KTM Exc530 Adventure bike build

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
ερώτηση σχετικά με τα φώτα. Έχω παρατηρήσει οτι κάποιες (τσουχτερές) εταιρείες που βγάζουν φώτα led, παρέχουν για τα παλιότερα μοντέλα με dc φωτιστικό σώμα led που (μάλλον) έχει ενσωματωμένο ανορθωτή στο kit του. Δεν έχω ψάξει πολύ τα ρεύματα αλλά η ιδέα του να μπει ένας ανορθωτής παπιού στην παροχή των φώτων πριν το φωτιστικό σώμα για να δώσει 12V dc παίζει;
Η παροχη AC για το φαναρι του Exc ειναι μονο 40w. Ο ανορθωτης παπιου που λες υπαρχει ηδη στο exc σχεδον ιδιος για να φορτιζει την μπαταρια αλλα δεν μπορει να αντεξει επιπλεον καταναλωση εμπρος φωτισμου και μιλαμε για μια μεγαλουτσικη καταναλωση αν το φαναρι ειναι δυνατο.

Με απλα λογια μπορεις να μετατρεψεις το ΑC μονο του φαναριου σε dc αλλα θα εχεις μονο 30W αποτελεσμα περιπου με τις απωλειες.
Αυτο μπορει να γινει ευκολα με μια γεφυρα ανορθωσης και εναν πυκνωτη. Αν σε ενδιαφερει πες μου σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι ανορθωτές στα μηχανάκια γενικά πέρα από την ανόρθωση των φάσεων του AC δεν κάνουν πολλά παραπάνω για την ρύθμιση της τάσης και του ρεύματος. Τα dc φωτιστικά σώματα που αναφέρεις συνήθως έχουν διατάξεις που ρυθμίζουν την τάση (voltage regulators).
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Οι ανορθωτές στα μηχανάκια γενικά πέρα από την ανόρθωση των φάσεων του AC δεν κάνουν πολλά παραπάνω για την ρύθμιση της τάσης και του ρεύματος. Τα dc φωτιστικά σώματα έχουν διατάξεις που ρυθμίζουν την τάση (voltage regulators).
Τι εννοεις δεν κανουν πολλα παραπανω? Εννοειται πως ρυθμιζουν την ταση. Αυτο χρειαζεται να κανουν και τιποτα παραπανω. (rectifier-regulator) Ta led εχουν δικο τους εσωτερικο κυκλωμα οντως γιαυτο και η ταση τροφοδοσιας ειναι συνηθως 10-30 v
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 250
Η παροχη AC για το φαναρι του Exc ειναι μονο 40w. Ο ανορθωτης παπιου που λες υπαρχει ηδη στο exc σχεδον ιδιος για να φορτιζει την μπαταρια αλλα δεν μπορει να αντεξει επιπλεον καταναλωση εμπρος φωτισμου και μιλαμε για μια μεγαλουτσικη καταναλωση αν το φαναρι ειναι δυνατο.

Με απλα λογια μπορεις να μετατρεψεις το ΑC μονο του φαναριου σε dc αλλα θα εχεις μονο 30W αποτελεσμα περιπου με τις απωλειες.
Αυτο μπορει να γινει ευκολα με μια γεφυρα ανορθωσης και εναν πυκνωτη. Αν σε ενδιαφερει πες μου σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες.
Τα 30w είναι αρκετά για μένα. Αυτή τη στιγμή έχω πάνω ένα σώμα led 18w στο οποίο δίνω ρεύμα από τη μπαταρία και το χρησιμοποιώ για τις ελάχιστες φορές που θα βρεθώ σε συνθήκες που χρειάζομαι φως.
Όταν μπορέσεις θα ήθελα να μου πεις περισσότερα, ευχαριστώ!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι ανορθωτές στα οχήματα είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με την μπαταρία του οχήματος σαν σύστημα. Δεν είναι διατάξεις που απο μόνες τους μπορούν να λειτουργήσουν σαν ρυθμιστές τάσης σε ένα κύκλωμα. Ο λόγος είναι ότι, με τα συνήθη κυκλώματα ανόρθωσης, έχεις εξάρτηση της κυμάτωσης τάσης (πλάτος, συχνότητα) απο πολλούς παράγοντες. Και η μπαταρία είναι απλά ένας φτηνός και εύκολος τρόπος να λύσεις το πρόβλημα αυτό.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα 30w είναι αρκετά για μένα. Αυτή τη στιγμή έχω πάνω ένα σώμα led 18w στο οποίο δίνω ρεύμα από τη μπαταρία και το χρησιμοποιώ για τις ελάχιστες φορές που θα βρεθώ σε συνθήκες που χρειάζομαι φως.
Όταν μπορέσεις θα ήθελα να μου πεις περισσότερα, ευχαριστώ!
Δηλαδή έχει διαφορά στο να δώσεις ρεύμα από την μπαταρία παρά με την υπάρχουσα καλωδίωση σε αυτό το led...?
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Οι ανορθωτές στα οχήματα είναι φτιαγμένοι να λειτουργούν με την μπαταρία του οχήματος σαν σύστημα. Δεν είναι διατάξεις που απο μόνες τους μπορούν να λειτουργήσουν σαν ρυθμιστές τάσης σε ένα κύκλωμα. Ο λόγος είναι ότι, με τα συνήθη κυκλώματα ανόρθωσης, έχεις εξάρτηση της κυμάτωσης τάσης (πλάτος, συχνότητα) απο πολλούς παράγοντες. Και η μπαταρία είναι απλά ένας φτηνός και εύκολος τρόπος να λύσεις το πρόβλημα αυτό.
Ο ανορθωτης δεν θα κρατησει σταθερα την ταση αν η μπαταρια ειναι αποσυνδεμενη απο το κυκλωμα η χαλασμενη γιατι απλα δεν ειναι φτιαγμενος να λειτουργει κατω απο τετοιες συνθηκες οποτε δεν υπαρχει λογος. Οταν ομως ενας χαλασμενος ανορθωτης δεν σταθεροποιει την ταση θα δεις ακομα και 20 βολτ στο κυκλωμα και πρησμενες μπαταριες.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δηλαδή έχει διαφορά στο να δώσεις ρεύμα από την μπαταρία παρά με την υπάρχουσα καλωδίωση σε αυτό το led...?
Αναλογως την καταναλωση. Το πιο σωστο ειναι να μετατραπει η συνδεσμολογια των πηνιων (ευκολο) και να μπει ενας μονοφασικος ανορθωτης που θα παραγει το μεγιστο dc στην μπαταρια. Απο εκει και μετα μπορεις να χρησιμοποιησεις την dc ταση οπως θελεις.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αναλογως την καταναλωση. Το πιο σωστο ειναι να μετατραπει η συνδεσμολογια των πηνιων (ευκολο) και να μπει ενας μονοφασικος ανορθωτης που θα παραγει το μεγιστο dc στην μπαταρια. Απο εκει και μετα μπορεις να χρησιμοποιησεις την dc ταση οπως θελεις.
Η κατανάλωση του είναι 18watt σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και έχει συνδεθεί στην υπάρχουσα καλωδίωση του φαναριού στη μεσαία σκάλα.
Εάν συνδεθεί απευθείας από την μπαταρία θα υπάρχει διαφορά στην απόδοση?
 
Reactions: STF

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 250
Η κατανάλωση του είναι 18watt σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και έχει συνδεθεί στην υπάρχουσα καλωδίωση του φαναριού στη μεσαία σκάλα.
Εάν συνδεθεί απευθείας από την μπαταρία θα υπάρχει διαφορά στην απόδοση?
Η απευθείας σύνδεση με τη μπαταρία ενέχει τον κίνδυνο αδειάσματός της για αυτό και ψάχνομαι για πιο σωστή λύση.
Τα φώτα στα EXC των παλιότερων μοντέλων, αν έχω καταλάβει καλά, παίρνουν ac από το ρεύμα που παράγεται στα πηνία και έτσι δεν υπάρχει αυτός ο φόβος. Η ανόρθωση που θέλω να κάνω στην ουσία θα χρησιμοποιεί το ρεύμα αυτό, αφήνοντας "ήσυχο" το υπόλοιπο κύκλωμα.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Πλύσιμο κινητηρα ακολουθώντας μια απλή συνταγή που καθαρίζει γρασσα λαδια κτλ.

1 φακελάκι μαγειρική σόδα
1 μπουκάλι ξύδι
Μισο φλιτζάνι υγρό σαπούνι (ava)

Ανακάτεμα όλων σε μια λεκάνη και μετα τρίψιμο στα μέρη που θέλουμε να καθαρίσουμε με βουρτσάκι, οδοντοβουρτσα και σκοτσμπραιτ.
Μετά το καλο τρίψιμο πλυσιμο όλων με νερό.



Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Η κατανάλωση του είναι 18watt σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και έχει συνδεθεί στην υπάρχουσα καλωδίωση του φαναριού στη μεσαία σκάλα.
Εάν συνδεθεί απευθείας από την μπαταρία θα υπάρχει διαφορά στην απόδοση?
Παρε με τηλεφωνο εσυ..:)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Η σελα εσταλη στο κατάστημα Moto-k για να γίνει οσο πιο ανετη γίνεται.

Προστέθηκε αρκετο υλικο ψήλωσε και φαρδυνε. Το αποτέλεσμα είναι ποιοτικο και όμορφο αν και θα το πω με σιγουριά μόλις την δω τοποθετημενη επάνω στο μηχανάκι γιατι είμαι αρκετά ιδιότροπος και ελπίζω να μου αρέσει...

Η όλη διαδικασία κοστισε 130 ευρω με τα μεταφορικά..


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Η κατασκευή του φαναριου τελειωσε.
Μετά από πολύ κόψε ραψε προσαρμοσα τον προτζεκτορα μεσα στο εργοστασιακο φαναρι. Εφτιαξα μια εσωτερική λαμαρίνα για λόγους αισθητικής και εβαψα ολο το αποτέλεσμα μαύρο ματ. Γύρω γύρω προσθεσα βιδακια αλεν ανοξείδωτα για να δέσει το γλυκό. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αν σκεφτεί κανείς ότι δεν μου κόστισε τιποτα και εχω καταπληκτικό φως χωρίς να δώσω μια περιουσία.


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom