KTM LC4 640 (Tech+Story)

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κατα γενικο κανονα, υψηλοτερο ιξωδες βαζουμε οταν εχουμε αρχισει να εχουμε φθορες και τσιμπαει λαδι. Στη θεωρια, εαν βαλεις απο τωρα υψηλο ιξωδες η φθορα επιταχυνεται, καθότι ανεβαινουν οι πιεσεις, μειωνονται οι ανοχες κτλ κτλ. Εγω δε θα πηγαινα σε 60αρι, δεν υπαρχει λογος.

Επισης, η μονη ουσιαστικη διαφορα μεταξυ συνθετικου και ημισυνθετικου ειναι τα διαστηματα σερβις. Πολλοι κατασκευαστες για να μεγαλωσουν τα διαστηματα σερβις το γυρισαν σε φουλ συνθετικο. Κατα τα αλλα δεν θα παθει τιποτα το μοτερ, ισα-ισα που εαν κανεις νωριτερα τις αλλαγες απ'οτι λεει ο κατασκευαστης δεν χρειαζεται να πετας λεφτα σε συνθετικα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επισης να πουμε οτι τα περισσοτερα συνθετικα ειναι απλα συνθετικης βασης Και ακομα και απο αυτα που γραφουν πανω full synthetic ειναι αγνωστο η ποσοτητα συνθετικου λιπαντικου που περιεχουν αφου δεν υπαρχει καμια υποχρεωση των εταιρειων λιπαντικων να αναφερουν την αναλογια συνοετικου+0ρυκτελαιου
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κατα γενικο κανονα, υψηλοτερο ιξωδες βαζουμε οταν εχουμε αρχισει να εχουμε φθορες και τσιμπαει λαδι. Στη θεωρια, εαν βαλεις απο τωρα υψηλο ιξωδες η φθορα επιταχυνεται, καθότι ανεβαινουν οι πιεσεις, μειωνονται οι ανοχες κτλ κτλ. Εγω δε θα πηγαινα σε 60αρι, δεν υπαρχει λογος.
Νομιζω οτι αναποδα τα λες

εντιτ ΑΚΥΡΟ Μαλλον εγω τα μπερδεψα :laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Nai ρε συ το ξερω εγω προς στιγμην μπερδευτικα :x3:
Κοιτα απο πανω που διορθωσα το ποστ μου
:friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επισης, η μονη ουσιαστικη διαφορα μεταξυ συνθετικου και ημισυνθετικου ειναι τα διαστηματα σερβις. Πολλοι κατασκευαστες για να μεγαλωσουν τα διαστηματα σερβις το γυρισαν σε φουλ συνθετικο. Κατα τα αλλα δεν θα παθει τιποτα το μοτερ, ισα-ισα που εαν κανεις νωριτερα τις αλλαγες απ'οτι λεει ο κατασκευαστης δεν χρειαζεται να πετας λεφτα σε συνθετικα.
Η ΚΤΜ στο 640 μοντ.' 05 προτείνει full synthetic στις 5000 χλμ.
Εάν κανείς νωρίτερα αλλαγές με ημισυνθετικό, μακροπροθεσμα δε θα σου βγούν πιο ακριβές οι αλλαγές?

Επίσης, πέρα από το κόστος που προσωπικα το παρακαμπτω έναντι της σωστής /ποιοτικής συντήρησης, τι είναι πιο καλό για τον κινητήρα?
Το full στις 5Κ ή το ήμι στις (ας πούμε) 3Κ?
Ρωταω καθαρά από ενδιαφέρον.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η ΚΤΜ στο 640 μοντ.' 05 προτείνει full synthetic στις 5000 χλμ.
Εάν κανείς νωρίτερα αλλαγές με ημισυνθετικό, μακροπροθεσμα δε θα σου βγούν πιο ακριβές οι αλλαγές?

