KTM ADVENTURE 390R

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι τεράστιο κρίμα που αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν την έκαναν όσο off road πρέπει σε θέμα αναρτήσεων, τροχών και θέσης οδήγησης.
Πόσα λεφτά θα στοίχιζε μετά;
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Λίγο πιο ψηλό να ήταν και με ακτίνες από την αρχή θα ήταν τέλειο. Γενικά παντως το μηχανάκι είναι πολύ καλό!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Σήμερα επιτέλους αλλαχτηκε η γκαζιερα!!! Στο μάθημα του Χελιωτη μου είχε ξανακάνει το θέμα με την γκαζιερα οπότε το γράψαμε σε βίντεο το έστειλα στον μηχανικό και έτσι αλλαχτηκε μέσα στην εγγύηση, όλα καλά λοιπόν και ready to Race! Επίσης πρέπει να πω ότι ο Χρήστος στον οικονόμου ασχολήθηκε και με βοήθησε να βγάλω άκρη και είναι και ο μόνος λόγος αν θα ξαναπάρω ktm, γιατί όσο καλό και να είναι το μηχανάκι αν δεν έχεις συνεργείο να στο φτιάχνει τι να το κάνεις?
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Είναι τεράστιο κρίμα που αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν την έκαναν όσο off road πρέπει σε θέμα αναρτήσεων, τροχών και θέσης οδήγησης.
Με τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.

Υ. Γ. Να δούμε αν θα έχουν έστω ως αξεσουάρ τις ακτινωτές πλέον.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.

Υ. Γ. Να δούμε αν θα έχουν έστω ως αξεσουάρ τις ακτινωτές πλέον.
Κάπου διάβασα πώς η KTM εξελίσσει έκδοση R. Θα δούμε. Δεν είναι απλό. Η έκδοση που κυκλοφοράει έχει μικρές διαδρομές αναρτήσεις καταρχήν. Δεν είναι αλλάζεις ρόδες και έφυγες, θέλει δουλίτσα αλλά είναι κρίμα τέτοια βάση και αυτό το μοτεράκι να μην υπάρχει έκδοση ως γνήσιο offroad
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.

Υ. Γ. Να δούμε αν θα έχουν έστω ως αξεσουάρ τις ακτινωτές πλέον.
Υπάρχουν και τώρα ακτινωτοί τροχοί στα parts αλλά έχουν 1200 ευρώ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπάρχουν και τώρα ακτινωτοί τροχοί στα parts αλλά έχουν 1200 ευρώ.
Και πάλι δεν αλλάζει κάτι με αναρτήσεις βασικά που είναι το κύριο πρόβλημα δυστυχώς.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και πάλι δεν αλλάζει κάτι με αναρτήσεις βασικά που είναι το κύριο πρόβλημα δυστυχώς.
Βρε εγώ το ξερω.

Εχει μακρύ γραναζωμα και πολύ χαμηλή σέλα και άλλα πολλά που δεν το βοηθούν να πηγαίνει στο χώμα όπως τα πιο παλιά ΚΤΜ. Eιναι ένα πολυχρηστικό μικρό ον οφ που θα περάσει χώμα αρκετά καλά για τα specs του αλλά δεν είναι το δυνατό του σημείο.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Βρε εγώ το ξερω.

Εχει μακρύ γραναζωμα και πολύ χαμηλή σέλα και άλλα πολλά που δεν το βοηθούν να πηγαίνει στο χώμα όπως τα πιο παλιά ΚΤΜ. Eιναι ένα πολυχρηστικό μικρό ον οφ που θα περάσει χώμα αρκετά καλά για τα specs του αλλά δεν είναι το δυνατό του σημείο.
γιαυτο παω αργα στο χωμα και σαν χεσμενος! :ha:ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.

Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.

Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
Βαγγο αν είναι να πουλήσεις όλα σου τα μηχανακια 8 χιλιάρικα, τα αγοράζω εγώ.

Έχω pm?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγο αν είναι να πουλήσεις όλα σου τα μηχανακια 8 χιλιάρικα, τα αγοράζω εγώ.

Έχω pm?
Θα μας βγάλεις τουλάχιστον πρώτα για ένα ποτό και φαγητό ή θα μας μ@μήσεις ξεροσφύρι??

:roflmao::roflmao::roflmao:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.

Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
Βρε φιλε και όλα αυτά που λες να κανει, στο τελος μπορει να μην σου αρεσει το χρωμα!!

Ακους εκει. Το παπακι δεν το πουλανε ......... το παπακι.
:ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βρε φιλε και όλα αυτά που λες να κανει, στο τελος μπορει να μην σου αρεσει το χρωμα!!

Ακους εκει. Το παπακι δεν το πουλανε ......... το παπακι.
:ha
Δεν θα κολλήσουμε στο χρώμα, θα μπώ στο τοπικ με τα Tenere και θα ενημερωθω για όσα αυτοκόλλητα υπάρχουν παγκοσμίως!! :roflmao:

Εντάξει το παπάκι μπορεί και να την γλυτώσει, έχεις ένα δίκιο!
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.

Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
640 adventure (γιατί για κάτι τέτοιο συζητάμε) δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί Βάγγοι στον κόσμο που να ζητάνε κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτά, με την προϋπόθεση οτι έχεις και ένα χωμάτινο μικρό που τα κάνει όλα, εγώ νομίζω οτι το σενάριο τύπου αγοράζεις ένα μεταχείρο 390 με 6k και δίνεις 1200€ για ακτινωτές = 7,2k και με αυτό έχεις μια μοτο που πάει και χώμα, ταξιδεύει κιόλας με 130 (γιατί με τακούνι δε ταξιδεύεις έτσι κι αλλιώς με περισσότερα) και είναι και σύγχρονη, με τα abs της κλπ κλπ δε το λες και κακή ιδεά.
Οι μικρότερες διαδρομές θα σε μαζέψουν όχι στο τι κάνεις αλλά στο πως το κάνεις, δε θα περνάς κουβάρια αλλά θα περνάς.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
640 adventure (γιατί για κάτι τέτοιο συζητάμε) δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί Βάγγοι στον κόσμο που να ζητάνε κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτά, με την προϋπόθεση οτι έχεις και ένα χωμάτινο μικρό που τα κάνει όλα, εγώ νομίζω οτι το σενάριο τύπου αγοράζεις ένα μεταχείρο 390 με 6k και δίνεις 1200€ για ακτινωτές = 7,2k και με αυτό έχεις μια μοτο που πάει και χώμα, ταξιδεύει κιόλας με 130 (γιατί με τακούνι δε ταξιδεύεις έτσι κι αλλιώς με περισσότερα) και είναι και σύγχρονη, με τα abs της κλπ κλπ δε το λες και κακή ιδεά.
Οι μικρότερες διαδρομές θα σε μαζέψουν όχι στο τι κάνεις αλλά στο πως το κάνεις, δε θα περνάς κουβάρια αλλά θα περνάς.
Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο
άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο

Ναι αλλά το γραναζωμα του είναι ελαφρώς μακρύ για χώμα και την δύναμη την βγάζει ψηλά. Δεν έχει την ροπή χαμηλά που σε ξελασπωνει κυριολεκτικά.
 
Top Bottom