KTM Superduke 1290 GT

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φαντάζομαι το έχεις διαβάσει και για τα XR, η βασική δουλειά για τη σίγαση γίνεται στον καταλύτη και στη μαμά εξάτμιση. Από τη στιγμή που τα έχεις καταργήσει όλα, η τάπα κάνει ελάχιστη διαφορά. Όχι ότι βλάπτει να το δοκιμάσεις, αλλά μάλλον τζάμπα κόπος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φαντάζομαι το έχεις διαβάσει και για τα XR, η βασική δουλειά για τη σίγαση γίνεται στον καταλύτη και στη μαμά εξάτμιση. Από τη στιγμή που τα έχεις καταργήσει όλα, η τάπα κάνει ελάχιστη διαφορά. Όχι ότι βλάπτει να το δοκιμάσεις, αλλά μάλλον τζάμπα κόπος.
Αυτό μου είπε και εμένα στον Πειραιά...ο καταλύτης κάνει την διαφορά στο θορυβο
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Φαντάζομαι το έχεις διαβάσει και για τα XR, η βασική δουλειά για τη σίγαση γίνεται στον καταλύτη και στη μαμά εξάτμιση. Από τη στιγμή που τα έχεις καταργήσει όλα, η τάπα κάνει ελάχιστη διαφορά. Όχι ότι βλάπτει να το δοκιμάσεις, αλλά μάλλον τζάμπα κόπος.
Και μόνο που δεν θα τον γράψουν σε ενδεχόμενο έλεγχο για θόρυβο ,νομίζω φτανει
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Φαντάζομαι το έχεις διαβάσει και για τα XR, η βασική δουλειά για τη σίγαση γίνεται στον καταλύτη και στη μαμά εξάτμιση. Από τη στιγμή που τα έχεις καταργήσει όλα, η τάπα κάνει ελάχιστη διαφορά. Όχι ότι βλάπτει να το δοκιμάσεις, αλλά μάλλον τζάμπα κόπος.
Αυτό μου είπε και εμένα στον Πειραιά...ο καταλύτης κάνει την διαφορά στο θορυβο
Σύμφωνοι, το ξέρω. Επειδή όμως έχω δοκιμάσει το σεταπ τελικό με τάπα+deacat με την Remus (έχει τάπα) και ο θόρυβος είναι ΟΚ (για τα δικά μου γούστα), θέλω να δοκιμάσω και με την akrapovic που μου αρέσει λίγο περισσότερο.

έφτιαξα μια τάπα για μια εξάτμιση πιο παλιά στον παπαγιαννη , δοκίμασε και εκεί αν θες
θενκς, έχω μιλήσει και με τον Πέτρο. Απλά στο Μοτόνιο μου είπαν ότι έχουν έτοιμη, που τελικά δεν είχαν.... :rolleyes:
Βρήκα έναν κοντά μου και θα παω να ρωτήσω, αλλιώς Παπαγιάννης.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δευτερολογόντας, ο θόρυβος του XR (ή R) με ελεύθερο τελικό και decat ήταν πολύ περισσότερος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δευτερολογόντας, ο θόρυβος του XR (ή R) με ελεύθερο τελικό και decat ήταν πολύ περισσότερος.
Εννοείται ότι είναι ανώτερο και σε αυτό. :p
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ο διπρόσωπος εκπρόσωπος αντιπρόσωπος στην Καλλιρόης δεν έχει;
χαχα, δεν παω καν να ρωτήσω. Ελπίζω σε κάτι σχετικά οικονομικό, αντιπρόσωπος και οικονομικό δεν πάνε μαζί.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σιγουρα κανει δουλεια ο καταλυτης στο σαματα, αλλα κανει και η ταπα, αν δε κανει τα αναμενομενα, ισως θελει repacking το τελικο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πως θα κάνεις το GT να φανεί σαν Super Adventure και ακόμα πιο άνετο?
Θα γυρίσεις από Σαρωνίδα με RSV4 :D:D




(Φωτογραφία για το χάζι)
Παίζει να σας είδα σήμερα, πηγαίνατε και εγώ ερχόμανε...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παίζει να σας είδα σήμερα, πηγαίνατε και εγώ ερχόμανε...
Κυριακή έγινε το βολτάκι και ήταν και σχετικά πρωινό :)

Άσε που αν όντως μας έβλεπες, δηλαδή εμένα πάνω στο V4, θα κατουριόσουν από τα γέλια...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ετοιμάζεται το επόμενο


 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ετοιμάζεται το επόμενο



Παίζουν αρκετό καιρό φωτογραφίες του συγκεκριμένου, μάλλον για 2024 λένε στα διάφορα φόρουμ.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι φαίνεται να έχει μικρότερο όγκο μπροστά και άρα χειρότερη ανεμοκάλυψη? Επίσης, το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται για μεγαλύτερο από του R (στο τρέχον GT είναι 23 λίτρα). Το όλο σχέδιο μάλλον άσχημο ( το φανάρι σίγουρα άσχημο) αλλά ας το δούμε τελειωμένο για να κρίνουμε. Το τρέχον 2022 μοντέλο πάντως, μου αρέσει πολύ!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μια καλή αναβάθμιση για το GΤ είναι ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ, η άμεση δύναμη και το επιθετικό στήσιμο (που έρχεται από το R) της μοτοσυκλέτας κάνει μερικές φορές το υπάρχον να είναι ανεπαρκές. Σκεφτόμουν εδώ και καιρό τι θα μπορούσα να κάνω, η αγορά aftermarket δεν έπαιζε σαν σκέψη μιας και το έχω προς πώληση το GT, λεφτά στον κουβά δηλαδή. Ψάχνοντας όμως στο νετ, είδα ότι μια αρκετά κοινή (και φθηνή) αναβάθμιση είναι η αντικατάσταση του λαδιού του με παχύτερο, το κάνουν και σε adventure

Είπα να το δοκιμάσω λοιπόν, το λύσιμο πήγε ΟΚ, περιμένω το λαδάκι (θα βάλω 15αρι κι εγώ όπως προτείνουν και οι youtubers). To δικό του μάλλον πρέπει να είχε αλλαχθεί στο παρελθόν μιας και δεν βγήκε τόσο νερουλό αλλά όμως ήταν μες την βρώμα οπότε δεν ξέρω αν θα δω διαφορά αλλά σίγουρα έκανα καλά από θέμα συντήρησης.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια καλή αναβάθμιση για το GΤ είναι ένα ποιοτικότερο σταμπιλιζατέρ, η άμεση δύναμη και το επιθετικό στήσιμο (που έρχεται από το R) της μοτοσυκλέτας κάνει μερικές φορές το υπάρχον να είναι ανεπαρκές. Σκεφτόμουν εδώ και καιρό τι θα μπορούσα να κάνω, η αγορά aftermarket δεν έπαιζε σαν σκέψη μιας και το έχω προς πώληση το GT, λεφτά στον κουβά δηλαδή. Ψάχνοντας όμως στο νετ, είδα ότι μια αρκετά κοινή (και φθηνή) αναβάθμιση είναι η αντικατάσταση του λαδιού του με παχύτερο, το κάνουν και σε adventure

Είπα να το δοκιμάσω λοιπόν, το λύσιμο πήγε ΟΚ, περιμένω το λαδάκι (θα βάλω 15αρι κι εγώ όπως προτείνουν και οι youtubers). To δικό του μάλλον πρέπει να είχε αλλαχθεί στο παρελθόν μιας και δεν βγήκε τόσο νερουλό αλλά όμως ήταν μες την βρώμα οπότε δεν ξέρω αν θα δω διαφορά αλλά σίγουρα έκανα καλά από θέμα συντήρησης.

Στον αέρα δούλευε σφιχτά όταν έκανες δεξιά αριστερά το τιμόνι?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
To δεύτερο θέμα που αντιμετωπίζω με την μοτοσυκλέτα είναι ένας ελαφρύς κραδασμός κατά το δυνατό φρενάρισμα και το "πιάσε-άφησε" των φρένων στο απαλό πάτημα πριν σταματήσω. Δεν είναι κάτι σοβαρό, είναι όμως ενοχλητικό και μου έχει κολλήσει να βρω τι παίζει. Το θέμα των φρένων μάλλον το αποκλείω καθώς έχω κάνει ανακατασκευή τις δαγκάνες, έβαλα νέα τακάκια ενώ άλλαξα και τις δισκόπλακες (μτχ αλλά με ελάχιστα χλμ και ίσιες -τσεκαρισμένο). Επίσης η ζάντα είναι ΟΚ, υπήρχε ένα ελαφρύ στράβωμα (πόλλες αναφορές επίσης στο νετ για βουτυρένιες και ευαίσθητες ζάντες) το οποίο και διορθώθηκε όταν μπήκε νέο ελαστικό. Να πω εδώ ότι το μηχανάκι δεν κουνάει ούτε βγάζει τρέμουλο ή κραδασμό στην πορεία (ανεξαρτήτως χλμ) από την πρώτη στιγμή, ακόμα και πριν ισιώσω την ζάντα. Μόνο στο φρενάρισμα βγάζει τον κραδασμό, το brake judder που λένε και σε φόρουμ

Η πιθανότερη αιτία λοιπόν - λέγεται πως - είναι μια ατέλεια στην χύτευση της ζάντας, εκεί που πατάνε οι δισκόπλακες. Αναφέρεται εδώ όπως και η λύση
ενώ το σχολιάζει και άλλος χρήστης εδώ μετά το 1.20

Έχω βγάλει λοιπόν την ζάντα και θα την πάω σε έναν φίλο μηχανικό που έχει γνωστό με μηχανουργείο να την δουν/μετρήσουν. Λεπτοδουλεία που σε μηχανουργείο που ρώτησα εγώ δεν ήθελαν να ασχοληθούν (το κλασσικο "δεν γίνεται αυτό που μου ζητάς"). Αν δεν βγάλω άκρη (μιας και πάω παρακαλετός σε κάποιον ώστε να αγγαρέψει κάποιον άλλον και τρέχα γυρεύε) θα ζητήσω την συνδρομή σας:happy:, πρέπει να βρεθεί μια λύση γιατί μου την σπάει...
 
Top Bottom