Δε βαριέσαι... Πάντα θα βρίσκουμε μηχανακι και αν δε βρίσκουμε θα φέρνουμε κάποιο στα μέτρα μας! Σιγά μη σκάσουμε κιόλας. Εγώ το έχω πάρει απόφαση γι αυτό εδώ και 12-13 χρόνια έχω 2 μηχανές. Μια άσφαλτο, μία χώμα. Και άμα εξαφανιστούν και τελείως ακόμα και τα 690 R θα πάρω ένα EXC πάλι και το κέφι μου θα το κάνω.158κιλα ειναι άδειο, καμια 180αρια βαλε γεματο. Ειτε 390 ειτε 500 ειτε 700 ενα μηχανακι εξοπλισμένο για all-around χρηση κατω απο 180 κιλα δε θα βγει οσο και να περιμενετε. Καπου θα πρεπει να γίνουν συμβιβασμοι.
Με μια προχειρη ματια βλεπω οτι καμια εταιρια αυτη τη στιγμή δεν εχει ολοκληρωμενο ονοφ στην κατηγορια αυτη (εως 200κιλα, εως 9000). Καποιος λογος θα υπαρχει γι'αυτό, καποιος λογος θα υπαρχει που πχ η Χοντα δεν εβγαλε ποτε απο το εργοστασιο το cb500x ετοιμο αντβε παρα μονο τριτοι κατασκευαστές αφτερμαρκετ με ακριβα κιτ προσφερουν τη μοντα. Καποιος λογος θα υπαρχει που η Σουζουκι επιμενει να μενει εξω απο τον χορό των πιο χωματινων αντβε στην Ευρωπη. Υποθετω οτι ειναι το υψηλο κοστος R&D και παραγωγης σε συναρτηση με τη χαμηλη ζητηση.
Και οπως λεει ο Γιαννης παραπανω, 390 με xplor μπρος πισω θα εβγαινε κανα 9αρι και θα πηγαινε κουβα απο τα αποδυτήρια, γιατί να το φτιαξουν;
Και άμα θέλω να γυρίζω τα βουνά στο μέλλον υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που πάντα θα βγάζουν κάτι. π.χ. Royal Enfield Himalayan. Κάτι θα βρούμε.