KTM Exc530 Adventure bike build

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Απόστολε τώρα θυμήθηκα κάποια στιγμή είχα βάλει ένα αντίστοιχο δανεικό στο exc μου και πήγαινε πακέτο με σέλα...
Η σέλα που φορούσε κανονικά ΔΕΝ κούμπωνε με το μεγάλο ρεζερβουάρ...
Αυτό σε μοντέλα '03 έως 06...
Ναι το 03 με 07 είχε άλλη σέλα με το 13λιτρο ντεπόζιτο. Το 08 και μετά ίσως όχι.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Απόστολε σιδερένιος νασαι , και συ και η μεση σου …
Σούπερ το μοτορι !!!
Τσέκαρε και αυτό … αν δεν το έχεις δει ήδη … το χαζεύω καιρό .
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους !

Αποστόλη καλορίζικο το εργαλείο, σκοτώνει ... :ok:
Έχω κάνει βόλτα διάφορα από φίλους, και έχω κάνει κι ένα trail ride, είναι φοβερό για τη δουλειά που το πήρες.
Γκάζι, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα ... είναι σκυλί μαύρο ! Αν είχε και μοχλικό πίσω ... 10/10 (καλά ... δικό μου κουσούρι αυτό :laugh:)
Κι εγώ ήμουνα ΠΟΛΥ κοντά, να πάρω enduro και να το κάνω travel enduro, είχα βρεί κάτι πολύ καλά 450 και 500 στην Αγγλία,
μοντέλα 15-16, αλλά τελικά επεκράτησε μέσα μου η λύση 690.
Περισσότερο λόγω φιλικότητας για κάθε μέρα και βόλτας, μοχλικού, και αραιότερης συντήρησης (και τα ηλεκτρονικούλια, δεν είναι ασχημα τελικά ... :happy:)
Αν είχα γνώση σαν κι εσένα, πιστεύω η πλάστιγγα θα έγερνε προς τη δική σου επιλογή

Βάζε πράμα, να βλέπουμε, όντως έχει μεγάλο ενδιαφέρον το "έργο" ...:ok:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους !

Αποστόλη καλορίζικο το εργαλείο, σκοτώνει ... :ok:
Έχω κάνει βόλτα διάφορα από φίλους, και έχω κάνει κι ένα trail ride, είναι φοβερό για τη δουλειά που το πήρες.
Γκάζι, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα ... είναι σκυλί μαύρο ! Αν είχε και μοχλικό πίσω ... 10/10 (καλά ... δικό μου κουσούρι αυτό :laugh:)
Κι εγώ ήμουνα ΠΟΛΥ κοντά, να πάρω enduro και να το κάνω travel enduro, είχα βρεί κάτι πολύ καλά 450 και 500 στην Αγγλία,
μοντέλα 15-16, αλλά τελικά επεκράτησε μέσα μου η λύση 690.
Περισσότερο λόγω φιλικότητας για κάθε μέρα και βόλτας, μοχλικού, και αραιότερης συντήρησης (και τα ηλεκτρονικούλια, δεν είναι ασχημα τελικά ... :happy:)
Αν είχα γνώση σαν κι εσένα, πιστεύω η πλάστιγγα θα έγερνε προς τη δική σου επιλογή

Βάζε πράμα, να βλέπουμε, όντως έχει μεγάλο ενδιαφέρον το "έργο" ...:ok:
Ισχύει ότι το Pds είναι απρόβλεπτο και υστερεί. Μου έχει τύχει 2-3 φορές τις οποίες κοντεψα να πεσω άσχημα από απότομη αντίδραση του Pds...

Aυτο που έχω ανακαλύψει είναι ότι το Pds θα δουλέψει τελεια μονο αν το ελατηριο ειναι ενα κλικ μικρότερο νούμερο από αυτό που προτείνει η Wp σε αντίθεση με ένα σύστημα με μοχλικο το οποιο θα συγχωρέσει και με ελαφρύτερο αναβάτη.

Για παράδειγμα εγω χρησιμοποιώ ελατηριο Pds 72-250 το οποιο προτείνεται για 75-85 κιλα αναβατη ενώ ζυγίζω 95 κιλα. Στην δοκιμη που εκανα δεν τινάζει καθόλου σε απότομα βυθίσματος σε σχέση με το 82 που φορουσε...
Μια σωστη ρυθμιση στην επαναφορά επίσης βοηθάει. Ακολουθούσα πίστα αυτήν την συνταγή με 3 μοτο με pds που έχω αλλάξει και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ισχύει ότι το Pds είναι απρόβλεπτο και υστερεί. Μου έχει τύχει 2-3 φορές τις οποίες κοντεψα να πεσω άσχημα από απότομη αντίδραση του Pds...

Aυτο που έχω ανακαλύψει είναι ότι το Pds θα δουλέψει τελεια μονο αν το ελατηριο ειναι ενα κλικ μικρότερο νούμερο από αυτό που προτείνει η Wp σε αντίθεση με ένα σύστημα με μοχλικο το οποιο θα συγχωρέσει και με ελαφρύτερο αναβάτη.

Για παράδειγμα εγω χρησιμοποιώ ελατηριο Pds 72-250 το οποιο προτείνεται για 75-85 κιλα αναβατη ενώ ζυγίζω 95 κιλα. Στην δοκιμη που εκανα δεν τινάζει καθόλου σε απότομα βυθίσματος σε σχέση με το 82 που φορουσε...
Μια σωστη ρυθμιση στην επαναφορά επίσης βοηθάει. Ακολουθούσα πίστα αυτήν την συνταγή με 3 μοτο με pds που έχω αλλάξει και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Όπως τα λες ακριβώς είναι Απόστολε.
Την ίδια ακριβώς συνταγή είχα εφαρμόσει στο 250EXC που είχα,κ δούλευε τέλεια.

Οι συγκεκριμένες μοτοσυκλετες είναι σεταρισμενες από το εργοστάσιο, ώστε να δουλεύουν σωστά σε αγωνιστική χρήση κ πίεση.
Αν θέλεις πιο χαλαρή οδήγηση, με το μαμά σετινγκ, χοροπηδάει κ το νιώθεις

Φτιάχνοντας τις αναρτήσεις λίγο πιο ενδοτικες, κερδίζεις σε άνεση κ προβλεψιμοτητα.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Όπως τα λες ακριβώς είναι Απόστολε.
Την ίδια ακριβώς συνταγή είχα εφαρμόσει στο 250EXC που είχα,κ δούλευε τέλεια.

Οι συγκεκριμένες μοτοσυκλετες είναι σεταρισμενες από το εργοστάσιο, ώστε να δουλεύουν σωστά σε αγωνιστική χρήση κ πίεση.
Αν θέλεις πιο χαλαρή οδήγηση, με το μαμά σετινγκ, χοροπηδάει κ το νιώθεις

Φτιάχνοντας τις αναρτήσεις λίγο πιο ενδοτικες, κερδίζεις σε άνεση κ προβλεψιμοτητα.
Nαι Κώστα ετσι!!!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ισχύει ότι το Pds είναι απρόβλεπτο και υστερεί. Μου έχει τύχει 2-3 φορές τις οποίες κοντεψα να πεσω άσχημα από απότομη αντίδραση του Pds...

Aυτο που έχω ανακαλύψει είναι ότι το Pds θα δουλέψει τελεια μονο αν το ελατηριο ειναι ενα κλικ μικρότερο νούμερο από αυτό που προτείνει η Wp σε αντίθεση με ένα σύστημα με μοχλικο το οποιο θα συγχωρέσει και με ελαφρύτερο αναβάτη.

Για παράδειγμα εγω χρησιμοποιώ ελατηριο Pds 72-250 το οποιο προτείνεται για 75-85 κιλα αναβατη ενώ ζυγίζω 95 κιλα. Στην δοκιμη που εκανα δεν τινάζει καθόλου σε απότομα βυθίσματος σε σχέση με το 82 που φορουσε...
Μια σωστη ρυθμιση στην επαναφορά επίσης βοηθάει. Ακολουθούσα πίστα αυτήν την συνταγή με 3 μοτο με pds που έχω αλλάξει και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Σε husaberg 450 του 10 πάντως, μετά από δοκιμές μόνο η αλλαγή με προοδευτικό πίσω μου έδωσε την λειτουργία που ήθελα.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Καλή επιστροφή Αποστολε κ σιδερένιος.
Αν αγόραζα άλλο μοτορι για τέτοια δουλειά μάλλον κ εγώ κάτι τέτοιο θα έπαιρνα με μεγάλο ντεπόζιτο κ ίσως ένα όμορφο φαίρινγκ.
Καλορίζικο!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ αφήνω μια ιδέα εδω


Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο Γκάντις πορτοκαλι
Για την μασκα και τον πύργο μιλαω... Μην πεταχτεί κανένας φαρμακογλωσσος
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Ο Γκάντις πορτοκαλι
Για την μασκα και τον πύργο μιλαω... Μην πεταχτεί κανένας φαρμακογλωσσος
έχουν παγιωθεί βλέπω οι τρούπες, από τη ζελατίνα, εως τα πλαϊνά ... :ha
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Λυσιμο για γενικό φρεσκάρισμα και επισκευές οπου χρειάζεται.

Γενικο Service αναρτήσεων και αλλαγη ελατηρίων εμπρος και πίσω.

Αλλαγη στο γραναζωμα με το εργοστασιακο 14-45 το οποιο ειναι αρκετά μακρυ από ότι φαίνεται.

Το τελικό της εξατμισης ειναι σε άθλια κατάσταση με χτυπήματα και χαλασμένη την απόληξη carbon το οποίο είναι εντάξει εσωτερικα αλλα με ενοχλεί πολύ οπτικά.
Σε επικοινωνία με το κατάστημα Motonio μου είπαν ότι θα γίνει σαν Καινούργιο με κόστος 120-130 ευρω.
Δεν εχω άλλη επιλογή γιατί το εργοστασιακο τελικο δεν υπάρχει οπότε θα το στείλω για επισκευή και ελπίζω να αξίζει τα λεφτά της.


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
και η akrapovic δινει κιτ επισκευεις παντως ,ρωτα και στην technomoto
Ρώτησα και το κόστος είναι 150 ευρω για το carbon κομμάτι...Προτιμώ να το επισκευάσω με 60 ευρω.
 
Top Bottom