Αν ταξιδεύει άνετα εκεί στα 130-140 ουσιαστικά ακυρώνει τα 500αρια-600αρια
Καλησπέρα παίδες.
Έχω ένα από τα πρώτα 390 που βγήκαν. Έχω κάνει 22k χιλιόμετρα παρόλο τον COVID και έχω να πώ τα παρακάτω:
- Το μηχανάκι είναι εξαιρετικά τίμιο για τα λεφτά του. Παρόλο ότι το φοβόμουν δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
- Είναι αρκετά δυνατό. Δεν ακυρώνει τα 500+ δικύλινδρα που έχουν περισσότερη δύναμη (π.χ. το T7 και το Tuareg 660 που έκανα test drive δεν έχουν σχέση). Για μονοκάβαλο είναι ΟΚ για πολλά και διαφορετικού τύπου ταξίδια. Για εθνική πάει αν το σπάσεις 150+ χλμ αλλά δεν έχει ουσία. Από 130 μπορεί να τραβήξει ακόμη, αλλά καλύτερα να ταξιδεύεις σε εθνική 120-130km/h. Μετά αυξάνεται η κατανάλωση που λέει και ο kordix.
Αν έχεις δικάβαλο ξέχνα το. Σε ανηφόρες θα το σπάσεις για να περάσεις κανένα φορτηγό.
Έχει πάει από κατσικόδρομους του Γράμμου μέχρι Άλπεις και σε Autostrata.
Στους εσωτερικούς δρόμους είναι τέλειο. Ελαφρύ, δυνατό, παιγνίδι.
Οι αναρτήσεις είναι τόσο όσο. ΔΕΝ είναι 790 ή 890. R?? Χαχαχα!!!!
Θα ανεβάσω και καμμία φωτό.
Α, δεν είμαι ντίλερ KTM ούτε εγώ ούτε ο ..... πατέρας μου.
Είχα ένα 620 για ON-OFF και λαχτάρησα να το δώσω!!!
Αλλά εδώ ο ινδός έκανε λάθος και δε χαλάει!! Ακόμη.... Φτου φτου!!!!!