KTM ADVENTURE 390R

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
k0k0s Κατά τη γνώμη μου εδώ είναι ένας χώρος για αυτούς που αγαπούν τα χωμάτινα ταξίδια και επιθυμούν το κατάλληλο εργαλείο με τις κατάλληλες προδιαγραφές για να ικανοποιησουν αυτή την αγάπη τους.

Αν ήταν ένας χώρος, ένα φόρουμ γενικού ενδιαφέροντος θα ήμουν πιο προσεκτικός στην επιλογή των λέξεων και των φράσεων μου όταν λέω το 390 adventure μαλάκια ξέρω γω αλλά πως να το κάνουμε. Για τον μέσο αναβάτη εδώ μέσα είναι μια μαλάκια.

Κάνεις δεν θα σπρέι ένα 390 adventure για να ξεκινήσει να πάει στον Ολυμπο αυτό το σαβκο όπως και κανεις δεν θα πάρει ένα vstrom να το κάνει. Εγώ τουλάχιστον σε καμία βόλτα δεν έχω δει κάποιο.

Πραγματικά δεν με αφορά τι κανει ο μέσος χρήστης 999 adventure όπως δεν με αφορά αν κάποιος πάρει ένα 450 exc και το κανει motard.

Αν ψηφίσουμε σημερα όλα τα μέλη ποιο είναι το αγαπημένο σας νέο μηχανάκι υποθέτω οι απαντήσεις θα παιχτούν ανάμεσα στο tenere 700 και το 790 adv. Και οι λόγοι είναι ξεκάθαροι. Αυτοί οι 100-200 ενεργοί που είμαστε εδώ μέσα ονειρευομαστε χωμάτινα ταξίδια.

Πράγματι κι εγώ δεν έχω πάρει μέχρι τώρα μεγάλο on off για τέτοια χρήση και περιορίοριζομουν σε μονοκυλινδρο για το χώμα και ένα καλό Street για την άσφαλτο.

Αλλά με το καινούργιο tenere ειδικά θα αντικαθιστουσα εύκολα το 1050 μου γιατί θα έκανα άσφαλτο όμορφα αλλά θα πήγαινα και οπουδήποτε ήθελα στο χώμα. Και θα κράταγα το 640 για παιχνιδι με λάστιχα mx.

Συνεπώς όταν εκφράζομαι για το 390 εν προκειμένω το κάνω ξεκάθαρα σε αυτόν εδώ το χώρο γιατί νομίζω κατακαβαινομαστε.

Ειναι κάτι αντίστοιχο όπως σε ένα φόρουμ για 4Χ4 η κυνηγών θα κράζουν το τελευταίο vitara π. Χ. για το πόσο άχρηστο είναι στο χώμα σε σύγκριση με το παλιό. Ενώ το αμαξάκι είναι τέλειο για το 95% των χρηστών για εκείνο το 5% των πορομενων είναι άχρηστο!!

Δεν είμαι εδώ συνεπώς με σκοπό να κάνω αμιγώς οικονομικές συζητησεις και βασικά το τελευταίο μου με αφορά ειναι ο τζίρος της ΚΤΜ. Είμαι εδώ σαν λάτρης του χώματος και φανατικός προφανώς και είναι λογικό να έχω και ανορθόδοξες πολλές φορές απόψεις με βάσει τα δικά μου/μας θέλω.

Δεν ξέρω γιατί σου κάνει αυτό τόσο εντύπωση πραγματικά. Είναι σαν να παραπονιέσαι επειδή είσαι vegan σε φόρουμ κυνηγών, κάτι τέτοιο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη μαζί σου είμαι περί μενταλιτέ κτλ, αλλά τον όρο Adventure η ΚΤΜ τον καπηλευτηκε και με το 1290 adventure S, που έτσι και έκανες την πατάτα και το έβαζες στο χώμα επερνες τις ζάντες παραμάσχαλα.
Εδώ πεζοδρόμιο ανεβαίνεις και στραβωνει η ζάντα σε ορισμένες περιπτώσεις. Δεν τα λέω εγώ, ιδιοκτήτες τα λένε.

Γενικά ο όρος απολαμβάνει πλέον μαρκετινιστικη χροιά, και ξεφεύγει από την έννοια adventure=χώμα.

Όπως multistrada Enduro.
Το ίδιο πράγμα.

Διαφήμιση είναι.

Αυτός ο γ@μημενος ο Πήρερ πάει να μας ξεβλαχέψει όλους.... σαν τον κεφτέ τον Κωστοπουλο :roflmao:
Γιανναρε τώρα το είδα σόρυ.

Δεν αντιλέγω και αυτό σχολιάζω την κατάχρηση του όρου adventure ειδικά από την KTM και βασικά πως δεν έφερε στη μικρή κατηγορία ένα γνήσιο on-OFF. Τουλάχιστον αντί για 1290 adv αν ήθελες έπαιρνες ένα 1090R είχες μια εναλλακτική. Εδώ αν θες on off ktm πρέπει να πας στα 15 χιλιάρικα στο 790.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιανναρε τώρα το είδα σόρυ.

Δεν αντιλέγω και αυτό σχολιάζω την κατάχρηση του όρου adventure ειδικά από την KTM και βασικά πως δεν έφερε στη μικρή κατηγορία ένα γνήσιο on-OFF. Τουλάχιστον αντί για 1290 adv αν ήθελες έπαιρνες ένα 1090R είχες μια εναλλακτική. Εδώ αν θες on off ktm πρέπει να πας στα 15 χιλιάρικα στο 790.
εγώ ως αφελής και αδαής θα ερωτήσω:
δύο μοτοσικλέτες με ίδιες αναρτήσεις, ίδιο βάρος (περιοδικά και εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ), ίδιο όγκο, ίδια ταπαντακαικοάλα ουσίας πλην κυβικών και τιμής, η μία είναι "εναλλακτική" της άλλης γιατί..;
θυμόμαστε ότι το 1090R είχε 14900 και μετά 15300 και τώρα τα απομεινάρια έχουν "προσφορά" πιο χαμηλά -δηλαδή το αυτονότητο το βαφτίσαμε χάρισμα.
άρα δεν είναι ότι ο κόσμος "αναγκάζεται" να δώσει ΣΗΜΕΡΑ 15000 για το 790R, από εκεί ξεκινούσε το πράγμα και πριν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξέρω γιατί σου κάνει αυτό τόσο εντύπωση πραγματικά. Είναι σαν να παραπονιέσαι επειδή είσαι vegan σε φόρουμ κυνηγών, κάτι τέτοιο.
To θεμα ειναι οτι οπως το βλεπω εγω, αυτο που λες ειναι σαν να απαιτεις μονο δικαννο σε φορουμ κυνηγων...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
εγώ ως αφελής και αδαής θα ερωτήσω:
δύο μοτοσικλέτες με ίδιες αναρτήσεις, ίδιο βάρος (περιοδικά και εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ), ίδιο όγκο, ίδια ταπαντακαικοάλα ουσίας πλην κυβικών και τιμής, η μία είναι "εναλλακτική" της άλλης γιατί..;
θυμόμαστε ότι το 1090R είχε 14900 και μετά 15300 και τώρα τα απομεινάρια έχουν "προσφορά" πιο χαμηλά -δηλαδή το αυτονότητο το βαφτίσαμε χάρισμα.
άρα δεν είναι ότι ο κόσμος "αναγκάζεται" να δώσει ΣΗΜΕΡΑ 15000 για το 790R, από εκεί ξεκινούσε το πράγμα και πριν.
Εαν θυμαμαι καλα, το 640 το 2005 ειχε καπου στα 10 χιλιαρικα, κοντα 12.500 σημερινα. Χωρις ιχνος ηλεκτρονικων και με καρμπυρατερ. Αρα και τοτε επρεπε να τα σκασεις εαν ηθελες χωματινο αντβε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
To θεμα ειναι οτι οπως το βλεπω εγω, αυτο που λες ειναι σαν να απαιτεις μονο δικαννο σε φορουμ κυνηγων...
Μα το ρημάδι δε κάνει για χώμα εγώ φταίω?!! Χώμα δε κάνουμε εδώ?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα το ρημάδι δε κάνει για χώμα εγώ φταίω?!! Χώμα δε κάνουμε εδώ?
Στα troffy έχω δει Vstrom και Varadero, καθαρά αγωνιστικές κατασκευές για χώμα, οπότε φαντάζομαι πως όντως μιά χαζομάρα σαν το 390 δεν θα μπορεί να ακολουθήσει τα ιερά τέρατα. Δεν συζητάω καν για τα χρέπια GS με 19-17 τροχούς, εντάξει τώρα. Να φύγουνε να παν αλλού.


Βασικά δεν θέλεις να χωνέψεις ότι η ΚΤΜ μπορεί να βγάλει ΚΑΙ τέτοιες μηχανές, ΧΩΡΙΣ να χάσουν τον χαρακτήρα τους οι "παραδοσιακές" της. Εγώ προτιμώ αυτό από έκδοση Α2 του 790R με σέλα στο μισό μέτρο.
Για τα Duke 125, 250, 390, τα σουπερσπορτάκια στα ίδια κυβικά, δεν θυμάμαι να έγινε τόσος πόλεμος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στα troffy έχω δει Vstrom και Varadero, καθαρά αγωνιστικές κατασκευές για χώμα, οπότε φαντάζομαι πως όντως μιά χαζομάρα σαν το 390 δεν θα μπορεί να ακολουθήσει τα ιερά τέρατα. Δεν συζητάω καν για τα χρέπια GS με 19-17 τροχούς, εντάξει τώρα. Να φύγουνε να παν αλλού.


Βασικά δεν θέλεις να χωνέψεις ότι η ΚΤΜ μπορεί να βγάλει ΚΑΙ τέτοιες μηχανές, ΧΩΡΙΣ να χάσουν τον χαρακτήρα τους οι "παραδοσιακές" της. Εγώ προτιμώ αυτό από έκδοση Α2 του 790R με σέλα στο μισό μέτρο.
Για τα Duke 125, 250, 390, τα σουπερσπορτάκια στα ίδια κυβικά, δεν θυμάμαι να έγινε τόσος πόλεμος.
Μας ζήτησε κανείς??



Advphone....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μας ζήτησε κανείς??



Advphone....
Έλα τα ποζέρια τώρα με την spray paint λάσπη που βάζουν και στις εκθέσεις μοτό, ΔΕΙΤΕΤΗΝΑΛΗΘΕΙΑΠΡΙΝΤΗΝΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝΔΙΑΓΔΟΣΤΑΙ

(ελπίζω να είναι κατανοητό ότι αστειεύομαι, ναι; αν δεν ήταν να γίνει, ξέρω και 'γω μερικές φορές πολλή σοβαρότητα μαζεύεται μην παρεξηγηθούμε από το πουθενά)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα troffy έχω δει Vstrom και Varadero, καθαρά αγωνιστικές κατασκευές για χώμα, οπότε φαντάζομαι πως όντως μιά χαζομάρα σαν το 390 δεν θα μπορεί να ακολουθήσει τα ιερά τέρατα. Δεν συζητάω καν για τα χρέπια GS με 19-17 τροχούς, εντάξει τώρα. Να φύγουνε να παν αλλού.


Βασικά δεν θέλεις να χωνέψεις ότι η ΚΤΜ μπορεί να βγάλει ΚΑΙ τέτοιες μηχανές, ΧΩΡΙΣ να χάσουν τον χαρακτήρα τους οι "παραδοσιακές" της. Εγώ προτιμώ αυτό από έκδοση Α2 του 790R με σέλα στο μισό μέτρο.
Για τα Duke 125, 250, 390, τα σουπερσπορτάκια στα ίδια κυβικά, δεν θυμάμαι να έγινε τόσος πόλεμος.
Εγώ ήθελα 390 Adventure με 21-18, διαδρομές αναρτήσεις 220+, καλό clearance Και φυσικά ακτινωτούς τροχούς. Ας βγάλει αυτό η ΚΤΜ και μετά ας βγάλει και βέσπες δίχρονες εμένα τί με νοιάζει??!!

Επειδή πήγαν κάποιοι με Varadero χώμα και με V-strom επίσης τι φταίω??

Δεν ξέρω μάλλον τα λέω Κινέζικα. Η ΚΤΜ έχει αφήσει άδεια την κατηγορία Hard Core on-ΟFF κάτω απο το 790R. Εμένα αυτό με αφορά και θα ήθελα ένα 390 R ώστε με 8-9 χιλιάρικα να μπορεί κάποιος να κάνει αυτό που κάνουμε εμείς με ένα σωστό-στημένο μηχανάκι που να ευχαριστιέται οδήγηση στο χώμα (γρήγορη οδήγηση)

Τώρα τα GS είναι άλλη ιστορία, σαφώς πιο ικανά και στημένα απο τα παραπάνω VArkadero και Vstrom. Πάλι δεν είναι ιδανικά για το χώμα (τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνομαι ε΄γω) αλλά είναι ένας δυνατός All around συνδιασμός για τον ταξιδιάρη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μισό λεπτουλάκιο, η ΚΤΜ στην κατηγορία που λες είχε μία συμμετοχή, το 640ADV.

Αυτοί που την άφησαν ορφανή ήταν οι ίδιοι που την έφτιαξαν, όταν δεν αντικατέστησαν ποτέ στην γκάμα τους τα DR, KLR, XR, TTR και τα παρακλάδια όπως Raid, Domi, Djebel, Tengai κλπ.

Βασικά την κατηγορία "μικρό ελαφρύ ονοφάκι" την παράτησαν ΟΛΟΙ. Και το κοινό.

Τώρα που υπάρχει πάλι αγοραστικό κοινό που την ζητάει, τώρα πάνε όλοι να μαζέψουν χρήμα. Και δεν είναι πλέον hardcoreάδικο το κοινό. Δεν παλεύουν για να φτιάχνεσαι εσύ με τις σελίδες του καταλόγου, παλεύουν για να ψωνίσει κόσμος.

Το Unicorn Bike όλοι μας το έχουμε ονειρευτεί. Το πλησιέστερο σε αυτό είναι το 701/690 με Aurora κιτ, από 13000 και πάνω και το AJP PR7 στο δεκαχίλιαρο περίπου. Έχεις; Πάρε. Δεν έχεις; Κατσ κατ και περίμενε να έρθει το επόμενο τρένο, όποτε περάσει. Αν το τενερέ πάει καλά, είναι σίγουρο ότι ο Στέφαν κάτι θα βγάλει να το "φάει".
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ήταν μια ευκαιρία για την ΚΤΜ να αναγεννήσει δυνατά την κατηγορία, επέλεξε να πάιξει safe σε all around μηχανακι. Καλό για τις πωλήσεις, κακό για τους χωμάτινους. Ας μείνουμε εκεί, νομίζω το καλύψαμε!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και άσφαλτο κάνουμε ,άσχετα αν σου αρέσει εσένα η όχι, και είναι απόλυτα σεβαστό
Γιατί εγώ δεν κάνω?? Το Tiger το έχω για μόστρα??

Άμα θέλετε να μιλήσουμε για ασφάλτινα μηχανάκια να μιλήσουμε με άλλους όρους. Νόμιζα πως μιλάγαμε για χωμάτινα μηχανάκια και χωμάτινο ταξίδι εδω μέσα. Αυτό είναι το πνεύμα του φόρουμ κατα βάση. Κι εγώ αγαπάω άσφαλτο αλλά η βάση και η ραχοκοκκαλιά του φόρουμ είναι το χώμα. Και απο ένα 390 Adventure υποθέτω όλοι περίμεναν ένα χωμάτινο και όχι ένα commuter ασφάλτινο.

Υποθέτω πρέπει να το λατρέψω για να τελειώσει η συζήτηση...!!

ΟΚ καταπληκτικό ασφάλτινο all arounder μηχανάκι το 390 Adventure και άμα θες να πας και στην παραλία το καλοκαίρι απο κάνα χωματόδρομο τέλειο. Να το πάρετε καλορίζικο!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί εγώ δεν κάνω?? Το Tiger το έχω για μόστρα??

Άμα θέλετε να μιλήσουμε για ασφάλτινα μηχανάκια να μιλήσουμε με άλλους όρους. Νόμιζα πως μιλάγαμε για χωμάτινα μηχανάκια και χωμάτινο ταξίδι εδω μέσα. Αυτό είναι το πνεύμα του φόρουμ κατα βάση. Κι εγώ αγαπάω άσφαλτο αλλά η βάση και η ραχοκοκκαλιά του φόρουμ είναι το χώμα. Και απο ένα 390 Adventure υποθέτω όλοι περίμεναν ένα χωμάτινο και όχι ένα commuter ασφάλτινο.

Υποθέτω πρέπει να το λατρέψω για να τελειώσει η συζήτηση...!!

ΟΚ καταπληκτικό ασφάλτινο all arounder μηχανάκι το 390 Adventure και άμα θες να πας και στην παραλία το καλοκαίρι απο κάνα χωματόδρομο τέλειο. Να το πάρετε καλορίζικο!!
Καλοτάξιδο.... Καλορίζικο θα βγάλει ρίζες και θα σε κυνηγανε:eek:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν πρέπει να κάνεις τίποτα.

Σκέψου το λογικά, 390 κυβικά στις 9000 που έγραψες πριν και 700 κυβικά στις 10,000

Που λες ότι θα πάει ο πελάτης;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν πρέπει να κάνεις τίποτα.

Σκέψου το λογικά, 390 κυβικά στις 9000 που έγραψες πριν και 700 κυβικά στις 10,000

Που λες ότι θα πάει ο πελάτης;
Δε ξέρω!! Εδώ κάποιος δίνει 13 χιλιάρικα να πάρει T-MAX 530..:roflmao::roflmao:

Σε μια ιδανική κοινωνία αντβεντουράδων θα προτιμούσαμε το 390 των 158 κιλών απο το 700 των 200+ κιλών και ας είχε λιγότερα άλογα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
158κιλα ειναι άδειο, καμια 180αρια βαλε γεματο. Ειτε 390 ειτε 500 ειτε 700 ενα μηχανακι εξοπλισμένο για all-around χρηση κατω απο 180 κιλα δε θα βγει οσο και να περιμενετε. Καπου θα πρεπει να γίνουν συμβιβασμοι.

Με μια προχειρη ματια βλεπω οτι καμια εταιρια αυτη τη στιγμή δεν εχει ολοκληρωμενο ονοφ στην κατηγορια αυτη (εως 200κιλα, εως 9000). Καποιος λογος θα υπαρχει γι'αυτό, καποιος λογος θα υπαρχει που πχ η Χοντα δεν εβγαλε ποτε απο το εργοστασιο το cb500x ετοιμο αντβε παρα μονο τριτοι κατασκευαστές αφτερμαρκετ με ακριβα κιτ προσφερουν τη μοντα. Καποιος λογος θα υπαρχει που η Σουζουκι επιμενει να μενει εξω απο τον χορό των πιο χωματινων αντβε στην Ευρωπη. Υποθετω οτι ειναι το υψηλο κοστος R&D και παραγωγης σε συναρτηση με τη χαμηλη ζητηση.

Και οπως λεει ο Γιαννης παραπανω, 390 με xplor μπρος πισω θα εβγαινε κανα 9αρι και θα πηγαινε κουβα απο τα αποδυτήρια, γιατί να το φτιαξουν;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι αυτό που συχνά αναφέρω για το ειδικό κοινό (που μπροστά στις δικές του επιθυμίες νομίζει πως είναι αυτονόητες για όλους).
Μοναδικός σκοπός για ΟΛΕΣ τις εταιρείες είναι το κέρδος. Για τον ίδιο λόγο πραγματικά θαύμασα τη Yamaha γιατί μας έδωσε ένα ειδικό μηχανάκι, το Τ700. Καλό για κάποιους από εμάς, κακό για αυτήν. Έχω ξαναγράψει πως έχει κάνει ένα στρατηγικό λάθος στο πλασάρισμα της. Μπορώ να σας το αναλύσω αλλά γράφω από κινητό (αν θέλετε το κάνω όταν έχω μπροστά μου πληκτρολόγιο).
Γράφω μόνον αυτό: οι πωλήσεις δεν είναι οι αναμενόμενες.

Όσοι πάντως πάρουν το Τ700 και τους καλύπτει, θα είναι πολύ τυχεροί. Δε θα ξαναδείτε τέτοιο μηχάνημα από Japan μεριά...
 
Top Bottom