KTM Orange Days 2022, 30/4 - 12/6 σε 9 μεγάλες πόλεις

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Από 30 Απριλίου έως 12 Ιουνίου 2022

ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
KTM 250 DUKE
KTM 250 ADVENTURE
KTM 390 DUKE
KTM 390 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
KTM 1290 SUPER DUKE R

HUSQVARNA SVARTPILEN 250
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA 901 NORDEN

BAJAJ PULSAR NS 125
BAJAJ PULSAR RS 200
BAJAJ DOMINAR 250
BAJAJ DOMINAR 400

Θα υπάρχουν αντισηπτικά και ύστερα από κάθε test ride οι μοτοσυκλέτες θα απολυμαίνονται στα σημεία επαφής με τον αναβάτη.

Όλα τα test ride θα γίνονται κατόπιν ραντεβού προς αποφυγή συγχρωτισμού. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας .


Πιο αναλυτικά το πρόγραμμα των ORANGE DAYS 2022 έχει ως εξής:

Το φετινό οδοιπορικό ξεκινάει από το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις 30 Απρίλιου και την 1 Μαΐου με ένα διήμερο test ride, στα πλαίσια του track day που διοργανώνεται από το trackday.gr.

ΜΑΪΟΣ

4.05 – 5.05 (Τετάρτη & Πέμπτη) – ΞΑΝΘΗ ΔΡΑΜΟΝ ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, 25410 84555 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
7.05 – 8.05 (Σάββατο & Κυριακή) – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ DELTA MOTORCYCLES, 2311 824700 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
9.05 (Δευτέρα) – ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΙΩΚΗΣ ΜΟΤΟ, 24310 35045 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
14.05 & 15.05 (Σάββατο & Κυριακή) – ΠΑΤΡΑ KTM – HUSQVARNA WESTERN GREECE 2610 201320 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
18.05 (Τετάρτη) – ΑΘΗΝΑ CENTRAL STORE KTM CENTRAL STORE, 210 5540640 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
21.05 (Σάββατο) – ΑΘΗΝΑ DELTA MOTORCYCLES, 210 9248996 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
22.05 (Κυριακή) – ΑΘΗΝΑ ΜΟΤΟΜ, 210 28 48 978 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
28.05 (Σάββατο) – ΑΘΗΝΑ FANMOTO ΣΤΡΩΜΑΤΙΑΣ, 210 99 55 451 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
29.05 (Σάββατο) – ΑΘΗΝΑ MOTION ‘N STYLE, 210 6855441 (KTM), PADDOCK 512 210 6011555 (HUSQVARNA – BAJAJ)

ΙΟΥΝΙΟΣ
4.06 (Σάββατο) – ΧΑΝΙΑ ΚΑΡΑΚΗΣ ΜΟΤΟ, 2821 305672 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
5.06 (Κυριακή) – ΗΡΑΚΛΕΙΟ Η&Κ Α.Ε.Β.Ε., 2810 330870 (KTM – HUSQVARNA – BAJAJ)
11.06 & 12.06 (Σάββατο & Κυριακή) – ΚΕΡΚΥΡΑ BIKERS & BIKES 26610 44460 (KTM)

Απαραίτητα: Άδεια οδήγησης, ταυτότητα, εξοπλισμός ασφαλείας (κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι). Επίσης, βεβαιωμένη κατοχή μοτοσυκλέτας άνω των 600cc για τη δοκιμή των KTM 1290 Super Duke R KTM 890 Adventure, HUSQVARNA 901 Norden.


Πηγή
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Γράφετε εδώ όσοι πάτε Αθήνα σ/κ να έρθω!
Να οδηγήσουμε κάνε R :)
Και norden 901
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ξινίλα πολλές φορές γιατί ζητάνε απόδειξη εμπειρίας με μηχανή (ή ιδιοκτησία) αντίστοιχη με αυτήν που ζητάνε για τεστ οι συμμετέχοντες.


Και να γιατί, από το αντίστοιχο ιβεντ της γιαμαχα. Δεν είναι unlucky ο αναβάτης, είναι λίγο άσχετος.

Αντίστοιχα άσχετοι ήταν άνθρωποι που ζήτησαν το 1290S τελευταία φορά που είχα πάει στη διοργάνωση.


 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξινίλα πολλές φορές γιατί ζητάνε απόδειξη εμπειρίας με μηχανή (ή ιδιοκτησία) αντίστοιχη με αυτήν που ζητάνε για τεστ οι συμμετέχοντες.


Και να γιατί, από το αντίστοιχο ιβεντ της γιαμαχα. Δεν είναι unlucky ο αναβάτης, είναι λίγο άσχετος.

Αντίστοιχα άσχετοι ήταν άνθρωποι που ζήτησαν το 1290S τελευταία φορά που είχα πάει στη διοργάνωση.


Σαν να ανέβηκε πρώτη φορά σε μηχανή....κουφο
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ξινίλα πολλές φορές γιατί ζητάνε απόδειξη εμπειρίας με μηχανή (ή ιδιοκτησία) αντίστοιχη με αυτήν που ζητάνε για τεστ οι συμμετέχοντες.


Και να γιατί, από το αντίστοιχο ιβεντ της γιαμαχα. Δεν είναι unlucky ο αναβάτης, είναι λίγο άσχετος.

Αντίστοιχα άσχετοι ήταν άνθρωποι που ζήτησαν το 1290S τελευταία φορά που είχα πάει στη διοργάνωση.


Δήλωσα συμμετοχή για το ιβεντ της Πάτρας και όντως λέει ότι για τα μεγάλα μηχανάκια θέλει να είσαι κάτοχος η εμπειρία δεν θυμάμαι ακριβώς.
Και πως το αποδεικνύεις αυτό αναρωτιέμαι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δήλωσα συμμετοχή για το ιβεντ της Πάτρας και όντως λέει ότι για τα μεγάλα μηχανάκια θέλει να είσαι κάτοχος η εμπειρία δεν θυμάμαι ακριβώς.
Και πως το αποδεικνύεις αυτό αναρωτιέμαι...
Με την άδεια η κατοχή
...εμπειρία δεν γίνεται να αποδειξεις
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Με την άδεια η κατοχή
...εμπειρία δεν γίνεται να αποδειξεις
Κι αν μόλις πούλησα ένα μηχανάκι και ψάχνω για το επόμενο;
Η είναι στο όνομα συγγενή πχ;
Λέω σενάρια εγώ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένας δυσαρεστημένος υποψήφιος.

Ένα μηχανάκι γερό και ένας αναβάτης που δεν χτύπησε από κουταμαρα.

Δεν ξέρω, είναι δύσκολη απόφαση για τον διοργανωτή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ είμαι σίγουρα ένας από τους ξινούς. Τουλάχιστον βλέπω ότι τώρα ζητάνε αυτήν την απόδειξη εμπειρίας και κατοχής για της μοτό μεγάλου κυβισμού του τεστ.
Παλιότερα το έκαναν για όλα τα μοντέλα τους και γέλαγα. Δε μπορούσα να δοκιμάσω το 701 επειδή είχα 250cc, άσχετα αν από το 1988 είχα αλλάξει 20 μοτοσυκλέτες μικρές και μεγάλες.
Αστεία πράγματα. Οι μοτό είναι ασφαλισμένες, οι υποψήφιοι πελάτες υπογράφουν χαρτιά αποποίησης ευθυνών (της εταιρείας). Τα υπόλοιπα είναι μαλακίες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άδεια μοτό μικρότερη από 600 κυβικά.
Μετά σου λέει "τι θα χρειαστώ εγώ τα μαθηματικά μετά το σχολείο".
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εχει οδηγήσει κανείς την ktm 1290SAS ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για γράψε μας , εντυπώσεις
Εμένα μου φάνηκε πολύ εύκολο μηχανάκι. Είχα κατέβει για το τεστ με τον Πήγασο εκείνη την ημέρα, το 1290 ήθελε μηδέν προσαρμογή σε ταχύτητες βαδίσματος στην κίνηση του κέντρου. Πολύ ωραίο κιβώτιο, πολύ ωραία φρένα, ωραία θέση οδήγησης, εύκολη η προσαρμογή στην οθόνη, δεν είχα χρόνο να παίξω με μενού. Η απόδοση του κινητήρα πολύ γλυκιά, ήσυχος, κραδασμούς μηδέν (συγκριτικά με το τυπικό τετρακύλινδρο), το 1290 πρέπει να τρώει χιλιόμετρα πιο άνετα από οτιδήποτε άλλο έχω οδηγήσει. Από ζέστη κάτι κατάλαβα στο αριστερό μπούτι σε ένα φανάρι αλλά πολύ μακριά αυτό που ένιωσα από τις φήμες που κυκλοφορούν. Επίσης μου φάνηκε όχι επαρκής η κάλυψη ή ίσως όχι καλά μελετημένη η ροή αέρα.

Γενικότερα ψώνιζα R (για λόγους εμφάνισης σχετικά με το S) με μεγάλη χαρά και ας έχει μηδενική ζελατίνα/κάλυψη. Όχι στην ελληνική τιμή όμως, στις 17200 λίρες Αγγλίας που βγαίνει μαζί με τα έξτρα που θέλω (τελευταία φορά που κοίταξα).
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Τωρα μεταξυ μας...υπαρχει περιπτωση το 1290 να μην ειναι ωραιο στην οδηγηση?
 
Top Bottom