KTM LC4 640 (Tech+Story)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάλλιο αργά τώρα που ο καιρός είναι βροχερός και τα πουλάκια δεν κελαϊδάνε να ανοίξω αυτό το τόπικ για το MY 640 το οποίο απέκτησα μερικούς μήνες πριν και υπέστη ένα καλό Recondition στα χεράκια μου για να περάσουμε μαζί όμορφες στιγμές στα χώματα.

Πλέον το 640 είναι΄ενα μοντέλο σίγουρα όχι καινούργιο! Έχουν συζητηθεί πολλά, υπάρχει ευτυχώς πολύ υλικό ειδικά στο Αμερικάνικο advrider.com (να ναι καλά οι άνθρωποι έχω να πώ) αλλά όσοι τα έχουμε και τα αγαπάμε να πω και στο μέλλον θα αναζητάμε τεχνικά θέματα.

Εγώ προσωπικά το αγάπησα ήδη αυτό το μηχανάκι, το λατρεύω στο χώμα, έχει τα πάντα.. Στήσιμο, αναρτήσεις, μπράουυυ απο τον κινητήρα, φρένα όλο το πακέτο. ΝΑΙ δεν είναι 690, καταλαβαίνεις πώς καβαλάς ένα πιο old school πλέον εργαλείο που έχει μειονεκτήματα κυρίως στο ζύγισμα σε σημειάκια και στην αίσθηση του μπροστινού (πιο βαρύ και δυσκίνητο απο ένα 690 φυσικά).

ΑΛΛΑ... με ένα Low budget πλέον μηχανάκι σε κόστος μεταχειρισμένου παπιού μπορείς και κάνεις τα πάντα και σου αφήνει ένα πλατύ χαμόγελο. ΑΡΚΕΙ να το έχεις σωστά συντηρημένο για να μπορεί να αποδίδει όπως όταν ήταν νέο αλλιώς θα παίρνεις πάντα το μισό απο αυτό που έχει να σου δώσει.

Το παραπάνω το συνειδητοποίησα έντονα απο την τεράστια διαφορά σε αίσθηση απο όταν το πήρα το μηχανάκι δουλεμένο βέβαια, όχι ταλαιπωρημένο αλλά συντηρημένο μόνο στα βασικά ετσι να κινείται τίμια σαν commuter. Όταν όμως απαιτείς απο αυτό να πετάει στα χώματα πρέπει να το έχεις όπως βγήκε απο το εργοστάσιο (όσο γίνεται).

Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα κι εγώ το Recondition της μηχανής να το επαναφέρω μηχανολογικά όσο μπορώ στο εργοστάσιο. Και το χαρακτηρίζω ως Recondition Και όχι Rebuilt επειδή στα μέσα του μοτέρ δεν έβαλα χέρι, είναι μαμά, δουλεύει άψογα και πέρα απο το τυπικό του σερβις και το άνοιγμα καπάκια να ρυθμίσω βαλβίδες δεν χρειάστηκε κάτι άλλο στο κυρίως σώμα του μοτέρ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η μηχανή όπως την πήρα έτοιμη για περιποίηση..



Απο μπροστά προς τα πίσω ξεκινάω απο την εμπρός ρόδα.



Έφτιαξα με την βοήθεια του τόρνου ένα σπέσιαλ εργαλειάκι να μπορώ να βάλω τα νέα ρουλεμάν στις ρόδες εύκολα και χωρίς ταλαιπωρία για τη ζάντα. Ρουλεμάν και τσιμούχες για τον τροχό με το δείγμα απο το εμπόριο.




Στις foto φαίνεται πώς λειτουργεί ο το εργαλείο με τη χρήση 2 γερμανικών κλειδιών πιέζεται το ρουλεμάν στη θέση του. Εγώ συνηθίζω και τα βάζω στη κατάψυξη κάνα μισάωρο μπας και μαζέψουν λιγάκι και τους βάζω και λίγο βαζελίνη γύρω γύρω (έτσι για τη πουτανιά να γλυστράει) και χλούτς στη θέση τους.

Φρέσκιες τσιμούχες χτυπηματάκι με μια ματσόλα και αγάπη, αποστάτες και έτοιμη η ρόδα.










Φυσικά η ρόδα δέχτηκε έξτρα περιποίηση με ένα Dremel για τις οξειδώσεις στις ακτίνες, τα στεφάνια λίγο χάιδεμα με κρέμα γυαλιστική (αν και ήταν άθικτα ουσιαστικά) και έβαλα και μία δισκόπλακα (καινούργια σχεδόν) απο 690 Enduro η οποία ΟΜΩΣ αντί για 4mm πάχος του 640 έχει 6mm πάχος και ενώ κάθεται ταμάμ στη ζάντα δεν ήθελε να ζευγαρώσει με την δαγκάνα.

