KTM Superduke 1290 GT

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και πρόσεχε το γκάζι της, δεν είναι XR αυτό :p
Μην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπήκε στο γκαράζ.



Θα ακολουθήσει γενικό τσεκ, καθάρισμα, ότι αναλώσιμο μπορώ να αλλάξω εγώ και ένα καλό σέρβις σε εξουσιοδοτημένο για να πάρουμε την ευλογία (την σφραγίδα) της ΚΤΜ.
Καλοτάξιδο Γιώργη...!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μην τον ξενερώνεις τον άνθρωπο, έφαγε την πρώτη σφαλιάρα με τις ατέλειωτες ροπές του v2 στο άνοιγμα της 6ης από 1301 κυβικά στα 100χαω...
Δεν ξενερωνει άλλο ο Γιώργης, πήρε αντρικό μηχανάκι επιτέλους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι αργό από στάση, 0-200 έχει ελάχιστη διαφορά. Σε ανοίγματα από "κανονικές" ταχύτητες πάσχει, θέλει μια δυο κάτω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι αργό από στάση, 0-200 έχει ελάχιστη διαφορά. Σε ανοίγματα από "κανονικές" ταχύτητες πάσχει, θέλει μια δυο κάτω.
Τα 0-400 μας ενδιαφέρουν....εκεί ξυρίζουν τον γαμπρο :dnl:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μπήκε στο γκαράζ.



Θα ακολουθήσει γενικό τσεκ, καθάρισμα, ότι αναλώσιμο μπορώ να αλλάξω εγώ και ένα καλό σέρβις σε εξουσιοδοτημένο για να πάρουμε την ευλογία (την σφραγίδα) της ΚΤΜ.
Γιώργο, καλοτάξιδο !!! :friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
...ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός για μεγάλος V2 αλλά θέλει κόντυμα η μετάδοση (αγοράστηκε κιτ αλυσιδογράναζα -1 μπροστά), δεν πας με 100 και 6η με τίποτα.
Σήμερα είπα να δω πόσες στροφές έχει το SAS στα 100 με 6 γιατί ποτέ δεν συγκρατώ τέτοιες λεπτομέρειες...κοντά στις 3500 λοιπόν. Θεωρώ πως μέχρι 90 μπορεί καποιος να πάει ανθρώπινα χωρίς πολλά γκάπα γκουπα (αν υπάρχει λόγος, πχ μένεις από βενζίνη :p). Η διαφορά (πέρα από το διαφορετικό setup του μοτέρ που είναι υπέρ του gt) ειναι πως το adv φοραει 17/42 ενω το GT 17/38. Λογικά με ένα 40 πίσω θα είσαι super.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σήμερα είπα να δω πόσες στροφές έχει το SAS στα 100 με 6 γιατί ποτέ δεν συγκρατώ τέτοιες λεπτομέρειες...κοντά στις 3500 λοιπόν. Θεωρώ πως μέχρι 90 μπορεί καποιος να πάει ανθρώπινα χωρίς πολλά γκάπα γκουπα (αν υπάρχει λόγος, πχ μένεις από βενζίνη :p). Η διαφορά (πέρα από το διαφορετικό setup του μοτέρ που είναι υπέρ του gt) ειναι πως το adv φοραει 17/42 ενω το GT
Ούτε εγώ συγκράτησα την αναλογία ταχύτητας/στροφών, ήταν και σε μίλια το κοντέρ. Πάντως, +2 πίσω θεωρώ ότι είναι μικρή αλλαγή (στα αλυσοδογραναζα που παράγγειλα είχε και αυτή την επιλογή), εγώ πήγα σε -1 μπροστά και θεωρώ ότι θα είναι μια χαρά. Διάβασα ότι το αλλάζουν αρκετοί και το βρίσκω λογικό, είναι κλασσική μετατροπή σε μεγάλα δικύλινδρα...
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Λογικες αλλαγες ολες. Το -1 μπροστα ειναι κάτι μεταξύ του +2 και +3 πίσω και με βάση το Gearing Commander - Motorcycle Speed and Drive Train Calculator v7 πιο κοντά στο +2. Πχ, στα 100km/h με 6η, με το στοκ εχεις 3380rpm με το 16/38 3598 με το 17/41 3653 και με το 17/40 3564. Αυτα σε sduke gt 2016-2017.

Πέρα από τις μικροδιαφορες στις στροφές του μοτερ το πιο γραναζι αλλαζει επηρεάζει και το μεταξόνιο. Μικραίνοντας το μπροστά αυξάνει το μεταξόνιο κάνοντας την μοτοσυκλετα πιο σταθερή αλλά πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης, μεγαλώνοντας το πίσω μειώνεται το μεταξόνιο κάνοντας την μοτο πιο νευρική αλλά πιο γρήγορη στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, ένα μικρότερο γραναζι μπροστά επιβαρύνει περισσότερο την αλυσίδα.

Θα μου πεις πολύ θεωρία, στην πράξη ελάχιστοι θα καταλάβουμε κάτι πέρα από τις στροφές, το άρπαγμα ή το κοπανημα της αλυσίδας. Σωστα, απλά τα αναφέρω να υπάρχουν μιας και πιάσαμε το θέμα. Στο επισυναπτόμενο ολόκληρο το report από το site.
 

Attachments

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
καλοριζικο! πολυ πολυ καλο!!!
μπορεις να μας πεις λιγο την διαδικασια εισαγωγης?
ευχαριστω
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
καλοριζικο! πολυ πολυ καλο!!!
μπορεις να μας πεις λιγο την διαδικασια εισαγωγης?
ευχαριστω
Σου στέλνω σε ΠΜ το τηλέφωνο του Σπύρου (kamikaze motorcycles) που κάνει αυτή την δουλειά και θα σε κατατοπίσει πλήρως. Κι εγώ έτσι τα φέρνω.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λογικες αλλαγες ολες. Το -1 μπροστα ειναι κάτι μεταξύ του +2 και +3 πίσω και με βάση το Gearing Commander - Motorcycle Speed and Drive Train Calculator v7 πιο κοντά στο +2. Πχ, στα 100km/h με 6η, με το στοκ εχεις 3380rpm με το 16/38 3598 με το 17/41 3653 και με το 17/40 3564. Αυτα σε sduke gt 2016-2017.

Πέρα από τις μικροδιαφορες στις στροφές του μοτερ το πιο γραναζι αλλαζει επηρεάζει και το μεταξόνιο. Μικραίνοντας το μπροστά αυξάνει το μεταξόνιο κάνοντας την μοτοσυκλετα πιο σταθερή αλλά πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης, μεγαλώνοντας το πίσω μειώνεται το μεταξόνιο κάνοντας την μοτο πιο νευρική αλλά πιο γρήγορη στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, ένα μικρότερο γραναζι μπροστά επιβαρύνει περισσότερο την αλυσίδα.

Θα μου πεις πολύ θεωρία, στην πράξη ελάχιστοι θα καταλάβουμε κάτι πέρα από τις στροφές, το άρπαγμα ή το κοπανημα της αλυσίδας. Σωστα, απλά τα αναφέρω να υπάρχουν μιας και πιάσαμε το θέμα. Στο επισυναπτόμενο ολόκληρο το report από το site.
To είχα κοιτάξει το gearing commander πριν ψωνίσω και είχα αποφασίσει ότι από τις διαθέσιμες επιλογές που είχα στα αλυσιδογράναζα (στοκ, 16/38, 17/40) το 16/38 θα ήταν καλύτερο. Από το λίγο που οδήγησα την μοτοσυκλέτα μου φάνηκε αρκετά μακριά γραναζωμένη οπότε και τα +2 πίσω μάλλον δεν θα με κάλυπταν. Τα περί μεταξονίου δεν τα σκέφτηκα να σου πω την αλήθεια αλλά δεν νομίζω να καταλάβω και καμιά διαφορά :)

Προς το παρόν, είμαι σε φάση ξεβιδώματος


Πάω σιγά σιγά και θέλω να βγάλω ντεπόζιτο και να κάνω ένα καλό καθάρισμα, να εξοικιωθώ με το μηχανάκι, θα αφαιρέσω το scottoiler (θα το βάλω αγγελία αν ενδιαφέρεται κάποιος). Έβαλα τα καβαλέτα στην εμπρός θέση τους (μου φάνηκαν αρκετά κοντά στο σώμα μου, έχουν και τους έξτρα αποστάτες της sw motech), περιμένω τακάκια που θα βάλω εγώ μιας και θέλοουν καθάρισμα και οι δαγκάνες. Εντάξει, γενικά ασχολούμαι να περνάει η ώρα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι ωραίο που έχεις την δυνατότητα να παίξεις με το γραναζωμα. Με το xr αν μακρύνει το κιβώτιο για να ηρεμήσει η 6η στην εθνική οδό, η 1η θα γίνει αστεία.


Προσωπικά θα το άφηνα στοκ και θα έπαιρνα απόφαση μετά μερικές βόλτες για την αλλαγή. Σε τελική αυτό το προσπερασματα με δύο κάτω είναι "τυπικό" για v2 μοτέρ.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είναι ωραίο που έχεις την δυνατότητα να παίξεις με το γραναζωμα. Με το xr αν μακρύνει το κιβώτιο για να ηρεμήσει η 6η στην εθνική οδό, η 1η θα γίνει αστεία.


Προσωπικά θα το άφηνα στοκ και θα έπαιρνα απόφαση μετά μερικές βόλτες για την αλλαγή. Σε τελική αυτό το προσπερασματα με δύο κάτω είναι "τυπικό" για v2 μοτέρ
Δυστυχώς τα αλυσιδογράναζα είναι σε άθλια κατάσταση οπότε και δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω βόλτες με αυτά. Θα δείξει αν τελικά θα είναι ΟΚ...
 
Top Bottom