KTM 990 ADVENTURE

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ειναι για να μπουν 4πιστονες, γενικα ειναι μια δυσκολη υποθεση αυτο. Και για να ειμαι ειλικρινης με το σεταπ που εχω τωρα, δε χρειαζομαι τις 4πιστονες. Με καλα τακακια και μια πιο καλα ματσαρισμενη τρομπα πανω, εχει φρεναρισμα αντιστοιχο τετραπιστονων δαγκανων.

Οι συγκεκριμενες ειναι οι πολυ σπανιες ρυθμιζομενες μπιλετ, γαιδουρινων διαστασεων απο smr 450, για να φερω τη γεωμετρια εκει που θελω (και ελπιζω να πετυχει το πειραμα).
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ένα από τα πράγματα που δεν μου άρεσαν στο 990 ήταν τα φρένα. Αν και δεν το έχω πια, θα ήταν ενδιαφέρον να γράψεις τι τρόμπα έβαλες πέτυχες καλά αποτελέσματα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ένα από τα πράγματα που δεν μου άρεσαν στο 990 ήταν τα φρένα. Αν και δεν το έχω πια, θα ήταν ενδιαφέρον να γράψεις τι τρόμπα έβαλες πέτυχες καλά αποτελέσματα.
Ναι, τα φρενα δεν ειναι καλα, αλλα οσο περισσοτερο το σκεφτομαι/αναλυω, τοσο περισσοτερο καταληγω πως ηταν feature και οχι λαθος. Μη ξεχναμε οτι ηταν το πρωτο ''συχρονο'' μεγκα ονΟΦΦ και δυνατα φρενα στο χωμα θα ηταν καταστροφικα.

Τα φρενα με μικροτερες τρομπες εχουν δραματικη βελτιωση. Με μια ακτινικη 14x18 το μπροστινο σε ταχυτητες 50-60 μπορει ανετα να μπλοκαρει με ενα δαχτυλο αν ο δρομος δεν ειναι τελειος. Σε συμβατικες τρομπες πρεπει να πας σε ακομα μικροτερο νουμερο, με αναλογα αποτελεσματα. Κατι μου με τα στοκ φρενα ειναι ονειρο θερινης νυκτος. Φυσικα απαραιτητη προυποθεση να εχεις καλα τακακια (εχω καταληξει οτι τα στοκ brembo ειναι απλα τα καλυτερα, δεν υπαρχει λογος να πας σε κατι αλλο) και φυσικα οι δισκοι να μην ειναι τελειωμενοι (μην περιμενει κανεις καλη αποδοση απο δισκους με 80-100κ στην πλατη). Με αυτες τις δυο αλλαγες, τα φρενα ερχονται στα επιπεδα 2022.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα τώρα εκεί που έλεγα ότι δεν θα πειράξω τίποτα πλην εμφάνισης που είναι ταλαιπωρημένο...

Και είχα τρομπες να δοκιμάσω, πριν την φωτιά :p
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μια καλη λυση ειναι να δοκιμασετε τρομπες απο το aliexpress. Το φρεναρισμα οταν αλλαξεις την τρομπα γινεται διαφορετικο, και υποκειμενικο, το τι αρεσει σε καποιον ειναι διαφορετικο απο αυτο που μπορει να αρεσει σε καποιον αλλο.

Οποτε πριν κανει κανεις την ακριβη αλλαγη να παει σε μια αλλη τρομπα, μπορει να δοκιμασει μια αντιστοιχη απο Κινα και αν του αρεσει το feeling, τοτε να προχωρισει σε καποια επωνυμη, με ιδιο εμβολο και γεωμετρια, αυτο θα μειωσει αρκετα το κοστος. Προσωπικα εχω δοκιμασει πολλες επιλογες και εχω ακομα αρκετες τρομπες υπολοιπο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μια καλη λυση ειναι να δοκιμασετε τρομπες απο το aliexpress. Το φρεναρισμα οταν αλλαξεις την τρομπα γινεται διαφορετικο, και υποκειμενικο, το τι αρεσει σε καποιον ειναι διαφορετικο απο αυτο που μπορει να αρεσει σε καποιον αλλο.

Οποτε πριν κανει κανεις την ακριβη αλλαγη να παει σε μια αλλη τρομπα, μπορει να δοκιμασει μια αντιστοιχη απο Κινα και αν του αρεσει το feeling, τοτε να προχωρισει σε καποια επωνυμη, με ιδιο εμβολο και γεωμετρια, αυτο θα μειωσει αρκετα το κοστος. Προσωπικα εχω δοκιμασει πολλες επιλογες και εχω ακομα αρκετες τρομπες υπολοιπο.
Κάποιο link για παράδειγμα?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κάποιο link για παράδειγμα?

