KTM Orange Days 2021

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βαριέμαι να ψάξω το θέμα εκείνο, που λέγατε για το ύψος της μηχανής, ότι δεν παίζει ρόλο, μην το φοβάσαι, θέλει τεχνική, ανεβάσατε φωτογραφίες με κοντούς (αλλά επαγγελματίες) οδηγούς κτλ κτλ :sneaky:
Και τώρα του λες... "Είναι ψηλό, δεν κάνει για εσένα"!!! :wacky::laugh::laugh::laugh:
Δεν χρειάζονται ύψος... Ανάστημα χρειαζονται
Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν ψηλές μηχανές.

Φυσικά κάνω πλάκα στον al
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Βαριέμαι να ψάξω το θέμα εκείνο, που λέγατε για το ύψος της μηχανής, ότι δεν παίζει ρόλο, μην το φοβάσαι, θέλει τεχνική, ανεβάσατε φωτογραφίες με κοντούς (αλλά επαγγελματίες) οδηγούς κτλ κτλ :sneaky:
Και τώρα του λες... "Είναι ψηλό, δεν κάνει για εσένα"!!! :wacky::laugh::laugh::laugh:
Η αλήθεια είναι οπως είπα ότι θα ζηλεύει...αλλά η αλήθεια επίσης είναι ότι καλύτερα να ξεκινήσεις με ενα δίχρονο μεταχειρισμένο εντουροειδές μικρού κυβισμού τα πρωτα σοβαρα βήματα στο χώμα να το πετάς και να το σηκώνεις όποτε θέλεις και να μη σε νοιάζει...και μετά πας σε κάτι πιο ακριβό κτλ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η αλήθεια είναι οπως είπα ότι θα ζηλεύει...αλλά η αλήθεια επίσης είναι ότι καλύτερα να ξεκινήσεις με ενα δίχρονο μεταχειρισμένο εντουροειδές μικρού κυβισμού τα πρωτα σοβαρα βήματα στο χώμα να το πετάς και να το σηκώνεις όποτε θέλεις και να μη σε νοιάζει...και μετά πας σε κάτι πιο ακριβό κτλ...
Όλα τα χωμάτινα είναι ψηλα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ν; το πετάς κάτω.
Οι πτώσεις στο χώμα είναι πιο συχνές, όταν ο αναβάτης είναι έμπειρος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οι πτώσεις στο χώμα είναι πιο συχνές, όταν ο αναβάτης είναι έμπειρος.
Δηλαδή...?
Μήπως να αρχίσω να πέφτω...? :p
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Όλα τα χωμάτινα είναι ψηλα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ν; το πετάς κάτω.
Οι πτώσεις στο χώμα είναι πιο συχνές, όταν ο αναβάτης είναι έμπειρος.
Δεν αγοράζει κανείς μηχανή για να την πεταει κάτω...αλλά στο χώμα οταν ξεκινας τα πρώτα βήματα καλύτερα είναι να εχεις καποιο μηχανάκι που θα το σηκωνεις και ευκολα και δε θα σε νοιαζει αν πεσει αρκετες φορες. Οι πτώσεις είναι αναποφευκτες αλλά καλύτερα ο αρχαριος να ξεκιναει με κατι πιο low budget...με κατι που θα ειναι σχολειο να μαθει τα βασικα...Το ύψος δεν έχει σημασία γιατί με το ενα πόδι κάτω έχεις καλύτερη ισορροπία ούτως ή άλλως. εγω και με αυτά που πατάω καλά παντα με το ένα πόδι κατω είμαι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν αγοράζει κανείς μηχανή για να την πεταει κάτω...αλλά στο χώμα οταν ξεκινας τα πρώτα βήματα καλύτερα είναι να εχεις καποιο μηχανάκι που θα το σηκωνεις και ευκολα και δε θα σε νοιαζει αν πεσει αρκετες φορες. Οι πτώσεις είναι αναποφευκτες αλλά καλύτερα ο αρχαριος να ξεκιναει με κατι πιο low budget...με κατι που θα ειναι σχολειο να μαθει τα βασικα...Το ύψος δεν έχει σημασία γιατί με το ενα πόδι κάτω έχεις καλύτερη ισορροπία ούτως ή άλλως. εγω και με αυτά που πατάω καλά παντα με το ένα πόδι κατω είμαι...
Δεν συμφωνώ με το low budget
Ο λόγος είναι ότι αυτά τα μηχανάκια, θέλουν "εμπειρία" για να πάνε χώμα.
Τα σύγχρονα και πιο ακριβά μηχανάκια, είναι σαφώς καλύτερα και πιο εύκολα στα δύσκολα, για όλους τους οδηγούς
Για παράδειγμα... Το νέο 690r είναι το πιο ευκολοδηγητο μηχανάκι που έχω δοκιμάσει στο χώμα και ο λόγος είναι ότι έχει τρομερες αναρτήσεις, που δεν χρειάζονται οδηγικες ικανότητες, μοτέρ που δεν κομπιαζει πουθενά κλπ, κλπ, κλπ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγω αποφευγω τα τεστ ραιντ....

Θελω να ψωνισω ? Παω στο μαγαζι, λεω θελω να το οδηγησω και τελος.

Το να πηγαινω για τεστ ραιντ , ομαδικα ή ατομικα χωρις να θελω να αγορασω , ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο....
Sorry mr hard, λάθος.

Το τεστ χτίζει όνειρα. Έχω και χαμογελάω κάθε φορά που βλέπω στη ντουλάπα τα μπλουζάκια από τα BMW days. Το ίδιο, χωρίς μπλουζάκια, από τα orange, από την triumph, την Yamaha.

Κάπως έτσι βρέθηκα στην σέλα του xr, ενώ λεφτά δεν υπήρχαν. Και από καθαρή τύχη, τρία χρόνια αργότερα ήταν σπίτι. Αν δεν το είχα οδηγήσει και απλά έμενα στα άρθρα του ίντερνετ και τα περιοδικά, θα έπρεπε να πάρω 800gs, vstrom, versys, tracer κλπ νερόβραστα, τα οποία ευτυχώς επίσης οδήγησα χωρίς να έχω προοπτική να αγοράσω. Το ένα που απλά κόλλησε στο μυαλό ανεξίτηλα, παρά την μηδενική προοπτική αγοράς τότε, αυτό έγινε η αγορά όταν ήρθε η στιγμή.

Στα orange που οδήγησα το 1290 είπα οκ, μου κάνει, αν υπήρχε "σωστό" R πριν ένα χρόνο θα είχα αυτό σήμερα, δεν αποκλείω το να το πάρω μετά. Το 790R επίσης μπήκε σε μια θεωρητική λίστα. Οι εταιρείες το ξέρουν αυτό, θα μαζέψουν πολλούς άσχετους που θα πάνε για χαβαλέ αλλά θα χτίσουν και πελάτες.

εξαιρείται η χόντα, πιο *x:μας εταιρεία δύσκολο.


Τώρα που το θυμήθηκα, το fazer επίσης είχε φάει τρελό κράξιμο στα συγκριτικά. Λολ μόνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Δεν συμφωνώ με το low budget
Ο λόγος είναι ότι αυτά τα μηχανάκια, θέλουν "εμπειρία" για να πάνε χώμα.
Τα σύγχρονα και πιο ακριβά μηχανάκια, είναι σαφώς καλύτερα και πιο εύκολα στα δύσκολα, για όλους τους οδηγούς
Για παράδειγμα... Το νέο 690r είναι το πιο ευκολοδηγητο μηχανάκι που έχω δοκιμάσει στο χώμα και ο λόγος είναι ότι έχει τρομερες αναρτήσεις, που δεν χρειάζονται οδηγικες ικανότητες, μοτέρ που δεν κομπιαζει πουθενά κλπ, κλπ, κλπ
φυσικά είναι πιο ευκολοδηγητα με καλυτερους ψεκασμους ηλεκτρονικα κτλ abs μονο πίσω αλλά νομιζω οτι αν ειναι να ξεκινησεις καλυτερα με κατι πιο παλιο πιο back to basics. Σε καθε περίπτωση για καποιον που θελει και καθημερινο σε ασφαλτο και χώμα πολύ είναι τα καλύτερα συγχρονα dualsport...το 690/701...
 
Top Bottom