KTM LC4 640 (Tech+Story)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ειμαι περιεργος το μαυρο μοτερ ποσο θα αντεξει,διοτι δεν το λες και αξιοπιστο,σε σχεση με τα high flow,απο την αλλη υπαρχει 640adv98αρι με 120000χλμ που δεν εχει κανει κιχ και με πολυ σωστη συντηρηση
Μανώλη μου αυτό είναι κάτι που θα φανεί στη περίπτωση μου.

Πολλά μοτέρ lc4 έχουν υποφέρει στα χέρια καγκουραιων και με κακή συντήρηση.

Νομίζω αυτό το μοτέρ θέλει πρώτον να δουλεύει μεσαίες στροφές και να μη του αλλάζεις τα φώτα συνέχεια ψηλά κάτι που λόγω ροπής δε χρειάζεται κιόλας.

Επισης έχει κάποιες ιδιαίτεροτητες, μία απλή αλλαγή λαδιων ας πούμε έχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που περιλαμβάνει και εξαερωση! Αν δε γίνει σωστά ακόμα και αυτό το γαμας το μοτέρ εύκολα..

Επισης θέλει καλό full synth λάδι.

Να μη σχολιάσω ότι 7 στις 10 ιδιοκτήτες 640 έμαθε πάνω σε αυτό σούζα! Τι θες να σου κάνει το καημένο.

Αν δεν το είχα βρει από άνθρωπο νορμάλ κάποιας ηλικίας και τελείως μαμά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ποτέ.

Εγώ από τη μερια μου κάνω μια σωστή χρήση και συντήρηση και αν βγάλει πρόβλημα στο μέλλον βλέπουμε. Μου αρέσει πάντως πολύ και θέλω να το κρατήσω καιρό.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανώλη μου αυτό είναι κάτι που θα φανεί στη περίπτωση μου.

Πολλά μοτέρ lc4 έχουν υποφέρει στα χέρια καγκουραιων και με κακή συντήρηση.

Νομίζω αυτό το μοτέρ θέλει πρώτον να δουλεύει μεσαίες στροφές και να μη του αλλάζεις τα φώτα συνέχεια ψηλά κάτι που λόγω ροπής δε χρειάζεται κιόλας.

Επισης έχει κάποιες ιδιαίτεροτητες, μία απλή αλλαγή λαδιων ας πούμε έχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που περιλαμβάνει και εξαερωση! Αν δε γίνει σωστά ακόμα και αυτό το γαμας το μοτέρ εύκολα..

Επισης θέλει καλό full synth λάδι.

Να μη σχολιάσω ότι 7 στις 10 ιδιοκτήτες 640 έμαθε πάνω σε αυτό σούζα! Τι θες να σου κάνει το καημένο.

Αν δεν το είχα βρει από άνθρωπο νορμάλ κάποιας ηλικίας και τελείως μαμά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ποτέ.

Εγώ από τη μερια μου κάνω μια σωστή χρήση και συντήρηση και αν βγάλει πρόβλημα στο μέλλον βλέπουμε. Μου αρέσει πάντως πολύ και θέλω να το κρατήσω καιρό.
την ξερω τη δουλεια με την εξαερωση,οπως και ποσες ραγισμενες κεφαλες εχουν παιξει σε αυτο το μοτερ.Θα συμφωνησω με τα λεγομενα σου,καθαρο fun bike to 640 και οχι καθημερινο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορώ να περιγράψω την διαφορά που έκαναν τα Enduro λάστιχα και το σήκωμα του τιμονιού στο 640...

Από εκεί που με τα 50/50 πήγαινα κότα και χαλαρά και προσεκτικά με τα MC360 πήγα χτες βουνό με 2 φίλους με EXC 300 και YZ400F και τελικά έμπαινα εγώ μπροστά να χώνομαι σε μονοπάτια!

Φυσικά τεράστια βοήθεια το τιμόνι. Όποιος δεν το έχει κάνει ΧΑΝΕΙ. Αποκτάς έλεγχο στο μηχανάκι, άλλο μηχανακι. Με 2 πόντους σήκωμα το τιμόνι!

