KTM ADVENTURE 390R

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θεωρώ τις χυτές ζάντες τραγικές σε μηχανάκι που υποτίθεται ότι πατάει χώμα.
Τηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τηλεφώνησε το GS1250, ρωτάει τι θες ρε τύπε.
Βγαίνει και με αΧτίνα μάναμ'.....από αυτές τις καλές.....που βγαίνου στη μπάντα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βγαίνει και με αΧτίνα μάναμ'.....από αυτές τις καλές.....που βγαίνου στη μπάντα
Εξτρα όπως γράφουν και οι ειδικοί πιο πάνω. Γιατί κατηγορουμε το 390 δεν κατάλαβα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιατί θα πρέπει να το έβγαζαν εξ'αρχής με ακτίνες και όχι να χρειαστεί να χρεωθείς τουλάχιστον 500 ευρώ έξτρα για ένα χαρακτηριστικό που θα έπρεπε να είχε σαν standard μια μοτοσυκλέτα που συνοδεύεται απ'το προσωνύμιο adventure.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί θα πρέπει να το έβγαζαν εξ'αρχής με ακτίνες και όχι να χρειαστεί να χρεωθείς τουλάχιστον 500 ευρώ έξτρα για ένα χαρακτηριστικό που θα έπρεπε να είχε σαν standard μια μοτοσυκλέτα που συνοδεύεται απ'το προσωνύμιο adventure.
Αστειευόμαστε.

Η εν λόγω είναι όσο ADV προσανατολισμού είναι και ο αντίπαλος G310GS και τα λοιπά 250-300 φτιαγμένο με αυστριακή συνταγή, για να γουστάρει πεομεγεθυντή ο ολιγαρκής είτε από ανάγκη είτε από φιλότιμο αναβάτης. Ξεχνάτε ότι όνειρο του Πίρερ είναι απλά να γίνει #1, χέστηκε για το μάρκετινγκ των 90ς για αγωνιστικά δρόμου. Ωραίο ήταν το σλόγκαν όσο κράτησε με το 9Χ0, μεγάλωσε μιά γενιά φανατικών της μάρκας, τώρα δείτε την νέα πραγματικότητα που είναι τα λεφτά στην τσέπη της εταιρίας και βάλτε νερό στο κρασάκι σας. Οι άλλοι βάζουν κρασί στο νερό τους, οπότε πάλι το ΚΤΜ πιο τρου είναι και υπό αυτό το πνεύμα απολύτως σύμφωνο με την φιλοσοφία της εταιρίας, για τα μέτρα της κατηγορίας στην οποία απευθύνεται. Ακριβώς έτσι έχτισαν το μικρό Duke, το μικρό 390SS δεν θυμάμαι πως το λένε αυτό με το φέρινγκ που είναι "απέναντι" από GSXR250, ZZR400 κλπ.

Αν το είχαν με 300άρια XPLOR και ακτίνες 21/18 και στοίχιζε όσο το Τ700, θα το κράζαμε γιατί τρελάθηκαν και χρεώνουν ένα 400άρι τόσο πολύ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αστειευόμαστε.

Η εν λόγω είναι όσο ADV προσανατολισμού είναι και ο αντίπαλος G310GS και τα λοιπά 250-300 φτιαγμένο με αυστριακή συνταγή, για να γουστάρει πεομεγεθυντή ο ολιγαρκής είτε από ανάγκη είτε από φιλότιμο αναβάτης. Ξεχνάτε ότι όνειρο του Πίρερ είναι απλά να γίνει #1, χέστηκε για το μάρκετινγκ των 90ς για αγωνιστικά δρόμου. Ωραίο ήταν το σλόγκαν όσο κράτησε με το 9Χ0, μεγάλωσε μιά γενιά φανατικών της μάρκας, τώρα δείτε την νέα πραγματικότητα που είναι τα λεφτά στην τσέπη της εταιρίας και βάλτε νερό στο κρασάκι σας. Οι άλλοι βάζουν κρασί στο νερό τους, οπότε πάλι το ΚΤΜ πιο τρου είναι και υπό αυτό το πνεύμα απολύτως σύμφωνο με την φιλοσοφία της εταιρίας, για τα μέτρα της κατηγορίας στην οποία απευθύνεται. Ακριβώς έτσι έχτισαν το μικρό Duke, το μικρό 390SS δεν θυμάμαι πως το λένε αυτό με το φέρινγκ που είναι "απέναντι" από GSXR250, ZZR400 κλπ.

Αν το είχαν με 300άρια XPLOR και ακτίνες 21/18 και στοίχιζε όσο το Τ700, θα το κράζαμε γιατί τρελάθηκαν και χρεώνουν ένα 400άρι τόσο πολύ.
Γιάννη.

Το γεγονός ότι ο Πίρερ κοιμάται μπρούμυτα και ονειρεύεται την ΚΤΜ ως εταιρία νο1 παγκοσμίως σε πωλήσεις δεν αναιρεί το γεγονός ότι όταν βγάζεις στην κυκλοφορία ένα μηχάνημα το οποίο προορίζεται να πατήσει και χώμα, και δεν εννοω να κάνει enduro αλλα ούτε και να διασχισει απλά έναν πατημένο χωματόδρομο, τότε το πρώτο αξιακό εξάρτημα που πρέπει να τοποθετηθεί στη μοτοσυκλέτα είναι οι ακτινωτοί τροχοί και στη συνέχεια να δωθεί αυξημένη απόσταση από το έδαφος μέσω των αναρτήσεων. Ας μην έχει τίποτε άλλο, αλλά αυτά τα δυο είναι προαπαιτούμενα.
Εάν η μοτό που καβαλάς έχει απλά αυτά τα 2 χαρακτηριστικά, τότε με μικρή ταχύτητα και προσοχή περνάς από παντού βλ transalp (χωρίς μαύρες ζάντες).
Όχι, οι χυτές ζάντες δεν κάνουν, ακόμα και για πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Είναι πολύ εύκολο μια πέτρα να στραβώσει/σπάσει το στεφάνι της ζάντας λόγω μηδενικών ανοχών, με αποτέλεσμα να χάσει αέρα το λάστιχο και να μείνεις καραβοφάναρο στο βουνό, το οποίο δεν επισκευάζεται κιόλας, θα πρέπει να φωνάξεις ρυμουλκό.
Και όχι, δε χρειάζεται πανάκριβα περιφερειακά, απλά ακτινωτές ζάντες. Αυτός ήταν ό λόγος που έγραψα ότι θεωρώ τραγικές τις χυτές ζάντες σε τέτοιες μοτό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γιάννη.

Το γεγονός ότι ο Πίρερ κοιμάται μπρούμυτα και ονειρεύεται την ΚΤΜ ως εταιρία νο1 παγκοσμίως σε πωλήσεις δεν αναιρεί το γεγονός ότι όταν βγάζεις στην κυκλοφορία ένα μηχάνημα το οποίο προορίζεται να πατήσει και χώμα, και δεν εννοω να κάνει enduro αλλα ούτε και να διασχισει απλά έναν πατημένο χωματόδρομο, τότε το πρώτο αξιακό εξάρτημα που πρέπει να τοποθετηθεί στη μοτοσυκλέτα είναι οι ακτινωτοί τροχοί και στη συνέχεια να δωθεί αυξημένη απόσταση από το έδαφος μέσω των αναρτήσεων. Ας μην έχει τίποτε άλλο, αλλά αυτά τα δυο είναι προαπαιτούμενα.
Εάν η μοτό που καβαλάς έχει απλά αυτά τα 2 χαρακτηριστικά, τότε με μικρή ταχύτητα και προσοχή περνάς από παντού βλ transalp (χωρίς μαύρες ζάντες).
Όχι, οι χυτές ζάντες δεν κάνουν, ακόμα και για πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Είναι πολύ εύκολο μια πέτρα να στραβώσει/σπάσει το στεφάνι της ζάντας λόγω μηδενικών ανοχών, με αποτέλεσμα να χάσει αέρα το λάστιχο και να μείνεις καραβοφάναρο στο βουνό, το οποίο δεν επισκευάζεται κιόλας, θα πρέπει να φωνάξεις ρυμουλκό.
Και όχι, δε χρειάζεται πανάκριβα περιφερειακά, απλά ακτινωτές ζάντες. Αυτός ήταν ό λόγος που έγραψα ότι θεωρώ τραγικές τις χυτές ζάντες σε τέτοιες μοτό.
Eχω την εντυπωση οτι το 390 προοριζεται να πατησει χωμα οσο και ενα Βεστρομ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Eχω την εντυπωση οτι το 390 προοριζεται να πατησει χωμα οσο και ενα Βεστρομ.
Με χυτή ζάντα?
Σίγουρα.

Τουλάχιστον ας βγάλουν το adventure.
Θα μπορούσαν να το πούν ΚΤΜ 390 CityCrosser η XCountry ξέρω 'γω...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"Προορίζεται να πατήσει χώμα". Στο οποίο δεν το εμποδίζει το παραμικρό η ζάντα αυτή. Βασικά προορίζεται για πόλη, κάθε μέρα εργαλείο commuting και γιατί όχι, ego boost και cafe cred.

Το 390 ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο μηχανάκι, πέραν της εμφάνισης που ολόσωστα για το μάρκετινγκ είναι δάνειο από το 790R και απλό. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα πιο νωρίς. Δεν θέλετε να το καταλάβετε οι ΚΤΜ άδες; Δεν θέλετε να αποδεχτείτε ότι η εταιρία θα βγάλει ΚΑΙ απλά μηχανάκια; Δεν πειράζει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
"Προορίζεται να πατήσει χώμα". Στο οποίο δεν το εμποδίζει το παραμικρό η ζάντα αυτή. Βασικά προορίζεται για πόλη, κάθε μέρα εργαλείο commuting και γιατί όχι, ego boost και cafe cred.