Επίσης, πέρα από το κόστος που προσωπικα το παρακαμπτω έναντι της σωστής /ποιοτικής συντήρησης, τι είναι πιο καλό για τον κινητήρα?
Το full στις 5Κ ή το ήμι στις (ας πούμε) 3Κ?
Ρωταω καθαρά από ενδιαφέρον.
Τωρα μαστορα μου βαζεις δυσκολα... Δεν το ξερω να σου απαντησω, αυτα ειναι για ειδικους του ειδους (χημικους μηχανικους ή μηχανολογους). Φανταζομαι ομως οτι το φουλ στις 5Κ ή το ημι στις 3Κ ειναι ακριβως μα ακριβως το ιδιο. Ουτε αγωνιστικη χρηση κανεις, ουτε εισαι στον Περσικο με 50C νταλα καθε μερα, αρα νομιζω οτι η διαφορα ειναι ανυπαρκτη.

Eπισης, διαβαζα τωρα τα μανιουαλ του 640, και οντως για μοντελο 2000 λεει ορυκτο,ημι ή φουλ συνθετικο ανα 5000χλμ ενω στου 2003 λεει φουλ συνθετικο μονο, παλι ανα 5000χλμ. Δεν ξερω εαν αλλαξαν κατι στο μοτερ και αλλαξαν και οι απαιτησεις, αλλα εγω θα ακολουθουσα αυστηρα ο,τι γραφει το μανιουαλ...

Αυτο που λεω για νωριτερες αλλαγες με ημισυνθετικο, εννοω αντι για ξερω γω ανα 10000 που λεει ο κατασκευαστης με φουλ συνθετικο, να αλλαζεις ανα 5000χλμ με ημι. Εαν το κανεις ουτως ή αλλως ανα 5000χλμ τοτε σε συμφερει το ημισυνθετικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τα λάδια έχουν:

-αντιτριβικές
-ψυκτικές
-καθαριστικες

ιδιότητες. Το ίδιο το λάδι έχει μια μοριακή σύσταση και μια μοριακή συνοχή που επηρεάζει τις παραπάνω ιδιότητες. Ένα καλό full synth λάδι που έχει δημιουργηθεί μετά απο πολύ έρευνα εξασφαλίζει αρχικά πώς διατηρεί την μοριακή του σύσταση και συνοχή κάτω απο αντίξοες συνθήκες θερμοκρασιών και πίεσης. Άρα το ένα δεδομένο είναι πώς σίγουρα ένα full συνθετικό λάδι πιο καλής σειράς θα αντέξει πιο καλά στις καταπονήσεις που του ασκούμε ειδικά σε χωμάτινη χρήση με μπλέξιμο σε μονοπατάδες, λάσπες, ανηφόρια κλπ κλπ. Βράζουν τα μηχανάκια συχνά. Και βρασμένα όπως είναι τα μαρσάρουμε κιόλας καρύδι.

Στο θέμα ψυκτικές ικανότητες οκ. Σίγουρα κάθε λάδι έχει μια θερμοχωρητικότητα και μια δυναμική να κρατάει χαμηλά όσο γίνεται την θερμοκρασία του. Και όσο πιο χαμηλ΄ακρατάει αυτό τη θερμοκρασία του τόσο πιο χαμηλά θα την κρατάει και το μοτέρ.

Και για μένα το πιο σημαντικό σε χωμάτινη χρήση είναι οι καθαριστικές ιδιότητες. τα μοτέρ αυτά δουλεύουν σε βρώμικο περιβάλλον, σκόνη, αιωρούμενα σωματίδια, βρωμιές, υγρασίες, νερά κλπ φτάνουν στο παπά και φυσικά στο φίλτρο. (Γι αυτό εξάλλου θέλει πολύ συχνή καθαριότητα και σωστό λάδωμα το φίλτρο. Ότι φεύγει απο εκεί πάει απευθείας μέσα στο μοτέρ. Άντε στα carb περνάει πρώτα και απ το Carb.

Σιγά σιγά όπως το λάδι καθαρίζει τους κυλίνδρους και τα άλλα κινούμενα μέρη μαζεύει, σκουπίζει αυτή τη βρωμιά. Λέει λοιπόν η ΚΤΜ. Full Synth 5.000χλμ. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις για χρήση χωμάτινη σε ένα μηχανάκι on-off είναι να ρίξεις αυτό το διάστημα στη μέση, ΚΥΡΙΩΣ για την βρωμιά που μαζεύει στα χωματα. Σιγά σιγά γίνεται λάσπη και κάνεις αμμοβολή τον κύλινδρο. Εγώ προσωπικά εκεί τα υπολογίζω για αλλαγή, 2.500-3.000χλμ μαζί με φίλτρα εννοείται. Τα Enduro-MX έτσι κι αλλιώς τα υπολογίζουν αυτά στα Manual τους καθώς ξέρουν πως θα κάνουν 100% χώμα οι κατασκευαστές.

