KTM LC4 Ζημιάρικα ή μήπως έτσι εξηγούνται πολλά;

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ρε συ φίλε mousitsas δεν σε είπε κανένας μαλακα. Ούτε είπε κανένας ότι τα KTM δεν είναι ιδιαίτερα μηχανάκια και ευπαθή και απαιτητικά.
Ίσα ίσα η επιχειρηματολογία είναι ότι ακριβώς είναι όλα αυτά τα παραπάνω σαν μηχανές επιδόσεων θέλουν και την σωστή χρήση και συντήρηση. Τώρα αν το σουζαρει ο άλλος και τρώει τον εκκεντροφόρο σιγά σιγά αυτό θα φανεί στον επόμενο ιδιοκτήτη και ούτω καθεξής. Αυτό σχολίασα στο πρώτο ποστ ουσιαστικά, όχι για να ξέπλυνω την KTM, αλλά για να υπογραμμίσω ότι κάπως έτσι βγαίνουν τα στερεότυπα.
Πλακα κανω ρε συ, δε μπορουσα να αφησω την ευκαιρια να ειρωνευτω τα κτμ να παει χαμενη....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι, ναι, ναι μωρέ.... η KTM σας έφταιξε.
Δε βλέπετε που ο Domiμανιακός στο Honda αγοράζει τα κοκκοράκια με τη σακούλα, 6; 7; 8;... ούτε και θυμάμαι πόσα έχει αλλάξει. Εγώ πλέον τον λυπάμαι.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Έπεσα πάνω σε << αυτό >> ψάχνοντας λεπτομέρειες για το κοντέρ που φοράει το δικό μου.
Έχει αρκετό πράμα μέσα για πολλά μοντέλα πέρα από τον LC4.
Σε ένα σημείο γράφει το παρακάτω "Håll ner varvtalet! Slå inte i varvstoppet när du kör bakhjul lägg i nästa växel i tid. En 625 LC4 ger ändå inte mer effekt efter 7000RPM. " που μεταφράζεται από τον Γουγλη σε "Hold down the speed! Do not turn in the lap stop when driving the rear wheel put in the next gear on time. However, a 625 LC4 does not produce more power after 7000RPM.", κοινώς, αν και γουστάρεις που έχει τέτοιο εύρος στροφών μην το σπας τζάμπα.

Spoiler alert: λέει και για κοκκοράκια...:sorry:
 
Top Bottom