ktm-husqvarna-2018_ Η διχρονίλα ξανακτυπά!

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black





http://offroadteam.gr/index.php/news-articles/press-release/658-ktm-husqvarna-2018


Είχαμε την χαρά και την τιμή να παραβρεθούμε στην Ελληνική παρουσίαση των μοντέλων 2018 της ΚΤΜ και της Husqvarna.

Η θεωρητική παρουσίαση και τεχνική ανάλυση έγινε στα γραφεία της ΚΤΜ SEE στις 26/10, ενώ η οδήγηση στο πιστάκι της Πεντέλης στις 27/10.

Η εμπειρία -ειδικά από τα νέα δίχρονα TPi- ήταν απίστευτη, και σύντομα θα την μοιραστώ μαζί σας με πολλές φωτογραφίες, αναλύσεις και οδηγικές εμπειρίες!

Τα δίχρονα TPi θεωρώ ότι σηματοδοτούν πλέον μια νέα σελίδα της δίχρονης ιστορίας!
Θα αναφέρω επιγραμματικά τα πλεονεκτήματα και θα τα αναλύσω την επόμενη εβδομάδα.
Με τον ψεκασμό επιτυγχάνουν:
- Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στα χαρτιά 40%, στην πράξη σίγουρα 25% που φτάνει συχνά το 40% αναλόγως συνθηκών. Το καλό είναι πως δεν "απορυθμίζονται" με αποτέλεσμα να υπάρχει σταθερά χαμηλή κατανάλωση, ενώ στους συμβατικούς κινητήρες με καρμπιρατέρ βλέπουμε συχνά το φαινόμενο ένα λάθος ζιγκλέρ ή ρύθμιση να τελειώνει το ρεζερβουάρ στα... 50-60 χιλιόμετρα! Αυτό το φαινόμενο με τον ψεκασμό ΔΕΝ υπάρχει, επιτυγχάνοντας μεγάλες αυτονομίες αλλά και οικονομία! (Να σημειωθεί ότι η κατανάλωση μετρήθηκε ΚΑΙ σε βόλτες, ΚΑΙ σε αγώνες!)
- Μείωση της κατανάλωσης του λαδιού. Χρειάζεται πλέον ένα ρεζερβουάρ (800ml) λαδιού για 8 ρεζερβουάρ (9lt) βενζίνης. Μια αναλογία της τάξης του 1,25% (1:80). Το λάδι πλέον ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι λεπτόρευστο για injection. Τέρμα η μίξη και η αγωνία στο βουνό για μπουκαλάκια λαδιού και ανακάτεμα...
- Καθαρή λειτουργία σε όλες τις συνθήκες: Δεν λαδώνει, δεν λερώνει, δεν μυρίζει!
- Τέρμα πια τα μπουκώματα! Και αυτό είναι ποικιλοτρόπως σημαντικό: Ευκολία εκκίνησης, ακόμη και μετά την πτώση, σταθερή λειτουργία σε κάθε υψόμετρο και κάθε θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά το σημαντικότερο!!! ΔΕΝ υπάρχουν τα ξαφνικά ξεσπάσματα μετά από μπούκωμα, "ροπιάζοντας" και "καθαρίζοντας" τον κινητήρα εκεί που δεν το περιμένεις με αποτέλεσμα την ξαφνική κλωτσιά, ή το αντίθετο: ΔΕΝ θα μείνεις ΠΟΤΕ από γκάζι την δύσκολη στιγμή, που θα χρειαστεί έστω και με χαμηλές στροφές να ανέβεις μια ανηφόρα ή να σηκώσεις στιγμιαία τον μπροστινό τροχό για να περάσεις ένα λούκι! Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Πας σταθερά με 70km/h στην εθνική, με σταθερό γκάζι και 6η ταχύτητα για 10 λεπτά, και ο κινητήρας ακούγεται ήρεμος και σταθερός με την χαρακτηριστική δίχρονη χροιά του, ΧΩΡΙΣ όμως το παραμικρό κόμπιασμα ή αρρυθμία, ούτε κι αν ανοιγοκλείσεις το γκάζι, απότομα ή όχι!
- Αυτοματοποίηση των ρυθμίσεων: Και αν στα τετράχρονα τα πράγματα είναι σαφώς πιο εύκολα (άλλωστε πλέον είναι όλα σχεδόν ψεκαστά), στα δίχρονα η ευαισθησία σε υψόμετρο και θερμοκρασίες είναι μεγάλη, αναγκάζοντας συχνά σε μικρομετρατροπές βελόνας, θέσης, ζιγκλέρ για την βέλτιστη λειτουργία, και ΜΟΝΟ από γνώστη! Ο κοινός θνητός απλώς... δεν είχε αυτή την πολυτέλεια... Τώρα πλέον, όλα γίνονται μόνα τους στην καλύτερη εκδοχή σε κάθε περίπτωση!
Για κραδασμούς βέβαια, ΟΥΤΕ να το συζητάμε, αφού ακόμη και το 300 νομίζεις ότι δουλεύει σαν 150 άντε σαν 200άρι φιμωμένο! Ο στρόφαλος έχει πλήρη αντικραδασμική "προστασία" και οι παρενέργειες ενός δίχρονου μοτέρ που παράγει 50+ άλογα έχουν εξαφανιστεί!

Αυτά σε γενικές γραμμές, για τα TPi, είτε ΚΤΜ είτε Husky. Διαφορές μεταξύ τους υπάρχουν, ΚΑΙ 250-300, ΚΑΙ ΚΤΜ-HUSKY και όχι μόνο λόγω μοχλικού! Θα τα δούμε αργότερα αναλυτικά...

Τα πλεονεκτήματα είναι τέτοια που ουσιαστικά κατατροπώνουν τον ανταγωνισμό μέχρι νεωτέρας!
Και όχι τόσο σε αγωνιστική χρήση, αφού ουσιαστικές διαφορές στην απόδοση δεν υπάρχουν, αλλά σε ερασιτεχνική!
Άλλωστε, τον επαγγελματία ή τον σκληροπυρηνικό αγωνιζόμενο δεν τον πολυενδιαφέρει, αφού το μηχανάκι το έχει για πολύ συγκεκριμένο σκοπό και δεν τον νοιάζουν οι παραχωρήσεις, ούτε αυτόν, ούτε τον μηχανικό του.
Τον ερασιτέχνη οδηγό όμως, που κοιτά την ευκολία του, που αποφεύγει τόσα χρόνια το δίχρονο σαν το διάολο το λιβάνι επειδή (μπουκώνει, λερώνει, καταναλώνει, ανακατώνει, ξεσπάει, λαδοκουβαλάει) τον νοιάζει και τον παρανοιάζει!

Κι εκεί είναι το μεγάλο επίτευγμα της ΚΤΜ!
Ότι ξαναφέρνει στον απλό εντουρά την ευκολία του τετράχρονου!
Ότι φέρνει την τεχνολογία του αύριο σε προσιτή τιμή - Τιμές στα ίδια επίπεδα με τα περσινά!!!
Ότι δίνει φιλί ζωής στο δίχρονο κινητήρα που παράπαιε...
Ότι κάνει τον δίχρονο κινητήρα ακόμη πιο προσιτό από ποτέ ακόμη και για πολιτική / on-off / ακόμη και ταξιδιωτική χρήση!

Θα μου πείτε: "Κι όλα αυτά χωρίς μειονεκτήματα?"
Αυτά δυστυχώς δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν, καθώς είναι μοιραία ακολουθώντας την εξέλιξη:
1. Θεωρώ ότι το βάρος αυξήθηκε λίγο, κάτι με ψεκασμό / τρόμπα λαδιού / ρεζερβουάρ λαδιού / τρόμπα βενζίνης / ηλεκτρικά
2. Η πολυπλοκότητα και τα πολλά ηλεκτρονικά που καθιστούν τον απλούστερο κινητήρα εσωτερικής καύσης "κομπιουτερέ" και χωρίς πολλά περιθώρια παρέμβασης (σε επίπεδο επισκευής) όπως παλιά...

Αλλά χαλάλι και παραχαλάλι!

Εγώ παρήγγειλα ήδη...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φυσικά δεν γράφω εγώ το παραπάνω, αλλά ο Doc Δ. Αθανασουλόπουλος, όπως φαίνεται και στο λινκ.
όποιος ενδιαφέρεται ας ανοίξει το σύνδεσμο έχει και συνημμένα τα τεχνικά στοιχεία για όλα τα παραπάνω δίχρονα ;)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Φυσικά δεν γράφω εγώ το παραπάνω, αλλά ο Doc Δ. Αθανασουλόπουλος, όπως φαίνεται και στο λινκ.
όποιος ενδιαφέρεται ας ανοίξει το σύνδεσμο έχει και συνημμένα τα τεχνικά στοιχεία για όλα τα παραπάνω δίχρονα ;)
Κριμα ρε γαμωτο,νομιζα οτι παραγγειλες και χαρηκα(θα μουδινες και βολτα):drt:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κριμα ρε γαμωτο,νομιζα οτι παραγγειλες και χαρηκα(θα μουδινες και βολτα):drt:
:yup:


Ξεράθηκα....:D



Άμα δεν είναι 250 κιλά το μεκανάκι, δεν το καβαλάω:rolleyes:
Θέλει χέρια .... ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia caponord abs
ειχα διαβασει και την παρουσιαση σε περιοδικο πριν καποιο καιρο...το εχει εξελιξει με εταιρια που ειναι τζιμανι στο διχρονο μοτερ...μπραβο στην κτμ ....αλλωστε στο enduro σαν leader που ειναι,επιβαλλοταν να ειναι μπροσταρης
 

dtz

Μέλος μίζα - μανιβέλα
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 350 XC-F
Κάθε χρόνο γίνονται και καλύτερα, αλλά όποιος θέλει δίχρονο καλύτερα να περιμένει 1-2 χρονάκια ...
Προσωπική γνώμη, βιάστηκαν λίγο, κάτω από την πίεση της BETA ... ίσως η μοναδική κίτρινη κάρτα, εδώ και ΠΑΡΑ πολλά
χρόνια, από την ΚΤΜ, μια εταιρεία, που έγινε αυτό που είναι (και λόγω χρημάτων βέβαια ...) αλλά κυρίως,
έμαθε να διορθώνει, άμεσα και αποτελεσματικά.

Ηδη τα πρώτα δίχρονα μοτέρ, αντικαταστάσεις εντός εγγύησης, ταξιδεύουν προς τα εδώ ... :D
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Η πολυπλοκοτητα του tpi δεν ειναι απλα ενα μειονεκτημα, ειναι σοβαρό θεμα, για τους fan των 2τ.

Ο χρονος θα δείξει πως θα παει με θεματα αξιοπιστιας. Ευχομαι να δουλέψει και να υπαρξει απαντηση και απο αλλες εταιρίες, κατι καλό για το μέλλον των 2τ. Μακάρι μήπως ξαναδουμε στους δρόμους πολιτικα 2τ εντουρακια και οχι μόνο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για να το έβγαλε στην ευρεία παραγωγή η ΚΤΜ, μάλλον έχει λύσει τα προβλήματα νεότητας.
Μην ξεχνάμε ότι ο ψεκασμός στα δίχρονα μετράει αρκετά χρόνια εξέλιξης!
Στη θάλασσα έχουμε ψεκαστές δίχρονες πολλά χρόνια (εξωλέμβιες) και φυσικά στα καράβια τις θηριώδεις Diesel 2 stroke ...
Η Sherco είχε κάνει πρόσφατα επίσης μια προσπάθεια, αλλά δε βγήκε στην παραγωγή. Η ΚΤΜ προχώρησε και είναι η 1η ευρείας παραγωγής προσπάθεια. Σίγουρα θα εμφανιστούν θέματα, αλλά θα λυθούν.

Θα μεταφέρω μια κουβέντα από το φατσομπούκι, όπου γράφει ο πολύπειρος και εγκυρότατος Δ. Αθανασουλόπουλος:

"Μαρέσει η κουβέντα! Αλλά θα τονίσω και θα υπερθεματίσω κάποια πράγματα: ΔΕΝ αμφισβητώ κανέναν κατασκευαστή, και σέβομαι απολύτως την συμβολή του καθένα στην εξέλιξη και στην τεχνολογία! Θεωρώ ότι η εμπειρία μου μετά από τόσα -και δύσκολα- χρόνια στον ειδικό τύπο μοτοσυκλέτας, στην πιο κρίσιμη και σημαντική εποχή του, μου επιτρέπει να έχω την διαύγεια να κρίνω, αλλά και το σθένος -για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη- να μην μετράω ούτε να σκέφτομαι τα λόγια και τις κρίσεις μου.
Η τροπή της κουβέντας ανέδειξε τους πρωτοστάτες του ψεκασμού (ξεχάσαμε την Vespa...!) αλλά δεν ήταν αυτό το νόημα! Η ουσία είναι ότι ΠΡΩΤΗ φορά μια εταιρία έβγαλε στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ αυτή την τεχνολογία, στην ευρεία παραγωγή, και μάλιστα με τιμή που δεν υπερβαίνει τον ανταγωνισμό που μοιραία άφησε πίσω! ΑΥΤΟ είναι το σημαντικό!!!
Το επόμενο σημαντικό, είναι ότι ο προσανατολισμός αυτής της τεχνολογίας αναφέρεται 90% στον ερασιτέχνη, βολταδόρο, απλό εντουρά, αφού ο σκληροπυρηνικός τέρμα γκαζοφονιάς, πρωταθλητής, επαγγελματίας χέστηκε για την καανάλωση, (άλλος πληρώνει) για την μίξη (το βρίσκει έτοιμο), για τις ρυθμίσεις (έχει μηχανικό), για τα μπουκώματα (δεν μπουκώνει ποτέ στο τέρμα γκάζι...). Αλλά ο ΑΠΛΟΣ χρήστης θα ενθουσιαστεί και θα εκτιμήσει αυτά τα πλεονεκτήματα, ενώ θα βοηθηθεί να εκμεταλλευτεί, να μάθει και να βελτιωθεί καλύτερα (σ)τον δίχρονο χαρακτήρα!"



Τα παραπάνω για να έχουμε υπόψη μας και το στόχο της εταιρείας, το κοινό που θέλει να επηρεάσει και τον προσανατολισμό των νέων δίχρονων.

Κρατάω αυτό: ΠΡΩΤΗ φορά μια εταιρία έβγαλε στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ αυτή την τεχνολογία, στην ευρεία παραγωγή, και μάλιστα με τιμή που δεν υπερβαίνει τον ανταγωνισμό

Στο μυαλό μου, αυτό ακριβώς είναι η εξέλιξη!!!
Αν είναι να σου προσφέω κάτι σε αστρονομική τιμή, δεν αξίζει τον κόπο ;)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Μια ενσταση για τους εξωλεμβιους κινητηρες.....μην τους ανακατευουμε, γιατι υπαρχουν εντελως διαφορετικες συνθηκες!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια ενσταση για τους εξωλεμβιους κινητηρες.....μην τους ανακατευουμε, γιατι υπαρχουν εντελως διαφορετικες συνθηκες!!!
Οι συνθήκες σαφώς είναι τελείως διαφορετικές, αλλά η τεχνογνωσία χρησιμοποιήθηκε. Δεν είναι παρθενογέννεση αυτό που βλέπουμε στα μηχανάκια, αυτό εννοώ.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Οι συνθήκες σαφώς είναι τελείως διαφορετικές, αλλά η τεχνογνωσία χρησιμοποιήθηκε. Δεν είναι παρθενογέννεση αυτό που βλέπουμε στα μηχανάκια, αυτό εννοώ.
Σαφως.....αλλα η διχρονη κατασταση στην θελασσα στις εξωλεμβιες καταργηθηκε απο το 1995 περιπου!
Οι λογοι ηταν πολλοι με πολλα θετικα και αρνητικα, που ειναι πολλα για να τα αναλυσω εδω.
Αλλα στη θαλλασα μιλαμε για 2500-3500 κυβικα και V6 μοτερ......οποτε ας τα αφησουμε εκτος!
 

dtz

Μέλος μίζα - μανιβέλα
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 350 XC-F
Μακάρι μήπως ξαναδουμε στους δρόμους πολιτικα 2τ εντουρακια και οχι μόνο.
το όνειρό μου Κωστή ... :D
300άρι δίχρονο, με μεγάλο τεπόζιτο, 14/48, κανονικό λαστιχάκι, και στη δουλειά κάθε μέρα ... :yew:
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
το όνειρό μου Κωστή ... :D
300άρι δίχρονο, με μεγάλο τεπόζιτο, 14/48, κανονικό λαστιχάκι, και στη δουλειά κάθε μέρα ... :yew:




Στην πόλη θα ναι φάση Joe Bar Team, "γαμωτ, γαμωτ, γαμ.... ". Αν και τα καινούργια θα ναι λογικά πιο γραμμικά, δεν παύουν να είναι δίχρονα. Θα φτάνεις στη δουλειά ή θα κάνεις τουνοου αςμπέτα στα εφημερεύοντα;

Για να δούμε, αν βγουν αξιόπιστα γιατί όχι;


(Με το 300 που χω τώρα, στην κανονική χαρτογράφιση όταν ροπιάζει γίνεται μέγα πανυγήρι, βλέπεις δεν εχει vforce αλλά τα παλιομοδίτικα Boyesen και αλλο θάλαμο διαστολής + τσιμπουκόφωνο. Στο χώμα θέλει προσοχή και στα δύσκολα το δουλεύω στο "βρεγμένο".)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Top Bottom