Universal 14mm 15mm Adelin motorcycle brake clutch pump master cylinder lever handle For Honda R6 Fz6 Gsxr600 Zx 6r Z800 Yamaha|Levers, Ropes & Cables| - AliExpress
5 color PX6 CNC hydraulic brake clutch pump master cylinder lever Adelin Cable Clutch universal motorcycle motorbike handle|cable clutch|clutch pumpmaster cylinder lever - AliExpress

Τα λινκ παραπανω, ενδεικτικα. Τις εχω δοκιμασει αυτες, για να ειμαι ειλικρινης η ποιοτητα ειναι καλη, αλλα για ψυχολογικους λογους δε θα ενιωθα ανετα να τις εχω μονιμα πανω στη μηχανη. Για δοκιμη οπως ειναι μια χαρα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χαζεύοντας για διάφορα, είδα αυτήν. Υποτίθεται στοκ ύψος αλλά με το χείλος.

Την έχει δοκιμάσει κανείς;

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαζεύοντας για διάφορα, είδα αυτήν. Υποτίθεται στοκ ύψος αλλά με το χείλος.

Την έχει δοκιμάσει κανείς;

Πιο πολύ με ενοχλεί το σκούρο χρώμα που δεν βλέπω μπροστά παρά η αεροδυναμική του πάντως...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Χαζεύοντας για διάφορα, είδα αυτήν. Υποτίθεται στοκ ύψος αλλά με το χείλος.

Την έχει δοκιμάσει κανείς;


Δοκιμασε την κοντη της moose racing. Αυτα δε κανουν τιποτα, μπορεις να δοκιμασεις και με μια προεκταση σε αυτη την κλιση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η κοντή της Moose είναι τέλεια για καλοκαίρι. Μου το είχε πει και ο Χαλάτσης αυτό, το έχω διαπιστώσει και με γυμνό μηχανάκι, ο πιο ήσυχος αέρας είναι ο μη διαταραγμένος. Από την άλλη είναι και ο πιο κρύος και είναι κουραστικός στο τέλος της ημέρας, το καλοκαίρι και λόγω ψυχολογίας ενοχλεί λιγότερο αυτό το τελευταίο.

Ο πρώην ιδιοκτήτης (όχι ο Κωνσταντίνος) είχε βάψει με σπρέιΤ όλα τα μεταλλικά κομμάτια της μοτοσικλέτας, ευτυχώς κάποια ξέβαψαν με τα χρόνια και κάποια θέλουν λίγο χάδι ακόμα για να ξαναγίνουν ασημί, έβαψε και την στοκ ζελατίνα. Πράγμα το οποίο σημαίνει, "άπειρο" elbow grease με ψιλό γυαλόχαρτο για να σβήσει σιγά σιγά το σπρέι και να μείνει το πλέξιγκλας που θα θέλει πάλι φροντίδα για να είναι διάφανο ή... κόψιμο στις διαστάσεις moose με το μάτι και μιά άλλη κανονική ζελατίνα που να μην είνα μαύρη. Στοκ ύψος δεν βρήκα στο car χτες που χάζεψα πρόχειρα. Η τουριστική του 9Χ0 είναι άσχημη και αστεία ακριβή, υπήρχε μιά σκέψη για σετάκι πύργο του Rade αλλά μέχρι/αν θα γίνει δεν με χαλάει κάτι λίγο πιο έξυπνο σε σχεδίαση που μοιάζει αρκετά με του Rade. Η προέκταση με το μανταλάκι είναι άσχημη, κωμικά ακριβή και το μανταλάκι μέσα στο οπτικό πεδίο δεν με ενθουσιάζει, ανεξάρτητα του αν θα κάνει δουλειά.

Τώρα κάθομαι και γελάω με την συζήτηση για ομορφιά στο 9Χ0, τέλος πάντων, ΟΚ, σε κάθε περίπτωση ένα μηχανάκι που υπάρχει γιατί μου αρέσει καλό θα είναι να συνεχίσει να μου αρέσει. Δεν έχω βρει γερές πίσω βάσεις μαρσπιέ και ακόμα σκέφτομαι αν θέλω ή δεν θέλω να το γδύσω και να το βάψω εκ νέου στο μαμά χρώμα για να μην ξέρω ότι έχει γρατζουνιές, ανεξάρτητα αυτοκόλλητων που θα μπουν μετά γιατί έχω δει πολλά παρδαλά κοστούμια που μου αρέσουν και το καλύτερο σημάδι ότι βρίσκομαι σε σωστό δρόμο είναι το "πόσο πιο κιτς και άσχημο θέλεις να το κάνεις" που λέει το κορίτσι.

