KTM ADVENTURE 390R

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι το πιο καλλιτεχνικό βίντεο, έχει όμως κάποιο ενδιαφέρον σε τοπία και... Δικαβαλο 390 παρέα με 790R με λάστιχα δρόμου και ένα καθαρό στο "πιο θανατηφόρο μονοπάτι του Κολοράντο". Η συνεπιβάτης του 390 σίγουρα από Δυτική ακτή Αττικής, ρούχα για καφέ.

Έχει κατηφόρα με πέτρα δίπλα από φαράγγι με ποτάμι, εγώ τους πίστεψα. Εντάξει, έχει και 17 νεκρούς hikers το χρόνο μάλλον.


 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δεν είναι το πιο καλλιτεχνικό βίντεο, έχει όμως κάποιο ενδιαφέρον σε τοπία και... Δικαβαλο 390 παρέα με 790R με λάστιχα δρόμου και ένα καθαρό στο "πιο θανατηφόρο μονοπάτι του Κολοράντο". Η συνεπιβάτης του 390 σίγουρα από Δυτική ακτή Αττικής, ρούχα για καφέ.

Έχει κατηφόρα με πέτρα δίπλα από φαράγγι με ποτάμι, εγώ τους πίστεψα. Εντάξει, έχει και 17 νεκρούς hikers το χρόνο μάλλον.


Το βρίσκω απίθανο να πέφτουν στον γκρεμό, μάλλον τους τρώνε οι αρκούδες :laugh:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το βρίσκω απίθανο να πέφτουν στον γκρεμό, μάλλον τους τρώνε οι αρκούδες :laugh:
Ψηφίζω ανοησία hiking χειμώνα με οκτώ μέτρα χιόνι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με ξεκούμπωτο κράνος (στο 4:28) :(
Νομίζω ότι είναι κοτσίδα αυτό που κρέμεται αλλά δεν το έχω δει σε υψηλή ανάλυση.

Edit μάλλον έχεις δίκιο
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Νομίζω ότι είναι κοτσίδα αυτό που κρέμεται αλλά δεν το έχω δει σε υψηλή ανάλυση.

Edit μάλλον έχεις δίκιο
Το βλέπω από pc, το κράνος είναι δυστυχώς. Μπορεί τα klim να προστατεύουν και ξεκούμπωτα :p
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το βλέπω από pc, το κράνος είναι δυστυχώς. Μπορεί τα klim να προστατεύουν και ξεκούμπωτα :p
Η μπορεί απλά, αυτό το περίεργο κούμπωμα που έχουν να ξεκουμπωσε..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δικαβαλια γυρίζει στην περιοχή...


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο φετινό ταξιδι ο Τίμος ήρθε με το 390 παρότι έχει multi 1100 το οποίο είναι για πούλημα.

Λοιπόν το 390 τον ταξίδεψε μια χαρά ακόμα και στην autostrada που λόγω αυξημένης κίνησης ήταν δύσκολο να κρατήσουμε 140 +, από την Μπολόνια προς τα πανω. Όμως στο πρώτο κομμάτι της μετά την Ανκόνα, βάρεσε κάτι 145+ σταθερα φορτωμένο αρκετά, πολύ καλά θα έλεγα.
Εντάξει στις διαδρομές της Τοσκάνης και στις Άλπεις ήταν στο στοιχείο του λόγω ανύπαρκτου βάρους και "ζωηρού" μοτέρ .

Είναι πολύ χρηστική μοτοσυκλέτα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα πω και εγω τα καλύτερα για αυτο το μικρο μηχανάκι, τα κανει ολα ωραια κ περναει απο παντού.
Θελει να δουλευεις το σαζμαν για να οας γρήγορα αλλα για εμενα είναι πολύ τίμιο.
Βολταρω με ενα τετοιο εδω κ δυο μερες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Στο φετινό ταξιδι ο Τίμος ήρθε με το 390 παρότι έχει multi 1100 το οποίο είναι για πούλημα.

Λοιπόν το 390 τον ταξίδεψε μια χαρά ακόμα και στην autostrada που λόγω αυξημένης κίνησης ήταν δύσκολο να κρατήσουμε 140 +, από την Μπολόνια προς τα πανω. Όμως στο πρώτο κομμάτι της μετά την Ανκόνα, βάρεσε κάτι 145+ σταθερα φορτωμένο αρκετά, πολύ καλά θα έλεγα.
Εντάξει στις διαδρομές της Τοσκάνης και στις Άλπεις ήταν στο στοιχείο του λόγω ανύπαρκτου βάρους και "ζωηρού" μοτέρ .

Είναι πολύ χρηστική μοτοσυκλέτα.
Αν ταξιδεύει άνετα εκεί στα 130-140 ουσιαστικά ακυρώνει τα 500αρια-600αρια
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν ταξιδεύει άνετα εκεί στα 130-140 ουσιαστικά ακυρώνει τα 500αρια-600αρια
Να το δει ο Τίμος να γράψει πιο αναλυτικά.

Νομίζω πως τα 130 πραγματικά τα έχει άνετα μετά αυξάνεται η κατανάλωση αρκετά.
 

TimosV

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ
Όνομα
Τίμος
Μοτό
Multi 1100
KTM 390 adv
Αν ταξιδεύει άνετα εκεί στα 130-140 ουσιαστικά ακυρώνει τα 500αρια-600αρια
Καλησπέρα παίδες.
Έχω ένα από τα πρώτα 390 που βγήκαν. Έχω κάνει 22k χιλιόμετρα παρόλο τον COVID και έχω να πώ τα παρακάτω:

  1. Το μηχανάκι είναι εξαιρετικά τίμιο για τα λεφτά του. Παρόλο ότι το φοβόμουν δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
  2. Είναι αρκετά δυνατό. Δεν ακυρώνει τα 500+ δικύλινδρα που έχουν περισσότερη δύναμη (π.χ. το T7 και το Tuareg 660 που έκανα test drive δεν έχουν σχέση). Για μονοκάβαλο είναι ΟΚ για πολλά και διαφορετικού τύπου ταξίδια. Για εθνική πάει αν το σπάσεις 150+ χλμ αλλά δεν έχει ουσία. Από 130 μπορεί να τραβήξει ακόμη, αλλά καλύτερα να ταξιδεύεις σε εθνική 120-130km/h. Μετά αυξάνεται η κατανάλωση που λέει και ο kordix.
Αν έχεις δικάβαλο ξέχνα το. Σε ανηφόρες θα το σπάσεις για να περάσεις κανένα φορτηγό.

Έχει πάει από κατσικόδρομους του Γράμμου μέχρι Άλπεις και σε Autostrata.
Στους εσωτερικούς δρόμους είναι τέλειο. Ελαφρύ, δυνατό, παιγνίδι.
Οι αναρτήσεις είναι τόσο όσο. ΔΕΝ είναι 790 ή 890. R?? Χαχαχα!!!!

Θα ανεβάσω και καμμία φωτό.
Α, δεν είμαι ντίλερ KTM ούτε εγώ ούτε ο ..... πατέρας μου.
Είχα ένα 620 για ON-OFF και λαχτάρησα να το δώσω!!!
Αλλά εδώ ο ινδός έκανε λάθος και δε χαλάει!! Ακόμη.... Φτου φτου!!!!!
 

TimosV

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ
Όνομα
Τίμος
Μοτό
Multi 1100
KTM 390 adv
Και μερικές ακόμη φωτογραφίες από διαδρομές OFF road.
Από το adventure borders 2020 κλπ.


Το μηχανάκι αντέχει, φτου .... φτού είπαμε, αν και δεν είναι κατασκευασμένο για να πηγαίνει εκεί. Απλώς δεν έχω άλλο για να πάω.
Δεν πρόλαβα να δω όσα έχουν ήδη γραφεί στο post.
 

TimosV

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ
Όνομα
Τίμος
Μοτό
Multi 1100
KTM 390 adv
Με τη καρδιά έδωσες το 620 ήθελα να ξέρω;;;
Το πήρα μεταχειρισμένο και με ταλαιπώρησε πολύ. Περισσότερο στο συνεργείο ήταν πάρα σε βόλτα.

Πωλήθηκε εδώ και 22 χρόνια.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το 390 δεν ειναι για γρηγορα ταξιδια εκτος συνορων για προφανεις λογους. Και επισης σε καποιους ορεινους επαρχιακους εχει θεμα με προσπερασεις φορτηγων και λεωφορειων σε καποιες φασεις καθως χρειαζεται μηχανακι με περισοτερη ροπη και γκαζι. Αλλα αν συμβιβαστει κανεις με τις δυνατοτητες του, ειναι ικανο να ταξιδεψει τον αναβατη του μακρια. Στο χωμα ειναι μια χαρα για διελευσεις απο παντου, θα ητανε σαφως καλυτερο αν ειχε 21/18 τροχους ή εστω 19/17 αλλα με ακτινες. Οι διαπιστωσεις αυτες ειναι εχοντας παει μακρινες χωματινες και ταξιδια στο εξωτερικο με τον TimosV και το δικο του 390.

Αν εβγαζε η ΚΤΜ ενα πολιτικό 490 με 21/18 τροχους με ακτινες και στημενο με παραπλησιο τροπο με το 390 απο ανεση και υψος σελας, δηλ. οχι σαν το ready to race 690, νομιζω θα πουλουσε σαφως περισοτερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
οσο κατεβαίνεις κυβικά πρέπει να θέλεις να ενσωματώσεις / αφομοιώσεις πλήρως άλλο τρόπο οδήγησης. Παντου πας αλλά δε άλλο φάσμα ταχύτητας.
Για κάποιους ώριμους (μοτοσυκλετιστικά) το να ταξιδεύεις με χαμηλές μουαγιέ σε όλα τα τερεν ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο(παραδειγμα μέχρι 100-110χαω) είναι επιλογή. Και μη πιαστούμε ποσο επικίνδυνο είναι που θα σε περνάνε φιλερ οι νταλίκες, γιατί όλα εξαρτούνται απο την οδηγική κουλτούρα και αντίληψη του αναβάτη.

Τα οφέλη των χαμηλών ταχυτήτων τα κερδίζεις σε ψυχική ηρεμία, ελαχιστοποίηση αστοχίας/κινδύνου ατυχήματος με πολλά χαω αλλά και σε καύσιμα.
 
Top Bottom