 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Υπάρχει κάποιος ''κανόνας'' για το ποσό ψήλωμα πρέπει να πέσει? ανάλογα με το ύψος σου πχ ή κάτι άλλο ? Ή απλά δοκιμάζεις και βλέπεις πόσοι πόντοι (με το συμπάθειο) σου ταιριαζουν?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπάρχει κάποιος ''κανόνας'' για το ποσό ψήλωμα πρέπει να πέσει? ανάλογα με το ύψος σου πχ ή κάτι άλλο ? Ή απλά δοκιμάζεις και βλέπεις πόσοι πόντοι (με το συμπάθειο) σου ταιριαζουν?
Βασικά οι κατασκευαστές ανάλογα με το είδος της μηχανής φτιάχνουν μια θέση οδήγησης. Στο 640 enduro τουλάχιστον το δικό μου προφανώς επειδή η μηχανή είναι on-off Και όχι καθαρό Enduro το τιμόνι ήταν σχετικά χαμηλά ΑΝ ΚΑΙ σαν τιμόνι το Magura είναι όσο πλατύ χρειάζεται και μάλιστα έχει και κάποιες γωνίες συμπαθητικές.

Σε άλλα μηχανάκια που είχα όπως XR 250 η TT600R ήθελε οπωσδήποτε αλλαγή το τιμόνι γιατί ήταν καταρχήν στενό!

Το Magura εδώ είναι πρωτον fat bar (αρα ανθεκτικό σε πτώσεις) και φαρδύ. Με ένα ψήλωμα μόλις 1,5cm που έκανα εγώ απευθειας έχεις το τιμόνι στα χέρια σου ευθεία και όχι κάτω απ τις μασχάλες αν μπορώ να το πω περιγραφικά! Άλλη αίσθηση! Φαντάζομαι αν κάποιος έιναι 1.90 θα θέλει και κάνα πόντο παραπάνω σήκωμα αλλά για ύψη 1,75-1,80 νομίζω 1,5-2cm είναι τέλειο!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θέλω να πως σε γενικές γραμμές πώς άμα κάποιος καβαλούσε π.χ. το 640 πριν του ρυθμίσω σωστά αναρτήσεις στο χώμα(άσχετα της συντηρησης τους) και πριν φτιάξω τη σέλα και πριν φτιάξω και το τιμόνι θα έλεγε ΟΚ καλό είναι για μια βόλτα.

Τώρα λες πώ ρε π@στη γαμάτο! Με λίγα λόγια η κάθε μηχανή θέλει λίγο ψάξιμο να έρθει στα μέτρα μας και στα γούστα μας. Στο αμάξι μπαίνεις μέσα έχει 100 ρυθμίσεις να βολευτείς. Στη μηχανή δεν πρέπει να γίνει το αντίστοιχο?!(πανω κάτω)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βαγγέλη έκανες αναδρομολόγηση / αντικατάσταση σε ντίζες;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη έκανες αναδρομολόγηση / αντικατάσταση σε ντίζες;
Δεν θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο. Έβγαλα βέβαια τη ντίζα του συμπέκτη και την καθάρισα-γράσσαρα καλά αλλά σε ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι δεν μπορώ να ξέρω ο προηγούμενος αν είχε βάλει κάπου το χεράκι του γενικά και είχε φτιάξει εκείνος κάτι.

Η ντίζα του συμπλεκτη περνάει απο την αναμενομενη της διαδρομή χωρίς περίεργες καμπύλες, μαλακός ο συμπλεκτης, η ντίζα του τσοκ περνάει κι αυτή εκεί κάτω απο το τεπόζιτο και τακτοποίησα όσο καλύτερα μπορούσα και την γκαζιέρα να γυρίζει ωραία.

Έχεις δει κάτι που δεν σου αρέσει?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα, μόλις το πήρα μετά από 5 μέρες έφυγα.
Αλλά θυμάμαι ότι θα προτιμούσα να έχω λίγο το τιμόνι πιο ψηλα, γι αυτό σε ρώτησα προκαταβολικά.
Και επίσης πιο φαρδιά μαρσπιε.
Σε όλα τα άλλα το μηχανάκι είναι έτοιμο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα, μόλις το πήρα μετά από 5 μέρες έφυγα.
Αλλά θυμάμαι ότι θα προτιμούσα να έχω λίγο το τιμόνι πιο ψηλα, γι αυτό σε ρώτησα προκαταβολικά.
Και επίσης πιο φαρδιά μαρσπιε.
Σε όλα τα άλλα το μηχανάκι είναι έτοιμο.
Α τώρα κατάλαβα εννοούσες με το ψηλωμα του τιμονιού! Όχι κανένα πρόβλημα! Με 2 ποντακια ψηλωμα δεν έχει θέμα με ντιζες κλπ φτάνουν μια χαρά.

Όσο για τα μαρσπιε έχω προμηθευτεί αριστερή βάση από μεταγενεστερο μοντέλο και λογικά μπορώ να κουμπώσω aftermarket από ktm κλασσικου τύπου.

Μετα από συνομιλία με τον γκουρού Καρρερ μου είπε πως με την στάνταρ αριστερή ταιριάζει τύπου Xr 600.αρα μπλέξιμο.

Με τη νέα βάση όμως κουμπώνει ζευγαράκι κανονικά ktm μεταγενεστερο.

Εσυ λογικά έχεις τη βάση τη τελευταία τη σωστή..
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Α τώρα κατάλαβα εννοούσες με το ψηλωμα του τιμονιού! Όχι κανένα πρόβλημα! Με 2 ποντακια ψηλωμα δεν έχει θέμα με ντιζες κλπ φτάνουν μια χαρά.

Όσο για τα μαρσπιε έχω προμηθευτεί αριστερή βάση από μεταγενεστερο μοντέλο και λογικά μπορώ να κουμπώσω aftermarket από ktm κλασσικου τύπου.

Μετα από συνομιλία με τον γκουρού Καρρερ μου είπε πως με την στάνταρ αριστερή ταιριάζει τύπου Xr 600.αρα μπλέξιμο.

Με τη νέα βάση όμως κουμπώνει ζευγαράκι κανονικά ktm μεταγενεστερο.

Εσυ λογικά έχεις τη βάση τη τελευταία τη σωστή..
Μιας και έχεις τη βάση, τσέκαρε KTM κωδικό 60103940000
Δε θα τα βρεις μεταχειρισμένα και κάνουν γύρω στα 160€ αλλά είναι ευρύχωρα :)

Πολύ ωραία δουλειά στο μηχανάκι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μιας και έχεις τη βάση, τσέκαρε KTM κωδικό 60103940000
Δε θα τα βρεις μεταχειρισμένα και κάνουν γύρω στα 160€ αλλά είναι ευρύχωρα :)

Πολύ ωραία δουλειά στο μηχανάκι.
Ευχαριστώ! Τώρα 160ευρο, το 10% του budget ολοκλήρου για μαρσπιε σαφώς δε παίζει καθώς το project είναι low budget και ευτυχώς υπάρχουν λύσεις στα 30-40 ευρό με φαρδιά μαρσπιε και αλουμινένια η και αγνό παρθένο σιδερακι!

Σε ένα ενδεχόμενο μελλοντικό project τύπου 690R, κάτι πιο φρέσκο και που να δικαιολογεί μερικά χιλιάρικα επένδυση θα το σκεφτόμουνα αν και νομίζω κάθε κομμάτι που βάζεις σε κάθε project πρέπει να χει ένα σκοπό και ένα value for money.

Υπαρχουν εκπληκτικά μαρσπιε μια και το συζητάμε που βγάζει ο Ορφανός κάπου στα 200ευρο που κουβαλάνε την εμπειρία και την τεχνογνωσία από πολυημερους αγώνες rally.

Ας είμαστε ειλικρινείς δεν χρειαζόμαστε η τουλάχιστον εγώ ένα σετ μαρσπιε που να αντέξει ενδεχομένως μια τούμπα με 100km/h να συνεχίσω τον αγώνα η να έχει τη δομή και τις διαστάσεις για ώρες όρθιος πάνω στα μαρσπιε σε ανοιχτες ειδικές. Η να γλυτώσω 200gr.