Τώρα σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων, υψηλών συμπιέσεων και υψηλής ειδικής απόδοσης δεν βρίσκω κανένα άλλο λόγο εκτός απο οικονομικό να βάλεις ημισυνθετικά αντί για συνθετικά. Δεν υπάρχει κανένα άλλο πλεονέκτημα. ΠΑίρνοντας Full synth παίρνεις ένα πιο εξελιγμένο προϊόν καλύτερης ποιότητας σε χαρακτηριστικά. Οι ακριβές σειρές των εταιρειών είναι πάντα οι Full Synth Ακριβώς επειδή είναι πιο καλά σε απόδοση. Εκτός σπάνιων εξαιρέσεων απλών ορυκτελαίων πολυ Pure φάσης κλπ.

Και πάμε τώρα στο περιβόητο θέμα του ιξώδους ή Viscocity

Ρωτάει ο Aldebaran παραπάνω: Γιατί να βάλω 10W60 και όχι 10W50 που προτείνει η KTM? Kαι απαντάει ο k0k0s οτι συνήθως βάζουμε πιο ''χοντρό΄΄λάδι σε μοτέρ με πολλά χλμ λόγω ανοχών κλπ. Δηλαδή μην βάλεις 10W60 γιατί είναι πιο χοντρό.

Δεν διαβάζεται όμως έτσι το ιξώδες ενός Multigrade λαδιού όπως των αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών. Υπάρχουν 2 νούμερα.

10W50...

To 10W (WINTER) είναι ο δείκτης ρευστότητας (δεν έχει κάποια μονάδα, ας μείνουμε πως απλά είναι ένας δείκτης). Και δείχνει συγκεκριμένα πόσο ΄΄ρευστό΄΄ είναι το λάδι στους 0 βαθμούς fahrenheit, ή -17,8 βαθμούς. Ένα λάδι 5W40 είναι πιο λεπτόρευστο προφανώς στους -17,8οC απ ότι ένα 10W40

Το δεύτερο νούμερο όμως δείχνει κάτι άλλο. Δείχνει πόσο ΄΄ρευστό΄΄ είναι το λάδι στους 100oC. Δεν ξέρω γιατί στον ένα δείκτη χρησιμοποιούν Fahreneit και στο άλλο Celcius ΜΑΛΛΟΝ για να ναι ευχαριστημένοι όλοι και κατα βάση οι Άγγλοι με τις παραξενιές τους.

Στην σύγκριση λοιπόν 10W50 και 10W60 ουσιαστικά έχουμε 2 λάδια. Και τα δύο έχουν την ίδια ρευστότητα ΚΡΥΑ. Όσο θερμαίνονται το 10W60 δείχνει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ στο να γίνει πιο λεπτόρευστο απ το 10W50. Δηλαδή όταν βράζει ποιά το μοτέρ μέσα το 10W60 θα το κρατάει λίγο πιο πυκνό σε σύσταση απο το 10W50.

Και ΤΙ σημαίνει λίγο πιο ΠΑΧΥ λαδάκι στις υψηλές θερμοκρασίες (που ήδη έχουν γίνει σα νερό τα λάδια. Απλά το 10W60 έχει γίνει λιγότερο). Σημαίνει σε ένα μονοκύλινδρο πώς με τις ανοχές που έχει στον κύλινδρο ειδικά εκεί που εφάπτεται με τα ελατήρια του πιστονιού θα έχει περισσότερο ΣΩΜΑ να κάνει τη δουλειά του. Θα καίγεται πιο δύσκολα, θα σκουπίζει καλύτερα.

Άρα είναι καλύτερο λάδι το 10W60 (στα χαρτιά τουλάχιστον) απο το 10W50 γιατί κρατάς σταθερό το 10W (που σημαίνει πώς κρύο έχει την ίδια ρευστότητα/πυκνότητα κλπ όπως θέλει ο κατασκευαστής για να περνάει μέσα απο τις θυρίδες λίπανσης κλπ. Αλλά ζεστό/καυτό διατηρεί την συνοχή του και το σώμα του καλύτερα.

Άρα Aldebaran για μένα βάζεις άφοβα (προφανώς) τα 10W60 και ας μην το λέει η ΚΤΜ γιατί η ΚΤΜ συνεργάστηκε με την Motorex, είδε πως το 10W50 τους καλύπτει και το έγραψαν. Το 10W60 όμως ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ τις προδιαγραφές δεν τις καλύπτει απλά.. Και ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Τουλάχιστον για όποιον ψάχνει το καλύτερο και διατίθεται να το πληρώσει..

Ορίστε και ένα σχετικό απόσπασμα απο το Site της Total

 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχει η motorex 10-60 εβαζα στο σκατεμ 690

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο ακριβως. Αμα ηταν απλα θεμα κουμπαριας ΚΤΜ Μοτορεξ θα ελεγαν στα ισα βάλτε 10-60 που ειναι και πιο ακριβο. tc-drift πιανεις μονο τα ακρα, ειτε κρυο λαδι ειτε "βρασμενο", ενα μοτερ ομως περναει το 90% της ζωης του στο ενδιαμεσο/φυσιολογικη θερμοκρασια, κι εκει θες να εχεις το σωστο λαδι. Τεσπα, τα λαδια ειναι τεραστιο θεμα και οχι τοσο απλο οσο το παρουσιάζουν οι εταιρίες λιπαντικών, οπως επισης και οχι τοσο περιπλοκο οπως το παρουσιαζουν οι ιδιοι στα προιοντα τους για να πουλησουν "ανωτερα" λαδια.

τα λάδια έχουν:

-αντιτριβικές
-ψυκτικές
-καθαριστικες

ιδιότητες. Το ίδιο το λάδι έχει μια μοριακή σύσταση και μια μοριακή συνοχή που επηρεάζει τις παραπάνω ιδιότητες. Ένα καλό full synth λάδι που έχει δημιουργηθεί μετά απο πολύ έρευνα εξασφαλίζει αρχικά πώς διατηρεί την μοριακή του σύσταση και συνοχή κάτω απο αντίξοες συνθήκες θερμοκρασιών και πίεσης. Άρα το ένα δεδομένο είναι πώς σίγουρα ένα full συνθετικό λάδι πιο καλής σειράς θα αντέξει πιο καλά στις καταπονήσεις που του ασκούμε ειδικά σε χωμάτινη χρήση με μπλέξιμο σε μονοπατάδες, λάσπες, ανηφόρια κλπ κλπ. Βράζουν τα μηχανάκια συχνά. Και βρασμένα όπως είναι τα μαρσάρουμε κιόλας καρύδι.

Στο θέμα ψυκτικές ικανότητες οκ. Σίγουρα κάθε λάδι έχει μια θερμοχωρητικότητα και μια δυναμική να κρατάει χαμηλά όσο γίνεται την θερμοκρασία του. Και όσο πιο χαμηλ΄ακρατάει αυτό τη θερμοκρασία του τόσο πιο χαμηλά θα την κρατάει και το μοτέρ.

Και για μένα το πιο σημαντικό σε χωμάτινη χρήση είναι οι καθαριστικές ιδιότητες. τα μοτέρ αυτά δουλεύουν σε βρώμικο περιβάλλον, σκόνη, αιωρούμενα σωματίδια, βρωμιές, υγρασίες, νερά κλπ φτάνουν στο παπά και φυσικά στο φίλτρο. (Γι αυτό εξάλλου θέλει πολύ συχνή καθαριότητα και σωστό λάδωμα το φίλτρο. Ότι φεύγει απο εκεί πάει απευθείας μέσα στο μοτέρ. Άντε στα carb περνάει πρώτα και απ το Carb.

