KTM ADVENTURE 390R

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
158κιλα ειναι άδειο, καμια 180αρια βαλε γεματο. Ειτε 390 ειτε 500 ειτε 700 ενα μηχανακι εξοπλισμένο για all-around χρηση κατω απο 180 κιλα δε θα βγει οσο και να περιμενετε. Καπου θα πρεπει να γίνουν συμβιβασμοι.

Με μια προχειρη ματια βλεπω οτι καμια εταιρια αυτη τη στιγμή δεν εχει ολοκληρωμενο ονοφ στην κατηγορια αυτη (εως 200κιλα, εως 9000). Καποιος λογος θα υπαρχει γι'αυτό, καποιος λογος θα υπαρχει που πχ η Χοντα δεν εβγαλε ποτε απο το εργοστασιο το cb500x ετοιμο αντβε παρα μονο τριτοι κατασκευαστές αφτερμαρκετ με ακριβα κιτ προσφερουν τη μοντα. Καποιος λογος θα υπαρχει που η Σουζουκι επιμενει να μενει εξω απο τον χορό των πιο χωματινων αντβε στην Ευρωπη. Υποθετω οτι ειναι το υψηλο κοστος R&D και παραγωγης σε συναρτηση με τη χαμηλη ζητηση.

Και οπως λεει ο Γιαννης παραπανω, 390 με xplor μπρος πισω θα εβγαινε κανα 9αρι και θα πηγαινε κουβα απο τα αποδυτήρια, γιατί να το φτιαξουν;
Δε βαριέσαι... Πάντα θα βρίσκουμε μηχανακι και αν δε βρίσκουμε θα φέρνουμε κάποιο στα μέτρα μας! Σιγά μη σκάσουμε κιόλας. Εγώ το έχω πάρει απόφαση γι αυτό εδώ και 12-13 χρόνια έχω 2 μηχανές. Μια άσφαλτο, μία χώμα. Και άμα εξαφανιστούν και τελείως ακόμα και τα 690 R θα πάρω ένα EXC πάλι και το κέφι μου θα το κάνω.

Και άμα θέλω να γυρίζω τα βουνά στο μέλλον υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που πάντα θα βγάζουν κάτι. π.χ. Royal Enfield Himalayan. Κάτι θα βρούμε.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν πρέπει να κάνεις τίποτα.

Σκέψου το λογικά, 390 κυβικά στις 9000 που έγραψες πριν και 700 κυβικά στις 10,000

Που λες ότι θα πάει ο πελάτης;
Στο 700αρι φυσικα με τα 11.000 ευρω (Θα του εβαζα καποια εξτραδακια..:laugh:. )
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε βαριέσαι... Πάντα θα βρίσκουμε μηχανακι και αν δε βρίσκουμε θα φέρνουμε κάποιο στα μέτρα μας! Σιγά μη σκάσουμε κιόλας. Εγώ το έχω πάρει απόφαση γι αυτό εδώ και 12-13 χρόνια έχω 2 μηχανές. Μια άσφαλτο, μία χώμα. Και άμα εξαφανιστούν και τελείως ακόμα και τα 690 R θα πάρω ένα EXC πάλι και το κέφι μου θα το κάνω.

Και άμα θέλω να γυρίζω τα βουνά στο μέλλον υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που πάντα θα βγάζουν κάτι. π.χ. Royal Enfield Himalayan. Κάτι θα βρούμε.
Ρε τρελέ, το χιμαλαγιαν τι διαδρομή αναρτήσεων και τι βάρος έχει;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε τρελέ, το χιμαλαγιαν τι διαδρομή αναρτήσεων και τι βάρος έχει;
Kαι τι μιση ιπποδυναμη απο το 390?
Το Himalayan μιάς και το αναφέρετε, δεν το ανέφερα επειδή έχει επιδόσεις. Προφανώς απευθυνεται σε πιο χαλαρούς οδηγούς.

Αλλά είναι φτιαγμένο για χώμα! 21 τροχός εμπρός, κάπου 27 πόντους απόσταση της ποδιάς απο κάτω και όλο χτισμένο γύρω απο την αντοχή. Παντού προστασίες και φυσικά ρόδες με ακτίνες!

Είναι σαν ένα Suzuki Jimny σε μηχανάκι!

Φυσικά ένα Suzuki Vitara είναι πιο γρήγορο, πιο όμορφο, πιο All around αλλά όταν αρχίσουν τα δύσκολα το Jimny είναι φτιαγμένο να ανέβει τη πλαγιά και να συνεχίσει να πηγαίνει.

Με αυτή τη λογική το ανέφερα. Ουσιαστικά το πρώτο πράγμα είναι να είναι ένα μηχανάκι σκληροτράχηλο όσο γίνεται, μετά όλα τα άλλα πιστευώ.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Αν και δεν είναι εδώ το θέμα του :rolleyes:

Τα επίσημα στοιχεία του Himalayan για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης
Front suspension Telescopic, 41 mm forks, 200 mm travel
Rear suspension Monoshock with linkage, 180 mm wheel travel
Kerb weight 194 kgs (with 90% fuel & oil)
Fuel capacity 15 ltr
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο παρακάτω βίντεο (στο 5.00 περίπου), ο άνθρωπος της ΚΤΜ αναφέρει ότι στο μέλλον θα μπορείς να το παραγγείλεις με ακτινωτούς τροχούς αλλά στις ίδιες διαστάσεις 19/17.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αυτός που ψάχνει ελαφρύ travel enduro μηχανάκι ας ψάξει για husqvarna 701 long range...
αν το θέλει και ελαφρύ και δικύλινδρο τότε hp2 enduro πε εμ φε όλοι θα πάρετε...
Δηλαδή όλοι δεκαετίας+ μηχανάκι που ήταν πιο βαρύ και με χειρότερες αναρτήσεις από τ700
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το 701 long range δεν ειναι δεκαετίας οκ βασίζεται στο concept του 690 που είναι 10ετιας αλλά μέσα σε αυτήν τη δεκαετία θα έχει και βελτιώσεις...το παίρνεις όμως στα 11790...το 390 μοιάζει σαν entry level μηχανάκι. οκ να το πάρεις αλλά 7-8 χιλιάρικα για entry level...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το hp2 το έβαλα γιατί στο τέλος όλοι πε εμ φε θα πάρουμε αλλά και για να δείξω ότι στα δικυλινδρα για να πέσει το βάρος πλήρες υγρών κάτω από τα 200 κιλά πρέπει να φτιαχτεί ειδικό μηχανάκι. Το hp2 έμοιαζε ιδανικό σε πολλά επίπεδα αλλά δεν περπάτησε ή δεν το περπατήσανε. Η KTM θέλει να γίνει η νο 1 ευρωπαϊκή μάρκα και ίσως η νο1 μάρκα στην Ευρώπη συνολικά...άρα δεν μπορεί να παραμείνει μόνο η εταιρία των hardcore adventure ενδουρο αναβατών κλπ εφόσον θέλουν να επεκταθούν και στις ασιατικές αγορές. Δείτε την BMW με το 310gs μοντέλο μπορεί να είναι το νο3 στην Ελλάδα πίσω από τα 1200...
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
6.550€ η τιμή του στην Ιταλία.
5.990€ η τιμή του στη χώρα μας μέσω προπαραγγελίας(και με προκαταβολή 1.000€).
Η διαδικασία προπαραγγελιών ξεκινά στις 18/11/2019 και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020 οπότε η τιμή του μοντέλου θα διαμορφωθεί στην προτεινόμενη λιανική για το υπόλοιπο τους έτους.

Οι παραδόσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι 31 Μαρτίου 2020.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ποιος να το περίμενε ότι σε ενδεχόμενο δίλημμα μεταξύ TRK 502 και ΚΤΜ 390 Adv(αν υπάρχει τέτοιο δίλημμα!) ο υποψήφιος αγοραστής θα σκέφτεται, εκτός των άλλων, ότι το ΚΤΜ είναι φτηνότερο!
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποιος να το περίμενε ότι σε ενδεχόμενο δίλημμα μεταξύ TRK 502 και ΚΤΜ 390 Adv(αν υπάρχει τέτοιο δίλημμα!) ο υποψήφιος αγοραστής θα σκέφτεται, εκτός των άλλων, ότι το ΚΤΜ είναι φτηνότερο!
Εντάξει όμως πολύ πιο πλήρης μοτοσυκλέτα το benelli. Καταρχήν οπτικά (στον Έλληνα ειδικά που αγοράζει με το κιλό) είναι ογκώδης και όμορφη. Θυμίζει GS. 1-0. Βάλε ζελατινάρα, σελάρα και κάγκελα, κεντρικό σταντ στον βασικό εξοπλισμό. Επίσης πολύ καλές αναρτήσεις και φρένα (δεν υστερεί απο το ΚΤΜ) και εν τέλει το KTM είναι ένα Bajaj με σήματα ΚΤΜ. Ένα Ινδικό σε κατασκευή μηχανάκι.
 
Top Bottom