KTM ADVENTURE 390R

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πολύ ενδιαφέρον και αισθητικά άρτιο :)

 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πολύ ενδιαφέρον και αισθητική άρτιο :)

Η αντίδραση του φόρουμ πάντως θα είναι στανταρ :

ΚΑΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ? ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΠΙΣΩ? ΚΑΙ ΤΑΝΚ ΜΠΑΓΚ ΠΙΣΩ? ΕΛΕΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ!

Αυτα για να μην ξεχνίομαστε... Εγώ απλά να προσθέσω ότι επιτέλους ένα μηχανάκι που μπορεί να πέφτει δεξιά και αριστερά χωρίς πρόβλημα :mooning::roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δείχνει ελπιδοφόρο το project. Χωμάτινο tourer-rally χτισμένο όπως πρέπει, με προοπτική για χαμηλό βάρος και αν συνοδευτεί ε με ένα μοτέρ μονοκύλινδρο με ανεβασμένα κυβικά από το 390 και μια ιπποδύναμη κοντά στα 50 αλογα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Φοβάμαι βέβαια πως αν ζητάει τώρα η ktm για το Ινδικό 390 7 χιλιάρικα συν θα μας πετάξει κάνα 9 χιλιάρικα να μας φύγει το καφάσι. Αν δεν κρατήσει την τιμή του όταν έρθει κάτω από 8 χιλιάρικα δεν ξέρω πόσο νόημα θα έχει.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ο τύπος που κάθεται στην "rally" ας πούμε έκδοση φαίνεται θηριώδης και παρόλα αυτά η γωνιά του ποδιού φαίνεται σχεδόν 90 μοιρών ...ύψος σέλας 880-890mm?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η γωνία ποδιών δεν είναι 90 ξεγελάει η φωτό.

Στην γκαλερί από το ορίτζιναλ άρθρο φαίνεται καλύτερα






 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ βάζουν ασφάλτινα λάστιχα σε ον οφ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως ο συνδυασμός ολόσωμης δερμάτινης στολης σε ονοφ μηχανάκι με ξεπερνάει!
Και με την στάμπα της Husqvarna... :secret:
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Τεστ περιοδικών μετρήσεις,συμπεράσματα, και πως προωθεις εντεχνως αυτό που γουστάρεις σαν δοκιμαστής ενσυνείδητα η ασυνείδητα.

Διαβάζω λοιπόν πίνοντας τον απογευματινό καφέ μου τις τυποποιημενες μετρησεις φρεναρίσματος που κάνει το περιοδικό ΜΟΤΟ από 120-40 χλμ για δύο μηχανάκια που έχει τεσταρει.Ιδου λοιπόν τα αποτελέσματα 120-40 χλμ:
KTM 390 adventure SW. : sec 2,42 μέτρα 53,96.
HYOSUNG Bobber GV300S:
sec 2,39 μέτρα 53,38.
Σχόλια για τα φρένα του KTM :Το KTM κλείνει πολλά σπίτια όχι από το πολύ γκάζι άλλα από τα άψογα φρένα και το AΒS που σε βγάζει από την δύσκολη θέση.
Σχόλια για τα φρένα του HYOSUNG:Tα φρένα είναι καλά χωρίς να εντυπωσιάζουν.
Αναμένω σχόλια σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τεστ περιοδικών μετρήσεις,συμπεράσματα, και πως προωθεις εντεχνως αυτό που γουστάρεις σαν δοκιμαστής ενσυνείδητα η ασυνείδητα.

Διαβάζω λοιπόν πίνοντας τον απογευματινό καφέ μου τις τυποποιημενες μετρησεις φρεναρίσματος που κάνει το περιοδικό ΜΟΤΟ από 120-40 χλμ για δύο μηχανάκια που έχει τεσταρει.Ιδου λοιπόν τα αποτελέσματα 120-40 χλμ:
KTM 390 adventure SW. : sec 2,42 μέτρα 53,96.
HYOSUNG Bobber GV300S:
sec 2,39 μέτρα 53,38.
Σχόλια για τα φρένα του KTM :Το KTM κλείνει πολλά σπίτια όχι από το πολύ γκάζι άλλα από τα άψογα φρένα και το AΒS που σε βγάζει από την δύσκολη θέση.
Σχόλια για τα φρένα του HYOSUNG:Tα φρένα είναι καλά χωρίς να εντυπωσιάζουν.
Αναμένω σχόλια σας.
-Αίσθηση/δάγκωμα
-Γραμμικότητα
-Ισχύς (απαιτούμενη δύναμη στα χειριστήρια
-Κόπωση/πτώση απόδοσης
-Ισορροπία μοτοσυκλέτας στο φρενάρισμα
-Λειτουργία/ευαισθησία ABS
-Συνδυασμός/ζύγισμα στη χρήση μπρος/πίσω

Ένα ξερό νούμερο μιας μέτρησης λέει πολύ λίγα πράγματα. Σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να λέει περισσότερα όχι στη μοτοσυκλέτα.

Καταρχήν σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον με έναν έμπειρο οδηγό πάντα το αποτέλεσμα είναι καλύτερο. Αν υποθέσουμε μια μοτοσυκλέτα που έχει μέτρια φρένα που θέλουν μεγάλη δύναμη στη μανέτα για να πιάσουν ο δοκιμαστής είναι έτοιμος να σφίξει σαν μέγγενη τη μανέτα και να φρενάρει. Στην πραγματικότητα όμως ένα πιο καλό σύστημα που με 2 δαχτυλα ρίχνει άγκυρες, που έχει ωραίο δάγκωμα, προβλέψιμο και με αίσθηση και με αντοχή στη σκληρή χρήση είναι πολύ καλύτερο και ας σταματήσουν στην ίδια αποσταση σε μια τέτοια δοκιμή. ¨Ολα αυτά μαζί δίνουν την τελική εικόνα.

Το να καρφώσεις απλά τα φρένα να κάνεις 10 δοκιμές και να πάρεις τη καλυτερη μέτρηση είναι συνθήκη εργαστηρίου. Κάνεις και το χέρι μέγγενη και τα καρφώνεις και χάλια φρένα να έχει θα τα κάνεις να δουλέψουν καλύτερα. Όταν όμως τύχει η στραβη και απροσδόκητα θέλεις να φρενάρεις ή το κυνηγάς σε κανα επαρχιακό εκεί ξεβρακώνονται όλα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


πολύ ενδιαφέρον, ένα μικρό που ίσως αξίζει να περιμένεις ....
Αυτή η εταιρεία....
Η περιμένεις να αλλάξει ο αιώνας μέχρι να φέρει στη παραγωγή το πολυπόθητο ή όταν αγοράζεις τελικά -το πολυπόθητο- αρχίζει και τα "αλλάζει" ανά 8 μήνες σα στραγάλια....

Εγώ... μόλις βγει το νέο 390 θα περιμένω ένα επιπλέον 8μηνο για να πάρω το 395.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Tea, anyone?


αμα βαζαν το δουκακι ακομα πιο πολυ...η πλακα ειναι που ο ινδος παει να παρει τον αερα του αγγλου :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο φανάρι δεν έχει ελπίδες, αν κάνεις κόντρα ως την Θήβα που έλεγαν στην ταινία τότε τα κυβικά θα πάρουν προβάδισμα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο φανάρι δεν έχει ελπίδες, αν κάνεις κόντρα ως την Θήβα που έλεγαν στην ταινία τότε τα κυβικά θα πάρουν προβάδισμα
Ακριβώς!
Αν πάνε για..... μετακόμιση :ha (που είπαν στην ταινία), έχει πλεονέκτημα!!!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Αν βγάλουν αυτό που βλέπουμε κάτω από 8500-8800 δεν θα κοστολογηθεί με τίποτα. Καλό για Αμερικάνους και Αυστραλούς αλλά όχι για εμάς (για το μεγάλο σύνολο έστω).
 
Top Bottom