KTM Orange Days 2022, 30/4 - 12/6 σε 9 μεγάλες πόλεις

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τωρα μεταξυ μας...υπαρχει περιπτωση το 1290 να μην ειναι ωραιο στην οδηγηση?
Φυσικά. Το 990 ήταν Η μαλακία ας πούμε.

Αυτό που δεν κατάλαβα στην μικρή επαφή ήταν αν έχει "καφρικη" πλευρά το μηχανάκι. Είναι το αντίθετο του XR που θέλει χρόνο να δεις την ήρεμη πλευρά του.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Έκλεισα & εγώ test ride για το νεο Dominar 400
(να μπορείς να πας και ... παραεξω ανετα)
για αντικαταστάτη του αυτόματου 110 address , να ξεκινήσει & η γυναίκα να τρίβεται σιγά-σιγά στις μοτοσυκλέτες κ όχι στα αυτόματα .
Οι αξιολογήσεις ποιότητας & το μοτερακι είναι οκ
Η αυτοψία θα δείξει :ptl:
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έκλεισα & εγώ test ride για το νεο Dominar 400
(να μπορείς να πας και ... παραεξω ανετα)
για αντικαταστάτη του αυτόματου 110 address , να ξεκινήσει & η γυναίκα να τρίβεται σιγά-σιγά στις μοτοσυκλέτες κ όχι στα αυτόματα .
Οι αξιολογήσεις ποιότητας & το μοτερακι είναι οκ
Η αυτοψία θα δείξει :ptl:
Το οδήγησα την τετάρτη στα κεντρικά της ΚΤΜ.

Ευχάριστο οδηγικά, ελαφριά αίσθηση σε αντίθεση με κάποιες αναφορές απο test ride.

Στα υπόλοιπα θετικά, καλές αναρτήσεις, άνετη και ωραία θέση οδήγησης (σε σχέση με τα KTM πολυθρόνα η σέλα!!), κανένας κραδασμός, καθαρή λειτουργία μοτέρ και ψεκασμος με σωστή λειτουργία. ωραίο στρίψιμο, φρένα μέτρια σε δάγκωμα και αίσθηση αλλά επαρκή. Στο γκάζι τα κιλά του φαίνονται κάπως, δεν έχει το νεύρο το ιδιαίτερο και η απόδοση του μοτέρ έχει ένα σκαλί κάπου στις 6-7000rpm. Ψηλά δυνατό. Κανένας τριγμός πουθενά, ωραία ποιότητα και σε βαφές και πλαστικά, απολύτως δροσερό στη κίνηση δεν βγάζει ζέστη απο πουθενά και του έσκισα αρκετά τα ράμματα. Πανάλαφρος συμπλέκτης και λογική κατανάλωση 3,5-4 λίτρα. Στα 100 χασμουριέται, 120 ταξιδέυει άνετα όλη μέρα.

Στα αρνητικά αρκετά σφιχτό κιβώτιο, ίσως αυτό ήταν και θέμα χιλιομέτρων ή λαδιού ταλαιπωρημένου. γκάζι για τον έμπειρο όχι κάτι ιδιαίτερο, λάστιχα θέλουν αλλαγή σύντομα τα Ινδικά που έχει επάνω δεν δίνουν εμπιστοσύνη και η ένδειξη των ταχυτήτων στη δευτερεύουσα οθόνη στο τεπόζιτο θέλει να σκύψεις να τη δεις δεν τη βλέπεις διαισθητικά. Βασικά ελάχιστα μειονεκτήματα. Τιμιότατο το εργαλείο και άνετο και όμορφο και σβέλτο.

