KTM LC4 Ζημιάρικα ή μήπως έτσι εξηγούνται πολλά;

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005

Κοιτώντας τελευταία για τους συγκεκριμένους κινητήρες και με καρφωμένο στο μυαλό ενα πρόσφατο ποστ του tc-drift , που έλεγε οτι 9 στους 10 μαθαίνουν σούζα σε αυτά τα μηχανάκια.
Παραθέτω το παραπάνω βίντεο. Δυστυχώς είναι στα γερμανικά και το autotranslate κουράζει λίγο, αλλά όποιος καταλαβαίνει λίγο απο εσωτερικά του κινητήρα είναι ξεκάθαρο το τι συμβαίνει.

edit: Σίγουρα εξηγεί τις ζημιές στα ρουλεμαν εκκεντροφόρου και στην κεφαλή γενικότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005

Ο ίδιος τύπος δίνει και την λύση στο πρόβλημα που περιγράφει.
Δεν ξέρω πόσο σχετικό είναι πλέον το θέμα μιας και μιλάμε για 20 ετιας κινητήρες πλέον, αλλά εγώ το βρήκα σίγουρα ενδιαφέρον.
Αν μη τι άλλο για να μην κατηγορούμε μόνο την <<κακή>> συντήρηση. Η την KTM.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγω παντως θα του εβαζα λιγο περισσοτερο λαδακι, δεν θα εκανα σουζες, δεν θα το πηγαινα σε ανηφορες με μεγαλη κλίση και γενικα δεν θα το εβαζα μπροστα!! :p
Ο σχεδιαστης σιγουρα, οδηγει ηλεκτρικο μηχανακι τωρα.
:cns:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως εγώ όσα έχω οδηγήσει ως τώρα μάλλον είχαν σύστημα αντι-σουζας...
Δεν εξηγείται αλλιώς... :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
η έκταση που πήρε μέσα στα χρόνια η ιστορία με τα 640 ειδικά οτι σπάνε κλπ οφείλεται σίγουρα σε κάποιους παράγοντες.

Η κακή χρήση και η κακή συντήρηση είναι οι πιο σημαντικοί.

Η κακή χρήση όπως οι σούζες διαρκείας, τα σπασίματα στα φανάρια κλπ σε κάθε μοτοσυκλέτα θα επιβαρύνουν την κατάσταση του μοτέρ (και κάθε μοτέρ) σε βάθος χρόνου.

Η κακή συντήρηση είναι το τελειωτικό χτύπημα. Και προφανώς στα 640 motard, duke ειδικά ξέρουμε ποιό ήταν πάντα το δυναμικό κοινό σε ποσοστό 90%. Σιδεροφάγοι ως 25-27 ετών με αντίληψη στη συντήρηση πως είναι 660 yamaha. Με κύριο σφάλμα η εξαέρωση στην αλλαγή λαδιού που είναι υπευθυνη για τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Εσύ παίρνεις ένα πολύ καλό κομμάτι, καλοδουλεμένο, καλοσυντηρημένο, θα συνεχίσεις ετσι και θα ευχαριστιέσαι το μηχανάκι σου. Μην βάζεις κακές σκέψεις χωρίς λόγο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
η έκταση που πήρε μέσα στα χρόνια η ιστορία με τα 640 ειδικά οτι σπάνε κλπ οφείλεται σίγουρα σε κάποιους παράγοντες.

Η κακή χρήση και η κακή συντήρηση είναι οι πιο σημαντικοί.

Η κακή χρήση όπως οι σούζες διαρκείας, τα σπασίματα στα φανάρια κλπ σε κάθε μοτοσυκλέτα θα επιβαρύνουν την κατάσταση του μοτέρ (και κάθε μοτέρ) σε βάθος χρόνου.

Η κακή συντήρηση είναι το τελειωτικό χτύπημα. Και προφανώς στα 640 motard, duke ειδικά ξέρουμε ποιό ήταν πάντα το δυναμικό κοινό σε ποσοστό 90%. Σιδεροφάγοι ως 25-27 ετών με αντίληψη στη συντήρηση πως είναι 660 yamaha. Με κύριο σφάλμα η εξαέρωση στην αλλαγή λαδιού που είναι υπευθυνη για τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Εσύ παίρνεις ένα πολύ καλό κομμάτι, καλοδουλεμένο, καλοσυντηρημένο, θα συνεχίσεις ετσι και θα ευχαριστιέσαι το μηχανάκι σου. Μην βάζεις κακές σκέψεις χωρίς λόγο.
βγηκε το 690 και λυθηκαν πολλα θεματα....ο καλυτερος μονοκυλινδρος στον κοσμο
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
η έκταση που πήρε μέσα στα χρόνια η ιστορία με τα 640 ειδικά οτι σπάνε κλπ οφείλεται σίγουρα σε κάποιους παράγοντες.

