Θα συμφωνήσω με τον Νίκο.Όχι δεν ρυθμίζεται, κουμπώνει σε συγκεκριμένη θέση..Αν σε χαλάει τόσο πολύ μπορείς να το βγάλεις κ να του βάλεις μια βαλβίδα όπως έχει το πίσω..
Ναι εχει δικιο, τωρα το κοιταξα, εχει μια βιδα μόνο και το κουμπωμα, το διακοπτακι το παταει μονιμα και οταν πατας φρενο το αφήνει... Γραψε λαθος amyroukaiΘα συμφωνήσω με τον Νίκο.
Δεν ρυθμίζεται η θέση του είναι σταθερή.
Αν το έχεις με τα χειρουργεία είναι πολύ εύκολη η επισκευή του.
Διαφορετικά πάρτο στο χέρι και πάρε σβάρνα τα καταστήματα είναι πάμφθηνο ως ανταλλακτικό και είναι κοινό για πολλές τρόμπες φρένων.
Εχεις δίκιο το ξανα κοίταξα πριν λαθος θυμόμουν...Όχι δεν ρυθμίζεται, κουμπώνει σε συγκεκριμένη θέση..Αν σε χαλάει τόσο πολύ μπορείς να το βγάλεις κ να του βάλεις μια βαλβίδα όπως έχει το πίσω..
εσυ ποια τρόμπα είχες βάλει;Νομιζω ρυθμιζεται, αλλα γενικα δε θυμαμαι καλα, εχω πεταξει την εργοστασιακη τρομπα πολυ καιρο. Βαλτε μια μικροτερη να δειτε φρενο! Και συνδιαστε την με φρεσκα τακακια oem Brembo. Thank me later.
Οποιαδηποτε συμβατικη 13αρια, χωρις να μπω σε ιδιαιτερες λεπτομέρειες, μαθηματικα δινει 50% φρενο.εσυ ποια τρόμπα είχες βάλει;
η μαμά είναι 22άρα;Οποιαδηποτε συμβατικη 13αρια, χωρις να μπω σε ιδιαιτερες λεπτομέρειες, μαθηματικα δινει 50% φρενο.
16αρα ειναι η μαμα, που ειναι τεραστια για αυτες τις δαγκανες, εξου και η πολυ σκληρη μανετα. Πραγματικα πολυ φρενο παει χαμενο εξαιτιας αυτης της τρομπας. Μια μικροτερη τρομπα σε συνδιασμο με φρεσκα brembo τακακια κανουν τα μπροστα φρενα αγκυρες.η μαμά είναι 22άρα;
Δεν έχει κάποιο κωδικό πάνω ώστε να ψάξεις τα χαρακτηριστικά του?μια απο τις αλλαγές πάντα σκεφτόμουν να δοκιμάσω και δεν είχα τολμήσει ποτέ, ήταν να αλλάξω το τιμόνι με ένα πιο φαρδύ.
Μετά απο πολύωρα ταξίδια έπιανα τον εαυτό μου να πιάνει τα γκρίπ στο σημείο της παλάμης (η μισή παλάμη βγαίνει σχεδόν έξω απο το γκρίπ) υποδυκνήοντας μου οτι καλό θα ήταν να δοκιμάσεις κάτι πιο φαρδύ. Ένα τιμόνι που μου έκατσε ωραία σαν μέγεθος ήταν αυτο του Multistrada v2.
Και επειδή εδω μέσα είστε αστείρευτοι στη γνώση αναρωτιόμουν αν υπάρχει με κάποιο τρόπο η πληροφορία του στύλ:
-το v2 είναι τόσα mm σε μέγεθος
- μπορεί να πάρεις σε αυτό το μέγεθος την τάδε μάρκα για να μην χρυσοπληρώσεις την ducati
κτλ
ευχαριστώ προκαταβολικά για όποιο ινφο
Έκανα το ίδιο με αποστάτες γύρω στο 1.5cm και επίσης είναι βολικό πλέον.Την ίδια σκέψη είχα, μέχρι που έστριψα το τιμόνι προς τα εμπρός και σηκώθηκε η άκρη του, μαζί με αποστάτες 3εκ.
έχω παίξει μπάλα με καβαλέτα στις εντουροβόλτες μου. Δεν με βολευει στην άσφαλτο όμως. Δεν μ αρέσει σαν αίσθηση το "ψηλότερα" για το δρόμο. Αυτό που ψάχνω είναι το "φαρδύτερα" χωρίς να επηρεάζει καθόλου το ύψος.Την ίδια σκέψη είχα, μέχρι που έστριψα το τιμόνι προς τα εμπρός και σηκώθηκε η άκρη του, μαζί με αποστάτες 3εκ.
Πλέον το βρίσκω απολύτως αποδεκτό.
Το τιμόνι της BΜW GS ADV που είχε το μηχανάκι του ελ-Γάτου δεν θα ήθελε αποστάτες για να έρθει στο ίδιο ύψος και ήταν περίπου 4εκ πιο φαρδύ σε κάθε πλευρά. ΣΕ ΠΕΝΦΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ. Α και αν καταλήξετε, είμαι μέσα για "ομαδική"
στην ουσία αυτό που ζητάω είναι κάτι που κάνουν παραδοσιακά εδω και χρόνια οι ψηλότεροι οδηγοί στα ss που μεγαλώνουν τα γκρίπ
ντάξει το ξερα οτι θα το έβρισκα εδω μέσαRenthal® : WorksFit™ Handlebar Comparison Tool
www.renthal.com
Πας BAR1 πάνω αριστερά, επιλέγεις filter OE bike handlebars και μετα κτμ και το 990, σου βγάζει το ΟΕΜ τιμόνι και μετά μπορείς να το συγκρίνεις με μοντέλα απο δίπλα και να έχεις μια ιδέα για τα τιμόνια της renthal τουλάχιστον..