Αξίζει για μένα στα λεφτά του πολύ.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Είχα πάει την Κυριακή στην Πάτρα και βολταρα το νορντεν,το 890 αντβ και το 401 σβαρτπιλεν η όπως το λένε τεσπά,με αυτή τη σειρά.
Το νορντεν είχε πολύ γκάζι, φοβερά φρένα, πολύ ωραία θέση οδήγησης.
Τρως πολύ αέρα,εγώ σε δυνατά ανοίγματα με τέρμα γκάζι,δεν μπορούσα να σφίξω τα πόδια στο ντεπόζιτο γιατί ανοίγει αρκετά και γλυστρανε.σε μια παρατεταμένη αριστερή στροφή μου έβγαλε μια ασάφεια το μπροστινό σαν να έχει ένα τρέμουλο (στην ίδια στροφή τα άλλα μηχανάκι δεν παρουσίασαν κάτι αντίστοιχο να πω ότι φταίει η άσφαλτος) βέβαια μπορεί να φταίει το λάστιχο γιατί δεν ήταν και σε τέλεια κατάσταση.
Τα επόμενα παιδιά είπαν ότι βγάζει ζεστη πολλή εμένα δεν με ενοχλησε ιδιαίτερα αν και άναψε μια φορά το βεντιλατερ σε φανάρι,όμως ήμουν ο πρώτος που το οδήγησα οπότε παίζει ρόλο αυτό.
Το 890 ήταν λίγο θαμπό μπροστά στο νορντεν,σαν να είναι ο ταλαιπωρημένος ξάδερφος εμφανισιακά :p
Σαφώς πιο σφιχτό μηχανάκι με ασφάλτινο προσανατολισμό, ισχύουν τα ίδια με γκάζια φρένα κλπ ,και φάνηκε η διαφορά στην ασφάλεια και την αίσθηση αυτής που σου δίνει ο 19 σε σχέση με τον 21 τροχό στην άσφαλτο.
Ίδια μοτέρ ίδια διαδρομή Μπακ του Μπακ , οπότε ήταν εμφανής η διαφορά αυτή.
Πιο μαζεμένο σε διαστάσεις πιο εύκολα κανείς παιχνίδι .δεν έχω δει τα κιλά τους αν έχουν διαφορά.
Το σβαρτπιλεν απλά περίσσευε και είπα να το κάνω μια τσάρκα, έχει και μια περίεργη σκαλωσιά στο ντεπόζιτο,εγώ είπα ότι πας Σουκού εκδρομή και το κάνεις σχάρα για ψητουρα ,αλλά μάλλον είναι για άλλη χρήση:wacky:
Σαν μοτοσυκλετακι για κάποιον που κάνει μονοκαβαλη χρήση πόλης και με καμία βόλτα κοντινή είναι οκ.
Είδα σκάρτα 150 στο κοντέρ, έστριβε ωραία, κράταγες ταχύτητα μέσα στην στροφή χωρίς κουνήματα,το όργανο είναι αρκετά χαμηλά και πρέπει να πάρεις εντελώς το βλέμμα από τον δρόμο για να το δεις.
Γενικά ενώ περίμενα το νορντεν να με κάνει να χάσω το μυαλό μου,δεν συνέβη.
Δεν λέω ότι δεν είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά δεν με ξετρελανε εντελώς.
Πάντως είναι σίγουρα επιβλητικό εμφανισιακά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είχα πάει την Κυριακή στην Πάτρα και βολταρα το νορντεν,το 890 αντβ και το 401 σβαρτπιλεν η όπως το λένε τεσπά,με αυτή τη σειρά.