Όπως μου είπε ένας χτες συζητώντας για απαραίτητες αλλαγές αναλώσιμων σε άλλη γιαγιά του σταύλου, όλα εξαρτώνται από το πόσο θα το κρατήσεις. Οι εταιρίες είναι σατανάδες με τα νέα "μεσαία".
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είμαι ένα ΚΤΜ 990 και έχω γίνει πολύ προβλέψιμο τα τελευταία χρόνια. Όλα μου τα βρίσκουν πριν τους αφήσω στο δρόμο.

Τι να κάνω... τι να κάνω για να τους αιφνιδιάσω;

Χμμμ... αυτό δε θα το περιμένουν...

Κρακ!

 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Είμαι ένα ΚΤΜ 990 και έχω γίνει πολύ προβλέψιμο τα τελευταία χρόνια. Όλα μου τα βρίσκουν πριν τους αφήσω στο δρόμο.

Τι να κάνω... τι να κάνω για να τους αιφνιδιάσω;

Χμμμ... αυτό δε θα το περιμένουν...

Κρακ!

Αυτό συνέβει σε γνωστό 990 επειδή είχε λυθεί λίγο στις βίδες της βάσης (που βιδώνει στον κύλινδρο)
Και δεν άκουσε τον θόρυβο που έβγαινε από εκεί!
Επίσης έχω δει σχίσιμο (στον λαιμό) στις 3 πίσω βίδες, που πιάνουν τα τελικά.
Με τις μαμά εξατμίσεις όμως, επειδή πιέζουν τα καυσαέρια τον καταλύτη και δεν έχουν άμεση διαφυγή!
Πολύ η δύναμη, τι να λέμε :)
Θέλει λίγο έλεγχο και ψαχουλεμα αυτή η μοτοσυκλέτα, τι να κάνουμε :inlove:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είμαι ένα ΚΤΜ 990 και έχω γίνει πολύ προβλέψιμο τα τελευταία χρόνια. Όλα μου τα βρίσκουν πριν τους αφήσω στο δρόμο.

Τι να κάνω... τι να κάνω για να τους αιφνιδιάσω;

Χμμμ... αυτό δε θα το περιμένουν...

Κρακ!

Από τις πιο γνωστές αστοχίες, η οποία μερικές φορές έχει να κάνει και με το βάλε βγάλε τελικών και λάθος σφίξιμο.

Το επόμενο ποστ του Στέφανου θα είναι "είμαι μετροσέξουαλ και πήρα 990 γιατί όλοι λένε ότι είναι μούρη αλλά μου καίει την γαμπιτσα μου όταν οδηγώ με βερμούδα και οι ενυδατικες είναι ακριβές, υπάρχει πρόταση για να γλιτώσω την καζούρα της κοπέλας που μου κάνει κερί;"
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από τις πιο γνωστές αστοχίες, η οποία μερικές φορές έχει να κάνει και με το βάλε βγάλε τελικών και λάθος σφίξιμο.

Το επόμενο ποστ του Στέφανου θα είναι "είμαι μετροσέξουαλ και πήρα 990 γιατί όλοι λένε ότι είναι μούρη αλλά μου καίει την γαμπιτσα μου όταν οδηγώ με βερμούδα και οι ενυδατικες είναι ακριβές, υπάρχει πρόταση για να γλιτώσω την καζούρα της κοπέλας που μου κάνει κερί;"
Προσωπικά σε εμένα δεν είχε πέσει ποτέ στην αντίληψη μου η συγκεκριμένη "αστοχία" (καλό αυτό).
Εύχομαι να παρακίνησα μερικούς κατόχους να κατέβουν στο γκαράζ να ρίξουν μια ματιά πριν συμβεί το μοιραίο.

Το συγκεκριμένο 990 ανήκει σε αδελφικό μου φίλο. Πράγματι άκουσε μια διαφορά στον ήχο, όχι από τις βίδες αλλά από το αρχικό σχίσιμο που έγινε στο λαιμό. Κατά την αφαίρεση απλά κόπηκε.

Το επιχείρημα που αφορά το βάλε/βγάλε τελικών δεν το δέχομαι όπως και κανένα επιχείρημα -και για καμία μοτοσυκλέτα- το οποίο δεν έχει χαρακτήρα μοναδικότητας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση φαντάζομαι πως δεν είναι η μόνη μοτοσυκλέτα στο πλανήτη που βάζει/βγάζει τελικά, οπότε ΑΝ ισχύει κάτι τέτοιο σημαίνει πως κάτι δεν είναι σωστά μελετημένο.
Νομίζω και ελπίζω πως η εξήγηση του Θανασεν να είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα αλλά και πάλι αυτό σημαίνει ότι μια φορά το χρόνο καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος στις βίδες που κουμπώνουν τον λαιμό στο κύλινδρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom