KTM Exc530 Adventure bike build

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τα πηνια τροποποιηθηκαν για να αλλάξει το σύστημα των φωτων από Ac σε Dc.
Για να γίνει αυτό Άλλαξε η σύνδεση της περιέλιξης και πλέον τα πηνία βγάζουν μία εναλλασσόμενη παροχή που τροφοδοτεί τον καινούργιο μεγαλύτερο μονοφασικο ανορθωτή.
Η συνδεσμολογία της καλωδίωσης πρέπει να αλλάξει και αυτή για να μπορέσει να συνεργαστεί με το καινούργιο κύκλωμα Dc.

Λόγω του ότι δεν μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής της εργοστασιακής καλωδίωσης αποφασισα να φτιάξω μια καινούρια από την αρχή με καινούργιες πρίζες και καλώδια..

Το εργοστασιακό κοντέρ Έχει αρκετές λειτουργίες όπως ώρες λειτουργίας μερικούς χιλιομετρητές μέση ωριαία και άλλες χρήσιμες πληροφορίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Στο τιμόνι θα προστεθεί ένα επιπλέον μπουτόν που θα συνδεθεί σε αυτό το πλήκτρο έτσι ώστε να μπορώ να επιλέγω εν κινήσει τις λειτουργίες..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τα πηνια τροποποιηθηκαν για να αλλάξει το σύστημα των φωτων από Ac σε Dc.
Για να γίνει αυτό Άλλαξε η σύνδεση της περιέλιξης και πλέον τα πηνία βγάζουν μία εναλλασσόμενη παροχή που τροφοδοτεί τον καινούργιο μεγαλύτερο μονοφασικο ανορθωτή.
Η συνδεσμολογία της καλωδίωσης πρέπει να αλλάξει και αυτή για να μπορέσει να συνεργαστεί με το καινούργιο κύκλωμα Dc.

Λόγω του ότι δεν μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής της εργοστασιακής καλωδίωσης αποφασισα να φτιάξω μια καινούρια από την αρχή με καινούργιες πρίζες και καλώδια..

Το εργοστασιακό κοντέρ Έχει αρκετές λειτουργίες όπως ώρες λειτουργίας μερικούς χιλιομετρητές μέση ωριαία και άλλες χρήσιμες πληροφορίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Στο τιμόνι θα προστεθεί ένα επιπλέον μπουτόν που θα συνδεθεί σε αυτό το πλήκτρο έτσι ώστε να μπορώ να επιλέγω εν κινήσει τις λειτουργίες..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι λέει ο άνθρωπος ρε παιδιά.
Σαν να μιλάει για αλλαγή λαδιων.

Ελπίζω να σου αρέσει το πλαίσιο, γιατί σε βλέπω να κολλάς απ την αρχή κανένα.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τι λέει ο άνθρωπος ρε παιδιά.
Σαν να μιλάει για αλλαγή λαδιων.

Ελπίζω να σου αρέσει το πλαίσιο, γιατί σε βλέπω να κολλάς απ την αρχή κανένα.
Εσυ κανε καλη αποκατάσταση γιατι το husaberg θα είναι έτοιμο τελος εβδομάδας και σε θελω στο troffy ατόφιο.... :D
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Τα πηνια τροποποιηθηκαν για να αλλάξει το σύστημα των φωτων από Ac σε Dc.
Για να γίνει αυτό Άλλαξε η σύνδεση της περιέλιξης και πλέον τα πηνία βγάζουν μία εναλλασσόμενη παροχή που τροφοδοτεί τον καινούργιο μεγαλύτερο μονοφασικο ανορθωτή.
Η συνδεσμολογία της καλωδίωσης πρέπει να αλλάξει και αυτή για να μπορέσει να συνεργαστεί με το καινούργιο κύκλωμα Dc.

Λόγω του ότι δεν μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής της εργοστασιακής καλωδίωσης αποφασισα να φτιάξω μια καινούρια από την αρχή με καινούργιες πρίζες και καλώδια..