Σιγά σιγά όπως το λάδι καθαρίζει τους κυλίνδρους και τα άλλα κινούμενα μέρη μαζεύει, σκουπίζει αυτή τη βρωμιά. Λέει λοιπόν η ΚΤΜ. Full Synth 5.000χλμ. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις για χρήση χωμάτινη σε ένα μηχανάκι on-off είναι να ρίξεις αυτό το διάστημα στη μέση, ΚΥΡΙΩΣ για την βρωμιά που μαζεύει στα χωματα. Σιγά σιγά γίνεται λάσπη και κάνεις αμμοβολή τον κύλινδρο. Εγώ προσωπικά εκεί τα υπολογίζω για αλλαγή, 2.500-3.000χλμ μαζί με φίλτρα εννοείται. Τα Enduro-MX έτσι κι αλλιώς τα υπολογίζουν αυτά στα Manual τους καθώς ξέρουν πως θα κάνουν 100% χώμα οι κατασκευαστές.

Τώρα σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων, υψηλών συμπιέσεων και υψηλής ειδικής απόδοσης δεν βρίσκω κανένα άλλο λόγο εκτός απο οικονομικό να βάλεις ημισυνθετικά αντί για συνθετικά. Δεν υπάρχει κανένα άλλο πλεονέκτημα. ΠΑίρνοντας Full synth παίρνεις ένα πιο εξελιγμένο προϊόν καλύτερης ποιότητας σε χαρακτηριστικά. Οι ακριβές σειρές των εταιρειών είναι πάντα οι Full Synth Ακριβώς επειδή είναι πιο καλά σε απόδοση. Εκτός σπάνιων εξαιρέσεων απλών ορυκτελαίων πολυ Pure φάσης κλπ.

Και πάμε τώρα στο περιβόητο θέμα του ιξώδους ή Viscocity

Ρωτάει ο Aldebaran παραπάνω: Γιατί να βάλω 10W60 και όχι 10W50 που προτείνει η KTM? Kαι απαντάει ο k0k0s οτι συνήθως βάζουμε πιο ''χοντρό΄΄λάδι σε μοτέρ με πολλά χλμ λόγω ανοχών κλπ. Δηλαδή μην βάλεις 10W60 γιατί είναι πιο χοντρό.

Δεν διαβάζεται όμως έτσι το ιξώδες ενός Multigrade λαδιού όπως των αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών. Υπάρχουν 2 νούμερα.

10W50...

To 10W (WINTER) είναι ο δείκτης ρευστότητας (δεν έχει κάποια μονάδα, ας μείνουμε πως απλά είναι ένας δείκτης). Και δείχνει συγκεκριμένα πόσο ΄΄ρευστό΄΄ είναι το λάδι στους 0 βαθμούς fahrenheit, ή -17,8 βαθμούς. Ένα λάδι 5W40 είναι πιο λεπτόρευστο προφανώς στους -17,8οC απ ότι ένα 10W40

Το δεύτερο νούμερο όμως δείχνει κάτι άλλο. Δείχνει πόσο ΄΄ρευστό΄΄ είναι το λάδι στους 100oC. Δεν ξέρω γιατί στον ένα δείκτη χρησιμοποιούν Fahreneit και στο άλλο Celcius ΜΑΛΛΟΝ για να ναι ευχαριστημένοι όλοι και κατα βάση οι Άγγλοι με τις παραξενιές τους.

Στην σύγκριση λοιπόν 10W50 και 10W60 ουσιαστικά έχουμε 2 λάδια. Και τα δύο έχουν την ίδια ρευστότητα ΚΡΥΑ. Όσο θερμαίνονται το 10W60 δείχνει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ στο να γίνει πιο λεπτόρευστο απ το 10W50. Δηλαδή όταν βράζει ποιά το μοτέρ μέσα το 10W60 θα το κρατάει λίγο πιο πυκνό σε σύσταση απο το 10W50.

Και ΤΙ σημαίνει λίγο πιο ΠΑΧΥ λαδάκι στις υψηλές θερμοκρασίες (που ήδη έχουν γίνει σα νερό τα λάδια. Απλά το 10W60 έχει γίνει λιγότερο). Σημαίνει σε ένα μονοκύλινδρο πώς με τις ανοχές που έχει στον κύλινδρο ειδικά εκεί που εφάπτεται με τα ελατήρια του πιστονιού θα έχει περισσότερο ΣΩΜΑ να κάνει τη δουλειά του. Θα καίγεται πιο δύσκολα, θα σκουπίζει καλύτερα.

Άρα είναι καλύτερο λάδι το 10W60 (στα χαρτιά τουλάχιστον) απο το 10W50 γιατί κρατάς σταθερό το 10W (που σημαίνει πώς κρύο έχει την ίδια ρευστότητα/πυκνότητα κλπ όπως θέλει ο κατασκευαστής για να περνάει μέσα απο τις θυρίδες λίπανσης κλπ. Αλλά ζεστό/καυτό διατηρεί την συνοχή του και το σώμα του καλύτερα.

Άρα Aldebaran για μένα βάζεις άφοβα (προφανώς) τα 10W60 και ας μην το λέει η ΚΤΜ γιατί η ΚΤΜ συνεργάστηκε με την Motorex, είδε πως το 10W50 τους καλύπτει και το έγραψαν. Το 10W60 όμως ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ τις προδιαγραφές δεν τις καλύπτει απλά.. Και ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Τουλάχιστον για όποιον ψάχνει το καλύτερο και διατίθεται να το πληρώσει..

Ορίστε και ένα σχετικό απόσπασμα απο το Site της Total

Tα λαδια εχουν καθαριστικες ιδιοτητες και παιζουν τεραστιο ρολο στον καθαρισμο του μοτερ αλλα οχι απο σκονη περιβαλλοντος. Εαν περασει σκονη απο το φιλτρο αερα εως τον θαλαμο καυσης και ειδικα εκει που θα την "πιασει" το λαδι για να την καθαρισει, τοτε θα εχεις πολυυυυυυυυ πιο χοντρα προβληματα (βαλβιδες, εδρανα, εκκεντροφοροι, κομβια, ελατηρια πιστονιων, χιτωνια, ολα στη μασχαλη). Αυτο που καθαριζει το λαδι ειναι κυριως προιοντα καυσης και δη ατελους απο το θαλαμο καυσης, εκ των οποιων μερικα περνανε απο τα ελατηρια μεσα στα καρτερ. Καθαριζει και προιοντα τριβης απο την επαφη των μεταλλων σε πολυ μικρο βαθμο (εαν δεν υπαρχει προβλημα παντα), αλλα αυτο που κυριως καθαριζει ειναι καπνα, μαυριλα, γι'αυτο και μετα απο λιγο καιρο γινεται μαυρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γίνεται να καθαρίζει το λάδι από τον χώρο καύσης υπολείμματα της καύσης και να μην παίρνει μαζί και ότι σκόνη περνάει από το φίλτρο αέρα? Υπάρχει φίλτρο αέρα που καθαρίζει τον αέρα 100%?Φυσικα και όχι. Ειδικά σε συνθήκες χώματος με τόσο βρώμικο τον αέρα και σκονισμένο ένα μέρος περνάει στο χώρο καύσης. Και μαζί με τα υπολείμματα από την καύση από τα ελατήρια περνάει και ένα μέρος αυτής της σκόνης. Και περνάει και στο λάδι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εχει η motorex 10-60 εβαζα στο σκατεμ 690

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μία χαρά, προφανώς θα ναι και λίγο πιο ακριβό από το αντίστοιχο 10W50 που θα χει φαντάζομαι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τελικά τι να βάλω μάνα μου;;;
Το βρήκα!
Θα βάλω 10W-55.
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Όταν μπαίνει το μηχανάκι χώμα καλό είναι να υπολογίζουμε τις αλλαγές με βάση τις ώρες λειτουργίας.Αν υπολογίσουμε ,για παράδειγμα ,τα χλμ που έγιναν ,στην τελευταία βόλτα στο Καντήλι,πανω κάτω 300χλμ,δεν έχει καμία σχέση η καταπόνηση στα λάδια με μια βόλτα πήγαινε έλα στο Ναύπλιο.
Η βόλτα στο Ναύπλιο είναι 3 ώρες δρόμο και από την άλλη ένα 8ωρο συν τον διαφορετικό τρόπο οδήγησης(συνεχής χρήση συμπλέκτη,ρελαντί,μικρές ταχύτητες).
Όποτε οι αλλαγές στα 5000χλμ και οδήγηση στο βούνο δεν παίζει,αλλαγή
κάθε 2000χλμ μικτά χιλιόμετρα είναι πιο ρεαλιστικό.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εγώ πάντως βάζω αυτά.... Τα έβαλα μόλις την πήρα, τα ξανά έβαλα στα 3000 χλμ που έκανα μικρό σέρβις (φυσικά μαζί με τα φίλτρα).
Δεν είδα να μου καεί λάδι (να χρειαστεί συμπλήρωμα δλδ).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
DIY Windscreen..




Το 640 είναι εξαιρετικό σαν χωμάτινο αλλά πάσχει από κάθε άνεμο κάλυψη για να μπορείς να κάνεις κάποια πιο άνετα χλμ ασφάλτινα σε πιο μακρυνες εκδρομές όταν δε θες να πάρεις το τρέιλερ.

Με αφορμή την επερχόμενη Φολόη έφτιαξα ενα σύστημα στήριξης ζελατίνας που δεν βιδώνει όμως πάνω στη μάσκα, δεν ανοίγω τρύπες σε οποιοδήποτε μέρος στη μηχανή ή σε πλαστικά και μπαίνει και αφαιρείται εύκολα σε 10 λεπτά. Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν άψογο αποτέλεσμα, λύση στο κρύο στο στερνό και στον αέρα που μπαίνει κάτω απ το κράνος χωρίς να επηρεάζεται ουσιαστικά ιδιαίτερα το οπτικό πεδίο. Στιβαρή μεταλλική κατασκευή αλλά όχι με κάποιο μεγάλο βάρος.

Χρησιμοποιήθηκε λάμα μεταλλική 14mm πάχος 2mm. Κάποια βασικά εργαλεία για την διαμόρφωση στα επιμέρους κομμάτια.

Μέγγενη, φρεζοδραπανο, γωνιακός τροχός, τροχός επιτραπέζιος με βουρτσα και πέτρα τριβής. Κάποιες λιμες, σφυριά, σκύλα, μέτρο φυσικά, λίγο δραπανο και αέρας με κομπρεσέρ (προαιρετικο).

Από υλικά δωρεά spare ζελατίνα από το tiger βίδες παξιμάδια ασφαλείας, ροδέλες, Γκρόβερ,κάποια κομμάτια λαμας, o-ring σαν ελαστικά παρεμβυσματα και ένα σπρευ μαύρο.

Στεγνώνουν και τοποθετούνται.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
DIY Windscreen..




Το 640 είναι εξαιρετικό σαν χωμάτινο αλλά πάσχει από κάθε άνεμο κάλυψη για να μπορείς να κάνεις κάποια πιο άνετα χλμ ασφάλτινα σε πιο μακρυνες εκδρομές όταν δε θες να πάρεις το τρέιλερ.

Με αφορμή την επερχόμενη Φολόη έφτιαξα ενα σύστημα στήριξης ζελατίνας που δεν βιδώνει όμως πάνω στη μάσκα, δεν ανοίγω τρύπες σε οποιοδήποτε μέρος στη μηχανή ή σε πλαστικά και μπαίνει και αφαιρείται εύκολα σε 10 λεπτά. Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν άψογο αποτέλεσμα, λύση στο κρύο στο στερνό και στον αέρα που μπαίνει κάτω απ το κράνος χωρίς να επηρεάζεται ουσιαστικά ιδιαίτερα το οπτικό πεδίο. Στιβαρή μεταλλική κατασκευή αλλά όχι με κάποιο μεγάλο βάρος.

Χρησιμοποιήθηκε λάμα μεταλλική 14mm πάχος 2mm. Κάποια βασικά εργαλεία για την διαμόρφωση στα επιμέρους κομμάτια.

Μέγγενη, φρεζοδραπανο, γωνιακός τροχός, τροχός επιτραπέζιος με βουρτσα και πέτρα τριβής. Κάποιες λιμες, σφυριά, σκύλα, μέτρο φυσικά, λίγο δραπανο και αέρας με κομπρεσέρ (προαιρετικο).

Από υλικά δωρεά spare ζελατίνα από το tiger βίδες παξιμάδια ασφαλείας, ροδέλες, Γκρόβερ,κάποια κομμάτια λαμας, o-ring σαν ελαστικά παρεμβυσματα και ένα σπρευ μαύρο.

Στεγνώνουν και τοποθετούνται.
Γεια σου Βάγγο χρυσοχέρα!
 
Top Bottom