Ktm 990 Vs 1290 στο "χωμα"

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
στο χωμα δεν φαινεται το βαρος του, εκτος και αν πεσεις σε σαθρό λάσπη με φυλλα :ha

Τα λαστιχα καλα και σε ασφαλτο μεχρι 140 που πηγα και σε χωμα/λασπη με μονο οτι μπουκώνουν ευκολα αλλα λογικό ειναι.
Απο θορυβο κατι πηρε το αυτι μου μιας και χωρις ζελατινα ειχε αρκετο απο αερα.

Επισης μαθαμε οτι οι ξυλινες γεφυρες στο δασος γλυστράνε σαν τον διάολο



Πεσαμε και τα 2 μηχανακια, εγω που ειχα κανα 50αρι + χιλιομετρα επεσα προς το τελος αλλα δεν την γλυτωσα (την επομενη φορα με πιο πολλα :eek: μπας και .... )

Αλλα σηκωθήκαμε και συνεχίσαμε ............



Και επιστροφη για πλύσιμο πριν μπουμε γκαραζ


Απολογισμος μετα το πλυσιμο, ενα καλο γδάρσιμο σε ενα σημειο στα κάγκελα και τιποτε αλλο, η εξατμιση ευθυγραμίστηκε και εχει μια αμυχη στο πλαστικο της ενω η χουφτα τιποτα.

Η μεγαλη εκπληξη ηταν το ABS σε off road mode ειναι θεικο, σε απατητο κατηφορικο με φυλλα και βρεμενα απλα αψογο !!!

Πρεπει να συνηθίσω να ειμαι ορθιος σε λασπωμενα λούκια μιας και απο λασπη μηδεν εμπειρια, οχι οτι καθιστος ειχα προβλημα αλλα ορθιος ολα γινοντουσαν πιο ευκολα εκτος απο τον φόβο χαχαχχα

Αλλες 4-5 χαζο πτωσεις με λίγα σωθηκαν χαρην στα μακρυα πόδια :p;)

Παμε για αλλα, την επομενη φορα ΤΕΤ Γαλλίας που ειναι κοντα γιατι αυτη ηταν στην παρανομία ...........................
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Τελικά?
Σε σχέση με το 990?
Δυσκολο να εχω γνωμη, εχουν περασει 3 χρονια απο τις 2 βολτες με το δανεικο 990 + ηταν αλλο το τερεν.

Εχω την εντυπωση οτι το 1290 ειναι πιο χαμηλο - μαλλον λογο σελας που ειναι πιο τουριστικη και εχει πολυ καλυτερα φρενα με το ΑBS σε mode off road να κανει θαυματα.
Μια κατηφορα απατητη με φυλλα και λασπη (μεσα σε δασος και που εβρεχε το τελευταιο 15νθημερο) που αποφασισα να κατεβω σβηστος ημουν ολο στο πλαι.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν ειμαι φάν της ακτινας σε ασφαλτινης χρησης μοτοσυκλετας.
Δευτερον, θεωρω το tubeless της ΚΤΜ μειονεκτημα.
Θα μπορούσες να πεις γιατι δεν εισαι φαν της ακτίνας στην ασφαλτο;
Λογω βάρους και κατ επέκταση χειρότερης συμπεριφοράς;
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Θα μπορούσες να πεις γιατι δεν εισαι φαν της ακτίνας στην ασφαλτο;
Λογω βάρους και κατ επέκταση χειρότερης συμπεριφοράς;
Η ακτινα ειμαι πολυ πιο ελαφρια απο την ζαντα.
Γενικα δεν εχω εμπιστοσυνη.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Η ακτινα ειμαι πολυ πιο ελαφρια απο την ζαντα.
Γενικα δεν εχω εμπιστοσυνη.
Απ όσο ξερω οι ακτινωτες ζάντες ειναι πιο βαριές και πιο ανθεκτικές.
Κανω καπου λαθος;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι ακτίνες είναι πιο βαριές και έχουν στρεβλώσεις, καλό για το χώμα, κακό για την άσφαλτο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Οι ακτινες στο 1190 ειναι πιο ελαφριες απο τις ζαντες. Τσεκαρισμενο.
Επισεις δεν μου αρεσει το tubeless της ΚΤΜ στις ακτινες.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για πες και τον λόγο...:thumbsdown:
Βασιζεσε στην φακαρολα , η οποια ειναι ευαισθητη και μπορει να σε αφησει....

Παραδειγμα: Σε πιανει λαστιχο στο ταξιδι. Ας πουμε οτι πατησες ενα καρφι. Εχεις μαζι σου κιτακι να το φτιαξεις , αλλα το καρφι εχει πατησει στην φακαρολα. Ε, τον ηπιες.

Παραγειγμα 2: Εισαι ταξιδι, σε πιανει λαστιχο και πας στο βουλκανιζατερ, εκει ο τεχνιτης βαζει τον λεβιε να ξεζανταρει και ακουμπα την φακαρολα. Ε, τον ηπιες....


Γενικα, η φακαρολα ειναι weak point στο συστημα αυτο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Οχι δεν θα το ελεγα.
Τουλαχιστον εγω επισκευτικα στο ελαχιστο καποιο συνεργειο.
Βελτιωση στα "σημεια" , ναι οπως ολες οι μοτοσυκλετες.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βασιζεσε στην φακαρολα , η οποια ειναι ευαισθητη και μπορει να σε αφησει....

Παραδειγμα: Σε πιανει λαστιχο στο ταξιδι. Ας πουμε οτι πατησες ενα καρφι. Εχεις μαζι σου κιτακι να το φτιαξεις , αλλα το καρφι εχει πατησει στην φακαρολα. Ε, τον ηπιες.

Παραγειγμα 2: Εισαι ταξιδι, σε πιανει λαστιχο και πας στο βουλκανιζατερ, εκει ο τεχνιτης βαζει τον λεβιε να ξεζανταρει και ακουμπα την φακαρολα. Ε, τον ηπιες....


Γενικα, η φακαρολα ειναι weak point στο συστημα αυτο.
Παραδειγμα 1: Eχεις μαζι και μπαλωματα σαμπρελας εκτος απο κορδωνι, γιατι στην ουσια η φακαρολα σαν σαμπρελα δουλευει. (το εχουν κανει με επιτυχια πολλοι οξω)

Παραδειγμα 2: Πιανεις τα κουταλια μονος σου να κανεις δουλεια ή εαν πας βουλκανιζατερ του καθεσαι στο σβερκο σαν κατι παππουδες οταν επιβλεπουν μαστορια.

Συμπερασμα: Η ΚΤΜ ολα εν σοφια τα εποιησε, εμεις φταιμε αν γινει η στραβη, βλεπε σλογκαν Αμπεμπαμπλομ περι αυγολεμονους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Παραδειγμα 1: Eχεις μαζι και μπαλωματα σαμπρελας εκτος απο κορδωνι, γιατι στην ουσια η φακαρολα σαν σαμπρελα δουλευει. (το εχουν κανει με επιτυχια πολλοι οξω)

Παραδειγμα 2: Πιανεις τα κουταλια μονος σου να κανεις δουλεια ή εαν πας βουλκανιζατερ του καθεσαι στο σβερκο σαν κατι παππουδες οταν επιβλεπουν μαστορια.

Συμπερασμα: Η ΚΤΜ ολα εν σοφια τα εποιησε, εμεις φταιμε που αν γινει η στραβη, βλεπε σλογκαν Αμπεμπαμπλομ περι αυγολεμονους.
Πως , οταν θα χανει απο τις ακτινες ?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Top Bottom