Το νορντεν είχε πολύ γκάζι, φοβερά φρένα, πολύ ωραία θέση οδήγησης.
Τρως πολύ αέρα,εγώ σε δυνατά ανοίγματα με τέρμα γκάζι,δεν μπορούσα να σφίξω τα πόδια στο ντεπόζιτο γιατί ανοίγει αρκετά και γλυστρανε.σε μια παρατεταμένη αριστερή στροφή μου έβγαλε μια ασάφεια το μπροστινό σαν να έχει ένα τρέμουλο (στην ίδια στροφή τα άλλα μηχανάκι δεν παρουσίασαν κάτι αντίστοιχο να πω ότι φταίει η άσφαλτος) βέβαια μπορεί να φταίει το λάστιχο γιατί δεν ήταν και σε τέλεια κατάσταση.
Τα επόμενα παιδιά είπαν ότι βγάζει ζεστη πολλή εμένα δεν με ενοχλησε ιδιαίτερα αν και άναψε μια φορά το βεντιλατερ σε φανάρι,όμως ήμουν ο πρώτος που το οδήγησα οπότε παίζει ρόλο αυτό.
Το 890 ήταν λίγο θαμπό μπροστά στο νορντεν,σαν να είναι ο ταλαιπωρημένος ξάδερφος εμφανισιακά :p
Σαφώς πιο σφιχτό μηχανάκι με ασφάλτινο προσανατολισμό, ισχύουν τα ίδια με γκάζια φρένα κλπ ,και φάνηκε η διαφορά στην ασφάλεια και την αίσθηση αυτής που σου δίνει ο 19 σε σχέση με τον 21 τροχό στην άσφαλτο.
Ίδια μοτέρ ίδια διαδρομή Μπακ του Μπακ , οπότε ήταν εμφανής η διαφορά αυτή.
Πιο μαζεμένο σε διαστάσεις πιο εύκολα κανείς παιχνίδι .δεν έχω δει τα κιλά τους αν έχουν διαφορά.
Το σβαρτπιλεν απλά περίσσευε και είπα να το κάνω μια τσάρκα, έχει και μια περίεργη σκαλωσιά στο ντεπόζιτο,εγώ είπα ότι πας Σουκού εκδρομή και το κάνεις σχάρα για ψητουρα ,αλλά μάλλον είναι για άλλη χρήση:wacky:
Σαν μοτοσυκλετακι για κάποιον που κάνει μονοκαβαλη χρήση πόλης και με καμία βόλτα κοντινή είναι οκ.
Είδα σκάρτα 150 στο κοντέρ, έστριβε ωραία, κράταγες ταχύτητα μέσα στην στροφή χωρίς κουνήματα,το όργανο είναι αρκετά χαμηλά και πρέπει να πάρεις εντελώς το βλέμμα από τον δρόμο για να το δεις.
Γενικά ενώ περίμενα το νορντεν να με κάνει να χάσω το μυαλό μου,δεν συνέβη.
Δεν λέω ότι δεν είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά δεν με ξετρελανε εντελώς.
Πάντως είναι σίγουρα επιβλητικό εμφανισιακά.
Αυτό που οι καινούργιες μηχανές τα τελευταία χρόνια δεν μας ξετρελαίνουν είναι ένα θέμα προς συζήτηση! Ίσως απλά δεν έχουμε τον ίδιο ενθουσιασμό για το καινούργιο πλέον δε ξέρω ή ίσως κάτι δεν κάνουν καλά πλέον ή πιο πολύ αυτα τα tablet Και τα ηλεκτρονικά τα απολαμβάνουν περισσοτερο οι πιο πιτσιρικάδες δε ξέρω.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Το οδήγησα την τετάρτη στα κεντρικά της ΚΤΜ.