Το 390 ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο μηχανάκι, πέραν της εμφάνισης που ολόσωστα για το μάρκετινγκ είναι δάνειο από το 790R και απλό. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα πιο νωρίς. Δεν θέλετε να το καταλάβετε οι ΚΤΜ άδες; Δεν θέλετε να αποδεχτείτε ότι η εταιρία θα βγάλει ΚΑΙ απλά μηχανάκια; Δεν πειράζει.
Μα εχει βγαλει ηδη τα 1050 και 1290 Super Adventure S με χυτες ζαντες...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
"Προορίζεται να πατήσει χώμα". Στο οποίο δεν το εμποδίζει το παραμικρό η ζάντα αυτή. Βασικά προορίζεται για πόλη, κάθε μέρα εργαλείο commuting και γιατί όχι, ego boost και cafe cred.

Το 390 ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο μηχανάκι, πέραν της εμφάνισης που ολόσωστα για το μάρκετινγκ είναι δάνειο από το 790R και απλό. Είναι ακριβώς αυτό που σου είπα πιο νωρίς. Δεν θέλετε να το καταλάβετε οι ΚΤΜ άδες; Δεν θέλετε να αποδεχτείτε ότι η εταιρία θα βγάλει ΚΑΙ απλά μηχανάκια; Δεν πειράζει.
Δεν έχει να κάνει με το τι θέλουμε "εμείς οι ΚΤΜάδες" και στην τελική δεν είμαστε μέτοχοι στην ΚΤΜ, ούτε είμαστε κολλημένοι με την ΚΤΜ για να είμαστε "εμείς οι ΚΤΜάδες". Απλά είναι κάποιες αξίες οι οποίες δεν πρέπει να θυσιάζονται στο βωμό του marketing και το οποίο δεν αλλάζει την αρχική μου τοποθέτηση ότι είναι τραγική αυτή η πολιτική.

Πάω να μαγειρέψω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν έχει να κάνει με το τι θέλουμε "εμείς οι ΚΤΜάδες" και στην τελική δεν είμαστε μέτοχοι στην ΚΤΜ, ούτε είμαστε κολλημένοι με την ΚΤΜ για να είμαστε "εμείς οι ΚΤΜάδες". Απλά είναι κάποιες αξίες οι οποίες δεν πρέπει να θυσιάζονται στο βωμό του marketing και το οποίο δεν αλλάζει την αρχική μου τοποθέτηση ότι είναι τραγική αυτή η πολιτική.

Πάω να μαγειρέψω.
Oooooooχι δε θα πας πουθενα, εδω θα κατσεις μεχρι να γινουμε μπιλιες! Μη χαλας το πνευμα της καραντινας επειδη βγηκες μια βολτα προχτες!!!

:fun:fun:fun:fun
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα εχει βγαλει ηδη τα 1050 και 1290 Super Adventure S με χυτες ζαντες...
Και έχει τρελαθεί να πουλάει #νοτ.

Συνονόματε κουβέντα κάνουμε. Δεν θες να βάφεσαι ΚΤΜάς και την ίδα ώρα μιλάς για τις αξίες της εταιρίας που θες να διατηρήσεις (ή πιο σωστά να διατηρηθούν, λες και αν δεν χάθηκαν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς). Η μόνη αξία είναι τα λεφτά. Όσοι δεν την σεβάστηκαν έκλεισαν. Και όντας η εταιρία με ΤΗΝ γκάμα στα εκτός δρόμου καθαρόαιμα, δεν έχει κανένα νόημα να τα βγάζει όλα και μόνο έτσι. *Βασικά και εμένα καμία διαφορά δεν μου κάνει, απλά το 390 το καβάλησα και μου άρεσε και για ένα μηχανάκι σαν τον πήγασο "για τα πάντα" θα το έπαιρνα θεωρητικά.

σβήστηκε περιττό κείμενο
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To μοντέλο προς το παρόν είναι 390 Adventure χωρίς R...R θα είναι το πολεμικό 490...καπου το 2022 με 2023...
490R θα βγει αν η εταιρία κρίνει ότι έχει κοινό να το αγοράσει. Μετά την σφαλιάρα του ιού, δεν ξέρω αν θα πάρουν ρίσκα και για πόσο. Είδες ας πούμε το norden θα πουληθεί "από μόνο του", δεν έχουν να ανησυχούν για το αν το θέλει ο κόσμος. *Θα ανησυχούν βέβαια για το αν θα έχει λεφτά ο κόσμος να το πάρει έστω και του χρόνου, με τέτοια χρονιά που θα είναι η φετινή παντού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το Norden το 900αρι θα παίζει στα 16.000+ οπότε εκει σίγουρα η κρίση θα παίξει το ρόλο της. το 490 πιστευω θα ειναι στα 8 με 9...οπότε εκεί ένα δικυλινδρο φθηνο πιστευω θα πουλήσει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ετσι οπως εγινε η κατάσταση κανείς δεν ξερει αλλά βλέπω σιγα σιγα χωρες οπως η Αυστρια να ετοιμάζουν την επιστροφή στην "κανονικότητα". Σιγουρα θα επανεκτιμήσουν την κατάσταση αλλά η ζωή και η οικονομία δεν μπαίνει στον πάγο.
 
Top Bottom