KTM ADVENTURE 390R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Και νέο δημοσίευμα.

Μοιάζει πολύ με το 790 πλέον. Κάποιος χτυπάει την πόρτα του cb500x και όλων των 250/300 που βγήκαν πρόσφατα...




βαλε και το μπενελι στην εξισωση...γενικως παιρνει φωτια η κατηγορια
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Δεν είναι κακό!!! Το χωματάκι μου θα το πηγαίνω, τις δικαβαλες βόλτες λογικά ναι, αν έχει και καλή τιμή ίσως έρθει η ώρα να ζήσω κι εγώ την εμπειρία της μηχανής από κούτα!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
5700 εχει το Duke 390, ποσο να εχει αυτο?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 700 πόσο παραπάνω είχε από το Duke, μόνο 3000;
2000 η απλη εκδοση, με εντελως νεο πλαισιο, τα νεα μυστηρια ντεποζιτα και γενικα πολυ R&D. Εδω λεει το 390 θα εχει το πλαισιο του σημερινου 390, του οποιου βγαινει αντικαταστατης και βλεπω κλασσικο ντεποζιτο πανω.

Καπου στα 7000 το κοβω. Με 45 αλογα και καμια 160αρα κιλα, οθονη ΤFT, δαγκανες Brembo κτλ κτλ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μακάρι να βγει τόσα, λίγο θα κλάψουν στην Yamaha που δεν έβγαλαν πιο νωρίς το 700
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ήγγικεν η ώρα... ΚΤΜ 390 Adventure 2020
Μονοκύλινδρο 373cc, ισχύς 44 ίπποι/ 9.000 σ.α.λ. και ροπή 37 Nm/7.000 σ.α.λ., χαλύβδινο πλαίσιο, βάρος 158 κιλά στεγνό, Quickshifter, TFT οθόνη, traction control, abs της Bosch το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, πιρούνι WP APEX 43 mm εμπρός με 170 mm διαδρομή, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και συμπίεση, πίσω ένα αμορτισέρ WP APEX με διαδρομή 177 mm, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο κατά την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου, ένας δίσκος 320 mm μπροστά και ένας δίσκος 230 mm πίσω, ντεπόζιτο 14,5 λίτρων, ύψος σέλας 855mm





 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραία, ένα πορτοκαλί versys 300. Μ'αυτο θα πάμε τώρα βουνό? με διαδρομές 170 αναρτήσεις, αλουμινένιες ζάντες, 19αρη τροχό και πλαστική ποδιά στο μοτέρ.

Πολύ Adventure Να πούμε ανατρίχιασα! Πάω να παραιτηθώ απο τη δουλειά και μαζεύω πράγματα να γυρίσω τον κόσμο. 1η στάση μπουρνάζι..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειχε κι αλλα adventure σαν κι αυτο πιο πριν, τα λεγανε 1050.

Οι εταιροι ευρωπαιοι αντιζηλοι δεν προλαβαινουν να πουλανε το G310GS, αλλα η ΚΤΜ πρεπει να μεινει απ'εξω απο τον χορο των μοτο για νεους αναβατες επειδη ετσι, για την ψυχη της μανας τους ξερωγωτι.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Μονοκύλινδρο 373cc, ισχύς 44 ίπποι/ 9.000 σ.α.λ. και ροπή 37 Nm/7.000 σ.α.λ., χαλύβδινο πλαίσιο, βάρος 158 κιλά στεγνό, Quickshifter, TFT οθόνη, traction control, abs της Bosch το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, πιρούνι WP APEX 43 mm εμπρός με 170 mm διαδρομή, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και συμπίεση, πίσω ένα αμορτισέρ WP APEX με διαδρομή 177 mm, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο κατά την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου, δύο δίσκοι 320 mm μπροστά και ένας δίσκος 230 mm πίσω, ντεπόζιτο 14,5 λίτρων, ύψος σέλας 855mm
Ενας δίσκος μπροστά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ειχε κι αλλα adventure σαν κι αυτο πιο πριν, τα λεγανε 1050.

Οι εταιροι ευρωπαιοι αντιζηλοι δεν προλαβαινουν να πουλανε το G310GS, αλλα η ΚΤΜ πρεπει να μεινει απ'εξω απο τον χορο των μοτο για νεους αναβατες επειδη ετσι, για την ψυχη της μανας τους ξερωγωτι.
Πρέπει όμως να πουλήσεις με την ίδια συνταγή που πουλάει ο άλλος??

Δηλαδή κόπια versys 300 και gs310?

Τουλάχιστον βγάλε μια έκδοση R με 21τροχό, άλλες αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και γενικά χωμάτινο.

Αλλιώς κάνεις κατάχρηση του όρου adventure. Αν ειναι να πάρω commuter δεν θα πάρω φυσικά ktm. Θα πάρω kawasaki (εγώ τουλάχιστον)
 
Top Bottom