Ευχάριστο οδηγικά, ελαφριά αίσθηση σε αντίθεση με κάποιες αναφορές απο test ride.

Στα υπόλοιπα θετικά, καλές αναρτήσεις, άνετη και ωραία θέση οδήγησης (σε σχέση με τα KTM πολυθρόνα η σέλα!!), κανένας κραδασμός, καθαρή λειτουργία μοτέρ και ψεκασμος με σωστή λειτουργία. ωραίο στρίψιμο, φρένα μέτρια σε δάγκωμα και αίσθηση αλλά επαρκή. Στο γκάζι τα κιλά του φαίνονται κάπως, δεν έχει το νεύρο το ιδιαίτερο και η απόδοση του μοτέρ έχει ένα σκαλί κάπου στις 6-7000rpm. Ψηλά δυνατό. Κανένας τριγμός πουθενά, ωραία ποιότητα και σε βαφές και πλαστικά, απολύτως δροσερό στη κίνηση δεν βγάζει ζέστη απο πουθενά και του έσκισα αρκετά τα ράμματα. Πανάλαφρος συμπλέκτης και λογική κατανάλωση 3,5-4 λίτρα. Στα 100 χασμουριέται, 120 ταξιδέυει άνετα όλη μέρα.

Στα αρνητικά αρκετά σφιχτό κιβώτιο, ίσως αυτό ήταν και θέμα χιλιομέτρων ή λαδιού ταλαιπωρημένου. γκάζι για τον έμπειρο όχι κάτι ιδιαίτερο, λάστιχα θέλουν αλλαγή σύντομα τα Ινδικά που έχει επάνω δεν δίνουν εμπιστοσύνη και η ένδειξη των ταχυτήτων στη δευτερεύουσα οθόνη στο τεπόζιτο θέλει να σκύψεις να τη δεις δεν τη βλέπεις διαισθητικά. Βασικά ελάχιστα μειονεκτήματα. Τιμιότατο το εργαλείο και άνετο και όμορφο και σβέλτο.

Αξίζει για μένα στα λεφτά του πολύ.
Βαγγέλη Φαίνεται Τίμιο γενικώς . Θα το δω κ εγω το Σάββατο

Στις Φιλιππίνες βγαίνει ως KAWASAKI .


:roflmao:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το 890 ήταν λίγο θαμπό μπροστά στο νορντεν,σαν να είναι ο ταλαιπωρημένος ξάδερφος εμφανισιακά :p
Σαφώς πιο σφιχτό μηχανάκι με ασφάλτινο προσανατολισμό, ισχύουν τα ίδια με γκάζια φρένα κλπ ,και φάνηκε η διαφορά στην ασφάλεια και την αίσθηση αυτής που σου δίνει ο 19 σε σχέση με τον 21 τροχό στην άσφαλτο.
Μια παρατήρηση μόνο: το απλό 890 που οδήγησες έχει ίδιους τροχούς με το 890R και με το Norden.
21" μπροστινό
18" πίσω

Από το site της ΚΤΜ:
Spoked wheels with aluminum rims, 2.50 x 21"; 4.50 x 18"
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μια παρατήρηση μόνο: το απλό 890 που οδήγησες έχει ίδιους τροχούς με το 890R και με το Norden.
21" μπροστινό
18" πίσω

Από το site της ΚΤΜ:
Spoked wheels with aluminum rims, 2.50 x 21"; 4.50 x 18"
Όντως;
Δεν του φαινόταν.τόσο λάθος έκανα;
Μήπως το 790 είχε 19 εμπρός και τα μπέρδεψα..
Γράψτε λάθος.
Νιώθω νουμπας :eek::wacky:
είναι χαμηλότερο το 890 δίπλα στο νορντεν και δεν του έδωσα οπτικά τόση σημασία.. πάντως ήταν γενικά πολύ πιο σφιχτό το κτμ.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αυτό που οι καινούργιες μηχανές τα τελευταία χρόνια δεν μας ξετρελαίνουν είναι ένα θέμα προς συζήτηση! Ίσως απλά δεν έχουμε τον ίδιο ενθουσιασμό για το καινούργιο πλέον δε ξέρω ή ίσως κάτι δεν κάνουν καλά πλέον ή πιο πολύ αυτα τα tablet Και τα ηλεκτρονικά τα απολαμβάνουν περισσοτερο οι πιο πιτσιρικάδες δε ξέρω.
Προπερσι στο Σοφικό στο adventure meeting οδήγησα μεταξύ άλλων το Άφρικα το αντβ με το οποίο όντως έπαθα πλάκα.
Οδήγησα και το στρωμ 1000 χτ και ενώ είναι εξαιρετικό μηχανάκι,είχαμε πάει και χώμα τότε με χωμάτινα λάστιχα-τα καρου φόραγε αν θυμάμαι καλά- και κατάλαβα τι διαφορά στην εμπιστοσύνη και το κράτημα κάνει το λάστιχο, όμως σε νοοτροπία είναι ίδιο με το 650 που είχα οπότε δεν με εξιταρε.
Είναι ίσως και τι περιμένεις;δεν ξέρω.
Πάντως τα 4-5 άτομα παρέα που είμασταν στο τεστ λίγο πολύ τα ίδια είπαμε.
Εκείνος ο Chester24 δεν μπαίνει να πει καμία κουβέντα ;;
Δεν λέω ότι δεν είναι καλά μηχανάκια προς θεού!!
Απλά σε κάποια κουμπώνεις και σε κάποια όχι τόσο.
Υγ.την επόμενη μέρα του τεστ οδήγησα το παλιό μου στρώμ για λίγο και κατάλαβα πόσο πιο βαριά αίσθηση έχει σε σχέση με τα κτμ γκρούπ .
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Όντως;
Δεν του φαινόταν.τόσο λάθος έκανα;
Μήπως το 790 είχε 19 εμπρός και τα μπέρδεψα..
Γράψτε λάθος.
Νιώθω νουμπας :eek::wacky:
είναι χαμηλότερο το 890 δίπλα στο νορντεν και δεν του έδωσα οπτικά τόση σημασία.. πάντως ήταν γενικά πολύ πιο σφιχτό το κτμ.
Οχι, και το 790 με 21" μπροστινό έβγαινε.
Μην νιώθεις νουμπας γιατί αυτά που περιέγραψες σε 2 γραμμές τα περιγράφει αναλυτικά ο Τάκης Μανιάτης εδω στο Βikeit.gr
Τα ίδια αναφέρει, ότι ενώ βασίζονται σε ίδια πλατφόρμα τα έχουν πειράξει/αλλάξει και δεν μοιάζουν οδηγικά τα 3 αυτά μοντέλα (890, 890R & Norden)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως συγχαρητήρια να δώσω στην ΚΤΜ για τη σέλα του 890R.

Πραγματικά με έπιασε νοσταλγία θυμήθηκα τα Stayer στο στρατό πίσω κάτι ξύλινους πάγκους που είχαν. Θέλει προσπάθεια να την κάνεις τόσο σκληρη. Ίδια γεύση και στο 390R, ξύλο. Δηλαδή είπαμε Ready to race αλλά οκ λίγο να χαλαρώσουν εκεί στη ΚΤΜ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σκληρή αυστριακή αφέντρα, θα της πεις και ευχαριστώ πολύ κυρία, αφού μετρήσεις ένα-ένα τα χιλιόμετρα και τις λακκούβες. Γκαιλ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να αοαντησω και πιο σοβαρά, η σέλα του απλού 890 είναι κακή. Του R απορώ γιατί δεν σου άρεσε, δεν είναι τόσο σκληρή. Διαδρομή ωρών φαντάζομαι δεν έκανες, την διαδρομή του τεστ έκανες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για να αοαντησω και πιο σοβαρά, η σέλα του απλού 890 είναι κακή. Του R απορώ γιατί δεν σου άρεσε, δεν είναι τόσο σκληρή. Διαδρομή ωρών φαντάζομαι δεν έκανες, την διαδρομή του τεστ έκανες.
Tην κυριακή θα το κάνω βόλτα αυτό, στατικά κάθισα επάνω και ήταν σαν να κάθομαι σε ξύλο. Δεν ξέρω πώς μπορεί άνθρωπος να τη βρει αυτή αποδεκτή! Άμα πονάει ο κ@λος σου και στατικά δηλαδή στο ταξίδι πώς είναι?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι μαλακές σέλες είναι πολύ ωραίες για να κάτσεις επάνω σε φάση "επισκέπτες έκθεσης". Μόνο.

Επιφύλαξη μέχρι να βρω 890R για ημερήσια τύπου "lost in Agrafa, reh edition"


Υπάρχει και η άλλη πλευρά βέβαια, απλά να μην ταιριάζει το σώμα σου με την σέλα. Αυτήν του XR την βρίζουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες... Ακόμα ψάχνω γιατί.
 
Top Bottom