KTM ADVENTURE 390R

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εντάξει θα πούμε στη Υαμαπα να βγάλει το tenere με τον κινητήρα του 450F και να το κρατήσει στα 8.000
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......
Όπως είπα παραπάνω το 390 Adv κάνει 7 χιλιάρικα. Ας πάει 8 με 8.5 χιλιάρικα. Δεν είπε κανείς να πουλιέται 5 χιλιάρικα.

Το DRZ 400 δεν βλέπω που μπαίνει στη συζήτηση ειδικά εφόσον δεν πουλιέται 10+ χρόνια, είναι μονοκύλινδρο, δεν έχει fering, βασικά δεν έχει καμία σχέση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι αλλά το γραναζωμα του είναι ελαφρώς μακρύ για χώμα και την δύναμη την βγάζει ψηλά. Δεν έχει την ροπή χαμηλά που σε ξελασπωνει κυριολεκτικά.
Δυστυχώς δεν έχω καβαλήσει 390, κάτι θα ξέρεις παραπάνω, αν δεν έχει χαμηλά δύναμη δεν είναι πάντως καλό. Το γρανάζωμα παλεύεται-διορθώνεται
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντάξει θα πούμε στη Υαμαπα να βγάλει το tenere με τον κινητήρα του 450F και να το κρατήσει στα 8.000
Αν η Yamaha μπορούσε να βγάλει ένα σύγχρονο TT600R Belgarda με μίζα, fering rallye και έναν δυνατό μονοκύλινδρο κινητήρα ας το χρέωνε και 9.000
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......
Έχω την αίσθηση ότι έχει πουλήσει αρκετά το DRZ. Απλά σταμάτησε να πουλιέται. Κατά τη γνώμη μου συνεχίζει να είναι μια ικανότατη adv μοτοσυκλέτα με ελάχιστες παρεμβάσεις (τουλάχιστον με τον τρόπο που ταιριάζει σε εμένα η κατηγορία). Αν μπορώ να του βρω μια αδυναμία είναι η απουσία της έκτης ταχύτητας ώστε να γίνει λίγο πιο ικανό στις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Όταν με το καλό έρθουν οι πιο χωμάτινες εκδόσεις του 390 - μάλλον το 2023 - είναι βέβαιο ότι θα έχουν 21/18 και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων με προσανατολισμό που θα είναι πιο χωματερός από το υπάρχον μοντέλο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Έκδοση όνειρο που άργησε να βγει στην παραγωγή.
Αν βγει σε τιμή μέχρι 7.500€ και με όλα αυτά δείχνει να μπορεί να κάνει, θα σπάσει ταμεία θεωρώ.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Έχει κάνει κάποιος κάποια αλλαγή σε ακτινωτες ζάντες από Himalayan ή κάτι άλλο;

Γενικά άλλες κοντές να γίνει πιο χωμάτινο;

Ή απλά περιμένουμε το R;
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Έχει η ktm στα power parts ζάντες με ακτίνες για το 390
Το έχω δει αλλά 1000€ είναι απαγορευτικό πόσο.

Ζυγίζοντας μαζί τί άλλο χρειάζεται για να γίνει πιο χωμάτινο κι αν τελικά αξίζει, αν φτάσει να κοστίσει 8-9.000 με τα extras.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Οι διαστάσεις θα πρέπει να παραμείνουν ίδιες αλλιώς δεν θα σου δουλεύουν καλά τα ηλεκτρονικά.
Οι ζάντες από τα powerparts είναι ακριβές αλλά περιλαμβάνουν τα πάντα για να τοποθετηθούν κατευθείαν (ζάντες, δισκοπλακες εμπρός και πίσω, δαχτυλίδι ABS, φακαρολες κτλ).
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Μηχανακι που δεν εχει 21 τροχο και εχει και μικρες διαδρομες αναρτησεων σαν το 390 δεν κανει πολλα πραγματα στο χωμα...
Στα βιντεακια ολα καλα φαινονται γιατι τα οδηγουν εμπειροι οδηγοι Enduro αλλα ενας μεσος ερασιτεχνης αναβατης θα τα βρει σκουρα αν προσπαθησει να κινηθει γρηγορα στο χωμα με το 390
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Προφανώς και οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μετά τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης το τροχοπέδη για να κινηθείς με ανεβασμένους ρυθμούς εκτός δρόμου. Δεν ειναι φτιαγμενο για αυτόν τον σκοπό βέβαια αλλά μπορεί να το κάνει με προϋποθέσεις.
Μπορείς να αυξήσεις τις διαδρομές με προσθήκες που έχουν εμφανιστεί από Ινδία αλλά με αμφίβολα αποτελέσματα .
Υπομονή για μια πιο χωμάτινη έκδοση
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Κατάλαβα. Οπότε επιβεβαιώνεται άλλη μια φορά ότι δεν αξίζει τον κόπο δυστυχώς. Από όπου και να το έχω ψάξει, δεν βγαίνει συμφέρουσα οικονομική λύση.
 
Top Bottom