Άλλη κουβέντα τεράστια αυτή βεβαια σε κάποιο άλλο τοπικ!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@ Aldebaran
Kαι γιατι φουλ συνθετικο?
Το lc4 μια χαρα νομιζω νοιωθει και με ημισυνθετικο

Κατα τα αλλα κλαιν για 200 εμ ελ οτι και να βαλεις
...Ετσι και αλλιως ο κινητηρας θα σκορπισει καποια στιγμη οτι και να του βαλεις :cool::p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
@ Aldebaran
Kαι γιατι φουλ συνθετικο?
Το lc4 μια χαρα νομιζω νοιωθει και με ημισυνθετικο

Κατα τα αλλα κλαιν για 200 εμ ελ οτι και να βαλεις
...Ετσι και αλλιως ο κινητηρας θα σκορπισει καποια στιγμη οτι και να του βαλεις :cool::p




Στο manual λέει να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ Full συνθετικό λάδι και για τις δικές μας συνθήκες 10W50.

Aldebaran εγώ βάζω τα Denicol 10W60 Full synth απο τον Τασσούλη, κορυφαίο λάδι, ακριβό βέβαια αλλά το σασμάν δουλεύει βούτυρο (δε νιώθουν τίποτα απο θερμοκρασίες. μισή ώρα σε μονοπάτι να σαι να βράζει θα βρίσκεις νεκρά κανονικά και θα αλλάζει ταχύτητες ήσυχα) και εξαιρετικά μου φαίνεται δουλέυει και το μοτέρ.Μηχανικοί θόρυβοι στο ελάχιστο. Στα προτείνω 100%. Τα δούλευα και παλιά στο 450 όπως και πολλοί χωμάτινοι. Αλλά κάπου 17€ το λίτρο..

Και ακολούθα βήμα βήμα ακριβώς τις οδηγίες του Δημήτρη

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
konkost
Κώστα δεν έχω αλλάξει λάδια ακόμα γιατί τώρα το πήρα, αλλά θα ακολουθήσω το μανιουαλ που αναφέρει φουλ συνθετικό.

tc-drift
Βαγγο γιατί 10-60 και όχι 10-50 που λέει το μανιουαλ;
Με την denicol είμαι πολύ ευχαριστημένος, είμαι μεταξύ αυτής και της Motorex,που ήταν η προηγούμενη αλλαγή λαδιων.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
konkost
Κώστα δεν έχω αλλάξει λάδια ακόμα γιατί τώρα το πήρα, αλλά θα ακολουθήσω το μανιουαλ που αναφέρει φουλ συνθετικό.

tc-drift
Βαγγο γιατί 10-60 και όχι 10-50 που λέει το μανιουαλ;
Με την denicol είμαι πολύ ευχαριστημένος, είμαι μεταξύ αυτής και της Motorex,που ήταν η προηγούμενη αλλαγή λαδιων.
Δεν ξεφεύγεις απο κάτι του manual. προς τα πάνω πάς σε viscocity σε αντοχές σε υψηλές θερμοκρασίες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
OK Μαλλον εχουν αλλαξει το μανουαλ και τις προδιαγραφες απο το μοντελο του '99 που ειχα εγω μεχρι και το 2006
Και που στο ownerw manual δεν ελεγε κατι για φουλ συνθετικο (αν θυμαμαι και καλα) Παντως εγω για 6 χρονια ημισυνθετικο του εβαζα και στα 65000 χλμ που το εδωσα δεν ειχε παθει τιποτα Τις αλλαγες βεβαιως τις εκανα μονος μου Σημαντικο αυτο
Και επισης σημαντικο να ελεγχετε κατα καιρους την ταση του ελατηριου π0υ βρισκεται αν ξεβιδωσετε την (νομιζω) αλενοβιδα που βρισκεται διπλα στην ταπα εξαγωγης του λαδιου στο κατω μερος του καρτερ Αυτο το ελατηριο και η μπιλια που βρισκονται εκει ελεγχει την ροη του λαδιου
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom