Ktm 990 Vs 1290 στο "χωμα"

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα στην παρέα,

Αναρωτιεμαι αν κάποιος εχει δοκιμάσει/εμπειρία τοσο το 990 οσο και το 1290 στο χωμα, δασικους βασικά (οχι μονοπατια φυσικα).

Και εξηγούμαι, εχω στο παρελθον καποια εμπειρία με μικρά στο χωμα και το πιο προσφατο ειναι 2-3 χρόνια που εκανα 2 μεγαλες βολτες με δανεικο 990 (Ευβοια 2ημερο και Ζήρεια).
Αν και δεν το περιμενα, το 990 ηταν ανετο και οι βολτες βγηκαν ωραια !

Τωρα βρισκομαι εξωτερικο που το χωμα ειναι πολυ περιορισμενο, κυρίως στα ΤΕΤ και εκει με το κυάλι έχωντας στην κατοχή μου ενα 1290.

Επειδή με τρωει ο κ@λος μου να "εξερευνήσω" λιγο το χωμα, Γαλλια και Βελγιο βασικα, αναρωτιέμαι αν μπορω να το κανω με το 1290 και ψαχνω μια συγκριση με το 990.

Σιγουρα το τερεν ειναι διαφορετικο, λιγοτερο πετρα και πολύ λάσπη που δεν ξερω και θα ειναι νεο για εμενα :eek:

Εναλλακτική ειναι η αγορα ενος μικρου, η πτωση του 1290 μπορει να βγει πιο ακριβη θα πει καποιος, αλλα δεν θελω να βαλω 3ο στην σχέση μου :)haμιας και τωρα εχω 2).

Γεια πειτε γνωμες και κυριως εμπειρία τα 2 στο χώμα, ευχαριστω :friendship:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλησπέρα στην παρέα,

Αναρωτιεμαι αν κάποιος εχει δοκιμάσει/εμπειρία τοσο το 990 οσο και το 1290 στο χωμα, δασικους βασικά (οχι μονοπατια φυσικα).

Και εξηγούμαι, εχω στο παρελθον καποια εμπειρία με μικρά στο χωμα και το πιο προσφατο ειναι 2-3 χρόνια που εκανα 2 μεγαλες βολτες με δανεικο 990 (Ευβοια 2ημερο και Ζήρεια).
Αν και δεν το περιμενα, το 990 ηταν ανετο και οι βολτες βγηκαν ωραια !

Τωρα βρισκομαι εξωτερικο που το χωμα ειναι πολυ περιορισμενο, κυρίως στα ΤΕΤ και εκει με το κυάλι έχωντας στην κατοχή μου ενα 1290.

Επειδή με τρωει ο κ@λος μου να "εξερευνήσω" λιγο το χωμα, Γαλλια και Βελγιο βασικα, αναρωτιέμαι αν μπορω να το κανω με το 1290 και ψαχνω μια συγκριση με το 990.

Σιγουρα το τερεν ειναι διαφορετικο, λιγοτερο πετρα και πολύ λάσπη που δεν ξερω και θα ειναι νεο για εμενα :eek:

Εναλλακτική ειναι η αγορα ενος μικρου, η πτωση του 1290 μπορει να βγει πιο ακριβη θα πει καποιος, αλλα δεν θελω να βαλω 3ο στην σχέση μου :)haμιας και τωρα εχω 2).

Γεια πειτε γνωμες και κυριως εμπειρία τα 2 στο χώμα, ευχαριστω :friendship:
Παρε 690 enduro

2 ÔÑÏ×ÏÉ 'Áñèñï Ôåý÷ïõò
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Παρε 690 enduro
Προς τα εκει βαδίζω αλλα ειναι κανα 5λιρο

Ποιο 1290?
Το S, ειτε θα βαλω λαστιχα στις αλλουμινίου είτε θα δωσω 1200ευρ για ενα 2ο σετ.
Ισως το 2ο σετ να ερθει αν/οταν καταστραφει το υπαρχον.

Βασικα το μηχανακι το εχω μονο για ταξίδια
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Aνταλλαγή με R?
Δε σκέφτεσαι?
Tο εχω κυριως για ταξίδια Ευρωπη και να κατεβαινω Ελλαδα οποτε δεν θελω να το αλλαξω ως προς αυτο.
Οχι οτι το R δεν τα κανει αυτα αλλα σιγουρα θα πρεπει να βαλω το χερι στην τσεπη για να παω απο το S στο R.

Αλλωστε στις ικανοτητες μου και στο "χωμα" μου εχει εδω αμφιβαλω αν θα κανει τοσο διαφορα το S με το R.
ΟΚ εχει μεγαλύτερο υψος και αλλους τροχούς, το θεμα τροχοι λύνεται το υψος δεν νομιζω οτι παιζει πολυ ρόλο εδω.

To θεμα ειναι αν το 1290, εστω το R, ειναι "κοντα" στο 990 που εχω ως βαση αναφορας.

ΥΓ ξερω οτι στο τελος ολα πανε και ειναι θεμα χεριών και διάθεσης να σηκώνεις βάρη :ha.....................................
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Eγω πάλι δεν έχω εμπειρίες να συγκρίνω με το 990.
Αλλα πιστεύω ακράδαντα ότι αν το 990 σου φανηκε ανετο στο χωμα,το 1290 θα σου φανει λιμουζινα.

Πολυ πιο γλυκο μοτερ και γκαζι,και ηλεκτρονικά που διορθώνουν τα πάντα.

Στο θεμα άνεσης και αυτοπεποίηθησης λοιπον,δεν πιστεύω ότι έχεις κάτι να φοβάσαι.
Το αντίθετο.

Οπότε μην σκέφτεσαι τόσο την πτώση,ούτε το σήκωμα (ελέω ηλεκτρονικών λιγοστεύουν οι πιθανότητες).
2ον είναι μελετημένα να πέφτουν και προστατεύονται καλά.

Εγω θα λεγα βαλε ενα ζευγάρι λάστιχα και κανε μια γύρα θα εκπλαγεις.

Ο άλλος με το S έκανε τον γύρο του κόσμου.
180.000 χλμ σε όλα τα τεραίν.

Ok , είχε ακτίνες...

But still..
https://www.instagram.com/paolocattaneophoto/?hl=el


.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το αν πανε ειναι σχετικο παντα, αλλα τα 9χ0 ειναι σιγουρα καλυτερες βασεις για χωματινες ''αναζητησεις'' και εχουν και πολυ περιθοριο βελτιωσης σε σχεση με τα 1χ90 μιας και οι αναρτησεις τους ειναι σεταρισμενες τραγικα (ειδικα το μπροστινο ειναι εντελως ακαταλληλο αλλα φτιαχνεται ευκολα και οικονομικα).

νομιζω απο τη στιγμη που εχεις ηδη 1290, καλο ειναι να κοιταξεις για καποιο λιγο πιο μικρο οικονομικο μονοκυλιδρο (αν σε ενδιαφερει απλα η εξερευνηση του μερους δε χρειαζεσαι σουπερ ντουπερ μηχανακι)

μια καλη εναλλακτικη ειναι ενα δευτερο σετ ζαντες 21-18 με τοπ οφ δε λαιν κοστος γυρω στα 1500ε, αλλα ισως βρεις και μεταχειρισμενες φτηνοτερες
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Για TET το θεωρώ ακατάλληλο.Δεν ξέρω για ποιες χώρες λες ,αλλά ισπανία,αγγλία,Ιταλία,πρώην γιουγκοσλαβία και κάτω θέλει μικρό.Το 990 είναι πιο κατάλληλο αλλά όχι το ιδανικό για ΤΕΤ.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Για TET το θεωρώ ακατάλληλο.Δεν ξέρω για ποιες χώρες λες ,αλλά ισπανία,αγγλία,Ιταλία,πρώην γιουγκοσλαβία και κάτω θέλει μικρό.Το 990 είναι πιο κατάλληλο αλλά όχι το ιδανικό για ΤΕΤ.
Αναφέρομαι σε βορεια Γαλλια και Βελγιο που ειναι διπλα μου, ΤΕΤ και ημιπαρανομες εξερευνήσεις.
Φυσικα στο μακρυνο μελλον δεν αποκλειονται πιο μακρυνοι προορισμοι αλλα ελωχέυει ο κύνδινος της παντοφλας.

το αν πανε ειναι σχετικο παντα, αλλα τα 9χ0 ειναι σιγουρα καλυτερες βασεις για χωματινες ''αναζητησεις'' και εχουν και πολυ περιθοριο βελτιωσης σε σχεση με τα 1χ90 μιας και οι αναρτησεις τους ειναι σεταρισμενες τραγικα (ειδικα το μπροστινο ειναι εντελως ακαταλληλο αλλα φτιαχνεται ευκολα και οικονομικα).
Για πες .....

νομιζω απο τη στιγμη που εχεις ηδη 1290, καλο ειναι να κοιταξεις για καποιο λιγο πιο μικρο οικονομικο μονοκυλιδρο (αν σε ενδιαφερει απλα η εξερευνηση του μερους δε χρειαζεσαι σουπερ ντουπερ μηχανακι)
μια καλη εναλλακτικη ειναι ενα δευτερο σετ ζαντες 21-18 με τοπ οφ δε λαιν κοστος γυρω στα 1500ε, αλλα ισως βρεις και μεταχειρισμενες φτηνοτερες
Σιγουρα δεν χρειαζεται, το ιδανικο ειναι ενα ελαφρύ μονοκύλινδρο αλλα για να ειναι της προκοπης παμε στα 2-3Κ και με την χρηση που εχει θα ειναι πεταμενα μιας και μετα αντε πουλα το.
Εδω δεν εχει τοση επιλογή σε αυτα τα μικρα δεν οπως Ελλαδα, σκεφτηκα να φερω και απο Ελλαδα αλλα θα με φανε τα μεταφορικα + δεν παιζει πολυ χρονος για να το βρω μιας και κατεβαινω για λιγες ημερες. Ασε που θα ειναι το 3ο μηχανακι στο γκαραζ

Το 2ο σετ οντως παει σε αυτα τα λεφτα αλλα δεν ξερω αν αξιζει δεδομενου οτι δεν εχουμε πολύ πετρα, λασπη έχει χαχαχχχαχχαχα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σιγουρα δεν χρειαζεται, το ιδανικο ειναι ενα ελαφρύ μονοκύλινδρο αλλα για να ειναι της προκοπης παμε στα 2-3Κ και με την χρηση που εχει θα ειναι πεταμενα μιας και μετα αντε πουλα το.
Εδω δεν εχει τοση επιλογή σε αυτα τα μικρα δεν οπως Ελλαδα, σκεφτηκα να φερω και απο Ελλαδα αλλα θα με φανε τα μεταφορικα + δεν παιζει πολυ χρονος για να το βρω μιας και κατεβαινω για λιγες ημερες. Ασε που θα ειναι το 3ο μηχανακι στο γκαραζ
μεταφορικα ειναι κανα 300αρι για να φερεις μηχανακι απο Ελλαδα, και αν βρεις εντουρο να γλιτωσεις τη χαρτουρα, ισως σε συμφερει...


Για πες .....
τα 9χ0 εχουν top class αλλα εντελως χαλια σεταρισμενες αναρτησεις απο το εργοστασιο οσο αφορα το configuration (εντελως ακαταλληλο ελατηριο μπροστα, απουσια valving στο midvalve που κανει ολη τη δουλεια) ειδικα στο μπροστινο, το πισω ειναι πιο αξιοπρεπες, που αν φτιαξεις μονο το μπροστινο, μετα δεν εχει επαφη στο δρομο, ειτε στο χωμα στην οδηγηση. Το οποιο φτιαχνεται οικονομικα, αρκει να εχεις διαθεση να ασχοληθεις. Η ανταμοιβη ομως ειναι τεραστια.


Το 2ο σετ οντως παει σε αυτα τα λεφτα αλλα δεν ξερω αν αξιζει δεδομενου οτι δεν εχουμε πολύ πετρα, λασπη έχει χαχαχχχαχχαχα
21-18 συμπεριφερεται αρκετα καλυτερα στα σαθρα εδαφη (λασπες, αμμος) οποτε ενα δευτερο σετ τροχων ισως ειναι καλη ιδεα αν σκοπευεις να κρατησεις το 1290. Βεβαια το 19-17 στην ασφαλτο δε παιζεται, εγω πηγα για το 950 στη λυση haan+excel στα λεφτα που σου ειπα πιο πανω, αλλα στη δικη σου περιπτωση θα μπορεσεις να βρεις φανταζομαι μεταχειρισμενες ζαντες απο καποιο 1190/1290
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Καλησπέρα στην παρέα,

Αναρωτιεμαι αν κάποιος εχει δοκιμάσει/εμπειρία τοσο το 990 οσο και το 1290 στο χωμα, δασικους βασικά (οχι μονοπατια φυσικα).

Και εξηγούμαι, εχω στο παρελθον καποια εμπειρία με μικρά στο χωμα και το πιο προσφατο ειναι 2-3 χρόνια που εκανα 2 μεγαλες βολτες με δανεικο 990 (Ευβοια 2ημερο και Ζήρεια).
Αν και δεν το περιμενα, το 990 ηταν ανετο και οι βολτες βγηκαν ωραια !

Τωρα βρισκομαι εξωτερικο που το χωμα ειναι πολυ περιορισμενο, κυρίως στα ΤΕΤ και εκει με το κυάλι έχωντας στην κατοχή μου ενα 1290.

Επειδή με τρωει ο κ@λος μου να "εξερευνήσω" λιγο το χωμα, Γαλλια και Βελγιο βασικα, αναρωτιέμαι αν μπορω να το κανω με το 1290 και ψαχνω μια συγκριση με το 990.

Σιγουρα το τερεν ειναι διαφορετικο, λιγοτερο πετρα και πολύ λάσπη που δεν ξερω και θα ειναι νεο για εμενα :eek:

Εναλλακτική ειναι η αγορα ενος μικρου, η πτωση του 1290 μπορει να βγει πιο ακριβη θα πει καποιος, αλλα δεν θελω να βαλω 3ο στην σχέση μου :)haμιας και τωρα εχω 2).

Γεια πειτε γνωμες και κυριως εμπειρία τα 2 στο χώμα, ευχαριστω :friendship:
Είχα 1190S (από ένα σημείο και μετά την ανάρτηση του R), και τώρα έχω 990R.

Η διαφορά είναι χαοτική. Επίσης είναι κάτι που δεν χρειάζεσαι γι' αυτό που θες να κάνεις, και σίγουρα στα ποσοστά που το θες.
Κράτα το 1290. Στην πορεία αν φτάσεις να κάνεις τόσο χώμα (σε άλλη χώρα μάλλον), και μηχανάκια θα βρεις να δοκιμάσεις, και θα ξέρεις ο ίδιος αν χρειάζεσαι κάτι πιο χωματερό.

Με τα ktm κάγκελα και ποδιά είναι μια χαρα προστατευμένο το μηχανάκι.
Δεύτερες ζάντες μπορείς να πάρεις/φτιάξεις. Τις 21/18 τις ξεχνάς, στο πρώτο τερμάτισμα θα πάρεις ψυγείο και ουρά στα χέρια.

Καλές βόλτες.
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Είχα 1190S (από ένα σημείο και μετά την ανάρτηση του R), και τώρα έχω 990R.

Η διαφορά είναι χαοτική. Επίσης είναι κάτι που δεν χρειάζεσαι γι' αυτό που θες να κάνεις, και σίγουρα στα ποσοστά που το θες.
Κράτα το 1290. Στην πορεία αν φτάσεις να κάνεις τόσο χώμα (σε άλλη χώρα μάλλον), και μηχανάκια θα βρεις να δοκιμάσεις, και θα ξέρεις ο ίδιος αν χρειάζεσαι κάτι πιο χωματερό.

Με τα ktm κάγκελα και ποδιά είναι μια χαρα προστατευμένο το μηχανάκι.
Δεύτερες ζάντες μπορείς να πάρεις/φτιάξεις. Τις 21/18 τις ξεχνάς, στο πρώτο τερμάτισμα θα πάρεις ψυγείο και ουρά στα χέρια.

Καλές βόλτες.
achalatsis το 1190 το πάταγες χώμα ή έκανες απλή διάσχιση χωματόδρομού (ναυτικός γαρ) ?:p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ρε μπας και τερματιζες εσυ το ψυγειο και πηρες την ουρα στα χερια ?



Ηρεμα ρωταω....:brbq:
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Για αρχη λεω να βαλω τα Ε7+ σε εκδοση Dakar που και καλα εχουν πιο σκληρό σκελετο ωστε να "προστατευσω" τις ζαντες ΑΝ ΚΑΙ δεν ειμαι κανίβαλος.

Επίσης θα βαλω και καποιες ψευτοπροστασιες εξτρα (καπακια κινητήρα μην βρει επανω κανας λεβιες) και μια ποδία μιας και εχω εμπρος καγκελα.
Βεβαια δεν εχω τα ψηλά καγκελα αλλα δεν με βλεπω να τα παιρνω.

Αυτο που δεν εχω βρει ειναι πως να προστατευσω την akrapovic ; βασικα εχω βρει κατι ωραια καγκελα για πισω αλλα ειναι απο Νοτιο αφρική και αντε πληρωνε και φορους να τα φέρεις.

Καμιά ιδέα ?

Εναλλακτικά θα παρω με 100 ευρο μια χτυπημενη μαμα απο ebay και θα την βαλω επανω για το χωμα :rolleyes:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Βγαζει η acerbis μια ψευτοπροστασια

 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Βγαζει η acerbis μια ψευτοπροστασια

Μαλλον θα παρω 2-3 της R&G
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Χώμα και ακριβες εξατμίσεις, δεν είναι καλός συνδιασμός. Καλύτερα μια στοκ εξάτμιση, η αλλιώς μια φτηνή αφτερμαρκετ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Yπαρχει και η λυση με τις αφαιρουμενες βασεις βαλιτσων της Givi. Mικρες σε μεγεθος, βγαινουν ευκολα με το κλειδακι τους (μισης στροφης).



990 στο χωμα δεν εχω οδηγησει, αλλα γενικα το 990 μπροστα στο 1090 μου φαινεται ποδηλατο... Και σαν βαρος και σαν ποσο πιο μανιτζεβελο ειναι.
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Βαλε ενα ζευγαρι χωματινα και οσο πιο πολλα χιλιομετρα κανεις χωματινα τοσο πιο πολυ θα μαθεις το μηχανακι μια χαρα ειναι το 1290 για διελευση χωματινων διαδρομων .
Μην ξεχναμε οτι ειναι ενα μεγαλο δικυλινδρο με πολυ καλες αναρτησεις για χωμα.
Απλα θελει λιγο παραπανω προσπαθεια στο χωμα.

Με Βαραντερο εκανα πολλα χωματινα χιλιομετρα οποτε το 1290 ειναι λουλουδι.
 
Top Bottom