Το εργοστασιακό κοντέρ Έχει αρκετές λειτουργίες όπως ώρες λειτουργίας μερικούς χιλιομετρητές μέση ωριαία και άλλες χρήσιμες πληροφορίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Στο τιμόνι θα προστεθεί ένα επιπλέον μπουτόν που θα συνδεθεί σε αυτό το πλήκτρο έτσι ώστε να μπορώ να επιλέγω εν κινήσει τις λειτουργίες..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ όμορφη δουλειά αποστολή , μπράβο σου .... Αφήνω αυτό εδώ που έκανα εγώ σε καθαρόαιμο για να έχω ρεύματα (όχι για φόρτιση κινητού) ..

Μου είχε εξηγησει ένας Αμερικανός πως να το κάνω και το αναβαζω αν το χρειαστεί κάποιος....


Καλό υπόλοιπο στην υπέροχη δουλειά!!!


Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τα πηνια τροποποιηθηκαν για να αλλάξει το σύστημα των φωτων από Ac σε Dc.
Για να γίνει αυτό Άλλαξε η σύνδεση της περιέλιξης και πλέον τα πηνία βγάζουν μία εναλλασσόμενη παροχή που τροφοδοτεί τον καινούργιο μεγαλύτερο μονοφασικο ανορθωτή.
Η συνδεσμολογία της καλωδίωσης πρέπει να αλλάξει και αυτή για να μπορέσει να συνεργαστεί με το καινούργιο κύκλωμα Dc.

Λόγω του ότι δεν μου αρέσει η ποιότητα κατασκευής της εργοστασιακής καλωδίωσης αποφασισα να φτιάξω μια καινούρια από την αρχή με καινούργιες πρίζες και καλώδια..

Το εργοστασιακό κοντέρ Έχει αρκετές λειτουργίες όπως ώρες λειτουργίας μερικούς χιλιομετρητές μέση ωριαία και άλλες χρήσιμες πληροφορίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Στο τιμόνι θα προστεθεί ένα επιπλέον μπουτόν που θα συνδεθεί σε αυτό το πλήκτρο έτσι ώστε να μπορώ να επιλέγω εν κινήσει τις λειτουργίες..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αποστόλη, πολύ ωραία δουλειά, μπράβο!
Δώσε αρκετές λεπτομέρειες για ότι κάνεις στις καλωδιώσεις, γιατί έχω κι εγώ αντίστοιχες εκκρεμότητες στον... Meoni!
Σε παρακολουθώ επισταμένως...
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Πολύ όμορφη δουλειά αποστολή , μπράβο σου .... Αφήνω αυτό εδώ που έκανα εγώ σε καθαρόαιμο για να έχω ρεύματα (όχι για φόρτιση κινητού) ..

Μου είχε εξηγησει ένας Αμερικανός πως να το κάνω και το αναβαζω αν το χρειαστεί κάποιος....


Καλό υπόλοιπο στην υπέροχη δουλειά!!!


Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To συγκεκριμενο χρησιμοποιει μια ανορθωση (σκετη) και οχι voltage regulator. Στην ουσια εκμεταλευεται ολη την ταση απο ενα μικρο πηνιο οπως αυτα των μοτοκρος. Δεν το συστηνω γιατι δεν υπαρχει πουθενα σε αυτο το κυκλωμα ελεγχος τασης και βασιζεται μονο στον πυκνωτη.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
To συγκεκριμενο χρησιμοποιει μια ανορθωση (σκετη) και οχι voltage regulator. Στην ουσια εκμεταλευεται ολη την ταση απο ενα μικρο πηνιο οπως αυτα των μοτοκρος. Δεν το συστηνω γιατι δεν υπαρχει πουθενα σε αυτο το κυκλωμα ελεγχος τασης και βασιζεται μονο στον πυκνωτη.
Συμφωνώ.
Μιλάμε για κάτι τέτοιο, σωστά Αποστόλη;


Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
To συγκεκριμενο χρησιμοποιει μια ανορθωση (σκετη) και οχι voltage regulator. Στην ουσια εκμεταλευεται ολη την ταση απο ενα μικρο πηνιο οπως αυτα των μοτοκρος. Δεν το συστηνω γιατι δεν υπαρχει πουθενα σε αυτο το κυκλωμα ελεγχος τασης και βασιζεται μονο στον πυκνωτη.
Δλδ σε περίπτωση επιστροφής να κάψει τα πηνία εννοεις;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σήμερα έκλεισε το μοτερ...
Ενα σετ επισκευης αντλιας νερου και όλες οι τσιμουχες αλλάχτηκαν προληπτικά.

Τα καπάκια του κινητηρα βάφτηκαν ανθρακι με ηλεκτροστατικη.



Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ομορφιές !!!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Συμφωνώ.
Μιλάμε για κάτι τέτοιο, σωστά Αποστόλη;


Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Oχι! Αυτό είναι ένα Dc to Dc converter.

Ανορθωτή και σταθεροποιητη χρειαζόμαστε.

Υπάρχουν τρία διαφορετικά κυκλώματα ac to dc.
Το ένα είναι το τριφασικό οπου τρεις φάσεις εναλλασσόμενου βγαίνουν από την γεννήτρια το δεύτερο είναι μονοφασικο σύστημα ( 2 φάσεις γεννήτρια) και το τελευταίο είναι αυτο που χρησιμοποιεί ac για φωτισμό και dc για φορτιση μπαταρίας μιζα κτλ στο οποιο ανορθωτης εκτελεί και χρέη αντίστασης για να ελέγχει το κυκλωμα ac των φωτων από υπερταση με μια αντίσταση εσωτερικα του ανορθωτη..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δλδ σε περίπτωση επιστροφής να κάψει τα πηνία εννοεις;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενα ac πηνιο παραγει ταση 25-60 βολτ αναλογα με τις στροφες του κινητηρα. Τον ελεγχο της τασης τον αναλαμβανει ο ανορθωτης.
Στο δικο σου σχεδιαγραμμα δεν υπαρχει ελεγχος τασης γιατι αυτο που προτεινει ειναι μονο μια ανορθωση η οποια θα μετατρεψει το εναλλασομενο σε συνεχες και ο πυκνωτης θα προσπαθησει οσο γινεται να εξομαλυνει τις αυξομειωσεις τασεις...
Το προβλημα στο κυκλωμα σου ειναι η απουσια ελεγχου τασης.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Oχι! Αυτό είναι ένα Dc to Dc converter.

Ανορθωτή και σταθεροποιητη χρειαζόμαστε.

Υπάρχουν τρία διαφορετικά κυκλώματα ac to dc.
Το ένα είναι το τριφασικό οπου τρεις φάσεις εναλλασσόμενου βγαίνουν από την γεννήτρια το δεύτερο είναι μονοφασικο σύστημα ( 2 φάσεις γεννήτρια) και το τελευταίο είναι αυτο που χρησιμοποιεί ac για φωτισμό και dc για φορτιση μπαταρίας μιζα κτλ στο οποιο ανορθωτης εκτελεί και χρέη αντίστασης για να ελέγχει το κυκλωμα ac των φωτων από υπερταση με μια αντίσταση εσωτερικα του ανορθωτη..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τον βάζουμε εν σειρά με οποιονδήποτε ανορθωτή φίλε.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η σελα ξηλωθηκε και φτιάχτηκε εξαρχης με εργοστασιακο σφουγγαρι 20mm ψηλοτερο.
Προς το παρόν θα μείνει ως έχει και θα παραγγείλω αργότερα μια ετοιμη λύση απο seat concepts..


Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μου τρέχουνε λίγο τα σάλια!
 

DirtyFotis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Φώτης
Μοτό
KTM 950 ADV, KTM 625 SXC, KTM 530 EXC
Oχι! Αυτό είναι ένα Dc to Dc converter.

Ανορθωτή και σταθεροποιητη χρειαζόμαστε.

Υπάρχουν τρία διαφορετικά κυκλώματα ac to dc.
Το ένα είναι το τριφασικό οπου τρεις φάσεις εναλλασσόμενου βγαίνουν από την γεννήτρια το δεύτερο είναι μονοφασικο σύστημα ( 2 φάσεις γεννήτρια) και το τελευταίο είναι αυτο που χρησιμοποιεί ac για φωτισμό και dc για φορτιση μπαταρίας μιζα κτλ στο οποιο ανορθωτης εκτελεί και χρέη αντίστασης για να ελέγχει το κυκλωμα ac των φωτων από υπερταση με μια αντίσταση εσωτερικα του ανορθωτη..





Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η στιγμή που όλοι (εγώ δηλαδή, που έχω 530) περιμέναμε... Λεπτομέρειες παρακαλώ για τη μετατροπή του κυκλώματος 3 που έχουμε, στο 2 που θέλουμε. Δουλειά στα πηνία, ποιον ανορθωτή πήρες, τι αλλάζουμε στην πλεξούδα κλπ. Όταν βρεις χρόνο...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Γίνεται αλλά γιατί τόσα συστήματα όταν μπορει να γίνει δουλειά με ολα σε ένα;
Δεν κατάλαβα Απόστολε πως όλο σου το σκεπτικό ήταν ένας απλός κινέζικος ανορθωτής και συμφωνώ απόλυτα με αυτό.
Έγραψα για έναν επιπλέον σταθεροποιητή τάσης, στο μέγεθος του ανορθωτή σου, που να μην γίνονται strobo lights τα led στο ρελαντί.
Τα ίδιο λέμε κατ' ουσίαν.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Δεν κατάλαβα Απόστολε πως όλο σου το σκεπτικό ήταν ένας απλός κινέζικος ανορθωτής και συμφωνώ απόλυτα με αυτό.
Έγραψα για έναν επιπλέον σταθεροποιητή τάσης, στο μέγεθος του ανορθωτή σου, που να μην γίνονται strobo lights τα led στο ρελαντί.
Τα ίδιο λέμε κατ' ουσίαν.
Ναι το αρχικό πλάνο είναι τα φώτα να τροφοδοτουνται από την μπαταρία απευθείας και ο ανορθωτης να φορτίζει αυτην..
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Τελευταία είχα μεγάλο φόρτο εργασίας και δεν είχα προλάβει να συνεχίσω τις εργασίες στο μηχανάκι και χτες που βρήκα λίγο χρόνο καταφερα να κλείσω καπάκια να βάλω τα καινούρια κολαρα και να βάλω μπροστά.

Αρχικά έριξα γυρω στα 800ml λαδι από την ταπα του κινητηρα και γεμισε οποτε περιμενα λιγη ωρα μεχρι να κατέβει η στάθμη όσο το λαδι περνουσε αργα από την ενωση που έχω κάνει στις τάπες.
Τελικά έριξα 1,5 λίτρο λαδι συνολικα (οσο ειναι και η χωρητικότητα συνολικα) και οι στάθμες των δυο δεξαμενών ηρθαν στο ίδιο επίπεδο μετα απο λίγο.
Εβαλα μπροστά τον κινητηρα και στο πρώτο λεπτο τον εσβησα για να δω που βρίσκεται η στάθμη στο τζαμακι του κινητηρα. Η στάθμη είχε κατέβει αρκετά και άρχιζε να ανεβαίνει ξανά σιγα σιγα παλι...
Χρειαστηκαν 2 λεπτά για να ισοσταθμιστουν οι δυο δεξαμενές ξανα. Δευτερη εκκινηση και στο λεπτό σβήσιμο παλι και η στάθμη παλι χαμηλή.

Κατι δεν πάει καλά εδώ και το λαδι για καποιο λογο έχει την τάση να πηγαίνει προς το κιβώτιο οσο ο κινητήρας λειτουργεί. Με τον κινητήρα σβηστό επιστρέφει παλι πισω και οι στάθμες εξισορροπούνται.

Ανοίγω το manual και μελετω προσεκτικά το κυκλωμα λιπανσης από την αρχη για να βρω την αιτία.
Η ενωση που έχω κάνει είναι στο χαμηλότερο σημείο των δυο δεξαμενών και στην ουσία ενωνω τις εισόδους λαδιού των δυο αντλιών λαδιού κινητηρα και κιβωτίου.
Δεν φαίνεται κάποιο λάθος εδω έκτος τού οτι η τρύπα της ένωσης είναι μόνο 6 χιλιοστα γιατί οι λαδοβιδες έχουν αυτον τον περιορισμό. Το λαδι αργησε να πάει προς το καρτερ του κιβωτίου όταν το έριχνα από την πλευρά του κινητηρα και αυτο ήταν αναμενόμενο γιατί έπρεπε να περάσει από την τρύπα των 6 χιλιοστών και ήταν κρυο και παχυρευστο αλλα το ανησυχητικό ήταν ότι πηγαίνει με αργους ρυθμούς προς το κιβώτιο οταν ο κινητήρας λειτουργεί....
Η σκέψη μου ήταν ότι κάποια διαφορά πιεσης μεταξύ των δύο δεξαμενών είναι ο μόνος λόγος που το λαδι μεταφέρεται αργα προς την άλλη πλευρά. Η δεξαμενή του κινητηρα εχει μια θετική πιεση λογω της παλινδρομησης του εμβολου αλλά και λόγω της αναμενόμενης διαφυγής αερίων μικρης ποσότητας λογω της συμπιεσης προς το στροφαλοθαλαμο μέσω των ελατηριων.
Για τον λόγο αυτό υπάρχει και ο σωλήνας αναθυμιάσεων στο πανω μέρος του καπακιού βαλβιδων που είναι και η μόνη διαφυγή του αέρα σε αυτόν τον κινητηρα.
Λογω του οτι η μοναδική τρύπα των αναθυμιάσεων είναι 10 χιλιοστα μόνο δικαιολογειται μια πολύ ελαφριά πιεση μεσα στο στροφαλοθαλαμο που διαφερει απο την ουδέτερη πιεση του θαλάμου του κιβωτίου.
Η μικρή αυτή διαφορά πιεσης θα δικαιολόγουσε και την αργη μεταφορά του λαδιού προς το κιβωτιο γιατι η τρύπα της συνδεσης ειναι μικρή και πολυ χαμηλα γιαυτο έκανα την εξής δοκιμη:

Αφαίρεσα τις δυο τάπες πλήρωσης λαδιού (κινητηρα-κιβωτιου) και τις ενωσα μεταξύ τους με έναν σωληνα. Με αυτόν τον τρόπο θα εξισορροπηθουν οι πιέσεις των δυο δεξαμενών και δεν θα υπάρχει διαφορά μεταξύ τους οποτε το λαδι θα πρέπει να παραμείνει στην ίδια στάθμη.

Δεύτερη δοκιμη με τον κινητήρα σε λειτουργία για 1 λεπτο και μετα σβήσιμο.
Το λαδι τώρα παρέμεινε στην θέση του όπως ακριβώς έπρεπε να είναι!!
Η αιτία βρέθηκε και το πρόβλημα λύθηκε.
Τωρα θα πρέπει να βρω έναν τρόπο να ενωσω της αναθυμιάσεις των δυο δεξαμενών..

Το εγχείρημα παλι καλά πέτυχε γιατί διαφορετικα έπρεπε να βρω άλλο τρόπο ένωσης και δεν είχα καμία όρεξη..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom