KTM ADVENTURE 390R

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κόπια εννοώ 19 ίντσες μπροστινή ζάντα, αλουμινένιες ζάντες, μικρές διαδρομές αναρτήσεις.

Ουσιαστικά δηλαδή ψευδο-On-off χωρίς ουσιαστικές δυνατότητες στο χώμα.

Τώρα τί περιφερειακά φοράει το καθένα είναι άλλου παπά.. Ουσία είναι πως χωμάτινο on-off δεν είναι, οπότε για μένα KTM adventure δεν είναι, την ίδια χρήση μπορείς να κάνεις όπως θα κανες με ένα V-strom 250, ένα benelli trk 250, ένα Versys 300, ένα GS310. Commuter με θέση οδήγησης On-off Και πιο άνετο στους κακούς δρόμους.

Τουλάχιστον μήπως τους φωτίσει ο Θεός και κάνουν την συνταγή BMW με το F750GS και το F850GS και βγάλουν και μια αμιγώς χωμάτινη έκδοση αλλιώς ΟΚ, ας το πάρει όποιος θέλει για commuter κλαιν. Εδώ είμαστε Advride, χώμα θέλουμε(ειδικά απο την ΚΤΜ)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η κτμ όμως θέλει κυριαρχία παντού, οπότε... Στα χωράφια όλων.
Μωρέ ας βγάλει και παπί και σκούτερ! Εμένα τί με νοιάζει?!

Εμενα με νοιάζει πως περιμένεις να δεις απο το 390 Adventure ένα μικρότερο σε κυβικά και φτηνότερο 790R και βλέπεις μια πατάτα με ρόδες. Αυτό..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μωρέ ας βγάλει και παπί και σκούτερ! Εμένα τί με νοιάζει?!

Εμενα με νοιάζει πως περιμένεις να δεις απο το 390 Adventure ένα μικρότερο σε κυβικά και φτηνότερο 790R και βλέπεις μια πατάτα με ρόδες. Αυτό..
Το πατάτα τεκμαίρεται γιατί...;

Δηλαδή αν είναι πατάτα το κτμ με αυτόν τον εξοπλισμό και τιμή, τα άλλα της κατηγορίας στα ίδια λεφτά τι είναι;

Έχουμε κάνει χιλιάδες φορές την συζήτηση "περιμένω να βγει το τάδε και βγαίνει κάτι άλλο", ε, περαστικά σε όλους μας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το πατάτα τεκμαίρεται γιατί...;

Δηλαδή αν είναι πατάτα το κτμ με αυτόν τον εξοπλισμό και τιμή, τα άλλα της κατηγορίας στα ίδια λεφτά τι είναι;

Έχουμε κάνει χιλιάδες φορές την συζήτηση "περιμένω να βγει το τάδε και βγαίνει κάτι άλλο", ε, περαστικά σε όλους μας.
Δεν ξέρω, μάλλον στο θέμα επικοινωνίας πρέπει να υπάρχει μια χημεία μεταξύ ανθρώπων αλλιώς δεν γίνεται να υπάρξει συνεννόηση.

Καταλαβαίνω πως δεν είσαι χωμάτινος αλλά εδώ είναι Advride και υπάρχει καλώς ή κακώς αυτό το Mentality.

Εγώ έμαθα το ΚΤΜ που λέγεται adventure να είναι προδιαγραφών 950 Adventure, 990 adventure και 640 Adventure.

Αυτά τα μηχανάκια όργωσαν τα χώματα, αυτά είναι γνήσια χωμάτινα μηχανάκια.

Δεν είναι πατάτα ένα μηχανάκι που λέγεται ΚΤΜ Adventure και δεν κάνει για ΄χώμα?? Δεν είναι πατάτα ένα μηχανάκι που πλασσάρεται εδώ και χρόνια στα media ως το μικρό γνήσιο adventure της ΚΤΜ να είναι ανταγωνιστής του versys 300? Δεν είναι πατάτα που δεν έχει προδιαγραφές χωμάτινης μοτοσυκλέτας?Για μένα είναι ο ορισμός της πατάτας. Ένα φτηνό μαρκετινίστικο τρικ για τους λάτρεις του δήθεν και της ψευδοπεριπέτειας στις μπροσούρες

Τώρα αν θες να κάτσουμε να κάνουμε τεχνική ανάλυση προδιαγραφών σε επίπεδο περιφερειακών ναι έχει WP Πηρούνι και χέστηκε η φοράδα μου στο αλώνι οπότε δεν είναι πατάτα, άμα το πάρω για παπί θα λέω έχω WP αναρτήσεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγέλη μαζί σου είμαι περί μενταλιτέ κτλ, αλλά τον όρο Adventure η ΚΤΜ τον καπηλευτηκε και με το 1290 adventure S, που έτσι και έκανες την πατάτα και το έβαζες στο χώμα επερνες τις ζάντες παραμάσχαλα.
Εδώ πεζοδρόμιο ανεβαίνεις και στραβωνει η ζάντα σε ορισμένες περιπτώσεις. Δεν τα λέω εγώ, ιδιοκτήτες τα λένε.

Γενικά ο όρος απολαμβάνει πλέον μαρκετινιστικη χροιά, και ξεφεύγει από την έννοια adventure=χώμα.

Όπως multistrada Enduro.
Το ίδιο πράγμα.

Διαφήμιση είναι.

Αυτός ο γ@μημενος ο Πήρερ πάει να μας ξεβλαχέψει όλους.... σαν τον κεφτέ τον Κωστοπουλο :roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω, μάλλον στο θέμα επικοινωνίας πρέπει να υπάρχει μια χημεία μεταξύ ανθρώπων αλλιώς δεν γίνεται να υπάρξει συνεννόηση.

Καταλαβαίνω πως δεν είσαι χωμάτινος αλλά εδώ είναι Advride και υπάρχει καλώς ή κακώς αυτό το Mentality.

Εγώ έμαθα το ΚΤΜ που λέγεται adventure να είναι προδιαγραφών 950 Adventure, 990 adventure και 640 Adventure.

Αυτά τα μηχανάκια όργωσαν τα χώματα, αυτά είναι γνήσια χωμάτινα μηχανάκια.

Δεν είναι πατάτα ένα μηχανάκι που λέγεται ΚΤΜ Adventure και δεν κάνει για ΄χώμα?? Δεν είναι πατάτα ένα μηχανάκι που πλασσάρεται εδώ και χρόνια στα media ως το μικρό γνήσιο adventure της ΚΤΜ να είναι ανταγωνιστής του versys 300? Δεν είναι πατάτα που δεν έχει προδιαγραφές χωμάτινης μοτοσυκλέτας?Για μένα είναι ο ορισμός της πατάτας. Ένα φτηνό μαρκετινίστικο τρικ για τους λάτρεις του δήθεν και της ψευδοπεριπέτειας στις μπροσούρες

Τώρα αν θες να κάτσουμε να κάνουμε τεχνική ανάλυση προδιαγραφών σε επίπεδο περιφερειακών ναι έχει WP Πηρούνι και χέστηκε η φοράδα μου στο αλώνι οπότε δεν είναι πατάτα, άμα το πάρω για παπί θα λέω έχω WP αναρτήσεις.
Αυτό που αρνείσαι/αρνείστε να καταλάβετε είναι ότι η ΚΤΜ είναι ένα προϊόν με σαφή προσανατολισμό: ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Το λέει ο Πίρερ με κάθε ευκαιρία, θέλει απλά να γίνει το #1. Αυτό δεν γίνεται προσφέροντας αποκλειστικά εξειδεικευμένα εργαλεία για λίγους. Μπορείς να το κάνεις, άλλες φορές με επιτυχία (εντούρο), άλλες φορές όχι και τόσο (1290), μπορείς να επεκταθείς σε αγορές που δε υπήρχες (GasGas), μπορείς να πάρεις μάρκες και να αλλάξεις την παράδοσή τους εκμεταλλευόμενος το όνομα (αυτό είπε για την Husqvarna), πάντως μάζα πωλήσεων μπορείς να πιάσεις από τα μικρά και όχι από τα μεγάλα. Ως προϊόν λοιπόν, το οποίο έχει χτίσει αίγλη, το ΚΤΜ μπορεί να πουληθεί και "διαλυμένο στο νερό", όπως το άρωμα σε σχέση με την κολώνια.

Το 390 (και το 250 που θα έρθει) δίνει παραπάνω από Suzuki, Kawasaki, BMW, Honda κλπ μεσαίους, στα ίδια λεφτά και (φαντάζομαι πως) θα πουλήσει και ο Πίρερ θα χαρεί και θα γεμίσει ταμείο.

Εσύ και άλλοι πουρίστες της ΚΤΜ θα ξινίσετε γιατί ο σκατίφλωρας με το 390 θα έχει αγοράσει το ίδιο μπραντ νέιμ που έχει το συλλεκτικό μόνο για γνώστες δεν ξανάγινε έσπασε το καλούπι 990.

Ταμείο γεμάτο, πουρίστες ξινισμένοι. Κερδίζει το ταμείο.
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
το χειρότερο απόλα όμως είναι η τιμή που ζητάει να του πληρώσουν οι μαλάκες,οι ευρωπαίοι.
το made in india κτμ στην ινδία θα έχει τιμή περίπου 3000€.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό που αρνείσαι/αρνείστε να καταλάβετε είναι ότι η ΚΤΜ είναι ένα προϊόν με σαφή προσανατολισμό: ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
Amen brother.
Για κάποιον πολυ σκοτεινό λόγο ειναι εισηγμενη στο χρηματιστηριο...

το χειρότερο απόλα όμως είναι η τιμή που ζητάει να του πληρώσουν οι μαλάκες,οι ευρωπαίοι.
το made in india κτμ στην ινδία θα έχει τιμή περίπου 3000€.
Tο 1290SAS στην Ινδία ομως εχει 20,000$ δηλαδη ακομη πιο ακριβο απο εδω, ενω το 790R μολις 10,000. Εχουν φόρους στα εισαγόμενα, χαμηλες τιμες στα εγχώρια. Οι Χαρλει συγκεκριμένα εχουν 50% φορο στην Ινδια.

Το CRF250L με τα 5500€ δηλαδη ειναι πιο ευκολοπεπτο, παρ'όλο που είναι made in Thailand?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάθε μάρκα έχει ένα κοινό και πλασσάρει ένα brand name συνυφασμένο με κάποιες αξίες.

Η ΚΤΜ μέχρι σήμερα δεν είχε συνδέσει το όνομα της με τον όρο Commuter. Κάποιος δηλαδή που θέλει ένα εργαλείο για κάθε μέρα δεν σκέφτεται.. Ρε συ ένα ΚΤΜ να πάρω που είναι και σκυλιά και με εύκολα Service να το κάνω delivery!! Ακόμα και τα μικρά μηχανάκια που έβγαλε σε συνεργασία με την Bajaj είχαν αύρα Ready to race. Αν δηλαδή ήθελες με δίπλωμα Α2 το πιο σπορ μοτοσυκλετάκι παίρνεις το duke 390.

Όταν ονομάζεις ένα μηχανάκι Duke 390 το όνομα Duke είναι το επώνυμο της μηχανής. Περιμένεις ένα σπορ, κοφτερό μηχανάκι και αυτό παίρνεις.

Όταν ακούς στη γκάμα της KTM Adventure σκέφτεσαι 990, 640 κλπ. Ένα μηχανάκι αμιγώς χωμάτινο.

Εδώ λοιπόν γίνεται μια παραπλανητική και ανορθόδοξη χρήση του προσωνυμίου Adventure, εμφανίζεται ένα μηχανάκι διαφορετικό απο αυτό που πλασσαριζόταν στο net τα τελευταία χρόνια τύπου:


hosting images online

Εφόσον λοιπόν δεν ακολουθήσει τουλάχιστον μια άγρια έκδοση R τότε θα μιλάμε για μια λάθος τοποθέτηση προϊοντική και μια κατάχρηση του όρου Adventure και παραπλάνηση. Σίγουρα υπάρχουν λόγοι που γίνεται αυτό. Ένας πολύ σημαντικός έιναι ο ενδεχόμενος εσωτερικός κανιβαλισμός προς το 790.

Το ξέρω πολύ καλά πως η ΚΤΜ θέλει να πουλάει και να γίνει Honda στη θέση της Honda και γι αυτό έχει πολλά Brand name στο οπλοστάσιο της για να το κάνει αυτό. Πρέπει όμως να δουλέψει την αξιοπιστία για να το κάνει αυτό αλλιώς όπως έρχονται φεύγουν!

Με το να κάνει όμως κατάχρηση ιστορικών της ονομάτων μοντέλων δεν θα το καταφέρει αυτό και αν το καταφέρει εν τέλει θα απογοητεύσει και ένα μέρος της παραδοσιακής της πελατείας. Ναι το 390 ΄΄Adventure΄΄ θα πουλήσει, το πιστεύω, πολλοί πιτσιρικάδες θα το πάρουν και μεγαλύτεροι για commuter.

Αλλά:

1)Adventure δεν είναι
2)Για μάς εδώ δεν κάνει

Τώρα αν θέλετε να το κάνουμε εδω μέσα σεμιναριακή διάλεξη για το πώς θα καταφέρει η ΚΤΜ με τεχνάσματα και προϊοντικές τοποθετήσεις να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και την κερδοφορία της ευχαριστώ δεν θα συμμετέχω αλλο. Αν είναι να κάνω συζήτηση για χρηματοοικονομικά και marketing το κάνω και αλλού.

Εμένα με νοιάζει να κυκλοφορήσουν περισσότερα και ικανότερα αληθινά on-Off και φτηνότερα βέβαια γιατί αυτό είναι το χόμπυ μας εδώ και αυτά μας αφορούν. Το οικονομικό πλάνο του Pierer και αν θέλει να πουλήσει και παπιά στην Ινδία για να κονομήσει αφορά τα χρηματιστήρια και τους μετόχους της εταιρείας. ¨Οταν θα συγκροτηθεί η επόμενη συνάντηση του ΔΣ του ομίλου ή σε κάποιο επόμενο οικονομικο forum πάμε όλοι μαζί παρέα με τα διαγράμματα μας και τα powerpoint Μας να το κάψουμε βρε αδερφέ!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τώρα αν θέλετε να το κάνουμε εδω μέσα σεμιναριακή διάλεξη για το πώς θα καταφέρει η ΚΤΜ με τεχνάσματα και προϊοντικές τοποθετήσεις να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και την κερδοφορία της ευχαριστώ δεν θα συμμετέχω αλλο. Αν είναι να κάνω συζήτηση για χρηματοοικονομικά και marketing το κάνω και αλλού.
To θεμα δεν ειναι να συζητησουμε τα τεχνασματα της ΚΤΜ, αλλα να συνειδητοποιησουμε οτι ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες χρησιμοποιουν τεχνασματα, τιτλους και φανφαρες για να πουλησουν προιοντα, οχι να χαρισουν χαμογελα. Εμποροι ειναι, οχι κωμικοι.

Πχ, να μερικα μηχανακια που κατα καιρους εχουν χρησιμοποιησει τον τιτλο Adventure στο ονομα τους:









Ξεκινανε απο 220κιλα και πανε μεχρι 300, τα μισα με χυτες ζαντες, κανενα δεν εχει τιποτε κοινο με τα υπολοιπα περα απο οτι εχουν ολα 2 τροχους...

Επισης, τι σου λεει οτι πχ η ΚΤΜ δεν θα βγαλει και εκδοση R με μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων και ακτινωτες ζαντες εαν δει οτι υπαρχει ενδιαφερον?

Ακομη, θεωρεις οτι adventure σημαινει χωμα? Για πες το αυτο σε εκεινους που εχουν γυρισει λασπες και ερημους σε ολο τον κοσμο με βεσπακια και R1... Πες το και σε καποιους ταξιδευτες εδω μεσα που εχουν γραψει δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα απο ασφαλτο μονοι τους ανα την υφηλιο ενω οι περισσοτεροι "αντβεντουραδες" δεν εχουν περασει καν τα Τεμπη...

Αdventure ειναι ουτως ή αλλως ενας ορος ΜΑΡΚΕΤΙΝΙΣΤΙΚΟΣ που εφευρεθηκε απο τους ΜΑΡΚΕΤΑΔΕΣ των εταιριων για να πουλησουν μηχανακια. Δεν ειναι κατηγορια, δεν ειναι τροπος ζωης, δεν ειναι ταμπελα. Τον κοτσαρε η BMW σε ενα μαστοδωντο 280κιλων το 2000 και απο τοτε δεν προλαβαινει να πουλαει πανακριβα αρματα μαχης σε γκαμπαρντινατους και κλαρινα, τον κοτσαρε και η ΚΤΜ σε ενα αγριμι το 2003 και γινανε ολοι σκληροπυρηνικοι αντβεντουραδες χωματινοι μαγκες-κατσε-καλα, τον κοτσαρε και η Σουζουκι στο εντελως στρηταδικο Βεστρομ το 2008, το οποιο ειναι παρον και σπερνει πονο σε καθε συγκριτικό "Αdventure" μηχανων...

Εαν δε σου αρεσει η στροφη που κανει η ΚΤΜ και η καθε ΚΤΜ και στο κοινο που στοχευει τοτε ειναι αλλο θεμα, εντελως ασχετο με το τι κανει ο καθενας με το μηχανακι του εδω μεσα, εαν γουσταρει ενα μηχανακι και εαν παταει χωμα ή οχι. Κανεις δεν προσπαθει να σε πεισει οτι δεν εχεις αποψη στα χρηματοοικονομικα και οτι δεν τα εχεις σπουδασει, μιας και το τονιζεις καθε λιγο, αλλα το οτι εισαι αυθεντια εκει δεν σε κανει και αυθεντια στο να κρινεις ποιος ειναι αντβεντουρας και ποιος οχι, και ποιος θα γουσταρει ενα μηχανακι και ποιος οχι. Και απορω πως δεν θελεις να αποδεχτεις οτι η καθε εταιρια ειναι ενα μαγαζι που πολυ απλα θελει να πουλησει. Γιατι ας πουμε, εχει καμια σχεση το CRF1000 με το XRV750? Γιατι το ονομασε η Χοντα λοιπον Africa Twin και αυτο, μετα απο 15 χρονια κενου? Θεωρεις οτι αυτο δεν ηταν ενα επικοινωνιακο μαρκετινιστικο τεχνασμα? Θεωρεις οτι το νεο DL1050 που μοιαζει με τα DR750/800 δεν ειναι τεχνασμα?


Εν παση περιπτωσει, για να μη βαζουμε μεσα στην κουβεντα παλι Κρις Πριτς και αλλους τετοιους κουλους που διαφημιζουν τα καινουρια φλωραδικα μηχανακια της ΚΤΜ, δες πχ αυτον τον υπερφλωρο λελο απο Αυστραλια που φαινεται οτι μαλλον ειναι αντβεντουρας γνησιος, και το παει (και το σπαει) εκει που δεν θα επρεπε να πηγαινει ενα ντιντιδικο μηχανακι με 160αλογα.

Nerb1
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
k0k0s

1)Μάλλον με κάποιον άλλον μπερδεύτηκες όταν λες ΄΄. Κανεις δεν προσπαθει να σε πεισει οτι δεν εχεις αποψη στα χρηματοοικονομικα και οτι δεν τα εχεις σπουδασει, μιας και το τονιζεις καθε λιγο΄΄ Νομίζω στα 10+ χρόνια που συμμετέχω έτσι σε φόρουμ κλπ ήταν η πρώτη φορά σε αυτό το νήμα (μία φορά) που ανέφερα την επαγγελματική μου ιδιότητα και αυτό μονάχα καθότι προέκυψε θέμα σχετικό. Δεν νομίζεις πως με αδικείς λιγάκι να πας να με παρουσιάσεις κάποιο είδος attention freak?? Αν δηλαδή συζητιέται ένα Ιατρικό θέμα και κάποιος αναφέρει πως είναι γιατρός να υποθέσω θα θιχτείς και απο αυτό?

2)Δεν με ενδιαφέρει άλλες μάρκες πώς χρησιμοποίησαν τον όρο Adventure. Και η Kawasaki εβγαλε το Versys 650 kai το διαφήμιζε ο κατακτητής των βουνών! Δεν μπορώ να έχω την άποψη μου για την ΚΤΜ συγκεκριμένα και τί περιμένω ΕΓΩ απο αυτήν σαν καταναλωτής? Αν π.χ. αύριο η Mercedes έβγαζε φτηνό μίνι αμαξάκι για να βγάλει φράγκα και βγει ένας φανατικός Mercedακιας και πει τί μαλακίες είναι αυτές, θα πεταχτείς απο κάπου να του πεις τί λές ρε μεγάλε, λεφτά βγάζουν δεν είναι ίδρυμα?? Καταλαβαίνεις πως ο καθένας έχει την άποψη του και τις προσδοκίες του και πως δεν συνδέονται όλες οι απόψεις με τα σχεδιαγράμματα απόδοσης και τις τεχνικές marketing των εταιρειών?

Εγώ προσωπικά σαν καταναλωτής περίμενα επειδή δεν μπορώ να φτάσω οικονομικά στο 790R ενδεχομένως να βγεί το 390R με τα γονίδια του 790R και βγαίνει ένα mainstream ψευδο on 0ff. Εκφράζω την απογοήτευση μου σαν αυθεντικός χωμάτινος λάτρης της ΚΤΜ. Που ακριβώς σε προσβάλλει αυτό και θες να μου αποδέιξεις με ζήλο πως έχω κάπου λαθος? Θες να μου το εξηγησεις?

Εν πάσει περιπτώσει να το θέσω αλλιώς. Εσύ ενδιαφέρεσαι για την ΚΤΜ να γίνει ο πρώτος μαζικός παραγωγός μοτοσυκλετών και συμφωνείς με τον Pierer, εγώ πες διαφωνώ και πιστεύω πως πρέπει να μείνει πιστή στα χωμάτινα γονίδια της και να παρουσιάζει κάθε μοντέλο με λογική Ready to race και αν θέλει να πουλήσει coomuter ας το κάνει μέσω της BAjaj.

Mπορείς να δεχτείς οτι διαφωνούμε εν τέλει?
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Στο βίντεο του drivemag Riders ο τύπος της KTM λέει ότι του χρόνου θα κάνουν το Rally ΤΟΥΣ στην Ελλάδα για τρεις μέρες και ότι θα τρέξει με ο συγκεκριμένο μηχανάκι. Δεν ξέρω αν είναι νέο η επαναλαμβάνω γνωστά πράγματα αλλά μου φάνηκε ενδιαφέρων λολ

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε ότι αφορά το παρών forum... και το Adventure μενταλιτέ ή όπως αλλιώς θέλετε... νομίζω δηλαδή, είναι διαφορετικό και πολύ πιο γενικού χαρακτήρα!
Το χώμα είναι μια από τις adv εκδοχές... τίποτα περισσότερο. Τουλάχιστον όσο καιρό συμμετέχω αυτό έχω καταλάβει, ο καθένας προσφέρει περιπέτεια με ότι έχει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
k0k0s

1)Μάλλον με κάποιον άλλον μπερδεύτηκες όταν λες ΄΄. Κανεις δεν προσπαθει να σε πεισει οτι δεν εχεις αποψη στα χρηματοοικονομικα και οτι δεν τα εχεις σπουδασει, μιας και το τονιζεις καθε λιγο΄΄ Νομίζω στα 10+ χρόνια που συμμετέχω έτσι σε φόρουμ κλπ ήταν η πρώτη φορά σε αυτό το νήμα (μία φορά) που ανέφερα την επαγγελματική μου ιδιότητα και αυτό μονάχα καθότι προέκυψε θέμα σχετικό. Δεν νομίζεις πως με αδικείς λιγάκι να πας να με παρουσιάσεις κάποιο είδος attention freak?? Αν δηλαδή συζητιέται ένα Ιατρικό θέμα και κάποιος αναφέρει πως είναι γιατρός να υποθέσω θα θιχτείς και απο αυτό?

2)Δεν με ενδιαφέρει άλλες μάρκες πώς χρησιμοποίησαν τον όρο Adventure. Και η Kawasaki εβγαλε το Versys 650 kai το διαφήμιζε ο κατακτητής των βουνών! Δεν μπορώ να έχω την άποψη μου για την ΚΤΜ συγκεκριμένα και τί περιμένω ΕΓΩ απο αυτήν σαν καταναλωτής? Αν π.χ. αύριο η Mercedes έβγαζε φτηνό μίνι αμαξάκι για να βγάλει φράγκα και βγει ένας φανατικός Mercedακιας και πει τί μαλακίες είναι αυτές, θα πεταχτείς απο κάπου να του πεις τί λές ρε μεγάλε, λεφτά βγάζουν δεν είναι ίδρυμα?? Καταλαβαίνεις πως ο καθένας έχει την άποψη του και τις προσδοκίες του και πως δεν συνδέονται όλες οι απόψεις με τα σχεδιαγράμματα απόδοσης και τις τεχνικές marketing των εταιρειών?

Εγώ προσωπικά σαν καταναλωτής περίμενα επειδή δεν μπορώ να φτάσω οικονομικά στο 790R ενδεχομένως να βγεί το 390R με τα γονίδια του 790R και βγαίνει ένα mainstream ψευδο on 0ff. Εκφράζω την απογοήτευση μου σαν αυθεντικός χωμάτινος λάτρης της ΚΤΜ. Που ακριβώς σε προσβάλλει αυτό και θες να μου αποδέιξεις με ζήλο πως έχω κάπου λαθος? Θες να μου το εξηγησεις?

Εν πάσει περιπτώσει να το θέσω αλλιώς. Εσύ ενδιαφέρεσαι για την ΚΤΜ να γίνει ο πρώτος μαζικός παραγωγός μοτοσυκλετών και συμφωνείς με τον Pierer, εγώ πες διαφωνώ και πιστεύω πως πρέπει να μείνει πιστή στα χωμάτινα γονίδια της και να παρουσιάζει κάθε μοντέλο με λογική Ready to race και αν θέλει να πουλήσει coomuter ας το κάνει μέσω της BAjaj.

Mπορείς να δεχτείς οτι διαφωνούμε εν τέλει?
To οτι διαφωνουμε ειναι σιγουρο, στο που διαφωνουμε ειναι το ζουμι.

1) Σε καμια περιπτωση δεν προσπαθησα να σε αποκαλεσω attention freak, δεν ειναι αυτος ο λογος που το αναφερω. Οταν ομως μιλας με συγκεκριμενους ορους οπως "κατάχρηση του όρου Adventure και παραπλάνηση. " και "Τώρα αν θέλετε να το κάνουμε εδω μέσα σεμιναριακή διάλεξη για το πώς θα καταφέρει η ΚΤΜ με τεχνάσματα και προϊοντικές τοποθετήσεις να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και την κερδοφορία της ευχαριστώ δεν θα συμμετέχω αλλο. Αν είναι να κάνω συζήτηση για χρηματοοικονομικά και marketing το κάνω και αλλού. " για να μας αποδειξεις οτι το 390 και το 790 και οτιδηποτε αλλο βγαινει δεν σου αρεσει εσενα προσωπικα ή οταν στα παραδιπλα νηματα για το Τ7/790 ξεκινας μια ιστορια πως το τμημα μαρκετινγκ της ΚΤΜ ειναι ΓΤΠ και λογω καταρτησης μπορεις να επιβεβαιωσεις οτι δεν ξερουν τη δουλεια τους επειδη εσενα προσωπικα δεν σου αρεσει το μηχανακι, εγω προσπαθω να σου κανω αντιλογο και να σου πω πως το οτι δεν σου αρεσει το μηχανακι εσενα δεν σημαινει πως μπορεις στην ουσια να λες οτι οποιος τα παρει ή σε οποιον αλλον σρεσουν θα ειναι βλακας γιατι θα τον εχουν κοροιδεψει, θα τον εχουν παραπλανησει, και θα ειναι και ψευτοαντβεντουρας επειδη η ΚΤΜ παιζει παιχνιδια. Οταν δε φτανεις στο σημειο να πεις στον Αμυρου "Καταλαβαίνω πως δεν είσαι χωμάτινος αλλά εδώ είναι Advride και υπάρχει καλώς ή κακώς αυτό το Mentality." δηλαδη adventure=χωμα και μονο χωμα, νομιζω οτι το οριο εχει ξεπεραστει.

Εαν θες την προσωπικη μου αποψη κανενα μηχανακι ανω των 200ων κιλων με πανακριβα ανταλλακτικα και πανω απο 70 αλογα δεν ειναι χωματινο μηχανακι. Ολα ψευδαισθησεις ειναι, ολα μας τα πλασαρουν εδω και χρονια σαν αξιομαχα χωματινα μηχανακια, με βιντεακια σε αμμολοφους και αλματα α λα trial bike απο βραχο σε βραχο. Για παρε ενα γνησιο καθαροαιμο οριτζιναλε adventure 990 ή ενα 640 και κανε αυτα που κανουν στα βιντεακια προωθησης και εαν δεν σπασεις 10 κοκκαλα ή εαν δεν ψαχνεις στο car για καμια 20αρια ανταλλακτικα την επομενη μερα εγω θα σου βγαλω το καπελο. Λες και ανακαλυψαμε την πυριτιδα, οτι οι εταιριες χρησιμοποιουν τεχνασματα και τιτλους για να πλασαρουν τα προιοντα τους. Κατσε να παρω στο ΙΝΚΑ γιατι εχω ανοιξει αλλες δεκα τρυπες του όζοντος τοσα χρονια με τα ΑΧΕ που ψεκαζω αλλα παρ'ολα αυτα δε μου καθεται καμια οπως στις διαφημισεις!

2) Προφανως και ειναι δικαιωμα σου να μην σου αρεσει το καθε μηχανακι ή αυτοκινητο και γουστο και καμαρι σου, και προφανως εχεις καθε δικαιωμα να το λες σαν αποψη σου και στο εγραψα και παραπανω. Το να πεις τι μαλακια ειναι αυτη, πώς το κανανε ετσι, δεν μου κανει για να παω χωμα αυτο κτλ ειναι απολυτα κατανοητο. Το να πεις ομως οτι ειναι παραπλανηση και τα εχουν κανει σκατα και δεν με νοιαζει οτι θελουν να πουλησουν παραπανω το μηχανακι ειναι μαπα γιατι δε μου αρεσει, και δε με ενδιαφερει τι ηλεκτρονικα πακετα εχει πανω, και δε με νοιαζει εαν για 100 αλλους ηλιθιους τους κανει γιατι ειναι κουλοι και δεν πανε χωμα, εμενα δε μου αρεσει και γι'αυτο ειναι μαπα και δεν ξερουν τι κανουν εκει μεσα στην ΚΤΜ, ε, οπως και να το κανεις ειναι τραβηγμενο.

3) Για την κουβεντα, τυχαια σημερα στη δουλεια με πλησιασε ενα παλικαρι και με ρωτησε εαν το 1090 ειναι δικο μου, πιασαμε κουβεντα, μου λεει εχω το 990 Dakar. Του λεω χωμα πας? Moυ λεει "Ε, εχω παει σε μερικους χωματοδρομους για παραλια κτλ". Και σε ρωταω εγω, ποιο ειναι πιο adventure μηχανακι, το 990 Dakar του παιδιου ή το DL650 ενος αλλου παιδιου που ξερω που ορκισμενο χωματινο δεν τον λες αλλα αμα του τη βαραγε το εβαζε στις μερεντες με τα μαμα BW502? To 390 λοιπον γιατι δεν ειναι Adventure? Επειδη παρα τα 44 αλογα του απο 400κεκ , τα 400χλμ αυτονομιας του και τα offroad ηλεκτρονικα του δεν εχει 30εκ αποσταση απο το εδαφος ή ακτινωτους 21/18 τροχους? Ε και? Και το 1200GS παρομοιο υψος απο το εδαφος ειχε και χυτους 19/17 τροχους αλλα κανεις δεν αμφισβητησε ποτε οτι ειναι "adventure" μηχανακι. Απλα ειναι για αλλους χρηστες, εκεινους που πανε 90% σε ασφαλτινες περιπετειες...
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
To οτι διαφωνουμε ειναι σιγουρο, στο που διαφωνουμε ειναι το ζουμι.

1) Σε καμια περιπτωση δεν προσπαθησα να σε αποκαλεσω attention freak, δεν ειναι αυτος ο λογος που το αναφερω. Οταν ομως μιλας με συγκεκριμενους ορους οπως "κατάχρηση του όρου Adventure και παραπλάνηση. " και "Τώρα αν θέλετε να το κάνουμε εδω μέσα σεμιναριακή διάλεξη για το πώς θα καταφέρει η ΚΤΜ με τεχνάσματα και προϊοντικές τοποθετήσεις να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και την κερδοφορία της ευχαριστώ δεν θα συμμετέχω αλλο. Αν είναι να κάνω συζήτηση για χρηματοοικονομικά και marketing το κάνω και αλλού. " για να μας αποδειξεις οτι το 390 και το 790 και οτιδηποτε αλλο βγαινει δεν σου αρεσει εσενα προσωπικα ή οταν στα παραδιπλα νηματα για το Τ7/790 ξεκινας μια ιστορια πως το τμημα μαρκετινγκ της ΚΤΜ ειναι ΓΤΠ και λογω καταρτησης μπορεις να επιβεβαιωσεις οτι δεν ξερουν τη δουλεια τους επειδη εσενα προσωπικα δεν σου αρεσει το μηχανακι, εγω προσπαθω να σου κανω αντιλογο και να σου πω πως το οτι δεν σου αρεσει το μηχανακι εσενα δεν σημαινει πως μπορεις στην ουσια να λες οτι οποιος τα παρει ή σε οποιον αλλον σρεσουν θα ειναι βλακας γιατι θα τον εχουν κοροιδεψει, θα τον εχουν παραπλανησει, και θα ειναι και ψευτοαντβεντουρας επειδη η ΚΤΜ παιζει παιχνιδια. Οταν δε φτανεις στο σημειο να πεις στον Αμυρου "Καταλαβαίνω πως δεν είσαι χωμάτινος αλλά εδώ είναι Advride και υπάρχει καλώς ή κακώς αυτό το Mentality." δηλαδη adventure=χωμα και μονο χωμα, νομιζω οτι το οριο εχει ξεπεραστει.

Εαν θες την προσωπικη μου αποψη κανενα μηχανακι ανω των 200ων κιλων με πανακριβα ανταλλακτικα και πανω απο 70 αλογα δεν ειναι χωματινο μηχανακι. Ολα ψευδαισθησεις ειναι, ολα μας τα πλασαρουν εδω και χρονια σαν αξιομαχα χωματινα μηχανακια, με βιντεακια σε αμμολοφους και αλματα α λα trial bike απο βραχο σε βραχο. Για παρε ενα γνησιο καθαροαιμο οριτζιναλε adventure 990 ή ενα 640 και κανε αυτα που κανουν στα βιντεακια προωθησης και εαν δεν σπασεις 10 κοκκαλα ή εαν δεν ψαχνεις στο car για καμια 20αρια ανταλλακτικα την επομενη μερα εγω θα σου βγαλω το καπελο. Λες και ανακαλυψαμε την πυριτιδα, οτι οι εταιριες χρησιμοποιουν τεχνασματα και τιτλους για να πλασαρουν τα προιοντα τους. Κατσε να παρω στο ΙΝΚΑ γιατι εχω ανοιξει αλλες δεκα τρυπες του όζοντος τοσα χρονια με τα ΑΧΕ που ψεκαζω αλλα παρ'ολα αυτα δε μου καθεται καμια οπως στις διαφημισεις!

2) Προφανως και ειναι δικαιωμα σου να μην σου αρεσει το καθε μηχανακι ή αυτοκινητο και γουστο και καμαρι σου, και προφανως εχεις καθε δικαιωμα να το λες σαν αποψη σου και στο εγραψα και παραπανω. Το να πεις τι μαλακια ειναι αυτη, πώς το κανανε ετσι, δεν μου κανει για να παω χωμα αυτο κτλ ειναι απολυτα κατανοητο. Το να πεις ομως οτι ειναι παραπλανηση και τα εχουν κανει σκατα και δεν με νοιαζει οτι θελουν να πουλησουν παραπανω το μηχανακι ειναι μαπα γιατι δε μου αρεσει, και δε με ενδιαφερει τι ηλεκτρονικα πακετα εχει πανω, και δε με νοιαζει εαν για 100 αλλους ηλιθιους τους κανει γιατι ειναι κουλοι και δεν πανε χωμα, εμενα δε μου αρεσει και γι'αυτο ειναι μαπα και δεν ξερουν τι κανουν εκει μεσα στην ΚΤΜ, ε, οπως και να το κανεις ειναι τραβηγμενο.

3) Για την κουβεντα, τυχαια σημερα στη δουλεια με πλησιασε ενα παλικαρι και με ρωτησε εαν το 1090 ειναι δικο μου, πιασαμε κουβεντα, μου λεει εχω το 990 Dakar. Του λεω χωμα πας? Moυ λεει "Ε, εχω παει σε μερικους χωματοδρομους για παραλια κτλ". Και σε ρωταω εγω, ποιο ειναι πιο adventure μηχανακι, το 990 Dakar του παιδιου ή το DL650 ενος αλλου παιδιου που ξερω που ορκισμενο χωματινο δεν τον λες αλλα αμα του τη βαραγε το εβαζε στις μερεντες με τα μαμα BW502? To 390 λοιπον γιατι δεν ειναι Adventure? Επειδη παρα τα 44 αλογα του απο 400κεκ , τα 400χλμ αυτονομιας του και τα offroad ηλεκτρονικα του δεν εχει 30εκ αποσταση απο το εδαφος ή ακτινωτους 21/18 τροχους? Ε και? Και το 1200GS παρομοιο υψος απο το εδαφος ειχε και χυτους 19/17 τροχους αλλα κανεις δεν αμφισβητησε ποτε οτι ειναι "adventure" μηχανακι. Απλα ειναι για αλλους χρηστες, εκεινους που πανε 90% σε ασφαλτινες περιπετειες...
Πιστευω πως αν υπήρχε ο όρος "best forum bike" εδω στον χώρο μας, το 390adv, θα ηταν σοβαρός υποψήφιος, σχετικά χαμηλό βάρος, αυτονομία, ταξιδεύει εθνική 120 χαλαρά, στο χώμα "όπλο" δεν το λές, αλλα θεωρώ σίγουρα κάλύτερο...απο τον γκάντι ας πούμε, άμα σου πέσει δεν θα κλαίς,
η αποψη ενός ορκισμένου αερομποξερόφιλου

Sent from my SM-G903W using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πιστευω πως αν υπήρχε ο όρος "best forum bike" εδω στον χώρο μας, το 390adv, θα ηταν σοβαρός υποψήφιος, σχετικά χαμηλό βάρος, αυτονομία, ταξιδεύει εθνική 120 χαλαρά, στο χώμα "όπλο" δεν το λές, αλλα θεωρώ σίγουρα κάλύτερο...απο τον γκάντι ας πούμε, άμα σου πέσει δεν θα κλαίς,
η αποψη ενός ορκισμένου αερομποξερόφιλου

Sent from my SM-G903W using Tapatalk
Σας περικαλω μην βάζετε σε τέτοια θέματα τον Γκάντι... Το εργαλείο είναι μια κατηγορία μόνο του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
θα μείνω απλά στο "αν σου πέσει".

Το 390 μοιάζει να έχει φτιαχτεί ΚΑΙ για να πέσει, εκεί που τα άλλα, ακόμα και το honda 250 rally (το οποίο έχει σκληρά ασφάλτινα πλαστικά) δεν.

(και κάπως έτσι αποφάσισα ότι το all-in-one περιπετειώδες μεγάλο μηχανάκι είναι ουτοπία)
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Όπως multistrada Enduro.
Το ίδιο πράγμα.
Όντως βλακεία όνομα του έδωσαν.
Multistrada Adventure έπρεπε να το έλεγαν.
Adventure = Περιπέτεια
Θα καλέσω οδική στην βόλτα μου ή όχι?
Θα πρέπει να προσθέσω λάδι ή όχι?
Θα βρω άλλον να το σηκώσω όταν πέσει ή θα πονάει η μέση του?
:p:p
 
Top Bottom