;;
Για να κερδίσεις 10 κιλά;;
Και;;

Τι; θα μπορείς να σηκώνεις το μηχανάκι από κάτω;;
Δηλαδή με τα 210 κιλά δε μπορείς να το σηκώνεις, και με τα 200 θα μπορείς;
Η' η οδική συμπεριφορά στο χώμα επηρεάζεται δραματικά από 10 κιλά;

Εν τω μεταξύ είμαστε αναβάτες που μπορούμε να αντιληφθούμε τα 10 κιλά μείον, στην οδική συμπεριφορά της μότο στο χώμα;

Αν ναι, μάλλον είμαι σε λάθος φόρουμ :D
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα 10 κιλά στο λάθος σημείο, ναι φυσικά.

θα πω μόνο "φορτωμένο τοπ κέις" και κλείνει η συζήτηση με αυτό.

Τα 5 κιλά των κάγκελων στο μοτέρ δίπλα δεν κάνουν καμία διαφορά στο επίπεδό μας, είναι στο κέντρο βάρους της μοτό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
τα 10 κιλά στο λάθος σημείο, ναι φυσικά.

θα πω μόνο "φορτωμένο τοπ κέις" και κλείνει η συζήτηση με αυτό.

Τα 5 κιλά των κάγκελων στο μοτέρ δίπλα δεν κάνουν καμία διαφορά στο επίπεδό μας, είναι στο κέντρο βάρους της μοτό.
Έτσι...
Μεγάλη διαφορά σε αίσθηση τα πράγματα που κουβαλούσα στο tail bag και μεταφέρθηκαν στα πλαϊνά τσαντάκια...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μα γιατί να τα κάνεις όλα αυτά;;
Για να κερδίσεις 10 κιλά;;
Και;;

Τι; θα μπορείς να σηκώνεις το μηχανάκι από κάτω;;
Δηλαδή με τα 210 κιλά δε μπορείς να το σηκώνεις, και με τα 200 θα μπορείς;
Η' η οδική συμπεριφορά στο χώμα επηρεάζεται δραματικά από 10 κιλά;

Εν τω μεταξύ είμαστε αναβάτες που μπορούμε να αντιληφθούμε τα 10 κιλά μείον, στην οδική συμπεριφορά της μότο στο χώμα;

Αν ναι, μάλλον είμαι σε λάθος φόρουμ :D
15 κιλά στον Γκάντι φάνηκαν και μάλιστα πολυ
Στα 200 και κιλά... Έχεις δίκιο, δεν καταλαβαίνεις τίποτα, γιατί εξακολουθεις να είσαι υπέρβαρος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε και άλλος μπορεί να πει "Δεν πάω ποτέ μακριά, είμαι μόνιμα ρεζέρβα, δεν έχω καθρέφτες, δεν έχω εξάτμιση, δεν έχω χειρολαβές και σχάρα πίσω, δεν έχω πλαστικά ουράς, έχω μηχανάκι κάτω από 200 κιλά" που κάλλιστα μπορεί να συμβαίνει σε συγκεκριμένες πλατείες.

Για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης πρέπει να υπάρχουν κανόνες μέτρησης. Αυτό προσπάθησε να κάνει η πενφέ νομίζω, με το "ρεζερβουάρ γεμάτο στο 90% τουλάχιστον" το οποίο αφήνει ένα περιθώριο "λάθους" αλλά μικρό. Νομίζω ότι αρκετές εταιρίες έχουν ακολουθήσει τον κανόνα (κάπου είχα δει ένα άρθρο σχετικά, δεν το κράτησα) αλλά όχι όλες. Το βάρος και της μοτοσικλέτας και του αναβάτη παίζει μέσα στην ημέρα λίγα κιλά πάνω/κάτω αναλόγως την στιγμή.

Η φάση όπως εξήγησε πολύ ωραία ο 640Αρμαγεδδών σε άλλο νήμα είναι λίγο "σε κουβέντα να είμαστε", αλλά για τους λάτρεις του υπερατού μπαίνουμε στο τριπάκι. Σε κάποιες περιπτώσεις έχει βαρύτητα η μέτρηση και η συζήτηση, όταν υπάρχουν 500άρια νέας κοπής που ζυγίζουν όσο το 1250άρι που αγαπάμε να τρολάρουμε και τα οποία έχουν 40 άλογα.
Νομίζω πως έχω διατυπώσει ξεκάθαρα πολλές φορές τις ενστάσεις μου στις αγωνίες περί βάρους, σε βαθμό κουραστικό θα έλεγα. Τα περί βάρους δεν με απασχόλησαν ποτέ (ιδιαίτερα σε δικύλινδρα On/Off), περισσότερο με ενδιαφέρει να γνωρίζω ότι είναι ισορροπημένη και εργονομικά σωστή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
15 κιλά στον Γκάντι φάνηκαν και μάλιστα πολυ
Έτσι είναι, όταν πρέπει να κάνεις πεντάλ στις ανηφόρες τα 15 κιλά μετράνε. Όταν υπάρχει περίσσεια δύναμης δεν είναι τόσο καίρια.
Σκέψου τώρα αυτούς με τα μπενέλι που έχουν 100 κιλά πάνω από τον γκάντι με την ίδια ιπποδύναμη, θα νιώσεις καλύτερα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έτσι είναι, όταν πρέπει να κάνεις πεντάλ στις ανηφόρες τα 15 κιλά μετράνε. Όταν υπάρχει περίσσεια δύναμης δεν είναι τόσο καίρια.
Σκέψου τώρα αυτούς με τα μπενέλι που έχουν 100 κιλά πάνω από τον γκάντι με την ίδια ιπποδύναμη, θα νιώσεις καλύτερα.
Στο χώμα παίζουν αλλα πράγματα ρόλο και όχι η ιπποδύναμη, η οποία στον Γκάντι περισσεύει και τώρα με το ελαφρωμα, ιδίως στο πίσω μέρος της μοτοσυκλετας θέλει προσοχη
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην πλαστική φωλιά κάτω από την σέλα έχει μιά οπή που σφραγίζει με το 50206020000 rubber grommet slotted λαστιχάκι, ευτελούς αξίας (ούτε δίευρο) αλλά λείπει και ξέχασα να το παραγγείλω με τα φλας.

Υπάρχει DIY λύση ή να κάνω τηλέφωνο σε μαγαζί; Τώρα που πιάσαμε περίοδο βροχών φαντάζομαι πως όλο και κάτι θα κάνει σπλατς εκεί μέσα.
 
Top Bottom