KTM 990 ADVENTURE

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχουμε και εμείς χώρο κύριε και προλάβαμε…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είπατε ότι θα την αγοράσετε όταν τη βάλει αγγελία όχι ότι θα την φιλοξενήσετε...:friend:
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Καλημερα.Εχετε να προτείνετε καμια μπαταρια?Ειχα ξαναβαλει yuasa made in Japan αλλα δεν αντεξε πολυ και ηταν κ τσουχτερή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Είπατε ότι θα την αγοράσετε όταν τη βάλει αγγελία όχι ότι θα την φιλοξενήσετε...:friend:
Μα να μην την περάσω ένα τεστ πριν την πάρω;Τι διάολο νύφη θα πάρω;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημερα.Εχετε να προτείνετε καμια μπαταρια?Ειχα ξαναβαλει yuasa made in Japan αλλα δεν αντεξε πολυ και ηταν κ τσουχτερή.
Στο 950 είχα για 3,5 χρόνια μια motobatt MBTX9U σε συνθήκες χειμώνα και κρύου από Νοέμβρη εως Φλεβάρη - Μάρτη, νομίζω την φόρτισα μία φορά κατά την διάρκεια της ζωής της.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Καλημερα.Εχετε να προτείνετε καμια μπαταρια?Ειχα ξαναβαλει yuasa made in Japan αλλα δεν αντεξε πολυ και ηταν κ τσουχτερή.

Στάλθηκε από το SM-G990B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ολική επαναφορά


 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Περα απο το αισθητικο κομματι, οδηγικα πρεπει να ειναι τραγικο. Το 19/17 ειναι οριακο για τη γεωμετρια της μηχανης, και αυτο ακομα θελει προσαρμογες για να γινει ιδανικο.

Το μηχανακι το εχει ενας σουηδος, ειχαμε μιλησει λιγο παλιοτερα, επιβεβαιωσε πως το handling δεν ειναι καλο αλλα το εχει συνηθισει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Περα απο το αισθητικο κομματι, οδηγικα πρεπει να ειναι τραγικο. Το 19/17 ειναι οριακο για τη γεωμετρια της μηχανης, και αυτο ακομα θελει προσαρμογες για να γινει ιδανικο.

Το μηχανακι το εχει ενας σουηδος, ειχαμε μιλησει λιγο παλιοτερα, επιβεβαιωσε πως το handling δεν ειναι καλο αλλα το εχει συνηθισει.
Σε ένα track day στα Μέγαρα είχα πετύχει έναν τύπο που το είχε κάνει κάπως έτσι και πήγαινε τάπα όλα κάτω.
Κάπου έχω φωτό
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μάλλον για αυτό λες
το έχω δει απο κοντά, σε κουβέντα που είχαμε με το παλικάρι μου είπε για track day μέγαρα και ότι στρίβει τέρμα, εγω το προτιμώ οπως εχει βγει πάντως με 21-18, υπάρχει και το smt 990 για πιο street εμφάνιση και συμπεριφορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
19-17 βαζουν στεφανια απ καπονορντ...
17-17 ειναι αλλου γι αλλου και επικινδυνο,οταν φτιαχνανε το κτμ 950 σμ,ενα adv ειχαν γδυσει,αλλα τελικα ειδαν οτι δεν οδηγειται ,και καναν αλλαγες με πρωτο το πλαισιο κτλπ..
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μάλλον για αυτό λες fotis bekas το έχω δει απο κοντά, σε κουβέντα που είχαμε με το παλικάρι μου είπε για track day μέγαρα και ότι στρίβει τέρμα, εγω το προτιμώ οπως εχει βγει πάντως με 21-18, υπάρχει και το smt 990 για πιο street εμφάνιση και συμπεριφορά.
το θυμαμαι παλαιοτερα στον elio,πολλες αλλαγες,μοτερ απ δουκα,αλλα φρενα,πιστολι!!!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Υπαρχει διαφορα στο πως ειναι οδηγικα και στο αν μπορει να πεσεις. Το 19 17 ερχεται ρυθμιζοντας το υψος μπρος, εχει καποια μειονεκτηματα σε σχεση με το 21 18 αλλα αυτα τα μειονεκτηματα σε γρηγορους ρυθμους ισοφαριζονται απο την προσβαση σε καλυτερα λαστιχα.

Το συγκεκριμενο πανω εχει 19/17 που ειναι οκ απο γεωμετρια. Σε 17/17 τα πραγματα δεν ειναι το ιδιο ομως.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Υπαρχει διαφορα στο πως ειναι οδηγικα και στο αν μπορει να πεσεις. Το 19 17 ερχεται ρυθμιζοντας το υψος μπρος, εχει καποια μειονεκτηματα σε σχεση με το 21 18 αλλα αυτα τα μειονεκτηματα σε γρηγορους ρυθμους ισοφαριζονται απο την προσβαση σε καλυτερα λαστιχα.

Το συγκεκριμενο πανω εχει 19/17 που ειναι οκ απο γεωμετρια. Σε 17/17 τα πραγματα δεν ειναι το ιδιο ομως.
Συμφωνώ η μηχανή έχει στηθεί - σχεδιαστεί με 21/18 και για άλλη χρήση και κοινό κατά την γνώμη μου...οτιδήποτε άλλο δεν μου φαίνεται οκ πόσο μάλλον το 17/17 που είναι σίγουρα επικίνδυνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αλυσίδα μας αποχαιρέτησε, σχεδόν τέρμα το ρυθμιστικό και τεντώνει/χαλαρώνει, ποτέ καλό σημάδι.

Βάζω κλασικά DID ZVMX γιατί "αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε" μαμά γρανάζι μπροστά και αναλόγως τα κέφια (και καμιά έκπτωση στο ίντερνετ) το powerparts το πορτοκαλί πίσω ή υπάρχει καμιά άλλη πρόταση;
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Έχει κανείς άποψη για τη μπαγκαζιέρα της idea Hellas στο 990? (Ή και γενικά)


έχω αλλάξει 2 hepco αλλά και με τις 2 είχα προβλήματα σταθερότητας με τον τροπο που συνδέονται στην σχάρα τους.
 
Top Bottom