KTM Exc530 Adventure bike build

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγω παντως Βαγγελη οταν εψαχνα το δικο μου και κοιταζα μεχρι 2007 δεν εβρισκα rfs σχεδον με τιποτα. Απο την αλλη 2008-2009 υπηρχαν παρα πολλα. Προφανως για τον λογο αυτο. Και ειναι ασχημο γιατι ειναι πολυ καλο μηχανακι. Παντως ενα 2006-2007 παιζει να το βρισκεις - αν το βρεις - στα ιδια λεφτα με ενα 2008-09 πλεον.
Μάλλον αυτό ισχύει που λες.. 2008 και 2009 πάντα θα βρίσκεις στις αγγελίες. Για κάποιο λόγο βέβαια ακριβαίνουν!

Σαν μοτέρ όταν δεν έχει αυτό το θέμα είναι εκπληκτικό, αρκούδα σε γκάζι και χωρίς περιττούς κραδασμούς και ενα εκπληκτικό σε λειτουργία κλασσικά FCR carb. Ελαφρύ, ζυγισμένο, θέλει λίγο δουλίτσα στις αναρτήσεις βέβαια τουλάχιστον το 2008 που είχα εγώ, ήταν νευρικό σε ρυθμούς πιο χαλαρούς.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Μελετωντας το κυκλωμα λιπανσης του κινητηρα.

Τρεις αντλιες λαδιου εκτων οποιων η μια να ειναι μεταφορας λαδιου απο την λεκανη του στροφαλοθαλαμου στην λεκανη αναρροφησης της αντλιας πιεσης του κινητηρα και αλλες δυο αντλιες πιεσης (force) η μια για το κυκλωμα του κινητηρα και η αλλη για το σασμαν. 1 ρυθμιστης πιεσης υπαρχει μονο στο κυκλωμα λιπανσης του κινητηρα. Δυο μπεκ λαδιου ψεκαζουν λαδι κατω απο το πιστονι.
Το λαδι ξεκιναει την πορεια του σε καθε κυκλωμα απο τα δυο ξεχωριστα αφου φιλτραρεται απο το σιτακι που βρισκεται στην ταπα του λαδιου χαμηλα επειτα εισερχεται στις αντλιες υψηλης πιεσης εξερχεται πιεσμενο ακολουθει το κυκλωμα λιπανσης και επιστρεφει στην λεκανη για να συνεχιστει ο κυκλος.
Οι σταθμες λαδιου και των δυο κυκλωματων ειναι σχεδον στο ιδιο σημειο κατι που κανει ακομα πιο ευκολη την ενωση των δεξαμενων.

Σημερα προμηθευτηκα τις λαδοβιδες και τις θηλιες για να ξεκινησω την μετατροπη. Η μαμα Ktm φροντισε να εχει διαφορετικα σπειρωματα μεταξυ των δυο ταπων και να μην υπαρχει λαδοβιδα στο εμποριο για το ενα απο τα δυο γιαυτο εγινε κατασκευη στο μηχανουργειο για μια απο τις δυο βιδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ενα προχειρο σχεδιαγραμμα...


1) Οι τάπες του κινητηρα και οι σίτες λαδιου όπως είναι απο το εργοστάσιο.

2)Η πορεία του λαδιού προς την σιτα και ή έξοδος του προς την αντλία υψηλής.

3) Η μετατροπή της ένωσης των δυο δεξαμενών με λαδοβιδες


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται πως εφαρμόζει το σιτακι στην εργοστασιακη ταπα.
Με τον ιδιο ακριβως τρόπο θα εφαρμόζει και στις λαδοβιδες μετρώντας προσεκτικά τις αποστάσεις σπειρωματος έτσι ώστε να βρίσκεται στο ίδιο βάθος με πριν.


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Και κάτι σχετικό...
Το ξέρουμε ότι κι ο Ρημαν στα motonomad τετοια ειχαν,έτσι?

Αποστόλη σιδερένιος φίλε..
Ελλειπές απο τεχνογνωσία το φορουμ χωρις εσενα.
Δωσε πονο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε συ να μην το χες αγοράσει το 530 6 χρόνια πίσω θα έφερνα και το δικό μου το 450 τότε να έκανες την ίδια δουλειά να το κράταγα χρόνια.. Κρίμας..
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Tο τελικό αποτελεσμα της ένωσης.

Έκοψα τις δύο θηλιές και τις κολλησα μεταξύ τους.
Οι λαδοβιδες ήταν σε τετοια απόσταση μεταξύ τους που ακουμπούσαν οι γωνίες και αναγκάστηκα να τις τροχισω ακυρώνοντας το παξιμαδι τους και να κολλήσω επάνω τους καινούρια μικρότερα παξιμάδια.


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Λαδόβιδες σε μορφή άλεν ή τορξ δεν υπάρχουν; Θα ήμουν πιο ήσυχος.
Παρακολουθώ τη δουλειά σου και πραγματικά είσαι εξαιρετικός.
Στο εμποριο δεν βρηκα και δεν νομιζω να υπαρχουν γενικοτερα. Δεν υπαρχει προβλημα αν κολληθουν σωστα εχουν αντοχη.
 

DirtyFotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Φώτης
Μοτό
KTM 950 ADV, KTM 625 SXC, KTM 530 EXC
Το φανάρι παίρνει από ανορθωτή συνεχές ρεύμα οπότε θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα. Δοκίμασες καποια λάμπα led και δεν δούλεψε ή απλά στο είπαν;
Έτσι νόμιζα κι εγώ αλλά τελικά το συγκεκριμένο μηχανάκι όπως και άλλα, έχει δύο ξεχωριστά κυκλώματα, ένα με συνεχές που πάει στην κόρνα, στη μπαταρία και το πίσω φανάρι (αν θυμάμαι καλά) και ένα με εναλλασσόμενο που πάει στο μπροστινό φανάρι και τα φλας. Υπάρχει μια πατέντα που κάνεις στα πηνία απο-γειώνοντας κάποια περιέλιξη, και με μεγαλύτερο ανορθωτή κάνεις όλο το κύκλωμα συνεχές.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Έτσι νόμιζα κι εγώ αλλά τελικά το συγκεκριμένο μηχανάκι όπως και άλλα, έχει δύο ξεχωριστά κυκλώματα, ένα με συνεχές που πάει στην κόρνα, στη μπαταρία και το πίσω φανάρι (αν θυμάμαι καλά) και ένα με εναλλασσόμενο που πάει στο μπροστινό φανάρι και τα φλας. Υπάρχει μια πατέντα που κάνεις στα πηνία απο-γειώνοντας κάποια περιέλιξη, και με μεγαλύτερο ανορθωτή κάνεις όλο το κύκλωμα συνεχές.
Εναλασσομενο στο εμπρος φανάρι έχουν όλα τα Exc μεχρι το 2013.
Εχω ετοιμη λύση για την μετατροπή του σε συνεχες μεχρι 30w για χρήση Led με ασήμαντο κόστος.
Παντως τo πρόβλημα των exc στα φωτα δεν οφείλεται τόσο στην λάμπα αλλά στον καθρεπτη του προβολεα ο οποιος είναι διακοσμητικό θα έλεγα.
Όταν τελειώσω με τα υπόλοιπα θα ασχοληθώ και με το φανάρι.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Σήμερα το πρωί βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με ηλεκτρικα. Έχουμε και λεμε:
Το συγκεκριμένο σύστημα εχει τρεις περιέλιξεις εκτων οποίων μία για το κυκλωμα αναφλεξης μια για το κυκλωμα φόρτισης και την τελευταία για το εμπρος φανάρι.
Το κυκλωμα είναι ιδιο ακριβώς με αυτο ενός Honda C50 12v για του γνωστές με τον ανορθωτη να εκτελεί ταυτόχρονα και χρέη αντίστασης για τα φώτα τα οποία λειτουργούν με εναλασσομενο.
Ο πιο σωστός τρόπος για να γίνει συνεχές (dc) το ρεύμα των φωτων είναι να μετατρέψουμε ολο το κυκλωμα σε dc. Για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξω την σύνδεσμολόγια στα πηνια και να συνδέσω τα δυο κυκλωματα εν σειρα στελνοντας ολο το ac ρεύμα σε έναν νέο μονοφασικο ανορθωτη. Έτσι θα παρω συνεχές ρεύμα ακομα περισσότερης έντασης από το εργοστασιακο dc κυκλωμα αφου πλέον θα εχω δύο πηνια για την φορτιση της μπαταρίας και μεγαλύτερο ανορθωτη.

Το μηχανάκι από την μάνα του φοράει μια λάμπα 35/35w στο εμπρος φανάρι με κατανάλωση 3,5 αμπέρ περιπου.
Στις δοκιμές που εκανα με αμπερομετρο σε μια λάμπα led h1 βρήκα κατανάλωση μολις 0,5 αμπέρ. Η διαφορα ειναι χαοτική και το φως που εκπέμπει είναι σχεδόν διπλάσιο.

Στο εμπόριο Υπάρχουν πανάκριβα φανάρια led για το exc (300-500 ευρω) τα περισσότερα όμως δεν έχουν μεσαία σκαλα.
Δεν θα αγόραζα ενα τέτοιο φανάρι γιατί είναι επικίνδυνο και ενοχλητικο για αυτούς που θα βρεθούν απέναντι του την νύχτα.

Θα προσπαθήσω να τροποποιησω το εργοστασιακο χρησιμοποιώντας έναν προτζεκτορα μεσαιας σκάλας από ένα φανάρι αυτοκινητου το οποίο έχει σωστή δέσμη διασταύρωσεως.


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Carooly Αποστόλη, αυτό εδω λειτουργούσε?
Το αμφιβαλλω όπως έχει καρβουνιάσει.
Θέλω να πω, πως και να λειτουργεί θέλει σίγουρα καινούργια περιέλιξη.

 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Carooly Αποστόλη, αυτό εδω λειτουργούσε?
Το αμφιβαλλω όπως έχει καρβουνιάσει.
Θέλω να πω, πως και να λειτουργεί θέλει σίγουρα καινούργια περιέλιξη.

Δεν είναι καμενο η μόνωση του πηνίου αναφλεξης ειναι μαύρη γιαυτο φαίνεται έτσι. Μια χαρά είναι τα πηνία.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Νυχτερινη δοκιμη χτες στο εργοστασιακο φαναρι με λαμπα led και xenon και διαπιστωσα οτι το φαναρι της μανας του ειναι διακοσμητικο. Ειχα κανει μια προσπαθεια παλαιοτερα σε Exc 250 και θυμομουν οτι το φαναρι ηταν αθλιο και χτες το επιβεβαιωσα. Οτι λαμπα και αν του εβαλα δεν φεγγει ουτε στα 5 μετρα οποτε το εβαλα στην ακρη.
Η δευτερη νυχτερινη δοκιμη εγινε με εναν προτζεκτορα μεσαιας σκαλας απο φαναρι αυτοκινητου. Τυχαινει να βρισκω πολλα σπασμενα τετοια φαναρια απο φανοποιο γνωστο που εχει μπολικα στον καδο της ανακυκλωσης.
Το φως του προτζεκτορα ειναι καταπληκτικο με απολυτη δεσμη που δεν στραβωνει καθολου. Η αποδοση ειναι πολυ καλη ακομα και με την Η1 λαμπα πυρακτωσεως που εχει απο την μανα του. Μεγαλη διαφορα εχει με την προσθηκη xenon η led αλλα με την led που δοκιμασα εγω μου εκανε καποιες μικρες τρυπες στην δεσμη.
Το εργοστασιακο φαναρι θυσιαστηκε αφου σφαχτηκε και με υπομονη και πολυ ντρεμελ μπηκε μεσα ο προτζεκτορας. Η μασκα αναγκαστικα θα μεταφερθει λιγο μπροστα απο την αρχικη της θεση με νεες βασεις γιατι ο προτζεκτορας ειναι μακρυς και βρισκει στο πλαισιο.
Τωρα μενει να κολληθει με εποξικη στα σημεια και να βαφτει.

Ολα αυτα για να γλιτωσω τα 400-500 ευρω ενος καλου aftermarket φαναριου και να εχω ενα φαναρι με σωστη δεσμη για κυκλοφορια και στον δρομο.
Η μεγαλη σκαλα δεν θα ειναι διαθεσιμη αλλα νομιζω οτι δεν θα χρειαστει στις ταχυτητες 100-120 που θα κινουμαι στο δρομο με το 530.
 
Τελευταία επεξεργασία:

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
ερώτηση σχετικά με τα φώτα. Έχω παρατηρήσει οτι κάποιες (τσουχτερές) εταιρείες που βγάζουν φώτα led, παρέχουν για τα παλιότερα μοντέλα με dc φωτιστικό σώμα led που (μάλλον) έχει ενσωματωμένο ανορθωτή στο kit του. Δεν έχω ψάξει πολύ τα ρεύματα αλλά η ιδέα του να μπει ένας ανορθωτής παπιού στην παροχή των φώτων πριν το φωτιστικό σώμα για να δώσει 12V dc παίζει;
 
Top Bottom