Πάνω που είπα να την δώσω πίσω στον Γατούλη el-Gatto κλαίγοντας γιατί ήταν μια κούκλα μου λέει ρε Βαγγέλη χάιδεψε εκεί λιγάκι την δαγκάνα στον οδηγό να χάσει 1-2 mm έτσι κι αλλιώς έχει πολύ ψωμί εκεί. ΄Η ιδέα του με έπεισε βέβαια και μηχανολογικά ήταν άρτια δεν αδυνάτιζε την δαγκάνα, απλα΄έκανε λίγο χώρο να χωρέσει ο πιο παχύς δίσκος οπότε μια χαρά κούμπωσε και η δισκόπλακα, μια περιποίηση βέβαια στη δαγκάνα δεν το συζητώ και φρέσκα τακάκια και πάμε παρακάτω έχουμε πολλά να κάνουμε!!




 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι φωτογραφίες που έχω δυστυχώς δεν είναι πολλές γιατί όταν δουλεύω στη μηχανή αφοσιώνομαι και δεν τραβάω πολλές. Στη συνέχει σειρά είχε το πηρούνι το οποίο λύθηκε σε τεύχη, είχε καιρό να δεχτεί περιποίηση, απο τη μια μπουκάλα είχε χάσει και τα λάδια του οπότε νέες τσιμούχες, νέες ξύστρες, φρέσκα λαδάκια και καθαρισμός περιποίηση σε όλα τα εντόσθια.



Αντιμετώπισα και εδώ θεματάκια καθώς η έλλειψη περιποίησης στο πηρουνάκι είχε κάνει το εσωτερικό λίγο χάλια και βασικά δεν δούλευε πλέον τίποτα, αποσβέσεις (εδώ γελάνε). Φυσικά έγιναν όλα καινούργια και πλέον αποδίδει εργοστάσιο όπως πρέπει ένα πηρούνι της WP.



Η φυσιολογική συνέχεια ήταν να λυθούν οι τιμονόπλακες που η επιθεώρηση έδειξε πως τα ρουλεμαν ήταν σε άριστη κατάσταση και μετά απο ένα επιμελές καθάρισμα/γρασσάρισμα κουμπώθηκαν στη θέση τους. Σε όλα αυτά βέβαια σφιξίματα με δυναμόκλειδο στις ροπές του κατασκευαστή. Αλουμινάκια είναι κρίμα δηλαδή..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αφού πιάσαμε τις ρόδες ας κάνω και τη πίσω να τελειώνω με τα παπουτσάκια..

Τα ρουλεμάν της πίσω ρόδας δούλευαν άριστα και δεν τα πείραξα να ανοίγω τσάμπα δουλειές. Η γραναζιέρα όμως είχε ταλαιπωρήσει λίγο το ρουλεμάν της συνεπώς η γνωστή συνταγή εμπρός καλό μου εργαλείο




Η συνέχεια είχε έξω το υποπλαίσιο και ψαλίδι και πάμε σε πιο hardcore καταστάσεις. Καθάρισμα το φιλτροκούτι, νέο φίλτρο αέρα, νέα φυσσούνα σύνδεσης απ το φιλτροκούτι στο CARB μαζί με κολιέδες και φυσικά περιποίηση και τακτοποίηση στα ηλεκτρικά (φύσες, πλεξούδα) και με έξω πλέον το υποπλαίσιο η δουλειά να βγει το CARB γίνεται ευτυχώς πολύ πιο εύκολη


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και με το CARB στο χέρι και στο ράδιο να παίζει κάνα λαϊκό να πούμε να νιώθουμε τη μαστοριά να ξεχειλίζει λέω βάστα θα σμπρώξω (ώπα αυτό είναι απο άλλο επεισόδιο), λύσε τώρα να δούμε τί βατράχια έχει μέσα.






Απο καθαριότητα δεν ήταν και Αγγλίδα μοναχοκόρη σε απαρτμάν στο Manchester, καλό ήταν, δε βρώμαγε σαν άπλυτη αμασχάλη. Δυστυχώς όμως τα κολλητάρια η βελόνα και το Slider είχαν αποφασίσει πώς αυτή η ζωή δεν τους ταιριάζει ποιά και είπαν να αφήσουν τον μάταιο τούτο κόσμο και να γίνουν δωρεά στην ανακύκλωση..





Σήκωσα το τηλέφωνο, εχτύπησα μερικά γνωστά ψηφία προς τους προμηθευτές μου (όχι για σκληρά δεν είχα φτάσει εκεί ακόμα άντεχα), σε κάτι αλάνια που εμπορέυονται Αυστριακά μαραφέτια και λέω κουμπάρε πιάσε ένα Slider και μία βελόνα μαζί με μεζέ γιατί αυτό δεν θα ξαναπάρει μπροστά ούτε άμα βγει η προφητεία του γέροντα Παϊσιου..

Στο ενδιάμεσο έπιασα να κάνω τη χαρωπή νοικοκυρά γυαλίζοντας τα υπόλοιπα και ρουφώντας λίγο αναθυμιάσεις απο Carb Cleaner να γουστάρω μαζί με μια coca cola σα πρεζάκι στην Ερμού..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY




Φυσικά τα πάντα μπήκαν σε σακουλάκια μέχρι να δεθεί γιατί τη μπριτζόλα μου και το καρμπυρατέρ μου τα θέλω καθαρά!

Μόλις ήρθαν τα ανταλλακτικά δέθηκε και ΄μπήκε επάνω αφού πρώτα το στάυρωσα να πάρει μπρος όταν έρθει η ώρα..




Με το ψαλίδι έξω λύθηκε και το μοχλικό δέχτηκαν τα ρουλεμάν την απαραίτητη περιποίηση και δεν έχω καμία φωτο γιατί όπως έχω συζητήσει και αλλού μου την έσπασε εκεί το περίεργο ρουλεμαν της έδρασης του αμορτισέρ που τέλοσπαντων του έκανα μια συντήρηση η οποία έχει συζητηθεί σε σχετικό θέμα και όλα πήγαν καλά.

Στο πίσω αμορτισέρ αποφάσισα να μην κάνω service καθώς πρώτα ήθελα να δέσω το μηχανακι, να το δοκιμάσω, να δώ πως είναι στο χώμα, αν αξίζει την αγάπη μου και αν θα παντρευτούμε και μετά να λάβει δωράκια αρραβώνα. Εν τέλει καλώς έκανα γιατί το αμορτισέρ (λόγω ασφάλτινης χρήσης του προηγούμενου) δουλεύει άψογα και θα με βγάλει άνετα μια δυο σεζόν και εξάλλου βγαίνει εύκολα όταν χρειαστεί συνεπώς κράτησα τα ευρουλάκια μου για άλλα έξοδα..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε αυτό το σημείο να πω πώς η ευλογία με μηχανάκια όπως το LC4 είναι οτι υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών μεταχειρισμένων και αξεσουάρ για πολλούς λόγους. Πρώτον κυκλοφόρησαν αρκετά και δεύτερον πολλοί απο κακή χρήση, κακή συντήρηση τα ανατίναξαν και τα έσπασαν σε ανταλλακτικά.

Κάπως έτσι σε προσιτές τιμές πήρα ποδιά κινητήρα αλουμινένια, πίσω σχάρα ΚΤΜ, τελικό ΚΤΜ Competition μαζί με mid pipe, ένα καπάκι φίλτρου λαδιού απο High Flow Μοτέρ που είχε βελτιωθεί και δεν είχε αυτά τα λούκια για τη ψευτόφλαντζα που σπάνε και χάνεις λάδια, κάτι καθρέπτες γνήσιους μου τους χάρισε ένα φιλαράκι που το είχε παλαιότερα, μια αλυσίδα AFAM σχεδόν αχρησιμοποίητη που την περιποιήιθηκα και την έβαλα επάνω μαζί με ένα καινούργιο γραζάζι πίσω 3 δόντια μεγαλύτερο για πιο καλή χρήση enduro. Το εμπρός ήταν μια χαρά άθικτο, απλά άλλαξα μια βίδα και ροδελα καθώς το έβγαλα για να καθαρίσω και να επιθεωρήσω την περιοχή..







Στη πορεία όλο το κύκλωμα ψύξης δέχτηκε την περιποίηση μου, τα ψυγεία βγήκαν, πλύθηκαν, ελέγχθηκαν σωληνώσεις και βεντιλατέρ και αλλάχτηκε και μια βαλβίδα βεντιλάτέρ που δεν ήθελε πλέον να συνεργαστεί.

Φυσικά σιγά μην πλήρωνα τα 50 πόσα ευρό ήθελε ο Αυστριακός για να κάνει τη προίκα στις κόρες του! Με λίγο ψαξιματάκι ταίριαξα μια βαλβίδα απο αυτοκινητάδικα ανταλλακτικά. Η εργοστασιακή είναι αν θυμάμαι καλά 80/85 (θερμοκρασίες ανοίγματος κλπ) με σπείρωμα Μ14. Βρήκα μια 82/87 (επίτηδες του έδωσα και 2 βαθμούς αέρα γιατί στο advrider.com έλεγαν πολλοί πως ανάβει εύκολα το βεντιλατέρ και πολλοί έβαζαν και 85/90. Κάποια Volvo Και κάποιο παλιό Porsche φοράει ίδια βαλβίδα (κάτσε καλά όγκόλιθε) και με κάνα δεκαρικάκι και ένα καφέ το λύσαμε κι αυτό


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για να μην βρίσω εδώ όλη την Αυστρία και τα περίχωρα που αποφάσισαν στα ηλεκτρικά να περάσουν τη γραμμή του βεντιλατέρ σε σειρά με την κόρνα και κάπου είχε ξεπιάσει η κόρνα τέλοσπαντων και δεν μου δούλευε το βεντιλατέρ και πέρασα κα΄να δυο μέρες να ανεβάζω με το πολύμετρο και το σχεδιάγραμμα την πρεσβειωπία που δεν έχω ακόμα αλλά παραλίγο να αποκτήσω..



Τέλοσπαντων κάπου εκεί πάμε και στο μοτεράκι για λαδάκια, φιλτράκια, βαλβιδούλες, μπουζάκι κλπ. Ήθελε και ένας σωλήνας αναθυμιάσεων αλλαγή μια χαρά






Αφού έγιναν όλα τα κυρίως, μπήκαν επάνω και αξεσουάρ, ποδιά όπως ανέφερα πριν, εξάτμιση, σχάρα, ένα ωραίο τζαντάκι σχάρας και κερασάκι έστειλα και τη σέλα για φτιάξιμο γιατί τι αφρώδες της το είχε μακελέψει κάποιος επιστήμονας παλαιότερα και μετά απο καμιά ώρα καβάλημα ήθελες να κλάψεις ροδάνι με μαύρο δάκρυ για τον κόκκυγα που χάνεις..

Πριν λίγες μέρες έβαλα επάνω και κάτι ζουμερά χωμάτινα Metzeler MC360 Mid Hard τα οποία δεν έχω δοκιμάσει σαφώς ακόμα εκτός αν η Αλεξάνδρας και η Καβάλας θεωρούνται εντουροδιαδρομές (σε κάποια σημεία πλησιάζουν πάντως)

Αυτάαααααα... Αφού στα σπαστήρια του Ολύμπου στη τελευταία εξόρμησηδεν έχασα κάνα δυο κιλά σε εξαρτήματα είμαι περήφανος!Καλές βόλτες να χουμε..



 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα σπάει το εργαλείο Βαγγέλη, συγχαρητήρια για το μεράκι σου ρε φιλαράκι :inlove:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
τι λες τώρα!!! καταπληκτική δουλειά!! μπράβο ρε Βαγγέλη!!!

καλές βόλτες να έχεις με τον έρωτα ;)

(θες να σου στείλω και το δικό μου???? :) :) :) )
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φοβερή δουλειά και μεράκι!!!
Ωραίος!!! :friendship:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για να μην βρίσω εδώ όλη την Αυστρία και τα περίχωρα που αποφάσισαν στα ηλεκτρικά να περάσουν τη γραμμή του βεντιλατέρ σε σειρά με την κόρνα και κάπου είχε ξεπιάσει η κόρνα τέλοσπαντων και δεν μου δούλευε το βεντιλατέρ και πέρασα κα΄να δυο μέρες να ανεβάζω με το πολύμετρο και το σχεδιάγραμμα την πρεσβειωπία που δεν έχω ακόμα αλλά παραλίγο να αποκτήσω..



Τέλοσπαντων κάπου εκεί πάμε και στο μοτεράκι για λαδάκια, φιλτράκια, βαλβιδούλες, μπουζάκι κλπ. Ήθελε και ένας σωλήνας αναθυμιάσεων αλλαγή μια χαρά






Αφού έγιναν όλα τα κυρίως, μπήκαν επάνω και αξεσουάρ, ποδιά όπως ανέφερα πριν, εξάτμιση, σχάρα, ένα ωραίο τζαντάκι σχάρας και κερασάκι έστειλα και τη σέλα για φτιάξιμο γιατί τι αφρώδες της το είχε μακελέψει κάποιος επιστήμονας παλαιότερα και μετά απο καμιά ώρα καβάλημα ήθελες να κλάψεις ροδάνι με μαύρο δάκρυ για τον κόκκυγα που χάνεις..

Πριν λίγες μέρες έβαλα επάνω και κάτι ζουμερά χωμάτινα Metzeler MC360 Mid Hard τα οποία δεν έχω δοκιμάσει σαφώς ακόμα εκτός αν η Αλεξάνδρας και η Καβάλας θεωρούνται εντουροδιαδρομές (σε κάποια σημεία πλησιάζουν πάντως)

Αυτάαααααα... Αφού στα σπαστήρια του Ολύμπου στη τελευταία εξόρμησηδεν έχασα κάνα δυο κιλά σε εξαρτήματα είμαι περήφανος!Καλές βόλτες να χουμε..




Εκλαψα με την αγγλιδα μοναχοκορη ρε.....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ωραιος Βαγγελη, σχεδον ανακατασκευη με πολυ μερακι! :clp:


ΥΓ Δεν ειπες ομως αντικραδασμικος αξονας μπαινει?? :wacky:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραιος Βαγγελη, σχεδον ανακατασκευη με πολυ μερακι! :clp:


ΥΓ Δεν ειπες ομως αντικραδασμικος αξονας μπαινει?? :wacky:
Γιώργο μεταξύ σοβαρού και αστείου να σου πω πως απο τη στιγμή που πήρα το μηχανάκι μέχρι που το τελείωσα η διαφορά σε κραδασμούς είναι 30-40% μειωμένοι.

Ένα καθαρό Carb, καλορυθμισμένες βαλβίδες, φρέσκο μπουζάκι, καλή βενζίνη (βάζω κατοστάρα), και σωστά γρασσαρίσματα και συσφίξεις παντου πιστευώ ειδικά σε αυτό το μηχανάκι κάνουν διαφορά.

Έχει κραδασμούς ναι.. Αλλά για κάποιο λόγο μου αρέσει τόσο πολύ αυτός ο χαρακτήρας του που δεν με ενοχλεί καθόλου.

Για να κάνω 100-150km άσφαλτο αν χρειαστεί θα τα κάνω άνετα, δεν υπάρχει θέμα. Απο εκεί και πάνω δεν μπαίνω σε λογική να είναι και Touring το μηχανάκι για να τα έχω όλα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα καλώς ή κακώς. Κανένα on-off δεν θα αποδώσει ποτέ στο ΄χωμα όσο ένα 640 συνεπώς αποδέχομαι τους περιορισμούς του στην άσφαλτο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
μετα απο λιγο καιρο ενοχλουν ομως :eek::D

ενας αμερικανος εκανε τον κοπο ομως να το διευθετισει το θεμα
KTM 640 Anti-Vibe Program - A Balancing Act


πως και δε πηγες στη λυση ενος αφτερ μηχανικου καρμπυρατερ? κανει μεγαλη διαφορα στα μεγαλα thumpers...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μετα απο λιγο καιρο ενοχλουν ομως :eek::D

ενας αμερικανος εκανε τον κοπο ομως να το διευθετισει το θεμα
KTM 640 Anti-Vibe Program - A Balancing Act


πως και δε πηγες στη λυση ενος αφτερ μηχανικου καρμπυρατερ? κανει μεγαλη διαφορα στα μεγαλα thumpers...
Ντάξει οι Αμερικανοί το έχουν τερματίσει σε κάθε επίπεδο!! Όχι δεν θα κάτσω να ξανασχεδιάσω τον κινητήρα χαχαχαχα!

Όσο για το μηχανικό CARB δεν βρήκα κάποιο λόγο να επενδύσω Minimum 300€ σε ένα FCR μεταχειρισμένο να αντικαταστήσω το Mikuni που έχει γιατί δουλέυει άριστα. Έχει άριστη απόκριση και η δευτέρα ασυμπλεκτάριστη σηκώνει ρόδα εύκολα.

Είχα EXC 450 με FCR 39mm αν θυμάμαι καλά διάμετρο και ξέρω πως δουλεύουν. Πράγματι είναι φοβερά, αλλά και το Mikuni Που έχει επάνω δίνει ένα 80-85% της άίσθησης και απόκρισης του FCR so Money not well spent κατά τη γνώμη μου, δεν ασχολήθηκα.
 
Top Bottom