Η κακή χρήση και η κακή συντήρηση είναι οι πιο σημαντικοί.

Η κακή χρήση όπως οι σούζες διαρκείας, τα σπασίματα στα φανάρια κλπ σε κάθε μοτοσυκλέτα θα επιβαρύνουν την κατάσταση του μοτέρ (και κάθε μοτέρ) σε βάθος χρόνου.

Η κακή συντήρηση είναι το τελειωτικό χτύπημα. Και προφανώς στα 640 motard, duke ειδικά ξέρουμε ποιό ήταν πάντα το δυναμικό κοινό σε ποσοστό 90%. Σιδεροφάγοι ως 25-27 ετών με αντίληψη στη συντήρηση πως είναι 660 yamaha. Με κύριο σφάλμα η εξαέρωση στην αλλαγή λαδιού που είναι υπευθυνη για τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Εσύ παίρνεις ένα πολύ καλό κομμάτι, καλοδουλεμένο, καλοσυντηρημένο, θα συνεχίσεις ετσι και θα ευχαριστιέσαι το μηχανάκι σου. Μην βάζεις κακές σκέψεις χωρίς λόγο.
πολυ σωστος και+φωνω σε ολα. Επισης η σουζα διαρκειας στεγνωνει απο λαδι τον εκκεντροφόρο !
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
βγηκε το 690 και λυθηκαν πολλα θεματα....ο καλυτερος μονοκυλινδρος στον κοσμο
Άλλο κι αυτό το παραμύθι που μας πουλάνε από την ΚΤΜ.....καταρχάς δεν υπάρχει άλλος μονοκύλνδρος πλέον στον κόσμο, οπότε γιάννης πίνει γιάννης κερνάει.....ας βγάζανε ενα μονοκύλινδρο και άλλες εταιρείες για να συγκρίνουμε ........
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
η έκταση που πήρε μέσα στα χρόνια η ιστορία με τα 640 ειδικά οτι σπάνε κλπ οφείλεται σίγουρα σε κάποιους παράγοντες.

Η κακή χρήση και η κακή συντήρηση είναι οι πιο σημαντικοί.

Η κακή χρήση όπως οι σούζες διαρκείας, τα σπασίματα στα φανάρια κλπ σε κάθε μοτοσυκλέτα θα επιβαρύνουν την κατάσταση του μοτέρ (και κάθε μοτέρ) σε βάθος χρόνου.

Η κακή συντήρηση είναι το τελειωτικό χτύπημα. Και προφανώς στα 640 motard, duke ειδικά ξέρουμε ποιό ήταν πάντα το δυναμικό κοινό σε ποσοστό 90%. Σιδεροφάγοι ως 25-27 ετών με αντίληψη στη συντήρηση πως είναι 660 yamaha. Με κύριο σφάλμα η εξαέρωση στην αλλαγή λαδιού που είναι υπευθυνη για τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Εσύ παίρνεις ένα πολύ καλό κομμάτι, καλοδουλεμένο, καλοσυντηρημένο, θα συνεχίσεις ετσι και θα ευχαριστιέσαι το μηχανάκι σου. Μην βάζεις κακές σκέψεις χωρίς λόγο.
Βαγγέλη φίλε ακαδημαϊκό ήταν το ποστ. Δεν έχω κανένα ενδοιασμό για το τι παίρνω.
Εντελώς τυφλή εμπιστοσύνη και στον άνθρωπο που το χει 100%.
Ίσα ίσα όσο διαβάζω και κατανοώ την μηχανή σαν σύνολο χαίρομαι και γουστάρω όλο και πιο πολύ. Όλα τα «θέματα του» είναι διαχειρισιμα και πταίσματα κατά την γνώμη μου.
Ακόμα και η συντήρηση που πολλοί την θεωρούν αγγαρεία εγώ την βλέπω σαν μια ακόμα ενασχόληση που θα με δέσει με το μηχανάκι και θα πάρω και χαρά από αυτό.
Edit: αν μη τι άλλο το ποστ μου συνηγορεί στο ότι τα προβλήματα των περισσότερων lc4 είναι λόγο ανθρώπινου παράγοντα και όχι της ποιότητας κατασκευής.
Τα οποία κληρονομούνται και διαιωνίζονται από αγοραστή σε αγοραστή με τα χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
πολυ σωστος και+φωνω σε ολα. Επισης η σουζα διαρκειας στεγνωνει απο λαδι τον εκκεντροφόρο !
Stam δες το βίντεο θα σου αρέσει. Αυτό ακριβός λέει ο Γερμανός. Και η κάτω αντλία πονάει με τις ταρζανιές.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Βαγγέλη φίλε ακαδημαϊκό ήταν το ποστ. Δεν έχω κανένα ενδοιασμό για το τι παίρνω.
Εντελώς τυφλή εμπιστοσύνη και στον άνθρωπο που το χει 100%.
Ίσα ίσα όσο διαβάζω και κατανοώ την μηχανή σαν σύνολο χαίρομαι και γουστάρω όλο και πιο πολύ. Όλα τα «θέματα του» είναι διαχειρισιμα και πταίσματα κατά την γνώμη μου.
Ακόμα και η συντήρηση που πολλοί την θεωρούν αγγαρεία εγώ την βλέπω σαν μια ακόμα ενασχόληση που θα με δέσει με το μηχανάκι και θα πάρω και χαρά από αυτό.
ωπ ωπ ωπ ... τι εχασα ρε Νίκο ? παίρνεις ? θα πάρεις 640 ... ? :woot: με το καλό

Συμφωνώ με αυτά που έγραψε πιο πάνω ο Βαγγέλης, η χρήση - τρόπος οδήγησης σε συνδυασμό με την συντήρηση,
μπορούν να δημιουργήσουν προβληματα ή όχι
Εχουν περάσει από τα χέρια μου τρία 640, το 1ο του 2000, έκανε αρκετά σκληρή χωμάτινη χρήση, και δουλεύε τέλεια, μέχρι τις 55.000
που το εδωσα σε ενα πιτσιρικά, και σε 10 μέρες το μηχανάκι ήταν σε μια κουτα ΝΟΥΝΟΥ (ειναι γερές αυτές)

Πως το εσπασες το μηχανακι ρε Σπυράκο ? εεε ... πηγα μια Πατρα και γυρισα τερμα γκάζι ...

Τα άλλα δυο επίσης αρκετό χώμα και μικρές ασφαλτινές εκδρομές, κανένα δεν μου δημιουργησε πρόβλημα.
Κατα την ταπεινή μου γνώμη, και εφόσον το μεκανάκι δεν είναι ρδέλομπου, θέλει 3 πράγματα

  • σωστό ζέσταμα
  • συχνές αλλαγές λαδιών
  • γεμάτο δουλεμα, με μια ταχύτητα κάτω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άλλο κι αυτό το παραμύθι που μας πουλάνε από την ΚΤΜ.....καταρχάς δεν υπάρχει άλλος μονοκύλνδρος πλέον στον κόσμο, οπότε γιάννης πίνει γιάννης κερνάει.....ας βγάζανε ενα μονοκύλινδρο και άλλες εταιρείες για να συγκρίνουμε ........
Υποθέτω αναφέρεσαι σε μονοκύλινδρο 600cc+

1)VOGE 650DS
2)SWM SUPERDUAL 650
3)AJP PR7

πολλά μοντέλα που δεν εισάγονται Ευρώπη και παράγονται ακόμα ειδικά για Αμερική όπως KLR650, DR650, XR650L κ.α.

Υπάρχουν ακόμα αρκετά μονοκύλινδρα μεσαία και αντικειμενικά ο κινητήρας της KTM είναι μακράν ο καλύτερος και βάζει κάτω και πολλά 2Κ στα ίδια κυβικά σίγουρα
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Υποθέτω αναφέρεσαι σε μονοκύλινδρο 600cc+

1)VOGE 650DS
2)SWM SUPERDUAL 650
3)AJP PR7

πολλά μοντέλα που δεν εισάγονται Ευρώπη και παράγονται ακόμα ειδικά για Αμερική όπως KLR650, DR650, XR650L κ.α.

Υπάρχουν ακόμα αρκετά μονοκύλινδρα μεσαία και αντικειμενικά ο κινητήρας της KTM είναι μακράν ο καλύτερος και βάζει κάτω και πολλά 2Κ στα ίδια κυβικά σίγουρα
Καλά νταξ......τι ειναι αυτά τα swm ajp jang yong ???? Συγκρίνεις την ΚΤΜ με εταιρείες που κάνουν συναρμολόγηση παλία μηχανάκια.....???? Τώρα όσον αφορά τα KLR........ιεροσυλία.......δηλαδή συγκρίνεται η TRANSALP με το ΚΤΜ 890????? Συγκρίνεται ο Παρθενώνας με τον HILTON ????
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά νταξ......τι ειναι αυτά τα swm ajp jang yong ???? Συγκρίνεις την ΚΤΜ με εταιρείες που κάνουν συναρμολόγηση παλία μηχανάκια.....???? Τώρα όσον αφορά τα KLR........ιεροσυλία.......δηλαδή συγκρίνεται η TRANSALP με το ΚΤΜ 890????? Συγκρίνεται ο Παρθενώνας με τον HILTON ????
Ποιές μάρκες αναγνωρίζεις οτι υπάρχουν και πουλάνε μηχανάκια παγκοσμίως? Να στείλουμε ένα e-mail άμα είναι στους υπόλοιπους να το κλείσουν το τσαρδί.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ποιές μάρκες αναγνωρίζεις οτι υπάρχουν και πουλάνε μηχανάκια παγκοσμίως? Να στείλουμε ένα e-mail άμα είναι στους υπόλοιπους να το κλείσουν το τσαρδί.
ΚΤΜ και ΧΟΝΤΑ, ολες οι άλλες είναι κακεκτυπα, αντιγραφές........μη σου πω ΜΟΝΟ ΚΤΜ !
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΚΤΜ και ΧΟΝΤΑ, ολες οι άλλες είναι κακεκτυπα, αντιγραφές........μη σου πω ΜΟΝΟ ΚΤΜ !
Στο άλλο θέμα τότε γιατί μας βάζεις και σου απαντάμε για το Beta?

το TENERE 700 είναι κακέκτυπο?

Η μη αναγνώριση σου μιας μάρκας συνιστά πώς αυτή δεν υπάρχει?!

Κι εγώ δεν αναγνωρίζω την KTM. Αν έχεις ΚΤΜ ζείς σε ένα MATRIX δεν είναι αληθινό, είναι πλάσμα της φαντασίας σου.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θα πω και κατι αλλο που νομιζω οτι ειναι πιο σημαντικο απο τον τροπο συντηρηση ή και τροπο οδηγησης και ειναι το εξης
Η ΚΤΜ εβγαλε για το ευρυ αγοραστικο κοινο ενα μηχανακι με ενα κινητηρα πρωην αγωνιστικο και με αναρτησεις απο πρωην αγωνιστικα και στα υπολοιπα μερη τουμπανο επισης Πραγματικα οποιος αγοραζε το σχετικα ακριβο τοτε LC4 620 (και 640 μετα) συγκρινομενα με τα ιαπωνικα μεγαλα μονοκυκινδρα της εποχης δεν χρειαζοταν να βαλει ουτε μια δραχμη σε εξτρα
Ομως οπως εγραψα παραπανω ηταν σχετικα ακριβο και οχι ακριβο Η τιμη του ηταν πολυ χαμηλη για τα επωνυμα πραγματα που φορουσε Δεδομενου λοιπον οτι η ΚΤΜ τοτε δεν ειναι η ΚΤΜ κολοσσος του σημερα και η παραγωγη της ηταν σχετικα μικρη νομιζω οτι ειχε κανει γενναια εκπτωση στον ποιοτικο ελεγχο και στις προδιαγραφες που εδινε στους συνεργατες της κατασκεταστες (WP brembo, did, acεrbis κλπ) Το αποτελεσμα ηταν καποια μηχανακια να μην ξερουν τι θα πει συνεργειο (που λεει ο λογος) και αλλα κατα αλλα ιδια να ειναι καθε τριτη μαστορα
Εχω δει κομμενο πλαισιο σε LC4, κομμενα υποπλαισια σε duke, κλασμενο πισω αμορτισερ, καταστραμενα ρουλεμαν στροφαλου περαν των διαφορων μαλακιουλων που μπορει να σε αφηναν στο πουθενα (οπως πχ η κομμενη βελονα στο καρμπ)
Εχω δει ομως και LC4 με πανω απο 100000 χλμ χωρις νομιζω κανενα προβημα
Το δικο μου μοντ '99 που το κρατησα 6 χρονια και το εδωσα με περιπου 65000 χλμ το συντηρουσα μονος μου by the book Και παρολο που δεν μου εβγαλε κανενα σημαντικο θεμα εκτος απο το αμορτισερ που χρειαστηκε επισκευη (και καποιες μικρες μαλακιες που δεν τις γλυτωσα) μεχρι και την τελευταια αλλαγη λαδιων που εκανα θυμαμαι να βγαζω γρεζια πανω απο την ταπα
 
Top Bottom